ariello01 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 matherr, nić sie nie stanie od ropki więc bez obaw. Co do spłukiwania to jak tak spłukuje z odległości metra takim średnio ustawionym strumieniem ( czasem nawet bliżej w miejscach wolnych od uszkodzeń), ale to sam sobie wyczujesz. Też używam G101 tylko troszke w wiekszym stężeniu ( 1:2 - 1:3) i daje rade. Jeżeli silnik oczywiście jest w miare ogarnięty to rzecz jasna stężenie jest mniejsze Newralgiczne punkty masz już wyżej opisane ( alternator, komputer/sterownik, skrzynka bezpieczników itp)
Administrator AreK Opublikowano 9 Lutego 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 matherr, spłucz wodą "z węża"małym ciśnieniem i nic NIE POWINNO się stać
matherr Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 Duże ilości to nie były ropy, może 100ml przez kilka sekund się wylało, w miarę możliwości pościerane wszystko ale wiadomo jak ropa lubi wyginać i niszczyć plastikowe lub gumowe elementy. czy mam powody żeby obawiać się resztek niewytartej ON pod maską? Do wiosny niestety musi sprzątanie zaczekać.
RadMon Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 bez wiekszych obaw.. ropa, czy jakiekolwiek inne oleje nie penetruja az tak szybko i nie musisz sie martwic ze cos sie tam stanie.. przy myciu pamietaj o wszelkich komputerach/modulach ktore sie tam znajduja zeby ich nie zalac. kazdy modul, sterownik, cewka itp znajdujace sie w komorze silnika sa na tyle zabezpieczone ze nic im nie bedzie.. to tak jak z zegarkiem kroploszczelnym i wodoszczelnym - "z jednym i drugim mozesz myc rece ale tylko z jednym mozesz sie kompac czy pojsc na basen..."
mlody_ Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2012 co o tym myslicie: http://detailershop.pl/pl/p/TENZI-Truck-CLEAN-1-l/132 nie bedzie zbyt mocne ? oto pacjent:
mlody_ Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2012 mlody_, 1:5 i do dzieła Po ostatnim mysiu silnika na wszystkich elementach alu pojawił sie pasukdy biały nalot troche mialem gimnastyki zeby sie go pozbyc ale wkoncu sie udało. Boje sie żeby znowu nie narobic sobie niepotrzebnej roboty.
the_rahzel Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2012 U mnie wypociny dały taki efekt:
cptolgierd Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2012 To zdjęcia po nałożeniu dressingu? Może napisałbyś czego użyłeś?
4miras4 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Po ostatnim myciu silnika na wszystkich elementach alu pojawił sie paskudny biały nalot trochę miałem gimnastyki żeby się go pozbyć ale w koncu się udało. Możesz mi zdradzić jak sobie poradziłeś z tym białym nalotem - mam na myśli blok silnika ?
martinezzg Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 może nie w temacie - nie masz czasem za dużo płynu chłodniczego wlane?
kerad Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 the_rahzel zdecydowanie za dużo G12 masz w zbiorniczku
the_rahzel Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 To zdjęcia po nałożeniu dressingu? Może napisałbyś czego użyłeś? Wiesz co jeszcze w ten czas używałem Armor All który mi ciotka przysyłała z Canady,bo u nas tylko są dostępne ściereczki... zdecydowanie za dużo G12 masz w zbiorniczku Tak wiem,ale to jedyny sposób żeby mi w zimie(przy bardzo niskich temp.) nie darł się bzyczek że mam za mało płynu...(bo objętość się zmienia)
AK4777777 Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2012 Co sądzicie o środku tj Polar Motorrens? Wujek mi go dał bo kiedyś kupił i nie używał.
bazmasta Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 CZe Może ktoś na przykładzie zdjęcia młody_ (poprzednia strona) pokazać strzałeczkami co tam zabezpieczyć. Zastanawiam się czy te elementy ładnie streachem nie otulić podczas mycia komory
Thomas Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 bazmasta, wszystkie części elektryczne te najważniejsze, alternator, cewka,przewody WN ( tutaj możesz je jakimś silikonem zabezpieczyć ) , mogą być też centralka sterująca jeżeli jest na wierzchu z instalacją przy niej poza tym kwestią mycia/czyszczenia nie jest lanie myjką cisnieniową po całym silniku ... myjesz to pędzelkami,szczoteczkami i dobrymi środkami, płuczesz wodą pod niskim cisnieniem ... pod wysokim może wejść nie tam gdzie chcesz poza tym ja dodatkowo używam takiej nawet dosyć gorącej wody na niektóre elementy bloku silnika i daje fajne efekty w połączeniu z chemią fajną sprawą z chemii jest też Bremse Reiniger oprócz std chemi, to też fajnie radzi sobie z brudem i tłustymi nalotami na koniec myję silnik zawsze benzyną ekstrakcyjną wg mnie fajnie spłukuje resztki pozostałości po wcześniejszym myciu a na koniec lakier w sprayu do silnika mogę powiedzieć o nim tyle,że po zimie nie ma białych śladów ba bloku i innych metalowych elementach no ,ale czyszczenia i tak wymaga ale czystość swoją zachowuje na dłużej
xxManiekxx Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2013 A jak wy nakładacie dressing na wszystkie elementy plastikowe i gumowe? bo niestety wszędzie gąbeczką nie da się podejść.. macie może jakiś sposób czy nałożyć lub może jakiś preparat w spreju lub opryskiwaczem?
iivo Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2013 A jak wy nakładacie dressing na wszystkie elementy plastikowe i gumowe? bo niestety wszędzie gąbeczką nie da się podejść.. macie może jakiś sposób czy nałożyć lub może jakiś preparat w spreju lub opryskiwaczem? Polecam Scholl Boost daje rade
da_marcus Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2013 Czy ktoś z Was stosowała myjkę parową do umycia silnika??
AutoSpaPołącarz Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2013 Ja używam. Rzadko bo rzadko myje komory ale parowo fajnie doczyszcza z odpowiednią chemią. Tylko jest jeden minus...mało co widać podczas mycia mam optime dmf
sedzia23 Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 Z racji tego, że w moim samochodzie pojawił się wyciek oleju potrzebuję umyć "spód silnika" tzn, skrzynie biegów, miskę olejową... Chciałbym to zrobić sam, za dużo się naczytałem o myciu silnika przez osoby trzecie np. że samochód nie odpala po umyciu i że siadają różne części elektryczne. Z racji tego, że mieszkam w bloku i nie posiadam dostępu do węża ogrodowego lub innego dostępu do wody, musiałbym używać wiaderka i szmat.. Czy da radę coś wyczyścić aplikując K2 Akra K177M ? Za aplikowałbym na dolną część silnika, miski olejowej oraz skrzyni biegów. Odczekałbym jakieś 2 minuty i powoli, delikatnie kilka razy namaczał gąbką, a potem przetarł szmatami, aby dowiedzieć się skąd wyciek się pojawia. Robota, na pewno mozolna i nudna, ale miałbym pewność że samochód odpali, nie uszkodzę elektryki itp..
tevenet Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 Jak coś to atakuj szczotką a nie gąbką bo ona Ci się zapcha od razu i będzie tylko rozmazywała brud.
cichy_ Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 K2 może być trochę słabe, jeśli silnik nie był nigdy myty. Jeśli nie masz czym spłukać to proponuję preparat Wurth intensywny zmywacz wielozadaniowy . Sam ostatnio miałem ten problem, preparat świetnie rozpuścił paroletni syf z dołu silnika Ps Wklejam linki a żadne nie działają
sedzia23 Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 Okej, szczotka też mi się wydaje bardziej trafna. Cichy, nie działa niestety twój link.
tevenet Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 Ja ostatnio kupiłem jakiś preparat z Kauflandu do mycia silników i skrzynię umyło elegancko tylko, że ja miałem ją wyciągniętą z auta. Tak bez kanału to jakoś słabo to widzę ale tak czy tak powodzenia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się