rufus295 Opublikowano 14 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Przelać go atomizera i spryskać karoserie, przecierając mikrofibrą Tak będzie idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artus4 Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Mam pytanko do szanownych kolegów. Czy może wiecie jaki rodzaj lakieru ( twardy czy miękki ) mają Hondy CR-V 2007 czarna perła ( B92P ) W zasadzie zawsze dbałem o samochody ale nistety nie dało sie ustrzec przed zarysowaniami. Są to raczej drobne rysy powstałe podczas nieumiejetnego mycia ( drobne koliste rysy ) Mam polerkę ( co prawda nie najlepszą ) i parę razy nia pracowałem. Czy UC poradzi sobie z takimi rysami ? Mam też pastę SCRATCH GONE firmy X-pert-60. Powoli przymierzam sie do zrobienia korekty i zbieram potrzebne materiały Co proponujecie czy zostać przy Scratch Gone czy kupić UC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 może się okazać że UC będzie zbyt mocne, jest to bardzo delikatny lakier i raczej po tej paście zostaną hologramy, użył bym raczej coś w stylu swirlx, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 A jak można się pozbyć ewentualnych hologramów po UC? Lakier to Peugeot'owski sherwood green. Czy na tym lakierze nie powinny powstać hologramy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 maszyną pewnie powstaną, ścierny cleaner powinien sobie z tym poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Narazie planuje ręcznie, a później PB PP więc powinno być ok Thx za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 czy UC nadaje się do używacia z maszyną rotacyjną ? jesli tak to na jakich obrotach. Chcę "przelecieć" czarny lakier na Audi z użyciem glinki-uc-dc1-dc2-colli476. Nie zależy mi na tym by usunąc wszystkie ryski i swirle tylko go mocno odświeżyć i dobrze zabezpieczyć woskiem. (wczesniej robilem go glinką->UC(na szybko)->476 i wosk wytrzymał tylko 1 miesiąć w lato wiec lakier był kompletnie źle przygotowany chociaż użyłem pada 3color) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus295 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 lakier był kompletnie źle przygotowany chociaż użyłem pada 3color Pad 8color nic nie pomoże woskowi jak cleanera nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Panowie zadzialalem UC, chcialem zrobic korekte lakieru, ale raczej wyszlo mi odswierzenie lakieru. Robilem to w taki sposob: umylem samochod, zastosowalem glinke, ponownie umylem samochod, zastosowalem UC padem tricolor miekka czescia (teraz juz wiem ze powinno sie robic twardsza strona), nie uzylem IPA (nie doczytalem wczesniej ze dobrze jest z niego skorzystac) i na koniec Pink Wax (produkt AIO). Wydaje mi sie ze za slabo sie staralem i nie dokladnie wykonalem korekte UC. Chcialem to poprawic. Czy teraz po umyciu samochodu moge zrobic reczna korekte lakieru za pomoca UC Zaznaczam ze dzialam na Audi A4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0N1N Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Czy teraz po umyciu samochodu moge zrobic reczna korekte lakieru za pomoca UC? Możesz. Ale pracując ręcznie - nawet twardą stroną tricolor'a - nie spodziewaj się oszałamiających efektów na lakierze Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zalezy mi glownie na usunieciu swirli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazek Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie dasz rady ręcznie. Chyba, że masz rękę gadżeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie dasz rady ręcznie. Chyba, że masz rękę gadżeta Fajnie by bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glovash Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 potwierdzam. nie dasz rady ręcznie. Też byłem kozak i myślałem, że oblecę... po 10 minutach i 2 próbach skapitulowałem... ... w tym miesiącu kupuję polerkę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tworek Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Ręcznie w 100% nie usuniesz swirli, dla mojej A4 w Avancie poświeciłem około 40 godzin, lecz swirle zostały usunięte w znacznej części, teraz jest o niebo lepiej. Oczywiście pad German 3color, strona twarda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moggio22 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 siwy1117, zobacz sobie na filmik, niedawno robiłem cale auto UC polerka rotacyjna, wszystko przecierane IPA, auto było już dwa razy myte i nic nie wróciło, wcześniej bawiłem się SSR3 i 1 bez IPA, była tragedia ale to brak umiejętności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denzkit Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 moggio22 Jakim padem jechałeś z UC ? i czy to był twardy, średnio twardy czy miękki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moggio22 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Twardym padem kolor biały (jest to raczej polishing), później czarnym na wszelki wypadek. Nie chodziło mi o pełną korektę, dopiero zaczynam się bawić, stąd brak cuttinga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denzkit Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 moggio22 To tak jak ja . Pytam bo nie wiem co będę potrzebował. Czyli pierw twarda +UC, a na koniec czarna + UC. i przecieranie IPA ? Jak dobrze zrozumiałem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Czy zdziałam coś ręcznie UC na lakierze Oplowskim(granatowy metalic) ? Będzie to moja pierwsza "korekta", nie mam maszyny, doświadczenia itd. więc chcę to zrobić ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Mało. Efekt wizualny, błysk itp. po długiej wyczerpującej pracy padem 3-color będzie fajny ale nie licz, że zginą swirle. Na lakierze Hondy (baardzo miękkim) trzeba się narobić jak wół ręcznie a i tak nie ma szans usunąc tego co by się chciało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 No w planie jest 2 dni urlopu : czwartek, piątek + sobota tylko i wyłącznie na ogarnianie autka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voldi22 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Takie pytanie - wszyscy mówią, jak zobaczą zdjęcie 50/50 po użyciu UC- przetrzyj IPA, to zobaczymy prawdziwy efekt bo UC wypełnia mikrorysy. To w takim razie po co przecierać żeby je uwidocznić? Część usuniemy, część zostanie tylko wypełniona ale to chyba lepiej niż tylko to pierwsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 akurat ukrywanie niedoskonałości w przypadku pasty polerskiej nie jest pożądane bo ona ma usunąc rysy a nie je zamaskować - po to robimy korektę przecie. Wypełniacze są fajne do poźniejszej pielęgnacji lakieru jesli zawiera je jakiś produkt typu AIO czy glaze bo nie oszukujmy się, ale noramalnie uzytkowane auto jakby sie nie starać i tak nałapie jakiś swirli. UC jest tłuscioch, daje wrażenie super korekty po pierwszym przejeździe. Ja przy usuwaniu sladów po wetsandingu tak się oszukałem. Po kilku przelotach UC na sredniej stwierdziłem że jest ok, ale po kilku tygodniach i wymyciu "tluszczu" okazało się że do ideału jeszcze sporo brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jesli chodzi o IPA to czy taki moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się