Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
bezbarwnik sie musi utwardzić przed drążeniem

:D:good: Ten drążący bezbarwnik wszedl mi już do kanonu "wypasionych zwrotów". Ogólnie to facet, który jest autorem tego zwrotu wykasował już wszystkie posty na forum BMW bo wszyscy go "gnębili" :evil:

 

Zaskakujące jest to ,że na hasło drążyć bezbarwnika normalni ludzie nie reagują. Nikogo to nie bawi. Większość myśli, że chodzi o jakieś oralne historie typu damsko-męskie zabawy :evil:

Opublikowano

Forum a4 klubu:

 

hmmm, kolega zapytal i zadnej odpowiedzi jedynie zwodzenie od tego, a ja wytlumacze, musisz zaczac od sprawdzeia grubosci lakieru, jesli masz powyzej 100mironów to spokojnie mozesz działa, musisz zaopatrzyć sie w papier wodny 2tys oraz paste polerska g3, tasme klejaca papierowa, gabke do polerowania, matujesz cale auto na mokro, pozniej oklejasz tasma wszystki gumowe, plastikowe elementy zeby nie przypalic, nastpenie na wieksza szlifierke z regulacja obrotów nakladasz troszke pasty i rozsmarowywujesz na kawalku elemntu do polerowania i jedziesz nawilzajac to miejsce spryskiwcaczem, pamietaj obroty najlepiej ok 1,5 tys, powyzej porobisz smugi ktore dopiero po 2-3 woskowaniu zejda, to tak w wielkim skrucie :) mam nadzieje ze pomoglem

Opublikowano

skarbnica wiedzy :) forum.vectra-unlimited.pl:

 

ja tam zawsze matuje papierem 2000, pasta maszyna, biała gąbka i jade z farecla g3. Następnie mleczko polerskie firmy 3M, potem mleczko nabłyszczające ( to w sumie można odpuścić ) robię to na czarnej miękkiej gąbce. Na koniec wosk formuła. Najważniejszy żeby zawierał carnaube i lakier ma połysk jak... wiadomo co
carnauba to podstawa :kox:

 

wosk nakładany ręcznie :lol:

http://img710.imageshack.us/img710/8146/dscf0307e.jpg

Opublikowano
michałoś, jak tak dalej pójdzie, to niedługo będzie propozycja na zmianę nazwy tematu. Cytaty z forum Vectry...

michałoś spoko opolski oddział VKP już powoli jest przeze mnie indoktrynowany

Opublikowano
Ja miałem ślady od soków drzew i smoły i próbowałem wszystkimi środkami, tar removerem, gold glass bug n' tar removerem, płynem do mycia silnika, rozpuszczalnikiem do silikonu i kleju, benzyną ekstrakcyjną, ale najlepiej radził sobie krem nivea + opalarka. Więc nadal nie rozumiem jak ta śmieszna glinka ma ściągnąć z lakieru przyklejoną smołę. Ja rozumiem, że ważne jest aby przed polerowaniem oczyścić i odtłuścić lakier, ale glinka to co najwyżej zbierze kurz. Nigdy nie zrozumiem fenomenu glinki, sam też raz używałem tej valetpro na próbę ale dla mnie to strata pieniędzy. Lepiej zaopatrzyć się w więcej dobrej jakości mikrofibr.

Padłem, glinka usuwa tylko kurz :lol::lol::lol:

Opublikowano

próbowałem "kolegę" uświadomić to mi tak pojechał :lol::lol::lol:

Napisałem, że zbiera kurz. Co do smoły to pisałem, czym próbowałem usunąć i czym w końcu sobie poradziłem. A glinka to bardzo dobry sposób na zarobek na ludziach, którzy czytają chłam na stronach i potem kupują ten genialny środek. Ale każdy ma swoją głowę i niech robi to co uważa za właściwe. Ja uważam, że glinka to sposób na zarobek na słabszych jednostkach które przyjmują do mózgu wszystko co się im pokaże.

 

Życzę udanej pracy z glinką.

  • Moderator
Opublikowano
Ja uważam, że Glinka to sposób na zarobek na słabszych jednostkach które przyjmują do mózgu wszystko co się im pokaże.

 

mistrz :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.