Skocz do zawartości

VW Scirocco


Geno

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na serio to wiele nie trzeba ;) Dobre kolo + gleba ( nie koniecznie air ) i robi turbo torpeda robote :mrgreen: na zdjeciach wyzej jest za duzo hellafluszu,oryginal + pare detali i kosi :evil:

 

Kosi kosi :mrgreen: Jeśli chodzi o mnie to trochę za dużo tych naklejek, wolałbym simply clean ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto wygląda moim zdaniem dramatycznie-tragicznie :dontknow:

 

Gleba-ble, nie wjadę do domu. Już teraz na "serii" jest zgrzyt. Koło ? Tragedia, do tego auta pasuje tylko koło od Rki ew. od RS6 oraz Ultraleggera ;)

 

Halogeny przyciemniłem dziś na gotowo, jutro umyję parcha to jakaś fota poleci. Z najnowszych planów, to jutro może zamówię siłowniki do klapy i z rzeczy AIR to wszystko :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko, zupełnie serio, bo chodzi to za mną od dłuższego czasu. O co chodzi z tą glebą? Przecież to kalectwo dla samochodu. Jakie są powody, by tak sobie utrudniać jazdę?

Główny powód to zmiana wizualna - czyli gleba dla lepszego wyglądu oraz lepsze prowadzenie samochodu ze względu na niżej położony środek ciężkości... W przypadku takich hardkorowych zmian jak niżej to oczywiście tylko dla efektu wizualnego, estetyki....

Minusy każdy zna... auto zachowuje się na nierównościach jak wóz drabiniasty, pojawiają się problemy z progami zwalniającymi, koleinami... a najmniejsza dziurka, której wcześniej nie zauważaliśmy teraz jest dużą przeszkodą...

Czy warto czy nie? Każdy musi zdecydować co woli... Ja uważam że warto, nawet w samochodzie "na codzień" ale w granicach rozsądku... Prowadzenie się poprawi, wygląd się poprawi... ale i jeździć się będzie dało.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bajka... szkoda tylko że taki setup w PL ostro utrudni nawet dojazd na zlot... a o jeździe na co dzień, po naszych dziurach i koleinach można zapomnieć... ;)

 

Chłopaki sobie radzą :-]

 

 

 

świeży dojechał na tym setupie z Warszawy do Wrocławia i z powrotem 8-)8-)8-)8-)

pewnie będzie tak latał na co dzień, mieszkam blisko to będę go szpiegował czy nie podniósł :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kit 60/40. W porównaniu do serii jest baja. W zakrętach jedzie jak przyklejony, czujesz że jedziesz.

Jedyne co... dziury i przeszkody tragedia. Ze trzy razy zachaczyłem wjeżdzając do garażu, ze dwa razy na mieście. Tak samo jeżdząc w 4/5 osób robi się już znacznie twardo.

Ale najczęściej jeżdze sam, ew. we 2 osoby więc jestem zadowolony :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadzenie na plus, trzymanie w zakręcie na plus, start 0-100 na plus ;)

Dokładnie.. I moim zdaniem to najlepsze rozwiązanie w samochodzie na co dzień... Auto zyskało sporo na wyglądzie... Trakcja też się poprawiła... a komfort pozostał... :good:

Ja sam zaszalałem z zawieszeniem i niestety pierwszy próg zwalniający powiedział DOSYĆ. Teraz kupiłem lajtowe H&R -40/-40mm i czekają na założenie - będzie w sam raz ;)

 

geno, raz jeszcze powtórzę: Super autko :good: ...kiedy program? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.