Skocz do zawartości

Polerka felg aluminiowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możesz w kole brzegi wypolerować i przód felgi czy te ramiona z przodu. w koło rancik też można jeśli jest taka możliwość i przetłoczenia na to pozwalą...

  • Odpowiedzi 956
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak myślałem, tylko wydają się troche głębokie to obtarcia i troche trzeba będzie sciąć. Troche zabawy bedzie..

Opublikowano

jaka powłoka najlepsza po polerce wibracyjnej, wiem że po Cquartz UK robi sie trochę mleko, kład juz ktoś ceramikę jakąś, albo powłoki modesty, ewentualnie crystal serum?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Z tego co testowalem ( a wypolerowalem kilkaset felg wibracyjnie ) po wiekszosci produktow czy to wosk czy kwarc robi sie delikatna mgiełka

wibro najlepiej odswiezac co sezon-dwa . Wtedy nie jest to duzy koszt a ciagle efekt jest super

testowalem

- barock mercedes autobahn sv. Delikatne mleko szczegolnie ja rantach

Cquartz - to samo

dlux - robily sie straszne smugi podczas docierania produktu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Sezon się zbliża więc czas zacząć się zbroić. W zeszłym roku wypolerowałem mercedesowe seginy autosolem. Ale pod światło widać było mikrorysy. Może moglibyście polecić coś lepszego. Po mothersie felga robiła się mleczna.

Opublikowano

Mam spolerowane na lustro MONOBLOCK AMG. Aluminium już się trochę utleniło a zaraz zaczyna się sezon. Stoję przed wyborem wkrętarki do utrzymywania efektu lustra na felgach i tu rodzi się pytanie :

 

Jaka wkrętarka? 550rpm wystarczy? Może ktoś z Was poleci mi ową , najlepiej z dwoma aku do 300zł?

Opublikowano

Witam, mam możliwość w okazyjnej cenie kupić fajne felgi. Jest jeden problem, gdyż jedna felga posiada mocne zarysowania od krawężnika, jak na poniższej fotce. Jest możliwość tego spolerowania czy innej też naprawy ? Szpachla raczej odpada, ponieważ felgi nie będą malowane tylko myślę o wypolerowaniu ramion a wnęki na czarno tak jak jest

Pozdrawiam

images.php?i=5551_dsc-0375.jpg

Opublikowano

Da się to wypolerować ale jak myślisz że będzie to łatwe to się mylisz :)

Te felgi mają warstwę lakieru bezbarwnego który trzeba najpierw usunąć żeby zacząć polerować alu. Jak co i gdzie dowiesz się czytając ten wątek ;)

Opublikowano

No nie uwierzę że na forum nie ma żadnej osoby, która zarobkowo zajmuje się polerowaniem felg :o Zamiast papierów ściernych chciałbym w tym roku użyć past POLLUX

 

20-thickbox_default.jpg

 

Czy ktoś z was miał z nimi styczność ? Czy do każdej gradacji potrzebuję oddzielny filc ?

Opublikowano

Co ma pasta do papieru?

Rys, wżerów czy innych mechanicznych uszkodzeń nie usuniesz inaczej niż papierem.

Opublikowano

Ano to że ta pasta również ma gradacje, wiec zapewne można jej użyć zamiast papierów wodnych. Właśnie po to pytam czy ktoś pracuje z tymi pastami

 

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Takimi pastami to możesz coś zdziałać na polerce stacjonarnej z porządnymi filcami lub sizalami, wiertarką lub szlifierką raczej nie da rady, poza tym pasta np. o gradacji 800 nie jest odpowiednikiem papieru 800

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Zrobiłem prowizoryczną maszynę do polerki felg i pełen zapału spędziłem pół dnia w garażu próbując uzyskać lustro na rantach. Nie używałem jeszcze past polerskich, bo prawdopodobnie coś zrobiłem nie tak... Szlifowałem kolejno papierami 120,220,400,600,800,1000,1500,2500 i uzyskałem taki efekt:

F2ebyz6.jpg

Vkca1he.jpg

(to ta sama felga tyle że jedno zdjęcie robione było z fleszem)

 

Od którego papierku powinienem jutro zacząć pracę? Jak powinna wyglądać felga po szlifie papierkiem 2500? Nie powinno być już żadnej "smugi?". Czy da się usunąć też te smugi w żółtym kółku? Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

siema Panie i Panowie, sprawa jest taka felgi po polerce(ranty) około 2 lata temu, całe były srebrne! Pozbyłem się farby papiery od 120 do 2,5na mokro, potem autosol na filcu i było "lusterko" a wyglądało to tak

9a18dcbc5325953bmed.jpg

 

teraz po tak długim czasie felgi nieco straciły na połysku(jest OK ale wiem że może być dużo lepiej i chciałbym je odświeżyć), więc tu się rodzi moje pytanie...

Co i jak zrobić żeby znowu wrócił "pełny poler" ? muszę znowu jechać papierami od 120 do 2,5?

czy wystarczy jakiś inny sposób?

dodam że na 1 myjni ręcznej jak kiedyś byłem posikali mi felgi jakaś "straszną chemią" i straciły na połysku i zrobiło się parę małych plamek :/ a ostrzegałem żeby nie pryskali niczym po felgach.

sezon się zbliża koła już na aucie, a mi nie daje spokoju ich wygląd tym bardziej że wiem że mogą wyglądać dużo dużo lepiej

z góry dzięki za pomoc i jakieś mądre rady co by zrobić żeby na szybko je odświeżyć

 

tak to wygląda....są jak by "za mgiełką"

536c2f3700ee4eeamed.jpg

Opublikowano

Miałem u siebie ślady/plamy po soli . Wystarczyło papierem 2500 na mokro przelecieć + autosol i odzyskały błysk.

Ewentualnie zacznij papierem 2000 , musisz sam sprawdzić.

Opublikowano

Czy na polerowane raty felg w lustro można kłaść wosk taki jak na lakier? Obecnie mam Megsa #16? Czy przed nałożeniem wosku trzeba przelecieć cleanerem, czy jest to niedozwolone? Czy cleaner również w tym przypadku poprawi blask rantu czy będzie się raczej gryzł z gołym amelinium?

 

-- 17 marca 2015, 10:03 --

 

Panowie, ktoś, coś podpowie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.