cysta Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2013 Z tego co czytam i się dowiaduje, Ronale ciężko spolerować na efekt "łał". Borbety, BBS, alutec - bardzo przyjemne efekty nawet po samym autosolu. Także jak to napisał kolega: Życzę wytrwałości cierpliwości i żeby dłonie nie bolały za długo przy nacieraniu :D Nie załamywać się polerka to polerka
Grzesio Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2013 Ja mam felgi Wolf (producent intra) to samo ciężko wydobyć z nich blask. Alu ma bardzo dużą domieszkę chyba magnezu. Widać jak się przypatrzy takie ciemne plamy (jak patrząc na księżyc w pełni nocą)
slavko83 Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2013 Witam. Mam takie oto pytanie. Posiadam felgi Borbet z rantem i postanowiłem spolerować (tzn same ranty) niestety nie wyszło tak jakbym chciał nawet w najmniejszym stopniu Zacząlem od papieru wodnego 500 później 800 - 1000- 1200 - 1500 - 2000 i oto co otrzymałem . Czy ktoś może doradzic co dalej? Czy polerować od nowa grubszym papierem czy coś innego.
Grzesio Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2013 A to jest już po polerowaniu filcem/bawełna i pastą czy przed? Jeśli po to za szybko zmieniałeś gradację papieru i nie zatarłeś rys po poprzednim.
slavko83 Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2013 Jest to jeszcze przed polerowaniem. Robię to pierwszy raz i nie wiedziałem czy po papierze powinien być taki efekt czy po prostu coś schrzaniłem. Więc co radzisz począć dalej?
barteKKK03 Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2013 Samymi papierami się polerki nie robi. A to co na zdjęciu i tak jest źle wyszlifowane. Chyba za mało wody i może zbyt szybkie przejścia na wyższe gradacje.
mister31 Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2013 Ten efekt jest do odwrócenia tylko sam tego raczej nie zrobisz. Wydaje mi się że będziesz musiał oddać to w ręce specjalistów.
slavko83 Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2013 Hmm czyli mówicie że już tego sam nie poprawie zaczynając od początku? No to niezbyt ciekawie
Grzesio Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2013 Zacznij na spokojnie od papieru 320 do 2000/2500. Najważniejsze duuuużo wody. 320 jedź tak długo aż znikną rysy. Cierpliwość popłaca
w0jta5 Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2013 Zacznij na spokojnie od papieru 320 do 2000/2500. Najważniejsze duuuużo wody. 320 jedź tak długo aż znikną rysy. Cierpliwość popłaca Dokładnie, 320 na mokro, a częściej nawet 220 na początek i na tym etapie musisz pozbyć się wszystkich wżerów czy przebarwień; co chwile płukać papier i przy 600 lepiej by się rant zaświecił Robisz to ręcznie, czy maszynowo?
Kr3t Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2013 Dokładnie, niech się kółko kręci, zacznij od tego 220 na start i wręcz zalewaj koła woda, będzie chlapac jak cholera, ale to dobrze Nie żałuj wody i leć spokojnie aż po papier 2500/3000 - reszta to już filc polerski, a na końcu najlepiej flanela/bawełna do polerki i dobra pasta!
Aivars Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 Pytanie- na jaki klej wkleic imitacje srubek (sruby z nierdzewki) w keskinach kt01? Wiem, ze mozna je wbic, ale akurat moje srubki nie sa tak szerokie, bo wchodza na lekki wcisk ale boje sie, ze wypadna, dlatego pytam o klej Bede wdzieczny za wskazowki
Lekter Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2013 Panowie/Panie mam małe pytanie. Z felg schodzi bezbarwny lakier wiec postanowiłem je z polerować. Najpierw potraktowałem gradacją 1500 na mokro (z racji że nie ma wżerów i głębokich rys i maiłem wolne 15min, użyłem tego co miałem pod ręką) Powstały szare przebarwienia widoczne na zdjeciu da się coś z tym zrobić ? http://iv.pl/viewer.php?file=75300361013165381339.jpg Fele to żadna chińszczyzna tylko bbs-y Przebarwienia powstały ponieważ nie usunąłem bezbarwnego lakieru z polerowanego rantu ?
luk skywalker Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2013 wydaje mi sie ze te ciemne miejsca to usunięty klar, cała reszta to lakier bezbarwny, który tylko zmatowiłeś.
w0jta5 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2013 Dokładnie jak luk skywalker napisał, nie ściągnąłeś klaru. Paint remover lub inny scansol i ściągaj klar. A 1500 to trochę na wyrost przy tych wżerach - 400, 600, 800, itd
Dystrybutor e36ace Opublikowano 4 Czerwca 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2013 Paint remover lub inny scansol i ściągaj klar. dokładnie szkoda sił na papierkowanie na tym etapie pracy
asgaard Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam Co polecacie w przypadku tak zniszczonej alufelgi? Czy zmuszony jestem do oddania jej do piaskowania czy może pomogą metody mniej drastyczne?
Dystrybutor e36ace Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2013 w tym przypadku już tylko piaskowanie chyba że jesteś bardzo wytrwały to możesz bawić się papierem ale nie polecam ponieważ alu jest dosyć mocno utlenione
luk skywalker Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2013 asgaard, jak poprzednik, piaskowanie i malowanie proszkowe. Te fabryczne koła, generalnie z kazdej marki, mają to do siebie że dość szybko korozja zaczyna je brac właśnie na krawędziach z tyłu ramion z powodu niedostatecznej ilości lakieru w tych miejscach. Aby zaoszczędzić, producenci skupiają sie tylko na frontach felg
Chudy89 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2013 A jak czyścić rant między śrubkami,używam autosolu i megsa dają blask ale z bliska jest mała mgiełka i mikro ryski?
Dystrybutor e36ace Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2013 A jak czyścić rant między śrubkami,używam autosolu i megsa dają blask ale z bliska jest mała mgiełka i mikro ryski? nie bardzo wiem o co pytasz?
Chudy89 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2013 Czyszcze rant pasta ale nie moge doczysic do konca przestrzeni miedzy srubkami(wychodza smugi)Szukam sposobu na dokladne wyczyszczenie
Dystrybutor e36ace Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2013 jakie masz felgi skręcane? czy imitacja?
Dystrybutor e36ace Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2013 no to wykręć śrubki i wypoleruj a później na bieżąco dbaj i nie będzie problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się