Skocz do zawartości

Mycie komory silnika


bako111

Rekomendowane odpowiedzi

[ Dodano: 21 Listopad 2013, 20:00 ]

sedzia23, Pomysł cichy_, jest bardzo dobry. Niestety trochę drożej wyjdzie niż zwykłe mycie. Używałem kilku zmywaczy w spayu i jeżeli chodzi o jakość/cena to chyba K2 breake cleaner - 600ml i ok 9zł za puchę na Allegro. Musisz zaopatrzyć się w co najmniej 2-3. Świetnie też daje radę na zawiasach. Bierz i śmiało atakuj póki jest w miarę ciepło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak bez kanału to jakoś słabo to widzę

Jeśli autko nie jest przesadnie zglebione to nie ma problemu, wystarczy jakiś krawężnik, parę płyt chodnikowych a przede wszystkim wyobraźni ;) Przy obecnych temperaturach najważniejsza jest izolacja myjącego od podłoża, co by się nie zaziębić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mycie komory apc cyclon 1:5

 

ale zostaje kwestia nałożenia dresingu, co polecacie ? Do plastików, przewodów i niektórych elementów metalowych pomalowanych na czarno :good:

 

Myślałem nad NIELSEN CHOICE albo AUTOGLYM VINYL & RUBBER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witajcie. Dziś pękła mi rurka wychodząca z pompy paliwa w moim VW Golf 4 1.9 TDI podczas jazdy na trasie o długości 45 km, ciśnienie było tak mocne, że w czasie jazdy wszystko wokół zabryzgało, podszewkę pod maską (te wytłumienie) dosłownie jak gąbka nasiąkło (na szczęście w połowie). "Fontanna" pod ciśnieniem psikała paliwo diesla pod mocnym kątem więc tylko prawa strona silnika i wszystko wokół zostało zalane. Ubyło mi przez to myślę ok 5L.

 

Podpowiedzcie co zrobić proszę, chodzi mi o dokładny opis tego jak mam się zachować. Auto odstawiłem od razu do mechanika, powiedział że następnego dnia wymienia pęknięty przewód.

 

ZALANIE / SMRÓD:

- w środku samochodu trochę śmierdzi, głównie oparami z ropy

- prawa strona od góry do dołu włącznie z podszewką (wygłuszeniem) jest zalana jakby ktoś wylał na to miskę ropy

- osłona pod silnikiem pewnie też jest cała zalana

 

Zaproponowano mi że po wymianie przewodu mam się udać do firmy w Gorzowie Wlkp. która zajmuje się min. myciem silników i tam mi pomogą, tj. wyczyszczą wszystko z ropy. Nie jestem jednak pewien czy zda to egzamin i czy pieniądze nie okażą się "wyrzuconymi w błoto".

 

Znalazłem polecane preparaty przez użytkowników piszących o usuwaniu ropy:

G101 ++

Scholl boost engine shine and seal ++

Dimera +

Prickbort +++

 

A na koniec profilaktycznie czyścić APC.

 

Ale który z nich wybrać, co zrobić aby dotarły w najdalsze zakamarki ?

 

Póki co nie mam wiedzy żadnej w tym temacie, więc pytam was co byście zrobili gdybyście byli na moim miejscu ?

 

EDIT 20-02-2014:

 

Udałem się do myjni w Gorzowie która oferuje mycie silników. Zapłaciłem 100zł, Pan najpierw mył spód, następnie górę. No powiem szczerze że rewelacja, silnik bardzo ładnie wygląda teraz. Smrodu diesla już nie ma. Zdemontowałem podszewkę wygłuszającą, jutro będę ją ręcznie szorował waniszem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.