Antman Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Mnie drażni to zabezpieczenie przed przypadkowym włączeniem. Ze zdjęcia wnioskuję, że można je bezkarnie usunąć. Zgadza się? W weekend pracowałem maszyną pół dnia, albo i więcej. Trzymałem za głowicę i nie nie grzała się, tak jak niektórzy piszą. Waga też w porządku. Zastrzeżenie to chyba tylko do włącznika mam, bo momentami bolały mnie palce od dociskania go.
bizislawek Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 No z tym zabezpieczeniem to masz racje niestety. Duzym minusem jest równiez brak blokady włączenia polerki. A co do grzania to wczoraj pół Passata przeleciałem na zielonym korku i agresywnej gabce i była tak goraca ze nie można było sie dotknąc, zmiana polerki i dalej Chetnie bym sobie zmniejszył max obroty ale nie wiem czy wytrzyma sezon, takze zostaje przy gwarancji
fazy Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2012 Marian_K, a obroty minimalne pozostały bez zmian, czy również uległy obniżeniu ?
Marian_K Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2012 Mnie drażni to zabezpieczenie przed przypadkowym włączeniem. Ze zdjęcia wnioskuję, że można je bezkarnie usunąć. Zgadza się? Oczywiście, wystarczy tylko wyjąć ten "cyngiel".Marian_K' date=' a obroty minimalne pozostały bez zmian, czy również uległy obniżeniu ?[/quote']Hmm, ja już wcześniej kręciłem tym potencjometrem od obrotów minimalnych, więc nie jestem pewien w 100% jak zachowa się nie ruszany. Jeśli się obniżą, a tego nie chcesz, to nie widzę problemu żeby je podnieść Pozdrawiam!
sand Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 Używał ktoś załączonych akcesoriów? Chodzi mi dokładnie o BP, gąbkę i futra.
bizislawek Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 Z gabki, która do polerowanie sie nie nadaje zrobiłem aplikatorki do opon futrem (tym ze sznurkiem)przeleciałem maske i daje rade, choc do "markowych" jej troche brakuje. BP próbowałem na tokarce przerobic do rozmiaru 125 ale niestety nie wytrzymało próby
sand Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 Hehe, tak też myślałem. Dobrze, że zaopatrzyłem się od razu w bp i gąbki flexi
igor1906 Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 mi sie BP trafil jakis krzywy. na pierwszych testach na szrotowych drzwiach maszyna mi skakala, wogole prostestowala ostro i nie dala sie prowadzic.. juz bylem zalamany ze to nie dla mnie, ale zalozylem BP Flexi i calkiem inna rozmowa, zaczela sie sluchac
coobah Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Wczoraj rozkręciłem "główkę" mojego Graphite'a (olać gwarancję ). Dochodziły lekko niepokojące hałasy i wypadało przesmarować przekładnię... Po rozkręceniu moim oczom ukazał się elegancki, nieużywany smar.. Był wszędzie... ... poza zębatką Jak już trafił na właściwe miejsce poskrecałem maszynkę i teraz dźwięk wydobywający się z niej jest o wiele milszy dla ucha
coobah Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 bizislawek, zaczęła się grzać mocniej niż dotychczas, to fakt.
bizislawek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jesli masz to samo co ja, to troszke gafe trzasnałes. Dzwoniłem do, jak to oni nazywają szybkiego serwisu w Pruszkowie , z zapytaniem czy 10-15 minutowa praca wiąze sie z mocnym grzniem sprzetu. Pół godz praca z cuttingiem i nie mozna było sie dotknac. Pani z serwisu, powiedziała, że nie powinna sie grzac, także dzis polerke zabiera kurier do serwisu.
Tomek WRO Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Panowie grzejąca się główka szlifierki czy polerki może być spowodona zbyt dużą ilością smaru. Dla porównania: w kątówce średniej wielkości ilość smaru powinna być wielkości dużego ziarna fasoli tzw. Jasia, lub troszkę większa. Ale nie więcej. Pracowałem kiedyś w serwisie Hilti i taką mieliśmy zasadę, poza tym sprawdzałem temp. z bardzo dużą ilością smaru jak i normalną. Pomijam wszystkie inne przyczyny, dla których polerka może się grzać
coobah Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 bizislawek, w takim razie poczekamy i zobaczymy co serwis Ci zaradzi (no i jak długo będą trzymać maszynę u siebie). Tomek WRO, coś w tym może być... No bo jak ma maszyna się chłodzić skoro cała jest zawalona smarem Zobaczymy co z tego wyjdzie... W razie czego zawsze mogę tego smaru trochę ująć z niej...
bizislawek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 coobah max 7 dni roboczych, czyli w nastepnym tygodniu juz powinienem polerke otrzymac. Dam znac co i jak.
bizislawek Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2012 jeszcze, czekam cierpliwie 09.08 wysłana, czyli 10 jest u nich i jak pisza na stronce w ciagu 7 dni naprawiaja i wysyłaja. Na poniedziałek powinna byc.
bony20 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Robiłem pierwszy raz w życiu delikatne odświeżanie lakieru polerką mechaniczną - właśnie Graphite. Używałem Menzerna FF3000 na żółtej gąbce Urban średnio-twardej na mocowaniu M14. Maska i dach OK, boki na początku gorzej, maszynka mi podskakiwała, ale to zapewne dlatego, że gąbka dokładnie nie przywierała do auta. Trzeba tak operować maszynką i ustawiać ją precyzyjnie do płaszczyzny auta. Muszę nabrać wprawy. Na miękkiej gąbce nie miałem najmniejszych problemów podczas używania cleanera. Polecam maszynkę do amatorskiego zastosowania.
Pavlik Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 maszynka mi podskakiwała, ale to zapewne dlatego, że Ci się pad zapchał od pasty...i/lub zbyt dużo pasty. Muszę nabrać wprawy. to jak najbardziej
bony20 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 że Ci się pad zapchał od pasty...i/lub zbyt dużo pasty. Pasty nakładałem wielkości 4 - 5 fasolek. Jak operowałem kątami przylegania pada to samochodu, maszynka się nie wyrywała. Następnym razem użyje mniejszego pada niż 150, a 80.
bizislawek Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Polerka przyszła 21.08, takze wyrobili sie , co było przyczyna, co było zrobione, nikt nic nie wie. Pani z serwisu powiedziała, ze takowej wiedzy nie posiada.Poziom hałasu identyczny z tym, ze sie nie grzeje
marwyk Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Ty powinieneś wiedzieć co było robione, ponieważ 3 krotna naprawa tej samej usterki wiąże się z wymianą sprzętu na nowy
bizislawek Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgadzam sie, tylko podpowiedz jak to sprawdzic, bo dzwoniłem i zadnej informacji nie dostałem. Widac ze cos jest rozbierane, ale co dokłądnie . Na gwarancji jest naniesiona tylko data naprawy i tyle.
Bacuś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Ty powinieneś wiedzieć co było robione, ponieważ 3 krotna naprawa tej samej usterki wiąże się z wymianą sprzętu na nowy Jeśli nie ma zapisu w karcie gwarancyjnej, że wymiana sprzętu po 3 krotnej naprawie to może sobie naprawiać do usranej śmierci ... niestety ...
Marian_K Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Polerka przyszła 21.08, takze wyrobili sie , co było przyczyna, co było zrobione, nikt nic nie wie. Wymienili łożyska lub przekładnię, bo przecież tam nic innego nie ma Szczerze to wątpię, aby po naprawie mniej się grzała (musieliby wymienić przekładnię na dokładniejszą/droższą), no ale po jakimś czasie zobaczymy. Daj znać jak polerka znów dostanie w kość Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się