Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ktoś z was próbował wyciszenia tej polerki z linku na 8 stronie tego tematu?? Jak rezultaty?? Warto się za to zabierać??

 

[ Dodano: 3 Lipiec 2011, 11:23 ]

i jeszcze mam pytanko, czy można ją jakoś zablokować żeby nie trzeba było cały czas trzymać przełoćznika w trakcie pracy??

  • Odpowiedzi 626
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Snajper co prawda w innym temacie była odpowiedź na Twoje pytanie ale mam nadzieję, iż w przypadku kwestii przesmarowania rozwieje Twoje wątpliwości:

Silverline-em zrobiłem chyba już z 7-8 aut z tego co pamiętam i delikatnie się z nią nie obchodziłem, tyle że zanim cokolwiek nią zrobiłem to ją rozebrałem i przesmarowałem zgodnie z instrukcją na DW, działa 5 razy ciszej i daje radę, nie mam oczywiście wątpliwości że jak już będę mógł przenaczyć na polerkę koło 2000 to wezmę wspomnianego flexa, jak dla mnie chyba najwygodniejsza w pracy polerką jaką kiedykolwiek trzymałem...
Opublikowano

wrobelOCP, dzięki, szczerze mój błąd bo odpowiedzi na pytanie szukałem tylko tutaj, nie sądziłem że jeszcze będą inne tematy na temat tej polerki

Opublikowano

Panowie kilka pytań.

Z tego co wyczytałem na Amazone.co.uk to wysyłka do Polski jest free????

tzw. Super Saver Delivery to European destinations ????

Czyli zamawiamy u nich i mamy dostaw e za jakies 170 zł ???

Jak płacimy za to w funtach czy mozna w zł ???

 

I teraz drugie istotne pytanie, jakbyscie mieli do wyboru silverlinea a ep800 to co lepiej wybrac do robienia powiedzmy 6-10 aut rocznie???

Opublikowano

Czy mogę prosić o zdjęcia połączeń pomiędzy przyciskiem, regulacją prędkości i silnikiem?

Wymieniałem kabel i jak rozebrałem obudowę z przyciskiem zauważyłem, że jeden kabelek od silnika mi dynda :( nie wiem, w które miejsce ma być wpięty.

Wygląda to tak:

 

20110705005.jpg

 

Czy może ktoś odkręcić u siebie 4 śruby z uchwytu, rozsunąć go i zrobić zdjęcie - będę wdzięczny.

Opublikowano

Jak bede na weekend w domu i jak nie zapomne to zrobie Ci zdjecie tego.

BTW Do czego jest ten czarny kawałek plastiku ze spreżynką który jest w pudełku z maszyną? Co z nim zrobic?

 

Takie info, do mnie paczka szła 6dni roboczych. Uważam że pięknie :)

Opublikowano

Polerka zamówiona w niedziele, wysłana we wtorek i dzisiaj jest już u mnie :D

Mam pytanko, żeby wypolerować auto potrzebne są oczywiście pady, ale żeby założyć pada musze mieć jakąś podkładke ( nie wiem jak to się nazywa dokładnie), a więc czy ta podkładka taka co jest dołączona do polerki to właśnie to jest ta podkładka pod pady?? :o

Opublikowano
tak i nazywa się BP - backing plate

Tak, w sensie, że to ten talerz mocujący jest z polerką?

Musze dokupowywać inny talerz mocujący czy ten wystarczy?

THX :)

Opublikowano

nie mam silverline więc nie wiem jaki tam jest BP, ale ten co ja dostałam razem z ep800 trochę bije więc kupiłam BP Flexipads ;) i jestem z niego zadowolona :)

Opublikowano

Toka

Musisz kupic inny. Tamten jest kiepskiej jakosci i 180mm czyli nie nada sie do "naszych" celów. Kup flexipada 125mm i bedziesz zadowolony.

Opublikowano
Toka

Musisz kupic inny. Tamten jest kiepskiej jakosci i 180mm czyli nie nada sie do "naszych" celów. Kup flexipada 125mm i bedziesz zadowolony.

ok, a do mniejszych padów 3m jaki talerz podchodzi? Nie ma mnie teraz w domu i nie jestem w stanie sprawdzić :/

Opublikowano

aro_77 u mnie te kable są w innych kolorach, zrobilem zdjęcie ogólne bo nie pamiętałem o który kabel chodzi, ale może dojdziesz

 

dsc01986y.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Dzięki za zdjęcie ale nic nie widzę :) chodzi mi o te co idą od silnika gdzie są one wpięte, jeden mam ok - ten co idzie do regulatora, drugi dynda - możesz zobaczyć gdzie te czarne prowadzą. U mnie one są szare na zdjęciu.

 

PS

Może ktoś inny będzie łaskaw zobaczyć, chyba że reszta tylko się chwaliła, że kupiła, a guzik w garażu mają :P

Opublikowano

aro_77 odnośnie Twojego pytania dotyczącego szarych kabelków w Silverline. Z jednej strony obydwa wchodzą do wnętrza polerki w okolice uzwojenia. Natomiast z drugiej strony jeden podłączony jest do włącznika suwaka obrotów a drugi do włącznika polerki.

Na załączonych zdjęciach widać to dokładnie więc mam nadzieję, że sobie poradzisz.

pozdrawiam Mariusz :)

IMG_2135.JPG.9ce2cd6156aa41e3610d66c252ab0995.JPG

IMG_2134.JPG.aea3f69b508654eccc3b257806b58ee3.JPG

IMG_2133.JPG.7286e972cee1164ea8bca5d678321366.JPG

IMG_2131.JPG.0b156a2cfbf9b4c04ce85cf4aae93c60.JPG

Opublikowano

Dzięki bardzo! Jak mówi przysowie prawdziwego forumowicza poznaje się w biedzie :P

Wszystko gra w należytym porządku, masz u mnie piwko. Znowu mogę poszaleć :ad:

Opublikowano

Odrazu powiem, że pochodzę z Litwy. Więc tak, na początku mięsiaca kupiłem sobie polerkę Silverline, a także 3M shampoo, ponieważ koszt wysyłki na Litwie prawie się nie zmienił. Kosztowało mnie to w sumie £52.88 ( z tego około £8 wysyłka). Dzisiaj otrzymałem list że otrzymał zwrót w sumie £43.95 za polerke Silverline, bo niby był nie prawidłowy adres (co jest totalna nie prawda, ponieważ według trackingu paczka nawet nie dojechała do Litwy, obraz trakingu w załaczniku)

 

Bardzo chcę nabyć tę polerkę ale już nie wiem jak. Bo o ile zrozumiałem reszty mnie nie zwrócą. Może ktos miał podobną sytuacje i może coś doradzić?

 

[Dodane: 16 Lipiec 2011, ]

Już wszystko wyjaśniłem... pięniadze mają wrócić na konto za polerkę oraz za 3M shampoo, kontaktowałem się z działęm obsługi klientów, mówią iż najprawdopodobniej w jakiś sposób został naruszony adress do wysylki, dlatego paczka tak długo błądziłą po Niemczech... Chociaż mi się trochę nie wiąże, przecież paczka była z numerem "trackingu", więc napewno była w systemie... nie wierze że w system nie został wprowadzony adress...

dhl.JPG.fc82937d3c8278a2e734f38a53d98c63.JPG

Opublikowano

Witam, właśnie dostałem maszynę i od razy pojawił się problem. Nakładałem na auto srp, czyli pad finishing i najniższe obroty i w ciągu pracy polerka się zatrzymywała kilkukrotnie i nie było w we wszystkich przypadkach skutkiem nacisku. Stabilizacja obrotów działa średnio, przynajmniej na 1 biegu. Czy jest jakaś magiczna sztuczka, żeby to zlikwidować, czy to wada fabryczna? Wolałbym nie rozkręcać maszyny przed oddaniem na gwarancji.

Opublikowano

Ja też potwierdzam. Czasem ma problem żeby ruszyć z miejsca. Ale trzeba ją wyczuć i się przyzwyczaisz:)

Opublikowano

Panowie a jak z prędkościami? wiem, że można policzyć i wychodzi, że każdy z biegów to dodatkowe 400 obrotów. Napiszcie jak tam Wasze odczucia po pracy bo ja ogólnie powyżej tej "dwójki" na pokrętle nie wychodzę :) (boję się)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.