maya Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Czyli FG500>SF4000>Dodo Juce Lime Prime Light>Sealant> i np.wosk Colli 476? Dalej kiepsko czy juz jest ok? ja bym z tego wywalił sealenta albo coli albo sealant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Sealant po LPL raczej zły pomysł, jest to cleaner pod woski naturalne, 476 się dobrze na nim trzyma, tyle że ja testowałem z wersją nolight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 kwestia cleanera i wosku to już wisienka na torcie, do coli może być clearkote VHG a pod sealant sonus sfx pain cleanser Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 DJLP+Coli nie chodzą w parze oj chodzą chodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes99 Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Mam nadzieje, że nie zaśmiecę tematu posiadam ultimate compound i dziś po umyciu samochodu (wydawało mi się dość porządnym) nakładałem aplikatorem meguiar`s UC, a polerowałem mikrofibrą i efekt nie był zadowalający... I teraz pytanie czy może to być wina tego, że powinienem wyczyścić samochód glinką? I jak nakładałem aplikatorem UC to szybko się brudził. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 skoro aplikator się brudził to znaczy że auto nie było dobrze wyczyszczone przed polerowaniem, raczej nie powinno to mieć negatywnego wpływu na pracę UC, tyle że rozmazujesz te wszystkie syfy po lakierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 6 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 prezes99, Zależy co masz na myśli, że efekt nie był zadowalający. Bo po jednym, ręcznym przeleceniu auta UC raczej cudów nie będzie. Tzn. ryski nie znikną, utleniony lakier pewnie w jakimś stopniu usuniesz. Trzeba się przyłożyć do polerowania żeby były efekty. Zalecana siłownia itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes99 Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 prezes99, Zależy co masz na myśli, że efekt nie był zadowalający.Bo po jednym, ręcznym przeleceniu auta UC raczej cudów nie będzie. Tzn. ryski nie znikną, utleniony lakier pewnie w jakimś stopniu usuniesz. Trzeba się przyłożyć do polerowania żeby były efekty. Zalecana siłownia itp... Zgadzam się że cudów nie będzie ale po nałożeniu UC chciałem spolerować mikrofibrą a nawet ta mgiełka do końca nie schodziła. Pod światło widać było smugi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 6 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Albo za dużo UC albo słaba MF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tworek Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 rychu, myślę że problem tkwi w tym że kolega nie wie do końca jak to stosować, z tym się pracuje, a nie nakłada, MF nie poleruje, a MF ściąga się resztki pasty. Na temat UC + German można by było napisać doktorat, korzystając z wiedzy jak jest na forum, które w nie jednym przypadku jest potwierdzona zdjęciami. Tak więc czytamy, przyswajamy i jeszcze raz próbujemy. Tak w ogóle to zaopatrz się w pad tri-color bo na megsowym nie wiele zdziałasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwejk Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 po glinkowaniu chcę popracować ręcznie z UC i teraz zastanawiam sie czy przed tym zaaplikowac AG Srp jako cleanera czy to zbedne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmstr Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 po glinkowaniu chcę popracować ręcznie z UC i teraz zastanawiam sie czy przed tym zaaplikowac AG Srp jako cleanera czy to zbedne? SRP przed UC? Nie pomyliły Ci się kolejności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwejk Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Faktycznie pomieszalo mi sie,Srp dobrze zamaskuje niedociagniecia po recznej pracy z UC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luppus Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Faktycznie pomieszalo mi sie,Srp dobrze zamaskuje niedociagniecia po recznej pracy z UC. SRP to cleaner z tego co mi wiadomo, a cleanery nie maskują a oczyszczają Nie martw się, UC na pewno nie narobisz bałaganu, no chyba że bardzo będziesz się starał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator psemo Opublikowano 10 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 SRP to cleaner z tego co mi wiadomo AG SRP to AIO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sinner Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Mam nadzieje, że nie zaśmiecę tematu posiadam ultimate compound i dziś po umyciu samochodu (wydawało mi się dość porządnym) nakładałem aplikatorem meguiar`s UC, a polerowałem mikrofibrą i efekt nie był zadowalający...I teraz pytanie czy może to być wina tego, że powinienem wyczyścić samochód glinką? I jak nakładałem aplikatorem UC to szybko się brudził. Proszę o pomoc Aplikator służy do aplikowania czyli nakładania, a UC trzeba wypracować twardą gąbką np. tri germanem. Ja choć nie zmiażdzyłem efektem korekty po UC, osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego połączenia. Jako alternatywa do polerki mechanicznej + odbudowa budżetu domowego napewno jest godna uwagi. Oczywiście wiadomą jest kto na jaki efekt liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorian21 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Ladnie jak na reczna prace. Niedlugo sam musze wyprobowac UC na moim Peugeocie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 ciekawe jaka różnica będzie gdy z czasem znikną wszystkie wypełniacze UC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sinner Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 ciekawe jaka różnica będzie gdy z czasem znikną wszystkie wypełniacze UC Nie muszé chyba pisac ze wszystko zostalo wczesniej przetarte IPA. Dla dociekliwych widac spryskiwacz w tle. (w poprzednich fotkach) to odbicie z klapy bagaznika juz po colli 476. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sinrock Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 yukon, ty to tylko krytykować potrafisz Ja wiem, że to nie 3M czy Menzerna ale z kosmetyków Megsa to chyba jeden z jego lepszych produktów Jeżeli z papierkiem wodnym 2000 sobie poradził to z takimi rysami raczej problemów nie będzie miał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 sinrock, profilaktycznie chciałem sprawdzić czy było IPA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 panowie mam pytanie, nie chce zakładać osobnego tematu, na aucie brata (czarny metalik) jest sporo mikro rysek, dokładnie takie jak po myciu w myjniach, do tego lakier przez lata nie był niczym zabezpieczany, był polerowany przez jakiegoś gląba który tylko pogorszył efekt, lakier jest bez życia, przypomina bardziej grafit niż czarny. Boje sie tylko że ultimate compund może być za ostry i pogorsze efekt. Co sądzicie ? plan jest taki żeby nie kupować 15 preparatów, tylko kupić coś co w miare da rade z ryskami i poprawi ogólny blask i głębie. Nie chce wydawać kilkuset złotych bo auto idzie na sprzedaż. Co myślicie ? auto było myte jakąś tam gabką i płynem samochodowym, ale auto średnio wygląda. Dlatego trzeba zrobić jak najlepszy efekt jak najmniejszym kosztem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 UC na pewno nie będzie za słaby, ale skoro auto idzie na sprzedaż to bardziej byłbym za AIO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 też sie nad tym zastanawiam, znalazłem chemical guys All in One polish, jak również Meguiars Cleaner wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 W1Michal, Jak na moje to sprawdzony Autoglym SPR. Porządnie wypracować kilka razy i będzie "wyglądało". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się