rustin Opublikowano 21 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2014 Jeśli chodzi o ścieralność to do jakiej menzerny można go porównać a do jakiej swirlxa ? Bo mam oba i narazie nie chcę kupować menzerny a chciałbym wiedzieć tak mniej wiecej jaki to odpowiednik
NATE Opublikowano 21 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2014 Panowie, będę wdzięczny za konkretną fachowa radę. To nie jest nachalność z mojej strony - nakupiłem kosmetyków za połowę średniej krajowej i chciałbym tylko ich użyć dobrze. Tak jak mówiłem wcześniej,nie przeszkadza mi wypełnianie niedociągnięć przez UC czy UP, które są zapewne lekkimi wypełniaczami jak to wynika z lektury. 1. UC -> UP -> Megs #16 = krótsze trzymanie wosku na aucie, uzyskam lepszy look w skończonym odcinku czasu 2. UC + IPA -> UP + IPA -> Megs #16 - poprawię wygląd na ile to możliwe polerką ręczną, bez cudownych efektów, będę w stanie ocenić sobie niedociągnięcia, wosk będzie najdłużej się trzymał TAk to można podsumować, a zdecydować mogę już sam ?
atvmmz Opublikowano 22 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2014 NATE, UC - IPA (zmywacz sylikonowy, etc...) - cleaner - wosk Czyli bardziej twoja 1 opcja. Wosk na goły lakier można kłaść przed zimą, a nie teraz kiedy za oknem piękna pogoda i dobre warunki do woskowania.
rustin Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 Panowie możecie odpowiedzieć na moje wcześniejsze pytanie
Yasiek Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 UC to mniej więcej Menzerna 2500. SwirlX nie pracowałem więc nie wypowiadam ale jest łagodniejsza więc pewnie coś ok 3000
atvmmz Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 rustin, Pytaj kubika, z tego co wiem on często stosuje połączenie UC - SwirlX...
bartek_malec Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Podjąłem się ręcznej korekty tricolurem i UC i jak większości takim jak ja szaleńcom po jednym elemencie zabrakło mocy w bicepsie.W związku z tym mam pytanie, z racji tego iż posiadam już UC i aby nie marnować go chciałbym doposażyć swój zestaw tak aby wykonać korektę przy pomocy maszyny DA. Posiadam cleaner ValetPRO Achilles Prep 500ml oraz woska na to FK1000.
rustin Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 To kupuj DA i do dzieła. Sam mam zamiar zrobić polerkę DA z UC na średnim padzie a potem miękkim cleanerem , mam ten sam co ty. Ewentualnie mam jeszcze SXa po UC ale raczej go nie będę używał. Prędzej dokupię menzernę 500.
Andrzejsr Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Czy pracując z Megs UC + polerka DA konieczne jest oklejanie auta? (uszczelki plastiki itp) ? Czy późniejsze potraktowanie gumek i plastików czymś do nich odpowiednim wyczyści ewentualne "białe" ? Druga sprawa - po UC ( w zależności od dostępnego czasu) myślę o położeniu Megs DC2 (zostało mi sporo, może nakładane polerką DA nie da tak bardzo w kość jak ręcznie, a ten lakier który będzie opracowywany b.dawno niczego z kosmetyków nie widział). Więc - czy po UC , a przed DC2 jest sens przecierać IPA ? Jedna firma, jedne wypelniacze pewnie, chyba nie powinno się gryźć ? Na koniec pódzie Nattys Red.
Artih Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2014 UC brudzi plastiki i gumy - zresztą warto nabierać dobrych nawyków i auto okleić. UC wymył bym IPA/zmywaczem silikonowym przed DC.
Andrzejsr Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2014 UC brudzi plastiki i gumy - zresztą warto nabierać dobrych nawyków i auto okleić. UC wymył bym IPA/zmywaczem silikonowym przed DC. Ok, dzięki, trzeba będzie więc pooklejać. Co do IPY może zrobię eksperymantalnie kawałek 'z' i kawałek 'bez' jej zastosowania, w ramach sprawdzania możliwości eliminowania zbędnych (?) etapów.
aifeme Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam! Chciałbym przejechać UC po dwóch autach, w kolorach czarnym i ciemnozielonym. Czarne ma trochę niezbyt głębokich rysek, sporo swirlów. Czytam ten temat i wielu doradza, by po użyciu UC przemyć samochód za pomocą IPA. Mam w związku z tym pytanie: Jaki jest sens używać IPA po cleanerze żeby pozbyć się jego resztek jeśli zmyje on wypełniacze? Nie można tego dotrzeć jakimś futrem na polerce albo miękką mikrofibrą? A potem od razu wosk, na początek popróbowałbym z woskiem w sprayu z carnaubą.
pardi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 UC to nie cleaner więc Ipa jak najbardziej wskazana
aifeme Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Dzięki. Więc UC => IPA, => np. Cherry Glaze(??) lub Meguiar's Deep Crystal Step 1 Paint Cleaner => wosk? Wszystko prócz użycia IPA zamierzam robić maszynowo.
pardi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Może być wosk również ręcznie .
aifeme Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 A resztki wosku ścieramy mikrofibrą? Cleanera też?
pardi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Cleanera wypracowujemy w miarę możliwości do końca natomiast jeśli chodzi o wosk - sloneczko , robimy test palca i potem polerujemy fibrą. Czytać czytać i jeszcze raz czytać.
aifeme Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Dziękuję, dopiero zaczynam, siedzę na różnych forach i się trochę w tym gąszczu zagadnień pogubiłem Pozdrawiam!
inarusbox Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @aifeme cherry glaze mocno osłabi wosk, bo w gruncie rzeczy to AIO U mnie cherry w lecie przez prawie 2 miesiace ładnie kropelkowało
OloHalski Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2014 inarusbox, Dodaj czy lakier był myty między czasie bo 2 miesiące na samym AIO to dobry wynik.
Buczek21 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Lakier Toyota Corolla E12+polerka rotacyjna+BP 125/75+UC Jakimi padami najlepiej atakować?
Artih Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Średnimi (Fiatowski lakier?).
Arni Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Mam do ogarnięcia BMW e46 granatowe. Posiadam Megs UC i ścierny cleaner Poorboys PP który posłuży częściowo za wykończenie. Auto nie ma głębokich rys, a raczej średnie i lekkie od nieumiejętnego mycia.Czy na rotacji dam radę osiągnąć ładny efekt? Podobno te lakiery są diablo twarde i nie wiem czy nie doposażyć się w cięższy arsenał... Nie chcę jednak robić na 3 pasty, bo chyba będę dziergał do wakacji a na jedną robotę szkoda wydawać nie wiadomo ile kasy. Mniemam, że jeśli UC i średni pad będą pracować powoli, to można wkroczyć z twardym padem by lekko podgonić? Na Civicu VII gen w.w. połączenie dało ładny efekt
Mongolski Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2014 tak jak mowisz, BMW posiada twarde lakiery i do prawidłowej korekty, to na padzie sie nie zblizysz. jakies efekty beda napewno, bardziej bałbym sie holi na ciemnym lakierze ,które wyjda dopiero w mocnym swietle. powoli i dokładnie, a moze cos z tego wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się