Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeczytałem :) brakuje mi tam jednej rzeczy i tego się nie dowiedziałem :( ile nakładać pasty na pada i jak pad jest nowy nieużywany to trzeba go najpierw jakoś specjalnie przygotować? W trakcie polerowania nie związać woda lub QD powierzchni lub pada?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Na wiosnę tata będzie brał się za korektę lakieru w Mercedesie w211, lakier na samochodzie to biały akryl. Tu wstawiam zdjęcia lakieru.

Na większej powierzchni samochodu przeważają takie swirle:

http://imgur.com/IiH1YqV

Na drzwiach bardzo nieciekawie to wygląda:

http://imgur.com/gar5wg5

http://imgur.com/djGOjqd

A tu dach, jest w patologicznym stanie.

http://imgur.com/25d9BFf

http://imgur.com/xZVpnyl

 

Myślałem nad zestawem MENZERNA Heavy Cut Compound 400 (FG400) + futro polerskie Menzerna 150 mm na rzep + Menzerna Super Finish 3500 (SF4000) + 3M Pad polerski niebieski Ultrafina. Jak oceniacie ten zestaw i czy dać coś jeszcze po FG400?

  • Dystrybutor
Opublikowano

do takich robót wolę pad z mikrofibry i pasty koch chemie nie przepadam za menzerną jest bardzo tłusta

Opublikowano

tak są bezwodne, z tym że np z kochem czasem zdarza mi się dwa psiknięcia demineralizowaną na pada zapodać ale to zależy od lakieru :)

Opublikowano

W przyszłym tygodniu zamierzam zrobić pełną korektę lakieru w VW Polo 9n - czerwony akryl. Samochód był użytkowany przez emeryta, który nie miał pojęcia nt. właściwego mycia. Ma pełno swirli/rys od szczotek / niewłaściwego osuszania.

Posiadam następujący zestaw: Polerka DA Krauss 900W, pady flexipads biały, żółty, pomarańczowy oraz pasty Menzerna 400, 2500, 3500.

Jest to mój pierwszy raz z polerką, więc chciałbym prosić o radę jakich kombinacji pasty i pada byłoby najsensowniej użyć, i w jakiej kolejności.

Opublikowano

400 cut, 2500 polish 3500 finish. Więcej czytania forum, yt itd. Nie zdziw się jak będą pady farbować.

Opublikowano
400 cut, 2500 polish 3500 finish. Więcej czytania forum, yt itd. Nie zdziw się jak będą pady farbować.

 

Tak, tak - to standard. Chodziło mi raczej o to, czy można pokusić się o jakąś inną kombinację pad-pasta dla osiągnięcia szybszego/lepszego efektu przy tym konkretnym lakierze (czytałem o tym na jakiejś stronce związanej z detailingiem).

Rozumiem, że nie. Dzięki za odpowiedź ! :)

Opublikowano

No akurat kolejność padów zamieniłeś. Biały, pomarańczowy, żółty. Choć robili niektórzy (gdzieś widziałem na forum) jednoetapowo PF2500 na żółtym.

Nie zawsze trzeba tez zaczynać od tnącej. Spróbuj najpierw czy PF2500 nie przynosi odpowiednich efektów.

Opublikowano
400 cut, 2500 polish 3500 finish. Więcej czytania forum, yt itd. Nie zdziw się jak będą pady farbować.

 

Tak, tak - to standard. Chodziło mi raczej o to, czy można pokusić się o jakąś inną kombinację pad-pasta dla osiągnięcia szybszego/lepszego efektu przy tym konkretnym lakierze (czytałem o tym na jakiejś stronce związanej z detailingiem).

Rozumiem, że nie. Dzięki za odpowiedź ! :)

 

Zazwyczaj nie trzeba chociaż widziałem czasem combo 'trochę pasty tnącej z polishem na 1 padzie' bo inaczej się nie dało :)

Opublikowano

POMOCY!

Zabrałem sie za polerowanie auta, przy inspekcji lakieru okazało sie ze auto posiada liczne hologramy, przystąpiłem do polerowania i nic! Hologramy dalej są, poleruje pastami menzerna medium cut polish 2200 na zielonym padzie flexipads, oraz menzerna finl finish 3000 na czarnym padzie flexipads.. Obroty maksymalnie ok 2000 przy paście medium cut, natomiast final finish obroty ok 1500.. Posiadam rownież pastę menzerna one step polish 3in1 natomiast nie próbowałem jej gdyż posiadam tylko dwa pady i nie wiem czy mogę mieszać dwie pasty na jednym padzie.. Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje.

Opublikowano

towar, Lakier Twardy czy miękki? Albo chociaż jakie auto? Maszyna Rotacyjna czy Dual Action? A może to nie hologramy tylko poważniejsze świrle? Zdjęcie by baaardzo dużo pomogło.

Opublikowano

Podejrzewam ze twardy lakier bo marka to audi, maszyna rotacyjna, nie mam możliwości wstawienia teraz zdjęcia.. Mogę wysłać na maila.

Opublikowano

Nie wiem na jakim aucie dzialasz i czy to na pewno sa holsy, ale sprobuj zmniejszyc obroty. Ja zazwyczaj ciecie wykonuje w granicach 1300 rpm a finish dlugimi i wolnymi przejazdami na 800/900.

Opublikowano

Pacjent to audi z 2014 roku, możliwością jest ze problem leży w pastach bądź gabkach czy zmniejszenie obrotów powinno być lekarstwem? Czy może jeszcze w czymś innym leży problem?

Jutro dostosuje sie do Twoich porad i dam znać czy pomogło, dzięki

 

Dodane po 9 godzinach 38 minutach 21 sekundach:

Dołączam zdjęcia wyżej opisanego przeze mnie problemu

pm1KEm5wj

pmsnFTuEj

Bardzo prosze o pomoc

Opublikowano

Słuchajcie, zakupiłem dzisiaj do testów menzerne 3in1...

Powiedzcie mi jak jej używać :D ? Auto raczej bez głębokich uszkodzeń, jest sporo świrli po szczotach... Przypuśćmy na początek zrobić parę przejazdów na średniej twardości gąbce, żeby co nieco wyciąć, a później użyć miękkiej gąbki do wypolerowania? Zda to egzamin? Na jakich obrotach ciąć a na jakich polerować?

Opublikowano

Zerknij na temat testów past - tam odnajdziesz sporo informacji nt. tego produktu.

Z tego co wiem to nie ma potrzeby stosowania gąbki finiszowej po średnim padzie, ale moze ktoś bardziej doświadczony sie na ten temat wypowie :o

Opublikowano

Właśnie przeglądałem temat tej menzerny, ale mimo wszystko chciałem się jeszcze co nieco dopytać. W takim razie spróbuję na gąbce polishing uzyskać porządany efekt.

Opublikowano

Witam. Przymierzam sie do wypolerowania swojego autka. Zalezy mi na uzyskaniu wrecz 100%. ;) Problem polega na tym ze profesjnalnie bede to robil pierwszy raz ( raz tylko nalozymel paste TEMPO ) :D Czytam forum juz od dluzszego czasu i jest to moj pierwszy post. Mam checi zakupic Zestaw Menzerna (500, 2500, 4000) do zestawu dolaczone sa pady (raczej dedykowane do kazdej z past.) Wiem ze powinienem zaczac najpredzej od pasty 2500 z dedykowanym padem ale czy jest mozliwosc zmian padow zanim zaczne najostrzejsza kombinacje ? Typu 500 z padem do 2500 zanim zaczne ostre ciecia.? i czy po tych 3 etapach polerowania moge jakos dodatkowo zabezpieczyc lakier jakims woskiem badz czymkolwiek ? i jaki produkt polecacie do odtluszczania i inspekcji lakieru ?

Prawdopodobnie kupie polerke MASNER k2 "Elektryczna polerka z możliwością płynnej regulacji obrotów. Charakteryzuje się niskim poziomem wibracji oraz wysoką ergonomią. Posiada elektroniczny układ łagodnego startu oraz stałą szybkość obrotową bez względu na nacisk." jest to dobry wybor do zaczecia przygody z polerowaniem? moze polecacie cos innego w przedziale cenowym do 300zl.

 

 

Pewnie z biegiem czasu i odpowiedzi bede mial wiecej pytan.

Pozdrawiam. DT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.