vanquisz Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Na myjkę parową będzie zrzutka z rodzinką ponieważ w domu też sie przyda. Z pewnością robię testy w komorze silnika nieczyszczonej od 13lat. ------- SRP: -na rotacji z niebieskim padem 3M czy -ręcznie, piankowym Megsa? Dzięki i pozdrawiam
Administrator Evo Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Każde AIO,pasta ścierna,cleaner będzie pracować lepiej na maszynie niż ręcznie.
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Czy ręczniki do osuszania, które teoretycznie wchłaniają czystą wodę, pierzecie po każdym myciu auta, czy po prostu suszycie?
Administrator Evo Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Lepiej przepłukać w wodzie z mydłęm, albo od biedy w zwykłej wody jeśli mamy pewność że na aucie nie było podczas mycia brudu tylko np. zwykł kurz albo pył z drzew.
proximo Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 co sądzicie o tej rękawicy: 983309379 ?
aro_77 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jest identyczna jak te z Kauflandu po 4 czy 5 pln - ja uzywam jej do dolnych partii podczas mycie karoserii. Jedna strona jest fredzelkowa druga z mikrofibry.
smalec Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 czy biała glinka megsa nadwyręży/ściągnie mi z lakieru colliego 476 czy też mogę bez obaw wyglinkować auto i nie woskować go ponownie?
nOx Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Powinna zdecydowanie nadwyrężyć powłokę wosku.
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ze się zgadzam czy wosk poleci?
smalec Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 no jakbyś się nie zgadzał to miałbym pole do wątpliwości a tak nie mam będę musiał w takim razie glinkować tylko 2-3 elementy jednorazowo
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Do takiej R warto się przyłożyć. Lepsze czasy na światłach będziesz miał
smalec Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ja nie z tych co się czasami na światłach podniecają
JJ. Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Honda to performęs w zakrętach Antek, Atack nie ściąga wosku!
yesfan Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Mam krótkie pytanie: zielony i pomarańczowy pad 3M. Który lepszy i czy różnią się twardością? Czy w ogóle się różnią?
Administrator Evo Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Lepsze czasy na światłach będziesz miał To Track Clawa powinien kupić, on zmniejsza opory Atack nie ściąga wosku! Co w tym zabawnego ? zielony i pomarańczowy pad 3M. Który lepszy i czy różnią się twardością? Czy w ogóle się różnią? Ktoś ze sprzedawców (?) i Łukasz chyba się tutaj wypowiadał że w praktyce nie ma różnicy.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 yesfan, W pracy nie ma różnicy i w dotyku nie ma różnicy Kupuj ten co w danej chwili możesz kupić taniej
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Pytanko odnośnie polerowania lakierowanych plastików (zderzaki). Czy trzeba jakoś specjalnie uważać (inna technika) przy polerowaniu lakierowanych plastików (np. zderzaków). Czy grubość lakieru (przeważnie) jest taka sama jak na pozostałych lakierowanych elementach ? Czy raczej spokojnie można polerować, zachowując standardową ostrożność ?
malkolm Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 murphy, tego to nie wiem, ale ja poleruje normalnie i nic się nie dzieje
Łukasz Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 yesfan, W pracy nie ma różnicy i w dotyku nie ma różnicy Kupuj ten co w danej chwili możesz kupić taniej Dokładnie tak jak napisał Mariusz
JJ. Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Atack nie ściąga wosku! Co w tym zabawnego ? Ano nic, przypomniało mi się jedynie, że pomimo swojej skuteczności jest tak bezpieczny
Gość Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Nie byłbym takim optymistą z tym bezpieczeństwem dla wosku. Raz może tak.
JJ. Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Mariusz, jak ze wszystkim chyba Nie mniej jednak za pierwszym razem Atack pokazał klasę Zostaje nam tylko czekać na dalsze wieści odnośnie wytrzymałości wosku na felgach po atakach Atackiem
Gość Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Nie będę zakładać nowego wątku bo pytanie krótkie i na temat. Pacjent to Fiat Stilo, szary metalik wpadający w niebieski. Czy taki schemat i zestaw da radę i nic się ze sobą nie pogryzie? 1) Szampon AG BSC 2) Glinka 3) AG SRP 4) Wosk Poorboy's Natty's Blue Zdaję sobie sprawę, że niektóre kroki pominąłem, ale lakier jest w na tyle dobrym stanie, że korekta nie jest konieczna, zwłaszcza, że to szary i nawet te pojedyncze defekty które są są mało widoczne. Poza tym budżet na razie sztywny. Wszystko poza woskiem mam, więc jeszcze pytanie - ten wosk będzie dobrym wyborem? Budżet ograniczony więc pod uwagę biorę te z kategorii under 100zł tzn. Colli 476, Chemical Guys Hardcore, FK1000P, FK Pink, Smartwax, Clearkote Moose Wax. Natty's czy któryś z wymienionych? Będzie to mój pierwszy "poważny" wosk, więc łątwość pracy to rzecz najważniejsza, trwałośc nie jest bardzo istotna bo auto myje raz na 2-3 tygodnie, a tyle to chyba każdy z w/w przetrwa. Czy ewentualnie jeśli zamiast wosku użyję sealanta (myślałem o AG EGP) to odczuję znaczącą różnicę w trwałości lub wyglądzie? Dzięki i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi