Gość Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Też jestem zachwycony wyglądem i łatwością aplikacji TCR, alu u mnie było to samo - miesiąc i nima. Więc na temperaturę aplikacji nie ma co zwalać winy. Tak mi się wydaje.
dzinkins Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Guru pewnie mi powiedzą zaraz że "ekspert" się czepia jak zwykle po fakcie , ale wytłumaczeniem wczesnego zjazdu DG mogła być temperatura przy aplikacji Temp ok 11-12 stopni , Evo za mało ? Nie czepiam się, bo sam nie wiem........ A przy jakiej temperaturze było nakładane ? podobno musi być nie mniej niż 10, no i musi poleżeć co najmniej 30 min. ? Leżał min 30 min, daw dni nie jeżdżone po aplikacji
Administrator Evo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 No bez jaj, 3 tygodnie dla sealanta z TEJ firmy, mającej puszczać w butach "wysoką półkę" ? Raczej nie sądze Ja wiem że czasem pewniaki puszczają po zaskakujaco krótkim czasie, ale przeważnie nie dzieje się to "od tak", tylko jest jakiś konkretny powód. Moim zdaniem te 11-12 stopni to granica , i tu bym upatrywał powodu. No i tak zawczasu,bo właśnie doczytałem kombinacje - obstawiam przedwczesny zjazd Shielda , ze względu na mariaż z HDC.
dzinkins Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 No bez jaj, 3 tygodnie dla sealanta z TEJ firmy, mającej puszczać w butami "wysoką półkę" ? Raczej nie sądze Też mi to nie gra więc szukam przyczyny
Camel- Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Na ojca Audi minęło już 1,5 tys km (10 dni) a DG #105 kropelkuje bardzo dobrze. Czuć brud pod "stopami", ale działa dobrze. Aplikowany w ok. 10°C. I świetnie odpycha brud (tzn nie klei się do auta) Musze auto umyć zobaczymy co dalej...
JM63 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 Może być temperatura- #111 nakładana na Passata w temperaturze mniej więcej 16-20 stopni po ok 2 miesiącach i 2-3 tyś km (w tym kilka myć #901 i White Satinem, może 2 razy QD od DG) wygląda mniej więcej tak: http://www.youtube.com/watch?v=em3x9TeKpFw&feature=youtu.be A na Volvo przy ok 10 stopniach, po tygodniu i circa 150-200 km w mieście, umyte WS wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=0fGlc4np64U&feature=youtu.be Drzwi kierowcy Body Wrap, pasażer #601 + #111
kamilgt Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 U mnie po 2,5 msc i okolo 5,5k km #105 lezy niezle, coraz slabiej odpycha wode - pewnie po umyciu recznie byloby sporo lepiej ( od chyba konca listopada tylko bezdotyk, dwa razy proszek). Aplikowany w okolo 15 stopniach.
dzinkins Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2012 U mnie po 2,5 msc i okolo 5,5k km #105 lezy niezle, coraz slabiej odpycha wode - pewnie po umyciu recznie byloby sporo lepiej ( od chyba konca listopada tylko bezdotyk, dwa razy proszek). Aplikowany w okolo 15 stopniach. No to ja sam już nie wiem Chyba że było już tak ciemno że ja zwidy mam ale Ok, jutro kamerka i wąż z wodą - będą grane
npiotr Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 JM63 na passacie widać że 111 bardzo dobrze sobie radzi po 2,5 miesiąca. Ale na drugim filmiku Body Wrap super, a Duragloss bardzo słabo.
JM63 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 npiotr, Właśnie o to chodzi i doszukuję się przyczyn w różnych temperaturach aplikacji
sinrock Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 U mnie #601+#105 po 3 miesiącach w kluczowych miejscach już praktycznie nie ma, wosk nakładany w temp 8-13, a rozbieżność taka bo nagle wparował do garażu sąsiad... Jednak te 3 tygodnie to stanowczo za mało i musiało ci się chyba coś przewidzieć
ultratouch Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 Temperatura to jedno a wilgotność przy aplikacji to drugie. Jest jeszcze kondycja lakieru - ja dopiero na srebrnym lakierze zauważyłem jak się brudzi. Po 4kkm cały samochód od połowy drzwi w dół mam w mikro kawałkach asfaltu, pyłu hamulcowego (chyba) filmu drogowego i innych zanieczyszczeń które za chiny nie schodzą przy zwykłym myciu. Efekt jaki zaobserwowałem w tych miejscach to bardzo,bardzo wolny sheeting w tych miejscach zaraz po spłukaniu szamponu/piany. Nie mniej jednak sheeting choć bardzo powolny jest dość kompletny, kropelkowanie bez tragedii a odpychanie ciężkiego brudu/błota i łatwość mycia bieżącego bardzo dobre. Zauważyłem ,że kondycje DG poprawia też umycie raz na jakiś czas samochodu czymś mocniejszym niż delikatny szampon.
JM63 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 czymś mocniejszym niż delikatny szampon. W sensie mało delikatna piana aktywna, proszek na bezdotyku, APC, czy wystarczy po prostu mocniejsze stężenie 'codziennego' szamponu?
ultratouch Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 Mocniejsze stężenie szamponu bądź np. Magifoam jak masz.
Camel- Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 Również spróbuje. #105 na Audi na względnie czystych panelach nie odpycha prawie wcale wody (na pewno nie jak Passat). Jutro zapodam mycie bezdotykowo pod domem. Zobaczymy co się stanie...
gruby_RS Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2012 @dzinkins cos ewidentnie poszło nie tak, widzialem niedawno #105 po 4 miesiącach i ... przyzwoite kropelkowanie oraz zadowalający "sziting" Podlece może jutro, to obadamy co tam sie na "traktorze" dzieje...
dzinkins Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Drzwi otwarte No i chyba zamiast DG TCR wstawimy "czarnego konia" Siemka!! dziś ponownie umyłem Isuzu no efekt minęły 5 tygodnie z 2000km przejechałem a rezultaty : - DG TCR nie ma już dawno - DG 105 już nie ma - Shield - daje radę - już nie tak super ale są - Glasur - daje radę - już nie tak super ale są - FK1000 - jest, ale są pierwsze oznaki osłabienia na początku maski - Coli - bez zmian - ale to pewnie wynik umiejscowienia prawie w ogóle nie dostaje po dupie By dzinkins at 2012-01-19
native Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 widać ze glasur daje rade cały rok
ultratouch Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 dzinkins w jakim czasie od spłukania szamponu były robione te fotki?
npiotr Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 a ja myślałem że wcześniej zniknie glasur i zostanie duragloss
dzinkins Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 dzinkins w jakim czasie od spłukania szamponu były robione te fotki? Sporo z 15-20min
Moderator rychu Opublikowano 19 Stycznia 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 Że TCR zniknął to mnie nie dziwi ale 105 miała być wytrzymała. Czyżby szał na DG miał się zakończyć, tak samo niespodziewanie jak się zaczął
JM63 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Raczej coś nie tak przy aplikacji... U mnie podobnie wygląda kilkumiesięczna #111 z przebiegiem ok 10 tyś, a teoretycznie jest słabsza od #105. Chociaż pod względem trwałości na podstawie beadingu, sheetingu wypadają słabo na tle BW.
vanquisz Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Czyżby szał na DG miał się zakończyć, tak samo niespodziewanie jak się zaczął Oby nie, bo się skusiłem. Auto nie myłem od kilku tygodni, było kilka razy w górach i przejechało pół polski. Mycie sie szykuje w następnym tyg, wtedy dużo sie wyjaśni. Dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się