etr Opublikowano 31 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2017 ponawiam pytanie takie zakupy chcę poczynić do konserwacji swojego auta: R-Stop PREPARAT ANTYKOROZYJNY NA RDZĘ -APP 100ml na to PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY Troton 1KG + 0.1KG utwardzacza tam gdzie rdzy nie było dać podkład reaktywny np corizon? podwozie i progi - wurth nadola - APP U200 do profili zamkniętych APP F400 Taka kombinacja jest okej? I na jedno auto po ile danego środka tak +/- należy zakupić?
lukaszlukasz Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 Stosowałem już różne kombinacje na rdzę..... Od najtańszych po wyższą półkę - marki znane na forum. Co 2-4 lata i tak trzeba robić poprawkę Uważam, że jak ma podłoga rdzewieć to i tak zardzewieje. W końcu parująca woda z podłoża cały czas się tam osadza, promienie słoneczne pod spód auta nie dochodzą i ciężko jest by podłoga czy nadkola szybko i skutecznie wysychały jak nadwozie. Blachy zawsze czyszczę do zera, odtłuszczam itd. Najwolniej rdzewiało mi przy takim połączeniu: - RStop APP - farba podkładowa reaktywna Corina (pierwszy raz słyszałem o niej na naszym wybrzeżu) - Bitex - tak po prostu (grubo, ciepły) - Valvoline Tectyl w progi i wszelkie przestrzenie zamknięte. W dodatku te kilka grubszych warstw wygłuszają podłogę.
poorboy Opublikowano 8 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2017 Dobre produkty robi tez Novol z linni Classic car. Fajnym produktem jest też novolowska cobra - bardzo odporna na uszkodzenia mechaniczne
lukas10313 Opublikowano 8 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2017 polecam noxudol 900, rok temu położony, niedawno sprawdzałem i przy -6 na zewnątrz był plastyczny. im bardziej plastyczny środek na podwoziu, tym lepszy.
etr Opublikowano 8 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2017 a propos noxudola 900, w opisie napisane że nie wymaga stosowania środków podkładowych - bez wpływu na efekt i wytrzymałość. Mogę sobie pominąć podkład tylko od razu po r-stopie ( o ile była rdza ) kłaść tego noxudola? a jeśli nie było rdzy to nie dawać reaktywnego np corizona tylko tak samo - noxudol 900?
booohal Opublikowano 8 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2017 Zawsze najlepiej odciąć epoksydem.
matteus44 Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2017 kurcze sporo się dowiedziałem, dzieki
imiemichal Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Przymierzam się do zabezpieczenia podwozia w aucie. Mam do dyspozycji tylko podnośnik i kobyłki. Szukam coś, co mogę nałożyć pędzlem. Na oczyszczoną rdzę chcę dać app r-stop. Miejscami fabryczna powłoka jest nienaruszona, dawać na to jakiś podkład, czy mogę odrazu noxudol 900? Do profili zamkniętych dam noxudol 750. Zastanawiam się jeszcze ile będzie potrzebne produktów. Auto z nadwoziem kombii. Noxudol 900 -5L, 750 -2L będzie ok?
piotr@sta Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2017 A ja może zapytam inaczej zrywać starą konserwacje i na to kłaść nową? Są jakieś podkłady do profili zamkniętych?
piesu102 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Nie ma sensu zrywać starej konserwacji skoro pod spodem jest okej, a do profili raczej podkładów nie ma, ja leje od razu środek do profili. A noxudol 900 i 750 są jak najbardziej ok , raz stosowałem w poprzednim aucie i było spoko, a teraz na valvoline się przesiadłem bo taniej jest i też dobrze.
keczup Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2017 co powiecie na taki zestaw: 1- R-stop 2- Novol Cobra 3- Noxudol 3100
wilk30 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2017 ja stosowałem cortanin f po odczyszczeniu z rdzy 24h aż wyschnie, przemycie, osuszenie, podkład epoksydowy NOVOL - SPECTRAL UNDER 395 spray 500ml, 24h odczekałem i na to pod pistolet bolla http://www.boll.pl/srodki-konserwujace-1/boll-srodek-do-konserwacji-podwozia-40 a do progów użyłem ranal na pistolet 1 litr starczył na progi i wlanie w maskę http://www.ranal.pl/produkty/zobacz/ml-srodek-do-ochrony-profili-zamknietych
imiemichal Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Na starą konserwacją warto dawać podkład epoksydowy i na to noxudol 900? I jeśli podkład to jaki?
wilk30 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2017 nie ma sensu dawać podkładu na stara dobra konserwacje która się trzyma
olusem Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Pytanie trochę z innej beczki.. A mianowicie czym usunąć zabezpieczenie podwozia z firmy Boll z lakieru w komorze silnika? Wiadomo że warstwa lakieru jest cienka i potrzebuje coś skutecznego w działaniach.. Poniżej przesyłam zdjęcie jak to wygląda...
kupszczelisty Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Spróbuj benzyna ekstrakcyjna, zmywacz silikonowy
piesu102 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2017 [ref=#ff3366]olusem[/ref], Koch Chemie Eulex powinien dać radę
S3ci0r Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2017 rozpuszczalnik do wyrobów bitumicznych? ale nie wiem jaka będzie odporność lakieru na to.
bialas1 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Macie jakieś sposoby na zamykanie pojemników z niewykorzystanymi środkami do konserwacji? Wersje pod pistolet. Czy należy od razu wydmuchac całe opakowanie
dawiddawidowski Opublikowano 4 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2017 Od kilku lat konserwacja wygląda u mnie następująco: demontaż w kanale osłon, plastikowych nadkoli, układ wydechowy, zbiornik paliwa, wypchanie samochodu z garażu, dźwignięcie na żabie, aktywna piana z mocnym stężeniem, wyszczotkowanie podwozia, spłukanie, osuszenie, zabezpieczenie karoserii folią plus pozostałych elementów typu mcpersony, hamulce, przewody, szlifowanie rudej do gołej blachy na wiertarce, mini szlifierce z mini padami, gdy jest konieczność wspawywane są wzmocnienia/łatki/reperaturki, wymycie pyłu benzyną ekstrakcyjną, w miejsca trudnodostępne, wżery stosuję odrdzewiacz, po 24 godzinach nadmiar zostaje usunięty, na całą powierzchnię aplikuję epoksyd 2 składnikowy rozrabiany na bieżąco, dwie warstwy w odp. okresie czasu, w miejsce ewentualnych spawów lub newralgicznych miejsc, solidna warstwa masy uszczelniającej, przed ostatnim etapem jest nałożenie podwójnej warstwy warstwy konserwacji gumowej, w profile zamknięte (oczywiście drożne i wydmuchane sprężonym powietrzem) solidna dawka wosku. Masa gumowa plus wosk, uzupełniam co dwa lata przed zimą (po zimie solidne mycie podwozia) i jak na razie żaden z moich samochodów nie ma nawet nalotów rdzy w tym matiz po 4 latach od konserwacji
mart Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Po przeczytaniu wszystkich stron i pół internetu doszedłem do swojego zestawu Mógłby, któryś z bardziej doświadczonych forumowiczów rzucić okiem na produkty oraz czy ilość do Corolli w hatchbacku (niewielkie ogniska korozji w niektórych miejscach) będzie optymalna: 1) odrdzewiacz: app r stop 2x100ml 2) podkład epoksydowy Troton 2x1,1kg 3) Podwozie i tutaj pojawiają się warianty. Na moje oko powinienem kupić 3l a) teroson rb r2000 hs b) noxudol 900 c) app autobit b120 4) Profile w podłodze + drzwi, maska, tylna klapa 2l a) teroson wx400 b) noxudol 750 c) app f400 + może masa uszelniająca na spawy Cenowo zestawy układają się: Teroson ok 350zł, Noxudol 300zł, APP 200zł. Osobiście waham się najbardziej pomiędzy A i B.
wojti91zmc Opublikowano 24 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2017 Panowie za tydzien jade na konserwacje podwozia,chce umyc auto dobrze pod spodem ,dobrze wysechnie ..i zastanawiam sie jaki preparat antykorozyjny wybrac i jakich srodków/zestawów uzyc do konserwacji?Auto to Honda Civic VII 2004 r hatchback -Boll -app -bitex chce zeby mi pare lat wytrzymała dzieki za sugestie wszelkie pzdr
Tommy Lee Opublikowano 24 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2017 Ja u siebie w MB S124 używałem APP U200 do nadkoli i progów, na samo podwozie poszedł B100, do profili zamkniętych Noxudol 700. Bitex i Boll bym sobie odpuścił. Od razu kup folię malarska bo strasznie pylą i trzeba później używać T&G i glinki.
bialas1 Opublikowano 24 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2017 Ja zbyt pozytywnej opinii o U200 nie mam, używałem w poprzednim aucie tegoż preparatu pod pistolet i po zimie nie było po nim śladu. Na tą chwilę kupiłem Tectyl Bodysafe + Tectyl ML i przetestuję w tym roku
Tommy Lee Opublikowano 24 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2017 Kładłeś go na całe podwozie czy tylko wybrane partie? Ja go specjalnie położyłem na nadkola bo szybko wysychał i nie łapał brudu. B100 do tej pory brudzi palec po dotknięciu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się