GracjanS4 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2012 @GracjanS4gdzie można dorwać taką szczotkę, do czyszczenia tapicerki, którą ty pracujesz-tą niebieską (widać ją dokładnie na jednym ze zdjęć)-wydaje się być solidna i wygodna http://showcarshine.pl/specjalne/463-mo ... -opon.html Masz rację, solidna i wygodna
GracjanS4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jako że moja relacja została wytypowana do konkursu a temat zamknięty nie zdąrzyłem pokazać efektu końcowego... Po "uzbrojeniu" wnętrza przyszedł czas na skórę... Tu pomógł mi zestaw Gliptone GT11 i GT12... Plastiki standardowo PB Natural Look, szyby Megs Glass Cleaner
KeepeR Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ładnie, ostatnio zapotrzyłem się w taki sam zestaw do skór
blaszczu Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Bardzo ładnie Ci to wyszło Swoją drogą uwielbiam takie połączenia tapicerek w tych Audi 2din wkładaj Popieram
GracjanS4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Projekt uważam za prawie skończony, jak w przyszłym roku dalej będę właścicielem to zmieniam opony na 215/35, zakładam dystans, trochę przerobię wydech żeby był wyżej no i skręcę gwint Żeby wsadzenie 2din miało sens to dochodzi nie mały koszt radia, robota elektryka i pewnie jeszcze kupa innych rzeczy, która wyjdzie w trakcie "rzeźbienia" Mam nadzieję że jak wrócą graty z obszycia wnętrze się chociaż trochę odmłodzi
Griffe Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 GracjanS4 co do 2din masz niestety racje, ale warto RNS-E robi robote, do tego stopnia, ze do S3 sobie zalozylem.
GracjanS4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 GracjanS4 co do 2din masz niestety racje, ale warto RNS-E robi robote, do tego stopnia, ze do S3 sobie zalozylem. RNS-E robi robotę masz rację, kiedyś widziałem na allegro komplet z bluetooth, navi i chyba kamerą cofania na prawie 3tyś Więc 2din wyjdzie na gotowo 4tyś jak nic a to już nie mała kasa... nawet jakby kupić jakieś pionka albo alpine to i tak nie jest to tanie Coś tez musi zrobić przyszły właściciel, nie może mieć wszystko gotowe
GracjanS4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Na co zmieniasz RS4? Ojjj nie wiem jeszcze, nie mam pojęcia co można by kupić nie dokładając dużo a żeby sprawiało że na twarzy po jeździe jest gości uśmiech... RS4 odpada, ceny części by mnie zabiły... S4 w nowszej budzie B6 to krok w tył z mocą, tylko nowszy wygląd... 3.0 TDI + wydech + dolot + program ? Kuuupa rzeczy która może się zepsuć....
patol Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Ale masz wtedy ~ 300KM i spalanie sporo mniejsze niż w S4 Zawsze możesz kupić sobie 1.9TDI i poszaleć... po chipie na ~ 170KM powiedziałem sobie, że w zupełności mi wystarczy a teraz jak padną wtryski czy turbina to na bank seryjne nie będą ale co to wtedy te marne ~ 200KM w porównaniu do Twoich 335.......
Griffe Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 To jak Cie nie nosi zostaw i miej radosc, jak zmieniac to na lepsze.
GracjanS4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Ojjj 3.0 TDI też swoje łyknie, cudów nie ma 300KM i 650Nm musi się skądś brać Minus że w 1.9 TDi powyżej 200 koni zaczyna się robić niebezpiecznie a 2.0 TDi też żeby bezpiecznie jeździć od razu trzeba by wymienić napęd pompy oleju na ten od 1.9 i potem dopiero rzeźbić dalej... Tym bardziej że mam zamiar szukać auta tylko w grupie VAGa więc maaało tego [ Dodano: 13 Sierpień 2012, 16:12 ] To jak Cie nie nosi zostaw i miej radosc, jak zmieniac to na lepsze. Parcia nie ma, ale jednak auto ma już swoje lata, jak widzę po jakich cenach zaczynają S4 chodzić to Nie mówię że sprzedaje teraz ale kiedyś niestety trzeba będzie i już wiem że będzie ciężko tym bardziej jak ceny paliwa pójdą w górę... Pierwsze pytanie zawsze a ile to pali...
emes Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Radyjko strasznie się gryzie z resztą...
patol Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 GracjanS4, spokojnie... kupiec się znajdzie na taką furkę... sam bym się skusił bo od zawsze chodzi mi po głowie zakup auta "weekendowego" a takie S4 by się nadawało i to w takim stanie W grę wchodzi jeszcze S100 albo coś z VR6 czyli bardziej oldschool... Twoje S4 za parę lat też już takie będzie. A co do 1.9TDi i 200KM... zdaję sobie sprawę, że jeśli się zdecyduję na taki myk to wymiana IC, większe hamulce... i kaaaasa leci
GracjanS4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 emes, jedyne co mogę zrobić to ramkę na czarno pomalować ale nic to nie zmieni bo sam panel jest srebrny i jest to tak zrobione że nie da się tego zamalować w żaden sposób... patol, będę sprzedawał to zobaczymy jakie będzie zainteresowanie Masz rację, kaaaasa leci cały czas... i ciągle czegoś brakuje
SzaKal Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 GracjanS4, Gracjan znajomy ma leona 1,9 tdi, napęd na 4, turbina z mercedesa 2,7L intercooler z subarki, hamulce z porsche itp. heh ma około 240 KM i już tak śmiga bezawaryjnie trzeci rok Może następna jakaś subarka ? No i trochę na temat, teraz te auto wygląda tak samo jak jakieś 10 lat temu ps. podłokietnik nie jest skórzany ?
GracjanS4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Arek, sprzeda się auto to zobaczymy co będzie wtedy w moim zasięgu Subaru nie chce, to już auto typowo na pojeżdżawki, tak samo Evo Podłokietnika jak kupiłem auto nie było, kupiłem więc cały tunel ale niestety podłokietnik był materiałowy... Już nie długo, w czwartek powinien być już skórzany
Rubio Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jak pytałem z pół roku temu na FB kiedy sprzedajesz to zaraz było że nie ma opcji Będę się przypominał za jakiś czas
GracjanS4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Bo na razie nie mam określonej daty sprzedaży, to takie luźne myśli, może i lekkie rozeznanie Pewnie jak wrócą graty z obszycia na swoje miejsce, przejadę się to chęć sprzedaży odejdzie co nie zmienia faktu że wiecznie tym autem jeździć na pewno nie będę
KR54321 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2012 3.0 TDI i A4 to bardzo przyjemne połączenie. Jako codzienny samochodzik sprawdza się wyśmienicie i dość dobrze wygląda. Po prostu Audi. Nie wiem czy moja jest przeprogramowana ale jeździ bajecznie sprawnie TIP jest trochę wolny i na pewno nie idealny, jednak dla mnie w połączeniu z tym motorem to znacznie lepszy wybór od skrzynki manualnej która powoduje zwyrodnienia przegubów prawej ręki
pawel1380 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nie specjalnie powoduje zwyrodnienie bo moment jest tak gigantyczny że praktycznie biegami nie trzeba machać(co najwyżej w korku bo 1 krótka) Na trasie to wogóle luz.. A w zimie za to fajna zabawa dużo lepsza niż na Tipie(użytkuję obie skrzynie z tym samym silnikiem i w tej samej budzie A5) Więc jak to mówią de gustibus...
GracjanS4 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Automat u mnie odpada, chce czuć że jadę
Griffe Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Bylem zwolennikiem manuala i to wielkim, wrecz ortodoksem, niestety szostki szly tylko w automacie. ale to co Sportec zrobil z ta skrzynia - powiem tyle, nie chce manuala. Drive jest w trybie eco, ale dotkniecie lopatek zmienia zarzadzenie biegami, natomiast jest jeszcze tryb sport i wtedy automat sam biegu nie zmieni, bedzie ciagnal do odciecia i katowal na odcince
GracjanS4 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Bylem zwolennikiem manuala i to wielkim, wrecz ortodoksem, niestety szostki szly tylko w automacie. ale to co Sportec zrobil z ta skrzynia - powiem tyle, nie chce manuala. Drive jest w trybie eco, ale dotkniecie lopatek zmienia zarzadzenie biegami, natomiast jest jeszcze tryb sport i wtedy automat sam biegu nie zmieni, bedzie ciagnal do odciecia i katowal na odcince Zgadzam się, oprócz tego im większa moc i moment tym łatwiej spalić sprzęgło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się