bruno Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2012 koledzy czytałem o tych sealantach i myślę nad zakupem sealantu Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 - chodzi mi o zabezpieczenie lakieru na zimę, auta będą stały pod chmurką i chcę aby jak najdłużej były zabezpieczone, pod uwagę biorę tez coli 476 i powstał problem iż nie wiem co będzie lepsze do zabezpieczenia Zrobiłem u siebie taki test. Colli wytrzymał dłużej. Tylko niestety Wolfganga kładłem bez dedykowanego do niego cleanera. być może to miało wpływ, a pod coli użyłeś cleanera jakiegoś ?? Obydwa nakładałem na elementy po korekcie i przetarciu IPA tak zeby mialy w miarę równe szanse. Nakładane zgodnie ze sztuką. Temp była odpowiednia i po aplikacji 48h auto stało w garażu. Nakładane jakoś w czerwcu nie pamietam dokładnie. Myte raz na tydz. Kilka razy proszek z bezdotyku. Wolfgang poddał się jakoś w połowie września, natomiast wtedy Colli jeszcze w miare nieźle kropelkował i odpychał wodę.
Siwy Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2012 Po nalozeniu 1 warstwy DG 105 na 601, po przejechaniu niecalycego 1k km i po 3 myciach (w tym jedno na myjni bezdotykowej ostatnim programem, jedno mycie szamponem nigrin nie sciagajacym wosku i jedno DG 901) zauwazylem ze na dolnych partiach samochodu juz nie ma wyzej wymienionego sealantu. Co robie zle przy aplikacji
mirek85 Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Po nalozeniu 1 warstwy DG 105 na 601, po przejechaniu niecalycego 1k km i po 3 myciach (w tym jedno na myjni bezdotykowej ostatnim programem, jedno mycie szamponem nigrin nie sciagajacym wosku i jedno DG 901) zauwazylem ze na dolnych partiach samochodu juz nie ma wyzej wymienionego sealantu. Co robie zle przy aplikacji Skąd forumowicze mają wiedzieć co robisz źle przy aplikacji, skoro jej nie opisałeś
Siwy Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Po nalozeniu 1 warstwy DG 105 na 601, po przejechaniu niecalycego 1k km i po 3 myciach (w tym jedno na myjni bezdotykowej ostatnim programem, jedno mycie szamponem nigrin nie sciagajacym wosku i jedno DG 901) zauwazylem ze na dolnych partiach samochodu juz nie ma wyzej wymienionego sealantu. Co robie zle przy aplikacji Skąd forumowicze mają wiedzieć co robisz źle przy aplikacji, skoro jej nie opisałeś Umylem auto -> glingowanie -> ponowne mycie -> cleaner 601 (nakladany aplikatorem piankowym kolistymi ruchami) -> sealant 105 (nakladany niebieskim aplikatorem wzdloznymi ruchami zgodnie z kierunkiem jazdy) tak samo druga warstwa po wypolerowaniu pierwszej. Przed polerowaniem odczekalem 40min.
malkolm Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 albomi się wydaje albo ten aplikator jest do opon. no ale na trwałość to raczej wpływu nie miało
Siwy Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Wiem ze do opon ale dobrze sie nim pracuje, dobrze sie go trzyma wiec dlatego sie na niego zdecydowalem
mirek85 Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 cleaner 601 (nakladany aplikatorem piankowym kolistymi ruchami) -> Sealant 105 (nakladany niebieskim aplikatorem wzdloznymi ruchami zgodnie z kierunkiem jazdy) tak samo druga warstwa po wypolerowaniu pierwszej. Przed polerowaniem odczekalem 40min. Rozumiem, że #601 nie ścierałeś po nałożeniu, tylko bezpośrednio na niego trafił #105 i takie combo starłeś po 40 minutach i wtedy druga warstwa #105 pozostawiona również na 40 minut? Podczas woskowania samochód stał w garażu/na zewnątrz? Jaka temperatura, wilgotność? Nawet sam #105 nałożony po prostu na czysty lakier nie powinien tak szybko zanikać
Siwy Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 cleaner 601 (nakladany aplikatorem piankowym kolistymi ruchami) -> Sealant 105 (nakladany niebieskim aplikatorem wzdloznymi ruchami zgodnie z kierunkiem jazdy) tak samo druga warstwa po wypolerowaniu pierwszej. Przed polerowaniem odczekalem 40min. Rozumiem, że #601 nie ścierałeś po nałożeniu, tylko bezpośrednio na niego trafił #105 i takie combo starłeś po 40 minutach i wtedy druga warstwa #105 pozostawiona również na 40 minut? Dokladnie tak, auto stalo w garazu caly czas, temp. okolo 30st, wilgotnosc niska
tukolarz Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 siwy1117, Spróbuj umyć auto i użyj glinki. Jeśli to nie pomoże nałóż jeszcze raz normalnym słoneczkiem . Z tego co piszesz to wszystko zrobiłeś poprawnie. Na jakiej podstawie wydaje Ci się, że wosku nie ma- auto umyte itp.? Po 1 tys. nawet jazdy w deszczu na trasie to niemożliwe, żeby Ci ten sealant zniknął. 105 masz nową, czy kupioną od kogoś?
adamtower Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Dziś po nałożeniu DG #601 + 2 warstwy #111 niestety musiałem auto zostawić na dworze na noc. Duża wilgotność, mgła, temp. <10st. Czy jest szansa, że #111 przetrwa? czy to porażka i praca na marne ? Piszecie, że po aplikacji auto musi stać w garażu 12-24h. Dodam, że auto po pełnej korekcie zestawem Menzerny+IPA+cleaner PB ProPolish...
escimo Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 siwy1117, jeśli dobrze Ci się pracowało z nim pod względem jego kształtu to PolishAngel i AutoFinesse mają podobne kształtem aplikatory, ale dedykowane do wosków
tukolarz Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 adamtower, samochód powinien odstać w dobrych warunkach. Ale to nie jest tak, że to praca na marne. Najwyżej skróci to jego żywot z 4-5 miechów zimowych do 1-3. Proponuję umyć delikatnie auto i w dobry warunkach nałożyć kolejną warstwę wosku . Ale... Dodam, że auto po pełnej korekcie zestawem Menzerny+IPA+cleaner PB ProPolish... W jakim celu był ten cleaner?
adamtower Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 adamtower, samochód powinien odstać w dobrych warunkach. Ale to nie jest tak, że to praca na marne. Najwyżej skróci to jego żywot z 4-5 miechów zimowych do 1-3. Proponuję umyć delikatnie auto i w dobry warunkach nałożyć kolejną warstwę wosku . Ale... adamtower napisał/a: Dodam, że auto po pełnej korekcie zestawem Menzerny+IPA+cleaner PB ProPolish... W jakim celu był ten cleaner? Aby maksymalnie pozbyć się resztek Menzerny. Wiem, że #601 jest również cleaner'em, ale jego traktuje bardziej jako środek, który pozwala na lepsze związanie się #111 z lakierem. Czy PB PP może coś zaszkodzić ?
tukolarz Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 adamtower, nie. Jak tak jest jak napisałeś to w porządku . Myślałem już, że coś przekombinowane było .
mirek85 Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Na jakiej podstawie wydaje Ci się, że wosku nie ma- auto umyte itp.? Myślę, że kolega trafił w sedno problemu. Pionowe powierzchnie drzwi mogą odprowadzać wodę w inny sposób niż maska/nadkola/dach. Np. brak kropelek nie oznacza, że zabezpieczenia nie ma. Dziś myłem samochód z dwutygodniowym #601 + #111 x3 (myty pierwszy raz od aplikacji DG). Maska, zderzaki, nadkola, dach - kropelki. Boki samochodu bez kropelek. Jednak drzwi były momentalnie suche (+4 stopnie i duża wilgotność), więc sheeting zachowany i wg mnie Duragloss ma się dobrze - po prostu inaczej odprowadza wodę. Tak samo zachowywał się #601 + #111 na tym samym samochodzie, od wiosny do jesieni. siwy1117, sprawdź co się dzieje z wodą na elementach, które podejrzewasz o brak zabezpieczenia. U mnie w 20-30 sekund drzwi są praktycznie suche, bez wosku woda leżałaby na lakierze sporo dłużej. Na jasnym lakierze trudniej dopatrzeć się sheetingu i można wyciągnąć błędne wnioski.
Siwy Opublikowano 22 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2012 siwy1117Na jakiej podstawie wydaje Ci się, że wosku nie ma- auto umyte itp.? Po 1 tys. nawet jazdy w deszczu na trasie to niemożliwe, żeby Ci ten Sealant zniknął. 105 masz nową, czy kupioną od kogoś? Widze w dolnych warstwach drzwi (mniej wiecej polowa wysokosci) slabsze odprowadzanie wody. 105 mam kupiona nowa. siwy1117, sprawdź co się dzieje z wodą na elementach, które podejrzewasz o brak zabezpieczenia. Woda splywa tak jakby jedna tafla, a nie rozprowadza sie.
W1Michal Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 panowie potreebuje rady. Obecnie użytkuje DG 111, aczkolwiek coś mnie kusi aby wejść na wyższy level, kusi mnie jeszcze lepszy sealant, krótko mówiąc best of the best wśród syntetyków. Dodam że nie zależy mi aż tak na trwałości, ma być mega lustro. No chyba że DG jest na tyle dobry że szukanie środka który da lepszy efekt mija się z celem gdyż różnica będzie nie zauważalna, aczkolwiek troche w życiu przesmarowaliście więc pewnie znacie coś de luxe
bili20@o2.pl Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2012 panowie potreebuje rady. Obecnie użytkuje DG 111, aczkolwiek coś mnie kusi aby wejść na wyższy level, kusi mnie jeszcze lepszy Sealant, krótko mówiąc best of the best wśród syntetyków. Dodam że nie zależy mi aż tak na trwałości, ma być mega lustro. No chyba że DG jest na tyle dobry że szukanie środka który da lepszy efekt mija się z celem gdyż różnica będzie nie zauważalna, aczkolwiek troche w życiu przesmarowaliście więc pewnie znacie coś de luxe Czego Ci brakuje w 111? No chyba nie trwałości ani efektu? SPrecyzuj pytanie bo nie da się na nie odpowiedzieć
JM63 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2012 Nie wiem czy Track Claw nie da trochę lepszego look'u Zastanawiałeś się nad jakąś powłoką? Ile warstw #111 kładziesz? Jak przygotowany lakier itd?
W1Michal Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2012 auto jest nowe, kolor czarna perła. Razem z DG 111 uzywam Tough Prep. Nie mówie że 111 daje złe efekty, trwałość też jest lepiej niż dobra, ale apetyt rośnie w miare jedzenia i jesli jest coś lepszego to czemu nie. Zastanawiam się nad Cquartz ale to być może na lato.
Pan Miyagi Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2012 # Sealant/Powłoka: Gtechniq Exo, Opti-Coat 2.0 # Hybryda z zaletami wosku naturalnego i sealantu: DJ Supernatural Hybrid # Z klasycznych sealantów: Zaino Z2, Blackfire Wet Diamond, Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant Ale generalnie zasada jest niezmiennie ta sama: nie spróbujesz - nie znajdziesz swojego ulubieńca. A jak kiedyś zostało powiedziane na Forum - apetyt rośnie w miarę jedzenia i zawsze korci do spróbowania czegoś innego, sorry Winnetou
Maikel Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Nie wiem czy Track Claw nie da trochę lepszego look'u Możecie wypowiedzieć się szerzej na jego temat i jakiego clinera należało by pod niego położyć też z rodziny DG czy np DJLP lakier szary ciemny w dobrym stanie.....
Moderator psemo Opublikowano 20 Stycznia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Maikel, Pod DG #111 i TC najlepiej cleaner z rodziny DG, z innymi nie bardzo się "lubią" i dość szybko spływają a tym bardziej z oleistym DJLP.
Maikel Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Maikel, Pod DG #111 i TC najlepiej cleaner z rodziny DG, z innymi nie bardzo się "lubią" i dość szybko spływają a tym bardziej z oleistym DJLP. Dzięki więć dokupię do tego cliner z tej samej rodziny zobaczymy jaka będzie różnica jak w tedy kiedy clinera pod TC nie było
bienek Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2013 Najlepiej bonding agent 601 z DG jako cleaner i dobry podkład
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się