Skocz do zawartości

Polerka Graphite - warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Mnie drażni to zabezpieczenie przed przypadkowym włączeniem. Ze zdjęcia wnioskuję, że można je bezkarnie usunąć. Zgadza się?

W weekend pracowałem maszyną pół dnia, albo i więcej. Trzymałem za głowicę i nie nie grzała się, tak jak niektórzy piszą. Waga też w porządku. Zastrzeżenie to chyba tylko do włącznika mam, bo momentami bolały mnie palce od dociskania go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 395
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No z tym zabezpieczeniem to masz racje niestety. Duzym minusem jest równiez brak blokady włączenia polerki. A co do grzania to wczoraj pół Passata przeleciałem na zielonym korku i agresywnej gabce i była tak goraca ze nie można było sie dotknąc, zmiana polerki i dalej :ad:

Chetnie bym sobie zmniejszył max obroty ale nie wiem czy wytrzyma sezon, takze zostaje przy gwarancji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie drażni to zabezpieczenie przed przypadkowym włączeniem. Ze zdjęcia wnioskuję, że można je bezkarnie usunąć. Zgadza się?
Oczywiście, wystarczy tylko wyjąć ten "cyngiel".
Marian_K' date=' a obroty minimalne pozostały bez zmian, czy również uległy obniżeniu ?[/quote']Hmm, ja już wcześniej kręciłem tym potencjometrem od obrotów minimalnych, więc nie jestem pewien w 100% jak zachowa się nie ruszany. Jeśli się obniżą, a tego nie chcesz, to nie widzę problemu żeby je podnieść ;)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z gabki, która do polerowanie sie nie nadaje zrobiłem aplikatorki do opon ;) futrem (tym ze sznurkiem)przeleciałem maske i daje rade, choc do "markowych" jej troche brakuje. BP próbowałem na tokarce przerobic do rozmiaru 125 ale niestety nie wytrzymało próby :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie BP trafil jakis krzywy. na pierwszych testach na szrotowych drzwiach maszyna mi skakala, wogole prostestowala ostro i nie dala sie prowadzic.. juz bylem zalamany ze to nie dla mnie, ale zalozylem BP Flexi i calkiem inna rozmowa, zaczela sie sluchac :):ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj rozkręciłem "główkę" mojego Graphite'a (olać gwarancję ;) ).

Dochodziły lekko niepokojące hałasy i wypadało przesmarować przekładnię...

Po rozkręceniu moim oczom ukazał się elegancki, nieużywany smar.. Był wszędzie...

... poza zębatką :D

Jak już trafił na właściwe miejsce poskrecałem maszynkę i teraz dźwięk wydobywający się z niej jest o wiele milszy dla ucha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz to samo co ja, to troszke gafe trzasnałes. Dzwoniłem do, jak to oni nazywają szybkiego serwisu w Pruszkowie :) , z zapytaniem czy 10-15 minutowa praca wiąze sie z mocnym grzniem sprzetu. Pół godz praca z cuttingiem i nie mozna było sie dotknac. Pani z serwisu, powiedziała, że nie powinna sie grzac, także dzis polerke zabiera kurier do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie grzejąca się główka szlifierki czy polerki może być spowodona zbyt dużą ilością smaru. Dla porównania: w kątówce średniej wielkości ilość smaru powinna być wielkości dużego ziarna fasoli tzw. Jasia, lub troszkę większa. Ale nie więcej. Pracowałem kiedyś w serwisie Hilti i taką mieliśmy zasadę, poza tym sprawdzałem temp. z bardzo dużą ilością smaru jak i normalną. Pomijam wszystkie inne przyczyny, dla których polerka może się grzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bizislawek, w takim razie poczekamy i zobaczymy co serwis Ci zaradzi (no i jak długo będą trzymać maszynę u siebie).

 

Tomek WRO, coś w tym może być... No bo jak ma maszyna się chłodzić skoro cała jest zawalona smarem :)

Zobaczymy co z tego wyjdzie... W razie czego zawsze mogę tego smaru trochę ująć z niej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Robiłem pierwszy raz w życiu delikatne odświeżanie lakieru polerką mechaniczną - właśnie Graphite. :ad: Używałem Menzerna FF3000 na żółtej gąbce Urban średnio-twardej na mocowaniu M14. Maska i dach OK, boki na początku gorzej, maszynka mi podskakiwała, ale to zapewne dlatego, że gąbka dokładnie nie przywierała do auta. Trzeba tak operować maszynką i ustawiać ją precyzyjnie do płaszczyzny auta. Muszę nabrać wprawy. Na miękkiej gąbce nie miałem najmniejszych problemów podczas używania cleanera. Polecam maszynkę do amatorskiego zastosowania. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty powinieneś wiedzieć co było robione, ponieważ 3 krotna naprawa tej samej usterki wiąże się z wymianą sprzętu na nowy

 

Jeśli nie ma zapisu w karcie gwarancyjnej, że wymiana sprzętu po 3 krotnej naprawie to może sobie naprawiać do usranej śmierci ... niestety ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerka przyszła 21.08, takze wyrobili sie ;) , co było przyczyna, co było zrobione, nikt nic nie wie.
Wymienili łożyska lub przekładnię, bo przecież tam nic innego nie ma ;)

Szczerze to wątpię, aby po naprawie mniej się grzała (musieliby wymienić przekładnię na dokładniejszą/droższą), no ale po jakimś czasie zobaczymy. Daj znać jak polerka znów dostanie w kość :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.