Skocz do zawartości

Polerka felg aluminiowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co czytam i się dowiaduje, Ronale ciężko spolerować na efekt "łał".

Borbety, BBS, alutec - bardzo przyjemne efekty nawet po samym autosolu. Także jak to napisał kolega:

Życzę wytrwałości cierpliwości i żeby dłonie nie bolały za długo przy nacieraniu :D :D

Nie załamywać się :) polerka to polerka :D

  • Odpowiedzi 956
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja mam felgi Wolf (producent intra) to samo ciężko wydobyć z nich blask. Alu ma bardzo dużą domieszkę chyba magnezu. Widać jak się przypatrzy takie ciemne plamy :wallbash: (jak patrząc na księżyc w pełni nocą)

Opublikowano

Witam. Mam takie oto pytanie. Posiadam felgi Borbet z rantem i postanowiłem spolerować (tzn same ranty) niestety nie wyszło tak jakbym chciał nawet w najmniejszym stopniu :mrgreen: Zacząlem od papieru wodnego 500 później 800 - 1000- 1200 - 1500 - 2000 i oto co otrzymałem 20130514125835.th.jpg 20130514125850.th.jpg . Czy ktoś może doradzic co dalej? Czy polerować od nowa grubszym papierem czy coś innego.

Opublikowano

A to jest już po polerowaniu filcem/bawełna i pastą czy przed? Jeśli po to za szybko zmieniałeś gradację papieru i nie zatarłeś rys po poprzednim.

Opublikowano

Jest to jeszcze przed polerowaniem. Robię to pierwszy raz i nie wiedziałem czy po papierze powinien być taki efekt czy po prostu coś schrzaniłem. Więc co radzisz począć dalej?

Opublikowano

Samymi papierami się polerki nie robi.

A to co na zdjęciu i tak jest źle wyszlifowane. Chyba za mało wody i może zbyt szybkie przejścia na wyższe gradacje.

Opublikowano

Ten efekt jest do odwrócenia tylko sam tego raczej nie zrobisz. Wydaje mi się że będziesz musiał oddać to w ręce specjalistów.

Opublikowano
Zacznij na spokojnie od papieru 320 do 2000/2500. Najważniejsze duuuużo wody. 320 jedź tak długo aż znikną rysy. Cierpliwość popłaca :D

Dokładnie, 320 na mokro, a częściej nawet 220 na początek i na tym etapie musisz pozbyć się wszystkich wżerów czy przebarwień; co chwile płukać papier i przy 600 lepiej by się rant zaświecił :-]

 

Robisz to ręcznie, czy maszynowo?

Opublikowano

Dokładnie, niech się kółko kręci, zacznij od tego 220 na start i wręcz zalewaj koła woda, będzie chlapac jak cholera, ale to dobrze ;) Nie żałuj wody i leć spokojnie aż po papier 2500/3000 - reszta to już filc polerski, a na końcu najlepiej flanela/bawełna do polerki i dobra pasta!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie- na jaki klej wkleic imitacje srubek (sruby z nierdzewki) w keskinach kt01? Wiem, ze mozna je wbic, ale akurat moje srubki nie sa tak szerokie, bo wchodza na lekki wcisk ale boje sie, ze wypadna, dlatego pytam o klej :) Bede wdzieczny za wskazowki :song:

Opublikowano

Panowie/Panie mam małe pytanie. Z felg schodzi bezbarwny lakier wiec postanowiłem je z polerować. Najpierw potraktowałem gradacją 1500 na mokro (z racji że nie ma wżerów i głębokich rys i maiłem wolne 15min, użyłem tego co miałem pod ręką) Powstały szare przebarwienia widoczne na zdjeciu da się coś z tym zrobić ?

http://iv.pl/viewer.php?file=75300361013165381339.jpg

Fele to żadna chińszczyzna tylko bbs-y

 

Przebarwienia powstały ponieważ nie usunąłem bezbarwnego lakieru z polerowanego rantu ?

Opublikowano

Dokładnie jak luk skywalker napisał, nie ściągnąłeś klaru.

Paint remover lub inny scansol i ściągaj klar.

 

A 1500 to trochę na wyrost przy tych wżerach - 400, 600, 800, itd

  • Dystrybutor
Opublikowano
Paint remover lub inny scansol i ściągaj klar.

dokładnie szkoda sił na papierkowanie na tym etapie pracy

Opublikowano

Witam

 

Co polecacie w przypadku tak zniszczonej alufelgi? Czy zmuszony jestem do oddania jej do piaskowania czy może pomogą metody mniej drastyczne?

alufelga.JPG.dc7471893e3ed3f6b023afe482ade2d5.JPG

  • Dystrybutor
Opublikowano

w tym przypadku już tylko piaskowanie chyba że jesteś bardzo wytrwały to możesz bawić się papierem ale nie polecam ponieważ alu jest dosyć mocno utlenione

Opublikowano

asgaard, jak poprzednik, piaskowanie i malowanie proszkowe. Te fabryczne koła, generalnie z kazdej marki, mają to do siebie że dość szybko korozja zaczyna je brac właśnie na krawędziach z tyłu ramion z powodu niedostatecznej ilości lakieru w tych miejscach. Aby zaoszczędzić, producenci skupiają sie tylko na frontach felg

  • Dystrybutor
Opublikowano
A jak czyścić rant między śrubkami,używam autosolu i megsa dają blask ale z bliska jest mała mgiełka i mikro ryski?

nie bardzo wiem o co pytasz? :dontknow:

  • Dystrybutor
Opublikowano

no to wykręć śrubki i wypoleruj a później na bieżąco dbaj i nie będzie problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.