Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 395
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
do jakich maksymalnych obrotow dochodzicie przy polerowaniu? czytaj numerow na potencjometrze :o

 

ja osobiście maxymalnie na "3" wchodzę przy finishu....

Opublikowano

wojtek3miasto - kilka stron wcześniej...

 

Jakieś 2 tygodnie temu zadzwoniłem do Graphita , gdzie odesłali mnie do Topexa i po kilku telefonach udało mi się zlecić spr. obrotów maszyny na poszczególnych biegach . Po dwóch dniach miał ktoś oddzwonić i co , nie oddzwonił :idea: . Minęło jakieś dwa tygodnie , przypomniało mi się owe zlecenie więc zadzwoniłem . Przerzucali mnie z działu do działu , gdzie w końcu się udało i trafiłem do odpowiedniego działu technicznego . Zapytałem o moje zlecenie , i jakie było moje zdziwienie jak oznajmił mi serwisant że zostało ono zrealizowane :shock: i wygląda to tak

min-900obr

1 -1500

2 -2300

3 -3000

4 -3400

5 -3700

6 -3750

gdyby nie płynna regulacja obrotów to by było nie fajnie , ale dzieki temu myśle że nie jest źle , bo można sobie obroty pod siebie ustawić więc myśle że 1,5 na skali wystarczy maksymalnie.

Opublikowano
wojtek3miasto - kilka stron wcześniej...

 

Jakieś 2 tygodnie temu zadzwoniłem do Graphita , gdzie odesłali mnie do Topexa i po kilku telefonach udało mi się zlecić spr. obrotów maszyny na poszczególnych biegach . Po dwóch dniach miał ktoś oddzwonić i co , nie oddzwonił :idea: . Minęło jakieś dwa tygodnie , przypomniało mi się owe zlecenie więc zadzwoniłem . Przerzucali mnie z działu do działu , gdzie w końcu się udało i trafiłem do odpowiedniego działu technicznego . Zapytałem o moje zlecenie , i jakie było moje zdziwienie jak oznajmił mi serwisant że zostało ono zrealizowane :shock: i wygląda to tak

min-900obr

1 -1500

2 -2300

3 -3000

4 -3400

5 -3700

6 -3750

gdyby nie płynna regulacja obrotów to by było nie fajnie , ale dzieki temu myśle że nie jest źle , bo można sobie obroty pod siebie ustawić więc myśle że 1,5 na skali wystarczy maksymalnie.

Dzięki gapcio ze mnie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moim zdaniem Graphite to całkiem ciekawy wybór, pod warunkiem że możemy pogodzić się z jedną wadą... bardzo słabo mu wychodzi stabilizacja przy dużych padach i niskich prędkościach.

80mm szło spokojnie, bardzo fajnie się pracowało na każdej prędkości, jednak większy pad już wywoływał pracę pulsacyjną na obrotach do 1200 co doprowadzało mnie wręcz do frustracji.

 

Robiłem dotychczas jeden samochód, ale wiem że każdy kolejny raczej będę musiał robić małym padem... po prostu jest o wiele wygodniej - przynajmniej z graphitem (bo do innej maszyny nie mam porównania).

 

PS: O blokadzie przełącznika nie pamiętałem już po 30minutach pracy, także nie ma się tu czym przejmować :)

 

Ogólnie polecam!

Opublikowano

Do mnie polerka dotarła wczoraj a w paczce do gwarancji przyczepiona informacjia, że firma Graphite zrezygnowała z gwarancji door-to-door. Prawda czy fikcja?

Opublikowano
cyga, nie wyobrażam sobie robić dachu małym padem :wallbash:

Powiem Ci, że akurat dach szedł głównie dużym padem, ale nikt nie powiedział że nie było to irytujące :mrgreen:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

no coz, albo ja mam jakis felerny egzemplarz albo za mocno dajej jej w kosc;-), jak wroce do domu na weekend, leci drugi raz na gwarancje;-( powod, smierdzi z niej jakby sie w srodku palila i podczas pracy zatrzymuje sie do zera, czesto nawet nie dotykajac nawet elementu.

Opublikowano

Ja popracowałem z nią przy polerce szyby czołowej w lanosie. Łączny czas jakieś 6 godzin.

Oczywiście starty, stopy a nie jednostajna praca.

 

Pierwszy raz z takim urządzeniem i jak dla amatora to jestem bardzo zadowolony.

Bez siłowania się z nią przy padzie 125 mm na 1 biegu stabilizacja pracowała niekiedy dosyć wyraźnie ale bez spadków prędkości widocznych gołym okiem, tylko było słychać. Na 1,5 już tylko latała :) Ale jak mówię, bez jakiegoś duszenia :)

Jak było napisane, nie dociskać polerki, tylko pozwalać jej pracować pod własnym ciężarem. Oczywiście lekko przyduszałem.

Gdy trochę popłynąłem i wziąłem ją - niczym do muru :D wtedy najbardziej pracowała stabilizacja - no ale co się dziwić...

 

Jednakowoż nie mając porównania z innymi produktami... co tu można poradzić :)

 

Robota zrobiona? Zrobiona.

Bez kłopotów? - no bez.

Efekt? - :good:

Przyjemność z pracy? - nic do zarzucenia :) dzięki przykręcanemu i regulowanemu uchwytowi, funkcji soft start i dużemu włącznikowi praca zleciała w mgnieniu oka.

 

Nie wiem tylko jak z osłoną bebechów i ewentualnego narażenia na zalanie/zapylenie...

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy do przesmarowania przekładni wystarczy odkręcić tylko 4 śrubki z czarnej części głowicy, czy coś jeszcze trzyma? Chciałem przesmarować swoją jak należy, odkręciłem wyżej wymienione śrubki i nie mogłem zdjąć czarnego elementu. Obracał się wokół wrzeciona, ale wyjść i odsłonić przekładnię to już nie chciał. :x

 

Mógłby ktoś dać jakąś podpowiedź jak się do tego zabrać? Zanim przejdę do rozwiązań siłowych i coś jeszcze uszkodzę. :D

Opublikowano

Mhm, czyli tak jak podejrzewałem. Bez rozwiązania siłowego się nie obędzie. ;)

No to lecę działać dalej. :good:

Opublikowano

Dzięki panowie, przekładnia nasmarowana. Faktycznie trzeba to porządnie pociągnąć i zejdzie. ;)

Opublikowano

Witam

 

Jak już trochę użytkuję tą polerkę i chyba wczoraj mi padła.. W sumie nie wiem co jest jest bo nie miałem czasu rozebrać. Objawy: podczas korekty nagle zwiększała prędkość (wtedy oczywiście szybko odrywałem ją od lakieru), później objawy się nasilały, kończyło się tym że przestawała pracować, włączanie - zero reakcji (obracaniem padem nie pomagało) po kilkukrotnych próbach się włączała. Aha jeszcze podczas pracy (jak działała) miała takie "szarpanie", uderzenia obrotów (krótka przerwa podczas pracy i załączenie co objawiało się bardzo energicznym stukiem). Jak działała regulacja prędkości (potencjometr) działał niby prawidłowe.

Może jutro uda mi się ją rozebrać i zobaczyć co jej jest (jak myślicie co może być)? Nie wiem szczotki, może przepalone uzwojenie?? Nie mogę jej dać na gwarancję bo mam zerwaną plombę jak za wcześnie wcisnąłem przypadkiem blokadę i się "rozłupała". Musiałem ja rozebrać żeby wyciągnąć odłamki obudowy, więc po gwarancji. Mam taką drugą i inaczej pracuje chyba wymaga nasmarowania, czyli rozbiórka i tez zerwanie plomb..

Co to pytania cz warto. Jeżeli potrzebujemy polerki na własny użytek i przeprowadzamy 3 korekty rocznie to może wystarczy. Co do pracy lekko zawodowej jest stanowczo za słaba.

Wielkie wady moim zdaniem:

- bardzo słaba stabilizacja na wolnych obrotach, polerka podnosi obroty i schodzi (i tak w kółko)

- czasami wariuje nawet na 1-szym biegu, a raczej już się wymaga właściwej pracy.

- Brak blokady włącznika

- słaba jakość

-głośna (robi się po kilku pracach-mam porównanie)

- jak jest nie rozgrzana to wariują obroty nawet przy 1.5 biegu.

 

Na swój użytek więcej nie kupię, wolę dołożyć drugie tyle i się cieszyć. Chyba że się okaże że te droższe to też nie trafione opinie.

 

Oczywiście na bardzo jednostkową korektę polecam aczkolwiek wariacje obrotów dla niedoświadczonych mogą być ciężkie.

 

Pozdrawiam :ad:

Opublikowano

obstawiam na przetopioną izolację uzwojenia co powodowało zwarcię i przyśpieszone obroty.

Lub uszkodzony regulator obrotów.

Ja na swoją nie narzekam Może poza wagą (robię kilka korekt w roku)

może twój egzemplarz jakiś wadliwy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.