Skocz do zawartości

Bordowy Volkswagen Touran po raz pierwszy na forum!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja używam albo PS CS3 albo IrfanView.

 

To jak robię projekt i mam 130 zdjęć to renta zanim wszystkie skonwertuje,dlatego zmienię program do zmieniania "hurtowego" i zobaczymy czy będzie lepiej ;)

Ale nie o tym jest temat :mrgreen:

  • Odpowiedzi 265
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
nieźle poradził sobie żółty korek! dużo przejazdów nim robiłeś?

 

Auto chyba polerowali wełną,także głębokich rys za dużo nie było tylko dużoo płytkich,a przejazdów robiłem 2-3,a na reszcie auta 1 raz,bo rysy były tylko po ich cudownym myciu...

Opublikowano

No efekt jest, na żywo auto robi znakomite wrażenie.

Jak wróciłem na 'trybunę' to się ludzie pytali jak to mozliwe, że to auto takie lustro : >

 

I ten perl rozcieńczony ładnie wyszedł, zobaczymy jak z trwałością.

Opublikowano
Jak wróciłem na 'trybunę' to się ludzie pytali jak to mozliwe, że to auto takie lustro : >

 

No co ty?? :roll: Tak po cichaczu wyjechałem,a i tak zobaczyli,tylko szkoda,że auto było po szybkiej trasie :song:

Opublikowano

Widzę że praca trwała do późnych godzin nocnych :mrgreen: albo i całą noc :D

Pięknie wygląda ten kolor gdy jest taki wychuchany :good:

Opublikowano

Muti, dobrze chociaż dobrali kolor w ASO? Morka lekka jest, ale chyba miałeś taką na całym aucie. Cały bok malowałeś? Było to konieczne?

Opublikowano
Muti, dobrze chociaż dobrali kolor w ASO? Morka lekka jest, ale chyba miałeś taką na całym aucie. Cały bok malowałeś? Było to konieczne?

 

Kolor jest idealny.Wymieniali drzwi i zapryskali trochę na tylne i na przedni błotnik i pomalowali mi wlew paliwa i to spolerowali...ogólnie do malowania nie ma co się przyczepić,ale polerowanie to masakra,a na dodatek na jednym foto,które specjalnie zrobiłem widać,że był jakiś syf na padzie/wełnie i są takie małe kółka...

Opublikowano
Muti, od czego te swirle po wizycie w ASO? myli auto?

 

Dwoje drzwi i błotnik z prawej strony były polerowane chyba wełną stąd takie swirle,bo drzwi pasażera,były wymieniane,bo babka mi cofała na parkingu i sie oparła i blacha się naciągneła i trzeba było wymienić(i dobrze :|) ,a jak malowali to musieli zgubić różnice na tylnych drzwiach i błotniku...A dodatkowo umyli całe auto i narobili też rys,ale o wiele mniej i na szczęscie płytki,że wszystkie zeszły EF...

Po odebraniu auta nie było nigdzie wosku,a dodatkowo zeszła niewidzialna wycieraczka car-lack'a z przedniej szyby,który trzymała się 4mies w zimie,także nie mam pojęcia czym oni umyli to auto..

Opublikowano
czym oni umyli to auto..

 

Myjnie w tzw "ASO" używają przeważnie turbo-chemi "do TIR-ów". Tam nie ma czasu na pierd...ie z robotą. "Zielonego" dużo w zakamarkach po polermistrzach? Dobra praca, prawdziwym "kotom" noc też nie straszna :P

 

Pzdr

Opublikowano
Po odebraniu auta nie było nigdzie wosku,a dodatkowo zeszła niewidzialna wycieraczka car-lack'a z przedniej szyby,który trzymała się 4mies w zimie,także nie mam pojęcia czym oni umyli to auto..

 

ja jak oddaję auto do ASO (TYLKO na przeglady bo boję się zeby mi cokolwiek robili przy aucie) to zaznaczam żeby bezwzględnie nikt nie mył auta. prosze o taką adnotację w dokumentach przyjęcia zlecenia i dodatkowo w aucie na konsolę centralną przyklejam kartkę że bardzo uprzejmie dziękuje im za ich mycie auta :P jeden problem mniej z dodatkowymi rysami na aucie od nieumiejętnego mycia :D

Opublikowano
"Zielonego" dużo w zakamarkach po polermistrzach?

 

O dziwo NIGDZIE nie było żadnego pyłku po polerowaniu,że aż sam się zdziwiłem..Wszystkie wnęki i uszczelki umyte,że nie można się było czepić..

ja jak oddaję auto do ASO (TYLKO na przeglady bo boję się zeby mi cokolwiek robili przy aucie) to zaznaczam żeby bezwzględnie nikt nie mył auta. prosze o taką adnotację w dokumentach przyjęcia zlecenia i dodatkowo w aucie na konsolę centralną przyklejam kartkę że bardzo uprzejmie dziękuje im za ich mycie auta :P jeden problem mniej z dodatkowymi rysami na aucie od nieumiejętnego mycia :D

 

Niestety ja o tym wiem,ale auto oddawał ojciec,bo ja byłem w Poznaniu i zapomniał powiedzieć(a 5 razy mu mówiłem przed wyjazdem),żeby nie myli tylko było zaznaczone w dokumentach,że mogą polerować to co malowali no i w sumie tak zrobili i w sumie to spodziewałem się,że tak będzie to wyglądało..

No nic teraz to już przeszłość i autko wygląda lepiej niż OK :-]

Opublikowano
Silnik umyty tą samą mieszanką co karoseria,a na dressing Perl 1:1 z wodą destylowaną

 

fajny efekt, fajne autko, podoba mi sie (pewnie dlatego ze moje jakby podobne ; )

zabezpieczasz silnik do mycia? mam na mysli: alternator, przeplywomierz, czujnik spryskiwacza? (a moze jeszcze cos?)

 

mylem ostatnio swoj silnik ale APC PB 1:4 nie domylo dokladnie 6-cio letniego brudu, poniewaz jedzie do mnie AG Engine & Machine Cleaner zabieg bedzie powtorzony, niestety dzialam metodami chalupniczymi (czytaj myjna Ehrle)

 

pozdrawiam

Opublikowano
zabezpieczasz silnik do mycia? mam na mysli: alternator, przeplywomierz, czujnik spryskiwacza? (a moze jeszcze cos?)

 

Silnik myłem pierwszy raz surfex HD stęzonym w 2 podejsciach i trochę szorowania,a teraz wystarcza albo gorąco piana,albo orange pre-wash i wszystko schodzi,bo większość to kurz..A zabezpieczam tylko alternator reklamówką i nic więcej..niektórzy w ogóle nic nie zasłaniają i działa,ale nie polecam :D

Opublikowano

Ładnie wyszło, ładnie. Ciekawie zdjęcia w nocy z nałożoną pianą wyszły. Takie... Mroczne... :-]

Apropo - ja do konwersji zdjęć używam Easy Thumbnails. Polecam, bardzo prosty w obsłudze i bezproblemowy programik.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Fajny topic, samochód i praca przy nim zasługują na wielkie uznanie :good:

Coś nowego ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej

Dawno nic w temacie Tourana nie pisałem,a w sumie od ostatniego czasu trochę się w nim zmieniło i kilka modyfikacji zostało wprowadzonych.

 

 

To tak zacznijmy od modów:

 

1.Kilka tygodni temu zamontowałem pełne webasto-ogrzewanie postojowe sterowane pilotem.Ułatwieniem było,że posiadałem już fabrycznie dogrzewacz działający tylko przy działającym silniku.Trzeba było wymienić piec,panel climatronica z przyciskiem uruchamiania,sterownik telestart i pilot+kabelkologia i oczywiście kodowanie.

 

Staff do zamontowania ;)

 

tn14092011015.jpg

tn14092011016.jpg

tn16092011021.jpg

 

Tak wyglądało auto już założonym webasto,przed składaniem...

 

tn16092011024.jpg

 

2.Licznik z pełnym FIS czekający na montaż:

 

tn16092011023.jpg

 

3.Wymiana bordnetza na 30BYTE z passata,co umożliwiło zakodowanie doświetlania zakrętów przez halogeny,footwell z funkcją ambiente-świeci w czasie jazdy,włączające się awaryjne przy ostrym hamowaniu z ABS i inne mniej istotne rzeczy,aczkolwiek przydatne.

 

tndsc7286.jpg

tndsc7256.jpg

tndsc7298.jpg

tndsc7301.jpg

 

4.Lampy tylne od tourana po liftingu:

tndsc7167.jpg

tndsc7173.jpg

 

5.Żarówki do halogenów H11(cholernie drogie ;/),przednie kierunki,pozycja przód

tndsc7178.jpg

tndsc7254.jpg

 

6.Gałka z mieszkiem od passata B6

tndsc7276p.jpg

tndsc7296.jpg

 

7.Włącznik chromowany od passata CC

tndsc7274.jpg

 

Ale przejdźmy do kosmetyki…

Na wiosnę tego roku nie miałem czasu umyć dokładnie felg zimowych,tylko przeleciałem je mocną pianą z APC i schowałem na strych.Teraz postanowiłem je zdjąc i dokładnie wyczyścić i zakonserwować.

 

Tak wyglądały:

tndsc7181.jpg

tndsc7182.jpg

tndsc7183.jpg

tndsc7184.jpg

 

Pomocnicy:

tndsc7185.jpg

 

Mycie:

Blue Gel+ BH Surfex HD+IronX+VP Citrus Tar&Glue+pędzelki

 

tndsc7186.jpg

tndsc7187.jpg

tndsc7188.jpg

tndsc7189.jpg

tndsc7190.jpg

tndsc7191.jpg

 

Różnica jeszcze przed usuwaniem smoły I kleju po samym myciu

 

tndsc7207.jpg

tndsc7208.jpg

tndsc7209.jpg

tndsc7192.jpg

 

Opony:

tndsc7194.jpg

tndsc7195.jpg

tndsc7201.jpg

 

IronX-w sumie niewiele miał do roboty po mocnym czyszczeniu BlueGel’em

tndsc7215.jpg

tndsc7216.jpg

tndsc7217.jpg

tndsc7218.jpg

tndsc7219.jpg

tndsc7220.jpg

 

VP Tar&Glue

tndsc7223.jpg

tndsc7227.jpg

 

Zakończenie relacji z felg będzie w przyszłym tygodniu,bo do arsenału dołączy 4nano rim protect.

 

 

 

Lakier został dokładnie umyty,użyte VP tar&glue,wyglinkowany,nałożene HDC na niebieski padzie 3M,a następnie jedna warstwa Z Glasur’a, która w ten weekend została uzupełniona o drugą warstwę.Na felgi letnie poszedł PB wheel sealant-aby o końca sezonu…

 

Wszystkie szyby wyczyszczone cleanerem z zestawu do nano wycieraczki car-lack68.

Na plastiki nałożony VP Dionisus Trim glitz,a na opony megs endurance gel.

 

A tak wyglądało kropelkowanie jednej warstwy po umyciu w ten weekend

 

tndsc7229.jpg

tndsc7234.jpg

tndsc7243.jpg

 

I efekty..

 

tndsc7249.jpg

tndsc7251.jpg

tndsc7253.jpg

tndsc7255.jpg

tndsc7262.jpg

tndsc7265.jpg

tndsc7268.jpg

tndsc7288.jpg

tndsc7303.jpg

tndsc7305.jpg

 

Lampy

 

tndsc7261.jpg

 

 

 

 

Opublikowano
powiesz mi tylko czy przypadkiem nie masz za wysoko ustawionej maski?

 

Chyba, jednak delikatnie pieje, kosmetyczna sprawa, ale jak już za detale się bierzemy, to przy dobrze odstawionej robocie przydało by się wymienić ramki pod tablicami, strasznie rażą po oczach. :kox::o

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.