Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź


MetalMagnes

Rekomendowane odpowiedzi

Czym usunąc z listew na drzwiach białych smug po Megsie UC??? Niechciało mi sie oklejac auta i teraz mam dodatkową robote:( Próbowałem benzyną extrakcyjną ale nieschodzi:(

Drugie pytanie: Czy jak zaaplikuje Megsa ultimate protectant to musze wycierac czy pozostawic do wyschnięcia???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jeśli chodzi o to co mam: maszyna polerska, UC Megsa, SRP, i na razie jedna gąbka, nie wiem jakiej firmy, ale dość twarda. Jak będę miał czas to skoczę do sklepu lakierniczego, być może mają do sprzedania mleczka 3M "na litry" to mógł bym coś dokupić w nie wielkiej ilości. Jak myślicie Fast Cut z 3M byłby ok? Budżet hmmm, jak najmniej :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gryzon,ja bym Ci zaproponował zaopatrzyć sie w komplet padów.Do tego możesz dokupić "ćwiartkę"Scholla S02 lub 03 i sampler wosku FK-czy to pinka czy hi tempa. Wszystko to kupisz w jednym sklepie(pady Monster shine) więc jedna wysyłka. Do tego jakieś szmatki,aplikatorek i coś z tego będzie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za odpowiedź. Glinkę, sealanta, aplikatory i fibry już mam także chodzi mi tylko o polerownie. A tego Scholla s02 i s03 można pod względem gradacji porównać do których produktów z 3M? I w jakiej kolejności używać tych past razem z UC? Bo SRP to przed samym woskiem to wiem ;)

I przepraszam, że lamerskie pytania, ale to mój debiut ze środkami z prawdziwego zdarzenia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gryzon, taki rysy jak na fotkach powinieneś usunąć UC plus żółta gąbka 3M (ewentualnie zielona). Później SRP i wosk.
A masz taką pewność? Moja propozycja jest taka aby użyć mocniejszego środka jeśli UC nie daje rady. I tak: Scholl na Cp,UC na Pp,SRP na Fp. Musi wyjść dobrze. Ja też nie byłem zadowolony z efektów po UC,dał radę dopiero na futrze,a i tak była ostra orka. Z kolei na innym lakierze dał sobie radę bez problemu. Twoj lakier najwyrażniej potrzebuje ostrzejszego potraktowania...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie odpowiedzi, teraz mam jasny obraz sytuacji :)

Zmienię pad i spróbuję UC jak to nie da rady to zastosuję jakąś agresywniejszą pastę.

aston, na zdjęciu jest nałożone SRP ale tylko ręcznie bo nie miałem innej gąbki akurat. Trochę on wydobył głębi i schował ryski, ale nadal bardzo słaby połysk. Obawiam się że po prostu zbyt krótko polerowałem, a lakier wychodzi na to, że dość twardy - to moje początki więc wszystko możliwe :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam krótkie pytanie na temat zestawu do Passata 2004r kolor srebrny (lakier w dobrym stanie oprócz odprysków na masce i zderzaku ale to raczej już do lakierowania bo spolerować się tego nie da):

szampon- Meguiar's NTX lub Gold Class

glinka- Sonax

coś na połysk- Poorboy's White Diamond Wet look na jasne kolory

wosk- tester Dodo 30ml na jasne lakiery lub coś innego

do tego coś na koła

 

Ogólnie nie dysponuje jakąś większą gotówką na to ale chciałem max wydać 150zł

Co myślicie o tym zestawie? Może coś zmienić? Aha i w jakim sklepie polecacie kupić (gratisy itp)?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup coś do korekcji lakieru (np. nowy produkt megsa do pracy ręcznej jeśli nie masz maszyny

do passata to sobie ten produkt odpuść, ja miałem tylko lekkie swirlsy i zmniejszyła się ich ilość o jakieś 30-40% i to tylko te delikatniejsze zniknęły :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś do korekcji lakieru (np. nowy produkt megsa do pracy ręcznej
To znaczy jaki?? Jeśli coś komuś podpowiadasz wypowiadaj się jaśniej...
srebrny to nie czarny, cudów nie będzie.

To tez prawda ale mimo to może znacznie lepiej wyglądać.

1.szampon- Meguiar's NTX lub Gold Class

2.glinka- Sonax

3.coś na połysk- Poorboy's White Diamond Wet look na jasne kolory

4.wosk- tester Dodo 30ml na jasne lakiery lub coś innego

do tego coś na koła

1. Może być ,choć wybór szamponów jest spory.

2.Zdecydowanie nie. Jeśli lakier nie będzie korygowany lepiej się w tą glinkę nie wbijać bo może porobić jeszcze więcej bałaganu na lakierze. Jedyny słuszny w tej chwili wybór to glinka Bilt Hamber-tanio a markowo i dobrze

3.Jeśli nie będzie przeprowadzana korekcja to proponuje produkt typu AIO ( bo w sumie o cleanerze tez nie wspomniałeś) .Może to być WD ,ale chyba lepszym wyborem będzie Polish whith carnauba jesli ze stajni Poorboys lub chociażby osławiony Super Resin Polish od Autoglym.

4.Może być ,aczkolwiek jest to wosk naturalny i jego trwałość nie jest zachwycająca. Ale jeśli Co to nie przeszkadza...Wśród wosków jest bardzo duży wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przekonałem się, że na moje dziesięcioletnie, nigdy nie pieszczone BMW megsowy UC + AG SRP to jednak za mało. Kilka przejazdów na obrotowej polerce z zielonym padem 3M, a i tak mrowi się od swirlsów i głębszych rysek. Plus taki, że (mimo iż to moja pierwsza taka robota) niczego nie udało mi się zepsuć.

 

Co byście polecili zamiast UC albo jako mocniejszy suplement doń? Z padów 3M mam (twarde): zielony i pomarańczowy; (miękkie, waflowe): niebieski, żółty. Oczywiście na najgłębsze rysy to i tak tylko papier ścierny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś do korekcji lakieru (np. nowy produkt megsa do pracy ręcznej
To znaczy jaki?? Jeśli coś komuś podpowiadasz wypowiadaj się jaśniej...
srebrny to nie czarny, cudów nie będzie.

To tez prawda ale mimo to może znacznie lepiej wyglądać.

1.szampon- Meguiar's NTX lub Gold Class

2.glinka- Sonax

3.coś na połysk- Poorboy's White Diamond Wet look na jasne kolory

4.wosk- tester Dodo 30ml na jasne lakiery lub coś innego

do tego coś na koła

1. Może być ,choć wybór szamponów jest spory.

2.Zdecydowanie nie. Jeśli lakier nie będzie korygowany lepiej się w tą glinkę nie wbijać bo może porobić jeszcze więcej bałaganu na lakierze. Jedyny słuszny w tej chwili wybór to glinka Bilt Hamber-tanio a markowo i dobrze

3.Jeśli nie będzie przeprowadzana korekcja to proponuje produkt typu AIO ( bo w sumie o cleanerze tez nie wspomniałeś) .Może to być WD ,ale chyba lepszym wyborem będzie Polish whith carnauba jesli ze stajni Poorboys lub chociażby osławiony Super Resin Polish od Autoglym.

4.Może być ,aczkolwiek jest to wosk naturalny i jego trwałość nie jest zachwycająca. Ale jeśli Co to nie przeszkadza...Wśród wosków jest bardzo duży wybór.

 

no to kupię

1. szampon Megsa

2. glinkę Bilt Hamber (tylko nigdzie jej nie ma)

3. Autoglym Super Resin Polish

4. No i w takim razie jaki wosk polecasz?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megsowy UC + AG SRP to jednak za mało. Kilka przejazdów na obrotowej polerce
To znaczy ile?? Korekcja lakieru to nie jest takie sobie "kilka przejazdów".Ważnych jest kilka parametrów.
nigdy nie pieszczone BMW
BMW słynie z twardych lakierów wiec trzeba dużo cierpliwości.
Co byście polecili zamiast UC albo jako mocniejszy suplement doń?

Musisz pamiętać ze mocna pasta może pozostawiać po sobie ślady. Nie mówię tu tylko o tym ze można zrobić kuku,ale tez o tym ze bezwzględnie wymaga wykończenia. 3m FC+, Scholl S02/03, Surface Rapide i jeszcze kilka innych rzeźników się znajdzie :)

 

[ Dodano: 18 Czerwiec 2010, 10:01 ]

4. No i w takim razie jaki wosk polecasz?
Jsli chodzi o woski to wybór jest ogromny! Do wyboru do koloru ,co się komu podoba i na czym komu zależy. Podział jest generalnie taki że albo wosk daje ładny efekt wizualny(naturalne) ,bądź ma ponadprzeciętną trwałość(sealanty). Złoty środek to woski hybrydowe które zapewniają i jedno i drugie ;)

Osławione juz colli 476 i Megs #16 wydają się bardzo dobrym wyborem. Polecić można coś z rodziny poorboys Nattys,czy zbierające ostatnio dobre recenzje produkty marki Finish Kare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy ile?? Korekcja lakieru to nie jest takie sobie "kilka przejazdów".Ważnych jest kilka parametrów.

Dwa przejścia UC na zielonym padzie. 900 rpm nakładanie, 1500 rpm robota z małym/średnim dociskiem, 900 rpm wykańczanie środka. I tak dwa razy. Potem dwie warstwy SRP żółtym padem.

 

Oczywiście to była moja pierwsza tego typu robota w życiu, do tego wykonywana jednego wieczoru, więc nie może być mowy o cierpliwości i dokładnym męczeniu każdego elementu. Jednak po tym, co czytałem o UC, spodziewałem się troszkę bardziej drastycznych efektów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam ostatnie posty i chcę przyłączyć się do dyskusji ponieważ polerowałem auto i cały UC zużyłem na jeden samochód. Wynik polerowania był bardzo daleki od spodziewanego. Ile środka nakładać na pad o średniej twardości, żeby środek tak szybko nie znikał a pracował na lakierze. Dodam,że jest to polerowanie mechaniczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.