lakikwap Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 może ktoś widzący już "dużo rodzai kropelek" wpadnie i sie wypowie http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 4974#54974
SewerynD Opublikowano 8 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2010 Nigdy mi jakoś to nie przeszkadzało, ale teraz tak się zastanawiam czy tak powinna być zużyta gąbka po 2 autach? Oczywiście można dalej taką pracować, prawda?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 8 Września 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 8 Września 2010 SewerynD, Pracować można tylko w takim stanie to powinna być gąbka po minimum 10 samochodach. Musiałeś gdzieś najechać na jakiś ostry element Teraz masz mniejsza powierzchnię styczności z lakierem, chyba że użyjesz mocniejszego docisku.
SewerynD Opublikowano 8 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2010 Zawsze jakoś mi się tak kruszyły te najtwardsze gąbki z resztą nie miałem problemów. Wydaję mi się, że to przez zderzaki. Muszę się wyposażyć w małe pady
matgym Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Siemka! Ktos sie moze orientuje ile kosztuje wymiana szczotek w Makicie 9227CB?
aro_77 Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 To jest spis elementow i ceny: http://narzedzia-czesci.pl/index.php?op ... &Itemid=28 Szczotki 22 pln.
keram6 Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Czy ktoś może mi powiedzieć jaka powinna być różnica czasowa pomiędzy SRP #16 ? Bo coś moje kropelki za małe . Położyłem wosk po 15 minutach.
kolargol Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 było już parę razy że srp musi sobie poleżeć. jak masz garaż to możesz zostawić wosk na następny dzień, jak nie to najlepiej kilka godzin
Moderator rychu Opublikowano 9 Września 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 keram6, po ok 1-2h można kłaść
matgym Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Sprawa dla ludzi bardziej ogarniętych Makita zaczęła lekko "klekotać" tzn. http://wyslijto.pl/plik/pxpg221179 poproszę o ściągniecie tego filmiku i nawet nie musicie widzieć obrazu wystarczy odpalić w winampie sam dźwięk Jakaś poważna awaria? Co sądzicie? Z góry dziękuje za pomoc
kupusso Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 matgym zobacz na szczotki, miałem prawie identyczne dziwęki w wiertarce przy kończących się szczotkach
SewerynD Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2010 Pady pierzecie, myjecie czy co tam po każdorazowym użyciu na aucie
Gość Opublikowano 11 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2010 Pady pierzecie, myjecie czy co tam po każdorazowym użyciu na aucie Ja np. po każdym użyciu aplikatora, MF, rękawicy etc zawsze je piorę.
micha-ł Opublikowano 11 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2010 Sprawa dla ludzi bardziej ogarniętych Makita zaczęła lekko "klekotać" tzn. http://wyslijto.pl/plik/pxpg221179 poproszę o ściągniecie tego filmiku i nawet nie musicie widzieć obrazu wystarczy odpalić w winampie sam dźwięk Jakaś poważna awaria? Co sądzicie? Z góry dziękuje za pomoc Raczej nie są to szczotki. Sprawdź łożysko na przeniesieniu obrotów (9 i 47). Moc ma, nie iskrzy ?
Mazder Opublikowano 11 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2010 Czy jest sens glinkowania elementu, który i tak będę targał papierem ściernym?
matgym Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2010 micha-ł po rozmowie telefonicznej z serwisantem tez nakierował mnie bardziej na łożysko. Moc utrzymuje bez problemu, iskrzenia tez nie zauważyłem... Jutro będę oddawał do serwisu i obawiam się ze nie będzie zaciekawie
SewerynD Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2010 matgym, tak z czystej ciekawości, możesz powiedzieć ile maszyna jest z Tobą?
matgym Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2010 Maszyna jest ze mna troche ponad rok, ale była uzywana w firmie przez pracownikow. Obawiam sie ze to moze byc tez wirnik...
link2jack Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2010 Czy jest sens glinkowania elementu, który i tak będę targał papierem ściernym? W ramach podpowiedzi: przed glinkowaniem użyj jakiegoś preparatu do smoły/asfaltu/żywicy. Glinkowanie trwa wtedy duzo dużo krócej.
micha-ł Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2010 Maszyna jest ze mna troche ponad rok, ale była uzywana w firmie przez pracownikow. Obawiam sie ze to moze byc tez wirnik... Ale co wirnik przecież wiruje i ma moc. Silnik w makicie jest ciężko zajechać. Myślę że ten "rumor" wziął się z nieosiowego obrotu i dlatego coś tam dudni. Najlepiej oddaj do serwisu. Poza tym te łożyska lubią padać pod wpływem syfu z zewnątrz. Tania naprawa. Jeszcze jest opcja z przekładnią. Wyjdzie drożej bo w makicie jest ona zespolona. Daj znać co na to serwis.
matgym Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 micha-ł, a sam nie wiem co wirnik, nie znam sie na tym kompletnie ;D Jutro jak czas pozwoli to zawioze do serwisu i zdam relacje
arab Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 panowie jak nazywa sie po Polsku to wiaderko i czy jest gdzies mozliwosc kupna?
aro_77 Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 To jest nakladka na wiaderko - Pad Washer zdaje sie.
Rekomendowane odpowiedzi