Arek_ Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Jakiś pl sklep sprzedaje tego wolfa? trochę się pogubiłem sam sealent wolfa trzyma się mega długo czy z woskiem mega długo? sorki że pytania denne ale zakręciłem się w tym trochę
saddam Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Car-Spa, Excede, Showcarshine. Na Body Wrapa nie kładzie się już wosku. Wczoraj zaliczyłem pierwsze mycie. Beading i sheeting miażdzy według mnie. Po spłukaniu myjką bez żadnych końcówek nie było niemalże czego suszyć.
julian Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 saddam, dzięki za opinię - mam nadzieję, że wreszcie produkt przestanie być owiany mgłą tajemnicy jak niegdyś CQuartz;)
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 18 Września 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 18 Września 2011 Moje zdanie jest takie: Bardzo mocna ochrona : CQuartz EFekt ShowCar : Sealant-y i Woski Uzasadnienei: Na kilku elementach mam CQuartz położony jakieś 3 może nawet 4 miesiące temu : Trwałość nadal jak świeżo położony, oczywiście tak jak wcześniej pisałem po każdym normalnym myciu używam różnych QD a czasami nawet spray sealant, co w pewnym sensie wpływa na poprawę odpychania wody jednak na elementach gdzie nie ma CQuartz a QD zawsze jest ten sam co na CQuartz odpychanie jest bardzo dobre ale to nie to co CQuartz Odporność na mikroryski powstałe przy osuszania albo polerowaniu QD : na powłoce nie zauważyłem praktycznie żadnych defektów, po takim okresie przy zwykłym wosku na pewno było by gorzej. To co jest minusem w CQuartz i nie kwalifikuję go do efekt ShowCar: dla osoby nie wyposażonej w halogen latareczki i inne gadżety prawdopodobnie nie będzie różnicy, ja na początku także jej nie widziałem aż do momentu jak postanowiłem z jednego elementu zdjąć CQuart żeby nałożyć do testów właśnie sealant Wolf'a, co co się ukazało po jego zdjęciu szczególnie pod światłem latarki to dużo lepsza głębią i oczywiście czarny jest bardziej czarny, moim zdaniem CQuartz jako powłoka trwała ulega drobnym utlenieniom ewentualnie szkodzą jej promienie UV mimo systematycznego stosowania np Reload. Dlatego jak ktoś chce mieć bardzo silną ochronę to jak najbardziej CQuartz ale przy efekcie ShowCar lepiej nałożyć co 2-3 miesiące jakiś wosk /sealant a przed nim oczyszczając lakier cleaner-em no chyba że możemy sobie pozwolić na CQuartz co np 4 miesiące to jeszcze może być ale raczej nie jest to ekonomiczne. Na pewno zostawię CQuart na drzwiach przez całą zimę i zobaczymy jak będzie reagował na sół Jeżeli wytrzyma to pytanie co najtrwalsze na zimę będzie już zbędne
MM.MM Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 Mariusz może i jest to dobra ochrona, ale gdzie ta cała frajda jak przy woskach naturalnych lub sealentach
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 19 Września 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 MM.MM, Tak jak pisałem to jest produkt dla kogoś kto chce nałożyć mocną ochronę i się za dużo nie martwić o ph szamponu itp, Dla ludzi typowo "Detail Freak" nie dosyć że nie ma obcowania z zapachem wosków , wcierania , masowania itp to niestety po 3-4 miesiącach widać że czas wpływa negatywnie na wygląd powłoki, patrząc na auto jest idealnie, ale halogeny latarki i inne gadżety ukazują prawdę, tylko żeby to zobaczyć to trzeba zdjąć na jakiejś powierzchni CQ i wtedy porównać oświetlając. Na jasnych lakierach może być tak że różnica będzie niewidoczna ja mam tylko doświadczenie na czarnym.
ProfSerwis Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Witam, Panowie mam pytanie. Auta poleruje maszyna, pastami 3M konkretnie zielonym korkiem i niebieskim na holoramy. Jako zabezpieczenie uzywam srodka z 3m car care. Mam pytanie co kupic na zime: Taka opcja: DURAGLOSS 601 POLISH BONDING AGENT (czytałem ze nakłada sie go dla przygotowania powierzchni, bedzie potrzebny skoro powierzchnia jest juz wypolerowana na lustro ?) DURAGLOSS 101, 105, 111 Który ? Co mi sie bedzie bardziej opłacało kupic ? Dodam ze bedzie to na wieksza ilosc aut, nie jakies sporadyczne. Pozdrawiam Kamil
pro rider Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Chyba skuszę się na Wolf's-a bo jak pomyślę o aplikacji Colli 915 to...
Justyna Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 hmmm nie wiem o co Wam chodzi z tą aplikacją coli 915 czy 476 ja nie mam z nią najmniejszego problemu i nie sprawia mi trudności.
pro rider Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Porównując 915 do Carbona to zdecydowany punkt dla Zymola (mowa o pracy-łatwość aplikacji i ścierania), zresztą praca z sealantem to czysta przyjemność
Gość Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Porównując 915 do Carbona A jest sens w ogóle porównywać te woski ?
daniels Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 problem z 476 czy 915 i ciężkim wypracowaniem jest efektem nałożenia dużej ilości, wczoraj zabezpieczałem zgodnie z prośbą własciciela Jeepa 476 i potestowałem na masce różne warianty, trzeba naprawdę sporo naładować wosku żeby źle się go zbierało...
SzaKal Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Im mniej nałożymy wosku tym lepiej, przecież nadmiar i tak trzeba spolerować ...
pro rider Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Porównując 915 do Carbona A jest sens w ogóle porównywać te woski ? Nie chodzi o porównywanie obu wosków, chodzi o łatwość pracy... Latem pracuję z Zymolem zimą z Colli. Zarówno ja jak i kilku moich znajomych zdecydowanie wolą ścierać Zymola niż Colli,stąd też mój wcześniejszy post o chęci wypróbowania Wolf's-a gdyż praca z sealantem jest banalnie prosta...
DDominikk Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Co myślicie o aplikacji na zimę MEGUIARS ULTIMATE WAX? Produkt tegoroczny, więc nieprzetestowany przez nikogo w warunkach zimowych, ale jak wypadnie w porównaniu do Megsa #16?
piotrl Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 potestowałem na masce różne warianty, trzeba naprawdę sporo naładować wosku żeby źle się go zbierało... Ja tez nałożyłem Coli 476 tylko ze jedna część auta była w cieniu a druga w słońcu i ta w słońcu wyschła praktycznie od razu i ciężko było to część auta spolerować za to część która była w cieniu nie sprawiała takiego problemu
MM.MM Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 DDominikk, Na pewno słabiej, jak jeszcze byłem na forum megsa to admini wmawiali mi że płynny NXT jest wytrzymalszy od 16#...
jackill Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Wczoraj i dzisiaj nakładałem 476 i mam następujące wnioski: - mniej znaczy więcej: trzeba starać się jak najmniej nakładać na aplikator z puszki i nakładać jak najcieńszą warstwę na lakier, - jeśli nie pracuje się w słońcu, to nie ma problemów z polerowaniem niezależnie od czasu schnięcia, - grubsza warstwa utrudnia polerowanie i powoduje pylenie Wczoraj nakładałem wosk w paście pierwszy raz i szło mi jak po grudzie bo brałem za dużo (wcześniej miałem tylko woski w płynie). Dzisiaj nakładałem mniej, było jaśniej więc lepiej się pracowało i od razu łatwiej i przyjemniej
wasyl156 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 jackill, dobrze prawisz, ja wczoraj nakładałem 2 warstwy na zimę, jak najcieniej. Nałożyłem na całe auto i później bezproblemowo spolerowałem. Żeby był problem to trzeba się postarać
kuchar Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 W tym tygodniu zabezpieczałem auto #476. Praca w garażu w temp. 19st.C. Dwie warstwy wosku w odstępie 20h poprzedzone dwukrotnym myciem Megsem GC oraz APC, glinkowaniem, ściąganiem smoły/asfaltu i podwójnym odtłuszczeniem IPA. Zużyłem już prawie całą puche #476 i nie widze, problemów z aplikacją tego wosku. Fakt, jest trudniej niż w przypadku zabawy z płynnym sealantem ale polerowanie to juz właściwie to samo - nie ma problemów nawet gdy miejscami położy się zbyt grubą warstwę. (a to zdarza się np. mnie bo na srebrnym kolorze ciężko dostrzec gdzie wosk leży a gdzie nie chociaż patrze pod różnymi kątami, pod oświetleniem). Bardzo ciekawy jestem ile poleży ten wosk. Oby chociaż do nowego roku...w zeszłym roku było to chyba 3 zimowe miesiące z tym, że był pod nim cleaner DC1 a teraz IPA (pełny proces z cleanerem był ze 3 miesiące temu). Pozdro
usher Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Pozwolę sobie taką alternatywę dla tradycyjnego wosku zaproponować : http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... no&start=0
STomasz Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Takie głupie pytanie, posiadam IPA tylko że kupiłem go kiedyś do mycia soczewek w obiektywach. Dokładnie to taki jak na aukcji:http://allegro.pl/izopropanol-1-l-mc-micro-najwyzsza-czystosc-wwa-i1857485339.html Czy w IPA sprzedawanych na serwisach detailingowych jest taki sam skład jak w tym podanym wyżej? Pewnie skład jest ten sam i przy rozcieńczeniu 1:1 z wodą destylowaną nic się nie stanie, lecz wolę spytać aby lakier czasem nie ucierpiał. Planuję po użyciu glinki przetrzeć auto tym IPA przed nałozeniem Colli 476. Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam.
saddam Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 Nie sądzę, żeby się czymś różniły. Sam używałem kilka razy (na różnych samochodach) takiego jak podałeś i nie zauważyłem, żeby negatywnie wpływał na lakier.
Thomas Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2011 ostatnio nałożyłem 2 warstwy RejeX'a w odstępie 5 dniowym i jak na razie jestem zadowolony po pierwszej aplikacji i przejechaniu 160km w deszczu wysiadłem z auta ,a auto suche i zero brudu w przyszłym tyg. nałożę jak dobrze pójdzie jeszcze jedną warstwę i trochę przerwy miejmy nadzieję,że utrzyma się przez jakiś czas co do aplikacji to bardzo łatwa i bez wysiłku
Marcin Opublikowano 20 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2011 jaka jest min temp do nakładania 476 ? czy przy 8 - 10 C można jeszcze nakładać 476 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się