Skocz do zawartości

Polerka Graphite - warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Ok.Kupię tak jak piszesz. Kupiłem Citroena C 4 2008r i chciałem użyć PF2500 (FF 3000) i SF4000 aby usunąć utlenienie i leciutkie swirle po myjni samochodowej - tylko to mam na lakierze. Nie chcę głębokiej korekty ale głębie koloru (choć to srebrny metalic) wydobyć i usunąć te swirle po myjni mechanicznej.Czy tym zestawem dam radę? czy moze tylko SF 4000 wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 395
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ok.Kupię tak jak piszesz. Kupiłem Citroena C 4 2008r i chciałem użyć PF2500 (FF 3000) i SF4000 aby usunąć utlenienie i leciutkie swirle po myjni samochodowej - tylko to mam na lakierze. Nie chcę głębokiej korekty ale głębie koloru (choć to srebrny metalic) wydobyć i usunąć te swirle po myjni mechanicznej.Czy tym zestawem dam radę? czy moze tylko SF 4000 wystarczy?

 

Bardziej byłbym skłonny napisać, że tylko PF2500 wystarczy, jako one-step, jeśli rzeczywiście nie chcesz głębokiej korekty. Oczywiście, jeśli nie masz wprawy to nie zaszkodziłoby przelecieć jeszcze jakimś finiszem, może lepiej SF4500? Zawsze nowsza, bardziej dopracowana pasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może lepiej SF4500?

 

Qub@, SF4500 to pasta bardziej specjalizowana, zalecana teoretycznie do lakierów "odpornych na rysy", ceramicznych (np. nowe Mercedesy) zalecana 8-)

Nic więcej jak z 4000-ki z niej nie wyciągniesz. :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

to niegłupie i tanie rozwiązanie, dorzuciłbym jedynie klej do gwintów pod "stałe"elementy by uniknąć samoistnego rozkręcania. Moim zdaniem gotowy pręt będzie mieć lepsze "centrowanie" niż gwinty nacinane w imadle....no chyba że na tokarce, wówczas można dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Przyznam się, że nie zdążyłem przeczytać tego tematu dalej niż do 5-tej strony. Przepraszam jeśli nieświadomie zapytam o coś, co już tu było opisane.

 

Pod choinką znalazłem tytułową polerkę i jest to moja pierwsza maszyna. Co byście polecili na zestaw startowy pod względem cena / jakość aby przeprowadzić pierwszą w życiu korektę lakieru Hondy Jazz? Jakie pady, bp, pasty? Lakier ogólnie w dobrym stanie, nie ma głębokich rys. Zastanawiam się czy jest w ogóle sens zmieniać backplate'a?

 

Jeśli niczego nie sknocę przy swoim, jako drugi będzie polerowany Citroen Xara ojca, w stanie trochę gorszym (z uwagi na wiek), jednak nie mam ambicji usunąć każdej, najgłębszej nawet rysy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się, że nie zdążyłem przeczytać tego tematu dalej niż do 5-tej strony. Przepraszam jeśli nieświadomie zapytam o coś, co już tu było opisane.

 

Pod choinką znalazłem tytułową polerkę i jest to moja pierwsza maszyna. Co byście polecili na zestaw startowy pod względem cena / jakość aby przeprowadzić pierwszą w życiu korektę lakieru Hondy Jazz? Jakie pady, BP, pasty? Lakier ogólnie w dobrym stanie, nie ma głębokich rys. Zastanawiam się czy jest w ogóle sens zmieniać backplate'a?

 

Jeśli niczego nie sknocę przy swoim, jako drugi będzie polerowany Citroen Xara ojca, w stanie trochę gorszym (z uwagi na wiek), jednak nie mam ambicji usunąć każdej, najgłębszej nawet rysy.

 

 

To nie jest jakiś specyficzny sprzęt, że potrzebuje jakiegoś specjalnego zestawu past i padów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Nie chodziło mi o to, czy sprzęt jest specyficzny, tylko o sprawdzone zestawy. Ale ok, to już znalazłem w innych działach i po wymianie kilku PW.

Zapytam więc o coś innego. Czy zdarza Wam się w ogóle przełączać na 3 bieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Wczoraj "pomacana" w Praktikerze, musze przyznać, że bardzo ciekawie to wygląda. Jedyny minus to tworzywo z jakiego wykonany jest włącznik, ale ogólnie wrażenia pozytywne. Cena za komplet 259zł

Chyba się wreszcie skuszę na własny sprzęt.

 

Dla majsterkowiczów wklejam link z częściami zamiennymi i budową polerki

http://gtxservice.pl/narzedzia/szlifier ... 9g242.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

luki530, to właśnie moja pierwsza maszyna i dobrze mi się nią pracuje. Też się bałem rotacji ale powiem Ci szczerze, że opinie są mocno przesadzone, nie wyobrażam sobie co trzeba robić żeby przypalić lakier. Wystarczy wiedzieć żeby nie trzymać w jednym miejscu i nie robić na sucho. Jak się boisz to nie rób mocnej korekty, zacznij od średniej pasty na średnim padzie i na miękkim BP (bez mocnego cięcia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie, mam problem z tą polerką. Dzisiaj, przy wypracowywaniu glaze'a, zaczęła mi się sama wyłączać. W pozycji padem do dołu działa, a do boku i do góry już nie... Przy manipulowaniu kablem zdarza się, że zaskoczy. Jakoś udało mi się skończyć bok. 8-)

 

Najgorsze jest to, że plomba mi się SAMA zerwała, nie rozkręcałem tej maszyny ani razu, a o gwarancji mogę zapomnieć... niby 2 lata, a plomba się zrywa po kilku użyciach... dobry chwyt marketingowy. :evil:

 

Może ktoś już przerabiał podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.