malkolm Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 hej jestem w trakcie odswiezania polerki na felgach i ciagle wychodza mi jakies plamy jakby zamglone czy cos moze ktos z was podpowiedziec jak to wyprowadzic?? tutaj zjecia na srodku ramion itp http://img855.imageshack.us/g/p1060806.jpg/ wróć do papierów ściernych, za mało czasu im poświęciłeś
pudeleQ Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Mam felgi które troche skorodowały: I co z nimi zrobić? Mam dostęp do wiertarki, szlifierki oscylacyjnej oraz kątówki, ale bez regulowania obrotów. Chciałbym zrobić je raczej na lustro, ale najpierw trzeba tą korozję usunąć. Myślałem kupić krążek z rzepem na wiertarkę i lecieć od papieru 320 wzwyż.
ariello01 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Lecisz papierami sciernymi i na koncu autosol i lustro musi wyjsc. To tak w skrocie ale na temat
pudeleQ Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Krążkiem na wiertarce idzie to zrobić? Bo kątówką to chyba nie bardzo, 12k obrotów to troche raczej za dużo A szlifierką oscylacyjną?
ariello01 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Papierami to raczej recznie lub za pomoca wiertarki....do autosolu bierzesz filc na wiertarce i jechana. Ogólnie masz prosty wzór do wypolerowania, brak zakamarków itp. Wiec jak sie dobrze postarasz to wszystko mechanicznie ograniesz
pudeleQ Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Dzięki za instrukcje Od jakiego papieru najlepiej zacząć? 320 czy trochę mniej? Głownie rozchodzi się o tą korozję.
ariello01 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Mozesz zaczac od 320 i zobaczyc co sie bedzie dzialo. Jesli stwierdzisz ze jest za gruby i robi za głebokie rysy to przejdziesz nastepnego ogolnie nie na pisze Ci konkretnie bo to wszystko trzeba widziec Im wiecej bedziesz mial gradacji tym lepiej dla Ciebie i Twoich felg. Po porstu muuuuusisz sprbowac
pudeleQ Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Spoko spoko, po weekendzie postaram się coś podumać przy nich Jeszcze raz dzięki
pudeleQ Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 No i zrobiłem swoje felgi: Ostatni papier, to 1500 wodny, więcej nie chciało mi się już szlifować, a efekt zadowala mnie
kris1848 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam , mam taki problem w tym sezonie dałem do wypolerowania rant na lustro, i gdy widzę teraz po kilku miesiąc rant stracił połysk i zrobił by się jakby matowy,gdy odebrałem felgi położyłem na nie Rimwax ze smartwax czy był to dobry pomysł? Czy rimwax nie nadaje się do polerowanych alu?Czy pasta autosol metal polish można również stosować ręcznie,czy koniecznie na filcu? Za wszystkie odpowiedzi wielkie Dzięki
Borek Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Takie lekkie zmatowienie spowodowane warunkami atmosferycznymi spokojnie da się wyprowadzić ręcznie szmatką. Mi akurat wystarcza 2x w sezonie przelecieć ranty K2 Aluchrom, Autosol ponoć lepszy
mihnova Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 kris1848, pasta AutoMax + wata kosmetyczna i jedziesz = będzie znów lustro patent Macieja ze style - działa rewelacja ostatnio pokazywał mi na spocie
kris1848 Opublikowano 24 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam, a jak z tym autosolem nadaje się on do ręcznej pracy?
malkolm Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2011 Witam, a jak z tym autosolem nadaje się on do ręcznej pracy? jak najbardziej, ale moim zdaniem dobrze jest po nim przejechać czymś jeszcze, ja stosuję megsa hot rims, , nadaje lepszego połysku i lepiej zabezpiecza, ostatnio zastosowałem jako zabezpieczenie jetseal , ale jeszcze nie myłem więc nie wiem jak z wytrzymałością
Wojtuuus Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 Hej, od dawna noszę się z zrobieniem 'porządku' z moimi felgami, ale nie wiem tka naprawdę jak. Czytając ten wątek doszedłem do konluzji, że na pewno będzie mi potrzeby papier o 800 wzwyż, do 2500. Potem Scansol, który usuwa klar. Dużo samozapracia i pracy Moje felgi to Ronal Turbo, foto poniżej: Lepszego zdjęcia, pokazujące naturę problemu, niestety nie mam. Spróbuję streścić: odpada klar, są lekkie wżery na powierzchni 'płaskiej' (pionowej, obok napisu marki felgi, trochę większe na rancie. Jak najlepiej ugryźć temat?
Keil Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 np tak: http://www.fordescort.org/content/view/245/73/
wojteoCK Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 Hej,od dawna noszę się z zrobieniem 'porządku' z moimi felgami, ale nie wiem tka naprawdę jak. Czytając ten wątek doszedłem do konluzji, że na pewno będzie mi potrzeby papier o 800 wzwyż, do 2500. Potem Scansol, który usuwa klar. Dużo samozapracia i pracy Moje felgi to Ronal Turbo, foto poniżej: Obrazek Lepszego zdjęcia, pokazujące naturę problemu, niestety nie mam. Spróbuję streścić: odpada klar, są lekkie wżery na powierzchni 'płaskiej' (pionowej, obok napisu marki felgi, trochę większe na rancie. Jak najlepiej ugryźć temat? Raczej najpierw Scansol a później papierem jedziesz i na końcu autosol lub inna pasta Wżery jedziesz aż znikną, może być potrzebny do tego grubszy papier( np u mnie to był papier o gradacji 100 Ale felgi miałem bardzo zniszczone.
malkolm Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Wojtuuus odradził bym ci polerowanie tych felg, może nie wyjść proste i równe lustro a jak nie wyjdzie to będzie kiszka, ściąg lakier , zmatów i pomaluj je od nowa, jest wiele lakierów nadających fajny efekt
Siwy Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2011 a z takimi felgami da rade cos rozsadnego zrobic? Co by trzeba bylo zrobic zeby sie samemu zabrac za nie?
yukon Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2011 siwy1117, lepiej oddaj naszemu forumowemu koledze
Siwy Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2011 siwy1117, lepiej oddaj naszemu forumowemu koledze ktory taki spec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się