Skocz do zawartości

Audi S4


GracjanS4

Rekomendowane odpowiedzi

Nie specjalnie powoduje zwyrodnienie bo moment jest tak gigantyczny że praktycznie biegami nie trzeba machać(co najwyżej w korku bo 1 krótka)

Na trasie to wogóle luz..

A w zimie za to fajna zabawa dużo lepsza niż na Tipie (użytkuję obie skrzynie z tym samym silnikiem i w tej samej budzie A5)

Więc jak to mówią de gustibus...

 

Ja też mam porównanie z manualną. Pierwsze 2 biegi są dla mnie zbyt krótkie, to nie jest tzw. auto sportowe, ani do zabawy, tylko zwyklak od którego oczekuję nieco wyższej wygody użytkowania. Mnie 3.0 TDI w manualu męczy. Mam na myśli oczywiście warunki jakie panują na drogach większego miasta.

Porównywanie skrzyń manualnych z automatycznymi "w trasie" raczej nie ma sensu.

 

 

Archaiczny Tiptronic potrafi dać trochę radości z jazdy jeśli jest opcja wymuszenia zmiany biegu przy kierownicy.

Długo nie chciałem zaakceptować automatu no ale może każdy się inaczej starzeje :D

 

Ostatnio miałem okazję A4 Allroad z tym motorem + S-tronic. Uber zupaaa gut :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 358
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nowe S4 - to 333hp z procedura startu prawdziwa petarda leje RS4 b7 8-)

Była przymiarka do RS4 B7, auto było prawie nowe (nie sądzę żeby mu coś było) i naprawdę go chciałem, aż do chwili kiedy sobie pojeździłem. Spodziewałem się czego innego, tymczasem wydaje się lekko ociężałe/ospałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe S4 - to 333hp z procedura startu prawdziwa petarda leje RS4 b7 8-)

Była przymiarka do RS4 B7, auto było prawie nowe (nie sądzę żeby mu coś było) i naprawdę go chciałem, aż do chwili kiedy sobie pojeździłem. Spodziewałem się czego innego, tymczasem wydaje się lekko ociężałe/ospałe.

 

Wygląd świetny ale tylko wygląd, chyba żeby bawić się w kompresory itd ale to już worki pieniędzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe S4 - to 333hp z procedura startu prawdziwa petarda leje RS4 b7 8-)

Była przymiarka do RS4 B7, auto było prawie nowe (nie sądzę żeby mu coś było) i naprawdę go chciałem, aż do chwili kiedy sobie pojeździłem. Spodziewałem się czego innego, tymczasem wydaje się lekko ociężałe/ospałe.

 

Niestety AUDI tym silnikiem się nie popisało :(:arrow:http://www.racingforum.pl/audi-rs4-b7-t77606.html

 

Ale RS4 b5 jest fenomenalna i to juz w serii... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge sie tym zgodzic, poza fabrycznymi fuckupami, tylko czynnosci serwisowe - ponad 4 lata uzytkowania, i to nie tylko w niedziele po bulki, czasem audi nie ma lekko u nas.

 

Źle to napisałem... te auta wymagają moim zdaniem więcej troski niż inne... Trzeba się liczyć z tym że jest kupa rzeczy która się może zepsuć a że mają już te auta kilka lat za sobą i też kilka kilometrów już za sobą a niektóre są na prawdę ostro jeżdżone więc na pewno nie będą robiły tysięcy kilometrów bez awarii :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testy niezawodności przy tego rodzaju autach to nieporozumienie ;) S4 też do tych aut należy także do tego już się przyzwyczaiłem ;)

 

Miałem na myśli RS4 B5 jako auto użytkowane do pracy, na którym można polegać. Może gdyby było prawie nowe, odbudowane, lub od kogoś kogo podejście dobrze znam, to tak.

 

 

Nie moge sie tym zgodzic, poza fabrycznymi fuckupami, tylko czynnosci serwisowe - ponad 4 lata uzytkowania, i to nie tylko w niedziele po bulki, czasem audi nie ma lekko u nas.

 

Jakie czynności serwisowe? Powinieneś zakorzenić sobie zasadę z giełdy: „Paaanie, tylko lać i jeździć” ;):lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo jakie olej nie co 15kkm, tylko co 7kkm - wymiania to nie milion marek wiec, u brud na ulicach jest wszechobecny, ktos kto choc troche lata po europie, nie mowiac o Skandynawii wie, ze tam auta praktycznie sie nie brudza - to wszystko trafia do silnikam wiec zmieniac filtry, olej, dbac i bedzie jak nowe. Nasze Audi sa "stare" ale maja niskie przebiegi i sa znakomicie utrzymane, trzeba wiedziec co sie kupuje i jak. Wiem, ze ponag 95% takich aut to smietniki, S3 szukalem spokojnie 1,5 roku a RS6 prawie rok, az trafilem na egzemplarze bez zastrzezen. Sluzbowy wyjazd do Portugalii czy Szwajcarii nie stanowi problemu, wsiadam i jade. Nigdy mnie nie zawiodly wozidla. Dba sie panowie nie tylko o lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Griffe, Mnie też auto nigdy nie zawiodło ;) Olej i filtry wymieniam co 5 tyś km... Dbam jak tylko mogę, nie tylko o lakier, wymieniam wszystko na bieżąco, nawet jak jeszcze mówią że mogę spokojnie jeździć :) Nie mówię że to auto super awaryjne w którym jazda jest niepewna ale nie dam sobie wmówić że te auta nie wymagają "specjalnej troski"... Mało ludzi tak pochodzi do aut i dlatego S4 można kupić już za 18 tyś pln :song: Stan adekwatny do ceny ale ważne że tanio kupione ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.