marcinmsm Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 do jakich maksymalnych obrotow dochodzicie przy polerowaniu? czytaj numerow na potencjometrze
coobah Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 do jakich maksymalnych obrotow dochodzicie przy polerowaniu? czytaj numerow na potencjometrze ja osobiście maxymalnie na "3" wchodzę przy finishu....
wojtek3miasto Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 Czy w instrukcji jest napisane jakie obroty są przy konkretnej pozycji regulatora?
marcinmsm Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 Właśnie nie moge znaleźć A używał ktoś z was tego kitowego futra? czy od razu go do kosza?
Mat's Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 marcinmsm, Przeczytaj wypowiedzi coobah, Tam opisywał i BP i futro.
Yasiek Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 wojtek3miasto - kilka stron wcześniej... Jakieś 2 tygodnie temu zadzwoniłem do Graphita , gdzie odesłali mnie do Topexa i po kilku telefonach udało mi się zlecić spr. obrotów maszyny na poszczególnych biegach . Po dwóch dniach miał ktoś oddzwonić i co , nie oddzwonił . Minęło jakieś dwa tygodnie , przypomniało mi się owe zlecenie więc zadzwoniłem . Przerzucali mnie z działu do działu , gdzie w końcu się udało i trafiłem do odpowiedniego działu technicznego . Zapytałem o moje zlecenie , i jakie było moje zdziwienie jak oznajmił mi serwisant że zostało ono zrealizowane i wygląda to tak min-900obr 1 -1500 2 -2300 3 -3000 4 -3400 5 -3700 6 -3750 gdyby nie płynna regulacja obrotów to by było nie fajnie , ale dzieki temu myśle że nie jest źle , bo można sobie obroty pod siebie ustawić więc myśle że 1,5 na skali wystarczy maksymalnie.
wojtek3miasto Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 wojtek3miasto - kilka stron wcześniej... Jakieś 2 tygodnie temu zadzwoniłem do Graphita , gdzie odesłali mnie do Topexa i po kilku telefonach udało mi się zlecić spr. obrotów maszyny na poszczególnych biegach . Po dwóch dniach miał ktoś oddzwonić i co , nie oddzwonił . Minęło jakieś dwa tygodnie , przypomniało mi się owe zlecenie więc zadzwoniłem . Przerzucali mnie z działu do działu , gdzie w końcu się udało i trafiłem do odpowiedniego działu technicznego . Zapytałem o moje zlecenie , i jakie było moje zdziwienie jak oznajmił mi serwisant że zostało ono zrealizowane i wygląda to tak min-900obr 1 -1500 2 -2300 3 -3000 4 -3400 5 -3700 6 -3750 gdyby nie płynna regulacja obrotów to by było nie fajnie , ale dzieki temu myśle że nie jest źle , bo można sobie obroty pod siebie ustawić więc myśle że 1,5 na skali wystarczy maksymalnie. Dzięki gapcio ze mnie
cyga Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2012 Moim zdaniem Graphite to całkiem ciekawy wybór, pod warunkiem że możemy pogodzić się z jedną wadą... bardzo słabo mu wychodzi stabilizacja przy dużych padach i niskich prędkościach. 80mm szło spokojnie, bardzo fajnie się pracowało na każdej prędkości, jednak większy pad już wywoływał pracę pulsacyjną na obrotach do 1200 co doprowadzało mnie wręcz do frustracji. Robiłem dotychczas jeden samochód, ale wiem że każdy kolejny raczej będę musiał robić małym padem... po prostu jest o wiele wygodniej - przynajmniej z graphitem (bo do innej maszyny nie mam porównania). PS: O blokadzie przełącznika nie pamiętałem już po 30minutach pracy, także nie ma się tu czym przejmować Ogólnie polecam!
Yasiek Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 Do mnie polerka dotarła wczoraj a w paczce do gwarancji przyczepiona informacjia, że firma Graphite zrezygnowała z gwarancji door-to-door. Prawda czy fikcja?
coobah Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 cyga, nie wyobrażam sobie robić dachu małym padem
cyga Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 cyga, nie wyobrażam sobie robić dachu małym padem Powiem Ci, że akurat dach szedł głównie dużym padem, ale nikt nie powiedział że nie było to irytujące
lukas93cs Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2012 Witam i jak sprawuje się wam polerka Graphite bo zastanawiam się jeszcze nad K2 może coś jeszcze polecicie w tym przedziale cenowym.
coobah Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2012 lukas93cs, no ja raczej nie polecę niczego innego w tej kasie...
bizislawek Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2012 no coz, albo ja mam jakis felerny egzemplarz albo za mocno dajej jej w kosc;-), jak wroce do domu na weekend, leci drugi raz na gwarancje;-( powod, smierdzi z niej jakby sie w srodku palila i podczas pracy zatrzymuje sie do zera, czesto nawet nie dotykajac nawet elementu.
wid3l3c Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2012 Ja popracowałem z nią przy polerce szyby czołowej w lanosie. Łączny czas jakieś 6 godzin. Oczywiście starty, stopy a nie jednostajna praca. Pierwszy raz z takim urządzeniem i jak dla amatora to jestem bardzo zadowolony. Bez siłowania się z nią przy padzie 125 mm na 1 biegu stabilizacja pracowała niekiedy dosyć wyraźnie ale bez spadków prędkości widocznych gołym okiem, tylko było słychać. Na 1,5 już tylko latała Ale jak mówię, bez jakiegoś duszenia Jak było napisane, nie dociskać polerki, tylko pozwalać jej pracować pod własnym ciężarem. Oczywiście lekko przyduszałem. Gdy trochę popłynąłem i wziąłem ją - niczym do muru wtedy najbardziej pracowała stabilizacja - no ale co się dziwić... Jednakowoż nie mając porównania z innymi produktami... co tu można poradzić Robota zrobiona? Zrobiona. Bez kłopotów? - no bez. Efekt? - Przyjemność z pracy? - nic do zarzucenia dzięki przykręcanemu i regulowanemu uchwytowi, funkcji soft start i dużemu włącznikowi praca zleciała w mgnieniu oka. Nie wiem tylko jak z osłoną bebechów i ewentualnego narażenia na zalanie/zapylenie...
Kafops Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2012 Witam, polerkę kupowaliście na allegro od tego sprzedawcy? http://allegro.pl/szlifierka-polerka-12 ... 35824.html Z góry dzięki za odpowiedź .
coobah Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2012 Kafops, a co za różnica u kogo?? Bierz gdzie masz najtaniej...
MattG Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Czy do przesmarowania przekładni wystarczy odkręcić tylko 4 śrubki z czarnej części głowicy, czy coś jeszcze trzyma? Chciałem przesmarować swoją jak należy, odkręciłem wyżej wymienione śrubki i nie mogłem zdjąć czarnego elementu. Obracał się wokół wrzeciona, ale wyjść i odsłonić przekładnię to już nie chciał. Mógłby ktoś dać jakąś podpowiedź jak się do tego zabrać? Zanim przejdę do rozwiązań siłowych i coś jeszcze uszkodzę.
escimo Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 MattG, w Lare trzeba użyć troszeczkę siły, żeby wyszła. Podejrzewam, że Graphite ma tak samo.
MattG Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Mhm, czyli tak jak podejrzewałem. Bez rozwiązania siłowego się nie obędzie. No to lecę działać dalej.
coobah Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 tak jak escimo napisał: troszkę siły i zejdzie.
MattG Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Dzięki panowie, przekładnia nasmarowana. Faktycznie trzeba to porządnie pociągnąć i zejdzie.
pawelg303 Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2012 Witam Jak już trochę użytkuję tą polerkę i chyba wczoraj mi padła.. W sumie nie wiem co jest jest bo nie miałem czasu rozebrać. Objawy: podczas korekty nagle zwiększała prędkość (wtedy oczywiście szybko odrywałem ją od lakieru), później objawy się nasilały, kończyło się tym że przestawała pracować, włączanie - zero reakcji (obracaniem padem nie pomagało) po kilkukrotnych próbach się włączała. Aha jeszcze podczas pracy (jak działała) miała takie "szarpanie", uderzenia obrotów (krótka przerwa podczas pracy i załączenie co objawiało się bardzo energicznym stukiem). Jak działała regulacja prędkości (potencjometr) działał niby prawidłowe. Może jutro uda mi się ją rozebrać i zobaczyć co jej jest (jak myślicie co może być)? Nie wiem szczotki, może przepalone uzwojenie?? Nie mogę jej dać na gwarancję bo mam zerwaną plombę jak za wcześnie wcisnąłem przypadkiem blokadę i się "rozłupała". Musiałem ja rozebrać żeby wyciągnąć odłamki obudowy, więc po gwarancji. Mam taką drugą i inaczej pracuje chyba wymaga nasmarowania, czyli rozbiórka i tez zerwanie plomb.. Co to pytania cz warto. Jeżeli potrzebujemy polerki na własny użytek i przeprowadzamy 3 korekty rocznie to może wystarczy. Co do pracy lekko zawodowej jest stanowczo za słaba. Wielkie wady moim zdaniem: - bardzo słaba stabilizacja na wolnych obrotach, polerka podnosi obroty i schodzi (i tak w kółko) - czasami wariuje nawet na 1-szym biegu, a raczej już się wymaga właściwej pracy. - Brak blokady włącznika - słaba jakość -głośna (robi się po kilku pracach-mam porównanie) - jak jest nie rozgrzana to wariują obroty nawet przy 1.5 biegu. Na swój użytek więcej nie kupię, wolę dołożyć drugie tyle i się cieszyć. Chyba że się okaże że te droższe to też nie trafione opinie. Oczywiście na bardzo jednostkową korektę polecam aczkolwiek wariacje obrotów dla niedoświadczonych mogą być ciężkie. Pozdrawiam
chodko Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2012 obstawiam na przetopioną izolację uzwojenia co powodowało zwarcię i przyśpieszone obroty. Lub uszkodzony regulator obrotów. Ja na swoją nie narzekam Może poza wagą (robię kilka korekt w roku) może twój egzemplarz jakiś wadliwy?
coobah Opublikowano 13 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2012 Ja na swoją nie narzekam Może poza wagą (robię kilka korekt w roku) za lekka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się