AlCapone88 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Możesz w kole brzegi wypolerować i przód felgi czy te ramiona z przodu. w koło rancik też można jeśli jest taka możliwość i przetłoczenia na to pozwalą...
bogoz Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tak myślałem, tylko wydają się troche głębokie to obtarcia i troche trzeba będzie sciąć. Troche zabawy bedzie..
Tommy Lee Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 bogoz, http://www.renowacjafelg.pl/toczenie-frontow-cnc/
JustGood Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2014 jaka powłoka najlepsza po polerce wibracyjnej, wiem że po Cquartz UK robi sie trochę mleko, kład juz ktoś ceramikę jakąś, albo powłoki modesty, ewentualnie crystal serum?
One Love Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2014 podpinam sie pod pytanie bo wkrótce polerka rantów w RH i chcę zabezpieczyć czymś nie psując zbytnio efektu
JustGood Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 nikt nie wie? nikt nic nie kład? co Wy tylko s17 i cherry glaze dla handlarzy kładziecie...
vw_golf3 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2015 Z tego co testowalem ( a wypolerowalem kilkaset felg wibracyjnie ) po wiekszosci produktow czy to wosk czy kwarc robi sie delikatna mgiełka wibro najlepiej odswiezac co sezon-dwa . Wtedy nie jest to duzy koszt a ciagle efekt jest super testowalem - barock mercedes autobahn sv. Delikatne mleko szczegolnie ja rantach Cquartz - to samo dlux - robily sie straszne smugi podczas docierania produktu
Quest Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2015 Sezon się zbliża więc czas zacząć się zbroić. W zeszłym roku wypolerowałem mercedesowe seginy autosolem. Ale pod światło widać było mikrorysy. Może moglibyście polecić coś lepszego. Po mothersie felga robiła się mleczna.
ShiveR Opublikowano 6 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2015 k2 aluchrom, świetne efekty daje, porównywane z autosolem, i meguiarsem i w moim odczuciu lepiej się sprawdza
Lokoko Opublikowano 6 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2015 Mam spolerowane na lustro MONOBLOCK AMG. Aluminium już się trochę utleniło a zaraz zaczyna się sezon. Stoję przed wyborem wkrętarki do utrzymywania efektu lustra na felgach i tu rodzi się pytanie : Jaka wkrętarka? 550rpm wystarczy? Może ktoś z Was poleci mi ową , najlepiej z dwoma aku do 300zł?
danielek. Opublikowano 8 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2015 Panowie gdzie szukać scansola? W sklepie z farbami jest to dość popularny produkt.
Gość Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2015 Witam, mam możliwość w okazyjnej cenie kupić fajne felgi. Jest jeden problem, gdyż jedna felga posiada mocne zarysowania od krawężnika, jak na poniższej fotce. Jest możliwość tego spolerowania czy innej też naprawy ? Szpachla raczej odpada, ponieważ felgi nie będą malowane tylko myślę o wypolerowaniu ramion a wnęki na czarno tak jak jest Pozdrawiam
danielek. Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2015 Da się to wypolerować ale jak myślisz że będzie to łatwe to się mylisz Te felgi mają warstwę lakieru bezbarwnego który trzeba najpierw usunąć żeby zacząć polerować alu. Jak co i gdzie dowiesz się czytając ten wątek
bienek Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2015 Zawsze mozna zrobic naprawe miejscowa i nie bedzie trzeba polerowac 4 felg
Quest Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2015 Czy ktoś używa past pollux zamiast papierów ściernych ?
Quest Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2015 No nie uwierzę że na forum nie ma żadnej osoby, która zarobkowo zajmuje się polerowaniem felg Zamiast papierów ściernych chciałbym w tym roku użyć past POLLUX Czy ktoś z was miał z nimi styczność ? Czy do każdej gradacji potrzebuję oddzielny filc ?
foxy82 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2015 Co ma pasta do papieru? Rys, wżerów czy innych mechanicznych uszkodzeń nie usuniesz inaczej niż papierem.
Quest Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2015 Ano to że ta pasta również ma gradacje, wiec zapewne można jej użyć zamiast papierów wodnych. Właśnie po to pytam czy ktoś pracuje z tymi pastami Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
barteKKK03 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2015 Takimi pastami to możesz coś zdziałać na polerce stacjonarnej z porządnymi filcami lub sizalami, wiertarką lub szlifierką raczej nie da rady, poza tym pasta np. o gradacji 800 nie jest odpowiednikiem papieru 800
matwiej2 Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2015 Witam. Zrobiłem prowizoryczną maszynę do polerki felg i pełen zapału spędziłem pół dnia w garażu próbując uzyskać lustro na rantach. Nie używałem jeszcze past polerskich, bo prawdopodobnie coś zrobiłem nie tak... Szlifowałem kolejno papierami 120,220,400,600,800,1000,1500,2500 i uzyskałem taki efekt: (to ta sama felga tyle że jedno zdjęcie robione było z fleszem) Od którego papierku powinienem jutro zacząć pracę? Jak powinna wyglądać felga po szlifie papierkiem 2500? Nie powinno być już żadnej "smugi?". Czy da się usunąć też te smugi w żółtym kółku? Z góry dziękuję za pomoc.
Sebek_e36 Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2015 siema Panie i Panowie, sprawa jest taka felgi po polerce(ranty) około 2 lata temu, całe były srebrne! Pozbyłem się farby papiery od 120 do 2,5na mokro, potem autosol na filcu i było "lusterko" a wyglądało to tak teraz po tak długim czasie felgi nieco straciły na połysku(jest OK ale wiem że może być dużo lepiej i chciałbym je odświeżyć), więc tu się rodzi moje pytanie... Co i jak zrobić żeby znowu wrócił "pełny poler" ? muszę znowu jechać papierami od 120 do 2,5? czy wystarczy jakiś inny sposób? dodam że na 1 myjni ręcznej jak kiedyś byłem posikali mi felgi jakaś "straszną chemią" i straciły na połysku i zrobiło się parę małych plamek a ostrzegałem żeby nie pryskali niczym po felgach. sezon się zbliża koła już na aucie, a mi nie daje spokoju ich wygląd tym bardziej że wiem że mogą wyglądać dużo dużo lepiej z góry dzięki za pomoc i jakieś mądre rady co by zrobić żeby na szybko je odświeżyć tak to wygląda....są jak by "za mgiełką"
Przem@S Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2015 Miałem u siebie ślady/plamy po soli . Wystarczyło papierem 2500 na mokro przelecieć + autosol i odzyskały błysk. Ewentualnie zacznij papierem 2000 , musisz sam sprawdzić.
CrisAGC Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2015 Czy na polerowane raty felg w lustro można kłaść wosk taki jak na lakier? Obecnie mam Megsa #16? Czy przed nałożeniem wosku trzeba przelecieć cleanerem, czy jest to niedozwolone? Czy cleaner również w tym przypadku poprawi blask rantu czy będzie się raczej gryzł z gołym amelinium? -- 17 marca 2015, 10:03 -- Panowie, ktoś, coś podpowie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się