Gość Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 chyba 200?? Nie to nie pomyłka 20 - były takie wżery, że 200 to jeszcze do dziś bym robił jedną felgę, a gdzie czas na inne papiery i pozostałe 3 koła. Nawet 60 niewiele dawała. Wżery były tak głęboki i tak liczne, że cała felga (pod lakierem bazowym) była pokryta szpachlą. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Rys to zbyt wiele nie ma, ale większym problemem są te czarne punkty po wżerach - bez względu na długość tarcia nie znikają
malkolm Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 koggi, i nie znikną (są zazwyczaj bardzo głębokie, ja w niewidocznym miejscu próbowałem szlifierką i nie pomogło) , też je mam tylko na rancie i nie widać, jakiś gość zakładał ciężarki od stalówek na aluski i pod nimi u mnie wżery się zrobiły nie śpiesz się z tym tak, ja przy moich 3 miesiące siedziałem po kilka godzin dziennie, na to trzeba czasu
kanar Opublikowano 21 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2009 te wzery to jeszcze widac mimo, ze foto slabe, walcz dalej, ale papierem nie mniejszym niz 320 i duzo wody.
Gość Opublikowano 21 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2009 Obie felgi zrobiłem jeszcze raz (cały cykl) tylko zastosowałem autosol i efekt lepszy, ale wżery i przebarwienia i tak zostały. Nie mogę zbyt długo się cackać, bo w piątek muszę oddać stalówki, na których auto obecnie stoi . Jutro wrzucę fotki po poprawce.
kanar Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 wrzuc te foty obadamy. z polerowaniem felg to jak z lakierem, potrzeba duzo wprawy i duzo czasu na nauke.
malkolm Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 kanar, a jak ci się to podoba??
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 A takie coś: http://allegro.pl/item840355020_szlifie ... tu_fv.html są i w niższej cenie Dremele. Mam taki na aku. Do trudniej dostepnych miejsc albo precyzyjniejszej roboty jak znalazł.
malkolm Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 marctwain, tyle to ja za te felgi dałem, i nawet z dwoma niezłymi oponami, tylko że były w bardzo kiepskim stanie
kanar Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 malkolm calkiem ladnie wyszlo, masz jakies zdjecie z bliska?
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2009 Panowie mam do was pytanie felgi wypolerowane już któryś rok z koleii i mam pytanie czy polerował ktoś z was felgi maszyną polerską jeżeli tak to może zdradzi jakich obrotów używał jakie pady stosował stosując filcowe krążki na wiertarce zostają mazy i tak które później trzeba trochę potrzeć szmatką i pastą pozdrawim
Łukasz Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2009 Polerowałem swoje - używałem najpierw małego pada polishing, a potem finishing. Obroty przy rotacyjnej na poziomie około 900.
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2009 tzn przy zastosowaniu dużych obrotów może wyjść gówniany efekt tzn np. 1600 używałeś autosola czy automaxa
kanar Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2009 Bartek mowi o aluminium a Lukasz pewnie o lakierze
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2009 kanar, tak jest mowa o polerce aluminiowych felg 2sprwa to chyba polerka usunie więcej drobnych rysek z aluminium przynajmniej mi się tak wydaje
kanar Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2009 sam autosol nie usunie w znaczacym stopniu rysek, papier scierny na wode owszem, mozna probnowac papierem poczawszy od powiedzmy 800 do 2500 i dopiero potem autosol. Tu potrzeba duzych obrotow wiec mysle, ze typowa moaszyna polerska nie zda egzaminu, ale jesli mam byc szczery to nie probowalem.
max77max Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam kolegów może ktos sie wypowie na temat mojch alu bo nie mam już pomysłów co z nią zrobic ,byłem u 3 gosci co sie tym zajmuja tzn odnowa alu itp i kazdy nie chciał sie za to brac ....co robic te zdjecie jest pogladowe ale to jest mój model pomoże ktoś ??
AutoDetailing Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ciężko będzie wypolerować felgi w każdym zakamarku. Moim skromnym zdaniem ten wzór nie pasuje do Vectry C, lepiej będzie sprzedać i kupić coś pasującego do linii tego Opla
Gość Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 A piaskowanie do takich felg "podchodzi"?
malkolm Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 A piaskowanie do takich felg "podchodzi"? tak, można piaskować, najlepiej śrutem metalowym, piasek przy dużym ciśnieniu może wbijać się w aluminium, ja swoje piaskowałem [ Dodano: 17 Grudzień 2009, 09:22 ] kanar, a tutaj masz fotkę mojej felgi z bliska, mówiłem że rewalki niema, jest wiele drobnych zarysowań te zostaną usunięte za rok [ Dodano: 17 Grudzień 2009, 09:24 ] myślę że polerowaniem mechanicznym część by zniwelował, ja polerowałem ręcznie, może nawet dzisiaj zaopatrzę się w filc i tarczę
kanar Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 no szalu nie ma z bliska malkolmie kolega max tych felg nikt nei chce robic poniewaz maja taki dziwny wzor w ktorym ramiona wchodza na rant. za duzo pracy, za mala kasa by z tego byla, nie dziwie im sie. sprzedaj je i kup cos bardziej pasujacego jak kolge powyzej pisal. no i ta firma, szczytem jakosci to sie ona nie popisuje
max77max Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam no cóż o gustach sie nie dyskutuje .....ale powiem wam że na aucie chyba ich nie widzieliscie co ?? a ja tak i jestem bardzooo zadowolony bo mam inne niż wszyscy... piszesz sprzedac a jak myslisz ile mozna za nie wystawic cene ? ps. dzieki za odpowiedzi ...pozdrawiam max77max
OsTrY Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2010 odgrzeje kotleta Panowie, kolega ma zamiar felgi pucować na lustro.. Po przeczytaniu tego tematu nie do końca uzyskałem odpowiedź co do technologi polerowania oraz użycia środków. Może ktoś mi podpowiedzieć tak kompleksowo co trzeba zakupić (od papierów, filców po pasty) i jak temat ugryźć? Wielkie dzięki za szybkie odpowiedzi!
miHoo79 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 odgrzeje kotleta Panowie, kolega ma zamiar felgi pucować na lustro.. Po przeczytaniu tego tematu nie do końca uzyskałem odpowiedź co do technologi polerowania oraz użycia środków. Może ktoś mi podpowiedzieć tak kompleksowo co trzeba zakupić (od papierów, filców po pasty) i jak temat ugryźć? Wielkie dzięki za szybkie odpowiedzi! Nie da sie na to pytanie odpowiedziec jednoznacznie, rozne felgi rozne stopy aluminium co oznacza rozne efekty koncowe... CO mamy Ci tu odpowiedziec nie widzac tych felg? sa zniszczone nie zniszczone? Byly wczesniej malowane? moze maja ubytki zaszpachlowane a jesli maja to jak duze? POlerka tylko rantow czy calych felg? 1. Sprawdz czy sa proste bo zrobisz polerke iiiii co Ci po niej, a prostowanie zniszczy efekty i trzeba bedzie poprawiac lusterko 2. Scansol do sciagania starych powlok (jesli byly malowane kilka razy to trzeba sciagac wartswy kolejno) 3. Po sciagnieciu powlok lakierniczych widac w jakim stanie jest felga i wtedy zaczyna sie zabawa z papierami (czasem nawet papier 50 lub nawet jakis maloostry pilnik jesli sa zadry na rancie dla wyrownania powierzchni (ale to na krecacym sie kole), i pozniej zmiana papierow na te z mniejsza gradacja i wodne - grunt to nie przeskakiwac o duzo bo nie zeszlifujesz rys i wyjdzie to pozniej... 4. Polerowanie wstepne jak dojdziesz do 2000-2500 too filc i pasta polerska ja uzywam automaxa albo autosolu wszystko zalezy od stopu, czasem wracam do pasty zgrubnej (szlifujacej a potem uzywam jeszcze innych gradacji past do wyciagniecia efektu lusterka) 5. Zasady - jedna pasta jeden filc, nie mieszaj, wykonczenie bawelna na krazku Cierpliwosc - bez niej nie ma efektow Ostroznosc - obracajace sie kolo moze zrobic krzywde - wiec uwazaj (mowa o tym gdy wrzucasz 3 bieg i kolo sie kreci na podnosniku) 6. Jak nie bedziesz dbal to po 2 tyg uzytkowania i tak efekty znikna - aluminium sie utlenia, prysniesz chemia i juz po lustrze.. Pozdro wrzuc fotki tego felunku to Ci powiem co i jak
matgym Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2010 Witam! To ja moze zaczne odrazu z prosba do was o pomoc w takiej sprawie: http://picasaweb.google.pl/lh/photo/VHs ... directlink http://picasaweb.google.pl/lh/photo/gmu ... directlink http://picasaweb.google.pl/lh/photo/FOW ... directlink Są to lekkie przetarcia wiec wydaje mi się ze papier 2000 + automax wystarczy prawda? Czy po takim zabiegu miejscowym będę musiał przepolerowac cala felge automaxem zeby nie było różnicy w odcieniu lakieru na feldze? I czy biala gąbka polerska nada się do automaxa czy zaopatrzyć sie w jakiś filc? Druga sprawa: http://picasaweb.google.pl/lh/photo/wLW ... directlink http://picasaweb.google.pl/lh/photo/wLW ... directlink Inna felga ma taka przypadłość ze poprzedni właściciel musiał ja położyć na chropowatej powierzchni i dlatego zostały takie małe "wgniecenia"? Tu już będzie trudniej rozumiem, ale postępowanie takie samo -> papier + automax. Od jakiej gradacji zacząć? I ostatnia sprawa: http://picasaweb.google.pl/lh/photo/KmF ... directlink Bliskie spotkanie z krawężnikiem... Od czego w tym przypadku zacząć? Nie chciałbym żeby felga miała lustrzane odbicie a jedynie żeby odzyskała swój naturalny połysk taki jak miała w dniu wyprodukowania Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam!
Kubz Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2010 Pierwsza sprawa jest taka, że żaden link nie działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się