senz Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 kawałek pręta ~fi35 lub sześciokąta S35, gwint wewnętrzny M14 na długość 35mm i gwint zewnętrzny M14 na długość 35mm i z głowy. Sam mam takie, krótkie i długie. Fi bodajże 25mm. EVO jakie dobre wyważenie ?? Pręt nie ma mieć bicia - ma być prosty. I nic więcej. Najlepiej zrobić to z pręta o większej średnicy, stoczyć na mniejszą i gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pręt dobrze wyważony = prosty i bez bicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Z jakim naciskiem pracować na lakierze VW z 2004r przy kolejnych przejsciach przy FC+,Extrafinie i Ultrafinie i dedykowanych padach?Jest jakis uniwersalny przepis? Mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 O, widzę że jak ci pomagałem w innym temacie to było fajnie, teraz już "próbuje zabłysnać " ? Nie wróże długiej kariery na forum z takim podejściem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Muti, nie ma uniwersalnej teorii polerowanie. każdy z wymienionych przez Ciebie elementów jest zmienny i zależny od prędkości obrotowej, zniszczenia lakieru, kształtu elementu, oczekiwanego stopnia i tempa korekty! generalnie pracując na niższych obrotach masz możliwość mocniejszego docisku, pracowania na mniejszym obszarze - pomocne przy bardzo głębokich defektach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 czyli,generalnie docisk zalezny jest jak duzo chce zetrzec,czyli od defektow?bo na touranie mam tylko powierzchowne swirle i pare glebszych rysek,czyli bede pracowal na niewielkim docisku,zeby nie zebrac za duzo,bo bez sensu. Dzieki Julian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setop Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Na ile wystarczy tester pasty polerskiej SSR1 ? pojemność 120ml - zrobię nim całe auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolargol Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 spokojnie wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 15 Grudnia 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Setop, Wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setop Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 OK dzięki - to kupię na początek testery. A ile tak na oko ml pasty polerskiej potrzeba na zrobienie samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 zależy od konsystencji, lakieru i kilku innych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setop Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Dlatego napisałem "na oko" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Setop, na oko to jest tak: na jeden samochód potrzebujesz 50ml Fast Cut+, na inny 300ml... Wszystko zależy od: - twardości lakieru; - gąbki z którą pracujesz; - głębokości rys; - oczekiwanej korekcji; - wreszcie techniki i doświadczenia. Trochę za dużo zmiennych, żeby coś ocenić "na oko" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 15 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Używał ktoś HDCleanse w połączeniu z woskiem SV ? Ew,na odwrót,Cf z woskiem Zymola ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Evo, tak - działa oczywiście nie jestem w stanie Ci powiedzieć jaki wymierny wpływ na trwałość ma taka kombinacja, gdyż jest zbyt wiele zmiennych przy każdym teście, w różnice mogą być rzędu dni... stosowałem w ten sposób: carbon na CF, lusso na CF, lusso na HDC, carbon na HDC, onyx na CF, onyx na HDC, concorso na HDC, każda z kombinacji działała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 15 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ok,dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patol Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ktoś może korzystał z opryskiwaczy ciśnieniowych Kwazar z serii Venus Czy Venus Pro+? Zastanawiam się nad czymś takim (+ końcówka pieniąca) jako pianownica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Z samych opryskiwaczy korzystałem z końcówki pieniącej nie. Opryskiwacze są w porządku, jakość dobra adekwatna do ceny. Czy końcówka pianująca zda egzamin tego nie wiem ale taki opryskwiacz zawsze się przyda np żeby nanieść jakiś pre wash na auto przed myciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patol Opublikowano 16 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Z opryskiwaczy Kwazara też korzystam, tych nieciśnieniowych (Mercury Pro+) i jestem mega zadowolony. Skoro piszecie, że dają rade to trzeba wypróbować i zdam relacją jak końcówka pieniąca się sprawuje. Generalnie koszt nie jest jakiś wielki... opryskiwacz 45zł + 12-15zł końcówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Mam z końcówka spieniającą. Wychodzi bardziej mleko jak piana, ale to normalne. Sam opryskiwacz bezproblemowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 17 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 http://www.autokosmetyki.net/zabezpiecz ... t-110.html używał ktoś tego? Ogólniee dobre są kosmetyki z tej strony, bo ceny dość atrakcyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theOne Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witam czy pędzelki VIKAN 631 552 są warte uwagi? Cena - 19,70. Chciałbym użyć jednego do felg, drugiego do wnętrza czy jakiś detali na karoserii. A może coś lepszego w podobnej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 1. czy ten IPA jest ok? klik nakładam na mikrofibrę i przecieram lakier? 2. po jakim czasie można polerować malowane elementy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Powiedzcie jak się nakłada dressing na silnik ? normalnie opryskiwaczem ? a co z elementami lakierowanymi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutra Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 pędzlem/gąbką IMO jest najwygodniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi