pabloo1033 Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Ok.Kupię tak jak piszesz. Kupiłem Citroena C 4 2008r i chciałem użyć PF2500 (FF 3000) i SF4000 aby usunąć utlenienie i leciutkie swirle po myjni samochodowej - tylko to mam na lakierze. Nie chcę głębokiej korekty ale głębie koloru (choć to srebrny metalic) wydobyć i usunąć te swirle po myjni mechanicznej.Czy tym zestawem dam radę? czy moze tylko SF 4000 wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qub@ Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ok.Kupię tak jak piszesz. Kupiłem Citroena C 4 2008r i chciałem użyć PF2500 (FF 3000) i SF4000 aby usunąć utlenienie i leciutkie swirle po myjni samochodowej - tylko to mam na lakierze. Nie chcę głębokiej korekty ale głębie koloru (choć to srebrny metalic) wydobyć i usunąć te swirle po myjni mechanicznej.Czy tym zestawem dam radę? czy moze tylko SF 4000 wystarczy? Bardziej byłbym skłonny napisać, że tylko PF2500 wystarczy, jako one-step, jeśli rzeczywiście nie chcesz głębokiej korekty. Oczywiście, jeśli nie masz wprawy to nie zaszkodziłoby przelecieć jeszcze jakimś finiszem, może lepiej SF4500? Zawsze nowsza, bardziej dopracowana pasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabloo1033 Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Co sadzicie o gabkach K2PRO Duraflex. Uzywał ich ktoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.pajak Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 może lepiej SF4500? Qub@, SF4500 to pasta bardziej specjalizowana, zalecana teoretycznie do lakierów "odpornych na rysy", ceramicznych (np. nowe Mercedesy) zalecana Nic więcej jak z 4000-ki z niej nie wyciągniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita33 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Gdzie można dostać lub jak zrobić samemu przedłużką mocowania Pada do trudno dostępnych miejsc taką jak tutaj http://imageshack.us/photo/my-images/4/img4731v.jpg/? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 kita33, co prawda zdjęcia nie ma, ale... http://www.pielegnowacauto.pl/materialy ... dluga.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eratez Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Trochę sporo jak za kawałek pręta z kawałkiem gwintu Każdy tokarz takie coś zrobi w 5min byle miał narzynkę i gwintownik M14 i kawałek pręta fi20 Mojemu zajęło 2 tygodnie bo narzynki nie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita33 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 A nie wystarczy kupić pręt z metra i do tego 2 długie nakrętki i 2 małe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parar Opublikowano 7 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 to niegłupie i tanie rozwiązanie, dorzuciłbym jedynie klej do gwintów pod "stałe"elementy by uniknąć samoistnego rozkręcania. Moim zdaniem gotowy pręt będzie mieć lepsze "centrowanie" niż gwinty nacinane w imadle....no chyba że na tokarce, wówczas można dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Przyznam się, że nie zdążyłem przeczytać tego tematu dalej niż do 5-tej strony. Przepraszam jeśli nieświadomie zapytam o coś, co już tu było opisane. Pod choinką znalazłem tytułową polerkę i jest to moja pierwsza maszyna. Co byście polecili na zestaw startowy pod względem cena / jakość aby przeprowadzić pierwszą w życiu korektę lakieru Hondy Jazz? Jakie pady, bp, pasty? Lakier ogólnie w dobrym stanie, nie ma głębokich rys. Zastanawiam się czy jest w ogóle sens zmieniać backplate'a? Jeśli niczego nie sknocę przy swoim, jako drugi będzie polerowany Citroen Xara ojca, w stanie trochę gorszym (z uwagi na wiek), jednak nie mam ambicji usunąć każdej, najgłębszej nawet rysy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit_Krk Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Przyznam się, że nie zdążyłem przeczytać tego tematu dalej niż do 5-tej strony. Przepraszam jeśli nieświadomie zapytam o coś, co już tu było opisane. Pod choinką znalazłem tytułową polerkę i jest to moja pierwsza maszyna. Co byście polecili na zestaw startowy pod względem cena / jakość aby przeprowadzić pierwszą w życiu korektę lakieru Hondy Jazz? Jakie pady, BP, pasty? Lakier ogólnie w dobrym stanie, nie ma głębokich rys. Zastanawiam się czy jest w ogóle sens zmieniać backplate'a? Jeśli niczego nie sknocę przy swoim, jako drugi będzie polerowany Citroen Xara ojca, w stanie trochę gorszym (z uwagi na wiek), jednak nie mam ambicji usunąć każdej, najgłębszej nawet rysy. To nie jest jakiś specyficzny sprzęt, że potrzebuje jakiegoś specjalnego zestawu past i padów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 31 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Dzięki za odpowiedź. Nie chodziło mi o to, czy sprzęt jest specyficzny, tylko o sprawdzone zestawy. Ale ok, to już znalazłem w innych działach i po wymianie kilku PW. Zapytam więc o coś innego. Czy zdarza Wam się w ogóle przełączać na 3 bieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Vespa, tak podczas suszenia padów po praniu Oprócz tego to max 2- 2,5 na przełączniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldiosa Opublikowano 9 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Czy 59G242 GRAPHITE to najlepsza opcja zakupu za ok. 250-300 zł? Co można kupić lepszego za ok. 350 zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbarti Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Wczoraj "pomacana" w Praktikerze, musze przyznać, że bardzo ciekawie to wygląda. Jedyny minus to tworzywo z jakiego wykonany jest włącznik, ale ogólnie wrażenia pozytywne. Cena za komplet 259zł Chyba się wreszcie skuszę na własny sprzęt. Dla majsterkowiczów wklejam link z częściami zamiennymi i budową polerki http://gtxservice.pl/narzedzia/szlifier ... 9g242.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sitri Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Jaka polerke radzicie kupic do 300zł? W tym momencie ceny najwiekszych konkrentow czyli K2 oraz Graphite sa tak do siebie zblizone ze nie wiadomo an co sie zecydowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teddyboys Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ten graphite to bardziej szlifierka jak polerka. Min obroty 1500? Dużo za dużo, raczej do samochodu bym z tym nie podszedł.K2 jest tańsze i ma wszystko co powinna mieć typowa polerka.Jedyny minus to krótki kabel i duża waga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Chyba na kiepskiej aukcji szukałeś info o Graphite Obroty min. to 900 a nie 1500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki530 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Chciałbym kupić ten sprzęt. Czy polecacie dla amatora na 1 raz? Czy nie zrobię kuku na lakierze skoro to nie DA i moje początki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 luki530, to właśnie moja pierwsza maszyna i dobrze mi się nią pracuje. Też się bałem rotacji ale powiem Ci szczerze, że opinie są mocno przesadzone, nie wyobrażam sobie co trzeba robić żeby przypalić lakier. Wystarczy wiedzieć żeby nie trzymać w jednym miejscu i nie robić na sucho. Jak się boisz to nie rób mocnej korekty, zacznij od średniej pasty na średnim padzie i na miękkim BP (bez mocnego cięcia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki530 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Nie będę i tak robił mocnej bo na dwulatku dużo nie mam Czyli jeśli nie trzymam w jednym miejscu to nie spalę i nie ma co się bać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 luki530, jak się tak bardzo boisz to kup na złomie kawałek błotnika z innego auta i na nim ćwicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Panowie, mam problem z tą polerką. Dzisiaj, przy wypracowywaniu glaze'a, zaczęła mi się sama wyłączać. W pozycji padem do dołu działa, a do boku i do góry już nie... Przy manipulowaniu kablem zdarza się, że zaskoczy. Jakoś udało mi się skończyć bok. Najgorsze jest to, że plomba mi się SAMA zerwała, nie rozkręcałem tej maszyny ani razu, a o gwarancji mogę zapomnieć... niby 2 lata, a plomba się zrywa po kilku użyciach... dobry chwyt marketingowy. Może ktoś już przerabiał podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychuslu89 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 pewnie kabel Ci się przetentegował przy maszynie , zmiana kabla pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Kabel, wymienisz na nowy w 5 minut, dwie śrubki do przykręcenia nowych kabelków po rozebraniu. Przy okazji możesz blokadę przycisku wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się