Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

Chcę sobie zrobić prezent na Mikołaja i mam pytanie. Pady i BP już kupiłem (2x biały i 2xpomarańczowy Flexi, i do finiszu 3M wafla niebieskiego i ABW czarnego wafla ( zobacze co lepsze :D) , oczywiście duże i małe) Teraz czas na pasty

 

500-2000-4000

500-2500-4000(mój faworyt jeśli chodzi o kombinacje past)

???

czy może

500 2000 3000

???

 

Zdecydowałem się że na 3 etapy, pół nocy czytałem forum, ale dalej nie poznałem istotnych różnic między FF a SF, Tabela Menzerny też niewiele mi mówi. Nie zależy mi na 100% korekcie, takie tam "polerowanie". Jedyne na czym mi zależy to to aby nie zostały hologramy po tnącej paście( stąd myśle o 4000 zamiast 3000 )

 

Mam mętlik straszny w głowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panowie warto wymienic FG500 na FG400 ?

 

FG400 różni się tylko siła cięcia czy coś jeszcze poprawili ?

jest trochę mocniejsza. Lepiej się ściera z panelu o ile nie przesadzisz z jej ilością, bo jest bardziej tłusta niż FG500 przez co wydajniejsza.

 

Spróbuj, sam zobaczysz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arekkaz, FG500 mam jeszcze praktycznie cały 1L, dlatego myślałem o wymianie w sensie sprzedam tą i kupie FG400 ;)

 

Nie wiem tylko czy różnica miedzy 400 a 500 jest tyle odczuwalna w praktyce żeby warto było się bawić w taką wymiane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arekkaz, FG500 mam jeszcze praktycznie cały 1L, dlatego myślałem o wymianie w sensie sprzedam tą i kupie FG400 ;)

 

Nie wiem tylko czy różnica miedzy 400 a 500 jest tyle odczuwalna w praktyce żeby warto było się bawić w taką wymiane...

Powiem tak, duża nie jest.

Przynajmniej po dwóch zrobionych autach, a w szczególności połowy FG500, a drugiej FG400.

Był to lakier BMW. Rysy schodziły podobnie. Tzn, przy takiej samej technice.

Fakt, że pierwsze przejazdy to była katorga, w sensie - czyszczenie pada 4 razy podczas jednego przejazdu bo się zapychał od dużej ilości pasty (a tyle samo dawałem FG500 i nic takiego nie miało miejsce) a w ścieraniu jest lepiej. Nie kryje tak jak np. Scholl S03+.

Ogólnie trzeba samemu spróbować.

 

Czasami warto mieć więcej niż jedną pastę bo wiadomo co lakier to "lakier" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Na pewno mozesz uzyc, G2 to ipa po prostu. Skoro powloka ma nie miec kontaktu z woda po nalozeniu to sugerowalbym chyba nierozcienczony, zwlaszcza, ze z tego co pamietam ostatnia aplikacje to G2 wyparowuje rownie szybko co czysta ipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jakiś skuteczny sposób aby w środku samochodu przednia szyba nie była zaszroniona od wewnątrz? Boczne nie są zaszronione. Nagrzanie nie wchodzi w grę za bardzo, zanim diesel się nagrzeje zdążę przejechać 10 km -,-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.