Muti Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 Ja używam albo PS CS3 albo IrfanView. To jak robię projekt i mam 130 zdjęć to renta zanim wszystkie skonwertuje,dlatego zmienię program do zmieniania "hurtowego" i zobaczymy czy będzie lepiej Ale nie o tym jest temat
lakikwap Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 nieźle poradził sobie żółty korek! dużo przejazdów nim robiłeś?
Muti Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 nieźle poradził sobie żółty korek! dużo przejazdów nim robiłeś? Auto chyba polerowali wełną,także głębokich rys za dużo nie było tylko dużoo płytkich,a przejazdów robiłem 2-3,a na reszcie auta 1 raz,bo rysy były tylko po ich cudownym myciu...
Piciosz Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 No efekt jest, na żywo auto robi znakomite wrażenie. Jak wróciłem na 'trybunę' to się ludzie pytali jak to mozliwe, że to auto takie lustro : > I ten perl rozcieńczony ładnie wyszedł, zobaczymy jak z trwałością.
Muti Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2011 Jak wróciłem na 'trybunę' to się ludzie pytali jak to mozliwe, że to auto takie lustro : > No co ty?? Tak po cichaczu wyjechałem,a i tak zobaczyli,tylko szkoda,że auto było po szybkiej trasie
Muti Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 A jaki czas pracy? około 13 godzin
Sucre Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 Widzę że praca trwała do późnych godzin nocnych albo i całą noc Pięknie wygląda ten kolor gdy jest taki wychuchany
Camel- Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 Muti, dobrze chociaż dobrali kolor w ASO? Morka lekka jest, ale chyba miałeś taką na całym aucie. Cały bok malowałeś? Było to konieczne?
Muti Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 Muti, dobrze chociaż dobrali kolor w ASO? Morka lekka jest, ale chyba miałeś taką na całym aucie. Cały bok malowałeś? Było to konieczne? Kolor jest idealny.Wymieniali drzwi i zapryskali trochę na tylne i na przedni błotnik i pomalowali mi wlew paliwa i to spolerowali...ogólnie do malowania nie ma co się przyczepić,ale polerowanie to masakra,a na dodatek na jednym foto,które specjalnie zrobiłem widać,że był jakiś syf na padzie/wełnie i są takie małe kółka...
Maru 123 Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 Muti, od czego te swirle po wizycie w ASO? myli auto?
Muti Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 Muti, od czego te swirle po wizycie w ASO? myli auto? Dwoje drzwi i błotnik z prawej strony były polerowane chyba wełną stąd takie swirle,bo drzwi pasażera,były wymieniane,bo babka mi cofała na parkingu i sie oparła i blacha się naciągneła i trzeba było wymienić(i dobrze ) ,a jak malowali to musieli zgubić różnice na tylnych drzwiach i błotniku...A dodatkowo umyli całe auto i narobili też rys,ale o wiele mniej i na szczęscie płytki,że wszystkie zeszły EF... Po odebraniu auta nie było nigdzie wosku,a dodatkowo zeszła niewidzialna wycieraczka car-lack'a z przedniej szyby,który trzymała się 4mies w zimie,także nie mam pojęcia czym oni umyli to auto..
gruby_RS Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 czym oni umyli to auto.. Myjnie w tzw "ASO" używają przeważnie turbo-chemi "do TIR-ów". Tam nie ma czasu na pierd...ie z robotą. "Zielonego" dużo w zakamarkach po polermistrzach? Dobra praca, prawdziwym "kotom" noc też nie straszna Pzdr
Maru 123 Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 Po odebraniu auta nie było nigdzie wosku,a dodatkowo zeszła niewidzialna wycieraczka car-lack'a z przedniej szyby,który trzymała się 4mies w zimie,także nie mam pojęcia czym oni umyli to auto.. ja jak oddaję auto do ASO (TYLKO na przeglady bo boję się zeby mi cokolwiek robili przy aucie) to zaznaczam żeby bezwzględnie nikt nie mył auta. prosze o taką adnotację w dokumentach przyjęcia zlecenia i dodatkowo w aucie na konsolę centralną przyklejam kartkę że bardzo uprzejmie dziękuje im za ich mycie auta jeden problem mniej z dodatkowymi rysami na aucie od nieumiejętnego mycia
Muti Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 "Zielonego" dużo w zakamarkach po polermistrzach? O dziwo NIGDZIE nie było żadnego pyłku po polerowaniu,że aż sam się zdziwiłem..Wszystkie wnęki i uszczelki umyte,że nie można się było czepić.. ja jak oddaję auto do ASO (TYLKO na przeglady bo boję się zeby mi cokolwiek robili przy aucie) to zaznaczam żeby bezwzględnie nikt nie mył auta. prosze o taką adnotację w dokumentach przyjęcia zlecenia i dodatkowo w aucie na konsolę centralną przyklejam kartkę że bardzo uprzejmie dziękuje im za ich mycie auta jeden problem mniej z dodatkowymi rysami na aucie od nieumiejętnego mycia Niestety ja o tym wiem,ale auto oddawał ojciec,bo ja byłem w Poznaniu i zapomniał powiedzieć(a 5 razy mu mówiłem przed wyjazdem),żeby nie myli tylko było zaznaczone w dokumentach,że mogą polerować to co malowali no i w sumie tak zrobili i w sumie to spodziewałem się,że tak będzie to wyglądało.. No nic teraz to już przeszłość i autko wygląda lepiej niż OK
neclocus Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 Silnik umyty tą samą mieszanką co karoseria,a na dressing Perl 1:1 z wodą destylowaną fajny efekt, fajne autko, podoba mi sie (pewnie dlatego ze moje jakby podobne ; ) zabezpieczasz silnik do mycia? mam na mysli: alternator, przeplywomierz, czujnik spryskiwacza? (a moze jeszcze cos?) mylem ostatnio swoj silnik ale APC PB 1:4 nie domylo dokladnie 6-cio letniego brudu, poniewaz jedzie do mnie AG Engine & Machine Cleaner zabieg bedzie powtorzony, niestety dzialam metodami chalupniczymi (czytaj myjna Ehrle) pozdrawiam
Muti Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 zabezpieczasz silnik do mycia? mam na mysli: alternator, przeplywomierz, czujnik spryskiwacza? (a moze jeszcze cos?) Silnik myłem pierwszy raz surfex HD stęzonym w 2 podejsciach i trochę szorowania,a teraz wystarcza albo gorąco piana,albo orange pre-wash i wszystko schodzi,bo większość to kurz..A zabezpieczam tylko alternator reklamówką i nic więcej..niektórzy w ogóle nic nie zasłaniają i działa,ale nie polecam
Afi Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2011 Ładnie wyszło, ładnie. Ciekawie zdjęcia w nocy z nałożoną pianą wyszły. Takie... Mroczne... Apropo - ja do konwersji zdjęć używam Easy Thumbnails. Polecam, bardzo prosty w obsłudze i bezproblemowy programik.
k24 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Fajny topic, samochód i praca przy nim zasługują na wielkie uznanie Coś nowego ?
Muti Opublikowano 9 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Hej Dawno nic w temacie Tourana nie pisałem,a w sumie od ostatniego czasu trochę się w nim zmieniło i kilka modyfikacji zostało wprowadzonych. To tak zacznijmy od modów: 1.Kilka tygodni temu zamontowałem pełne webasto-ogrzewanie postojowe sterowane pilotem.Ułatwieniem było,że posiadałem już fabrycznie dogrzewacz działający tylko przy działającym silniku.Trzeba było wymienić piec,panel climatronica z przyciskiem uruchamiania,sterownik telestart i pilot+kabelkologia i oczywiście kodowanie. Staff do zamontowania Tak wyglądało auto już założonym webasto,przed składaniem... 2.Licznik z pełnym FIS czekający na montaż: 3.Wymiana bordnetza na 30BYTE z passata,co umożliwiło zakodowanie doświetlania zakrętów przez halogeny,footwell z funkcją ambiente-świeci w czasie jazdy,włączające się awaryjne przy ostrym hamowaniu z ABS i inne mniej istotne rzeczy,aczkolwiek przydatne. 4.Lampy tylne od tourana po liftingu: 5.Żarówki do halogenów H11(cholernie drogie ;/),przednie kierunki,pozycja przód 6.Gałka z mieszkiem od passata B6 7.Włącznik chromowany od passata CC Ale przejdźmy do kosmetyki… Na wiosnę tego roku nie miałem czasu umyć dokładnie felg zimowych,tylko przeleciałem je mocną pianą z APC i schowałem na strych.Teraz postanowiłem je zdjąc i dokładnie wyczyścić i zakonserwować. Tak wyglądały: Pomocnicy: Mycie: Blue Gel+ BH Surfex HD+IronX+VP Citrus Tar&Glue+pędzelki Różnica jeszcze przed usuwaniem smoły I kleju po samym myciu Opony: IronX-w sumie niewiele miał do roboty po mocnym czyszczeniu BlueGel’em VP Tar&Glue Zakończenie relacji z felg będzie w przyszłym tygodniu,bo do arsenału dołączy 4nano rim protect. Lakier został dokładnie umyty,użyte VP tar&glue,wyglinkowany,nałożene HDC na niebieski padzie 3M,a następnie jedna warstwa Z Glasur’a, która w ten weekend została uzupełniona o drugą warstwę.Na felgi letnie poszedł PB wheel sealant-aby o końca sezonu… Wszystkie szyby wyczyszczone cleanerem z zestawu do nano wycieraczki car-lack68. Na plastiki nałożony VP Dionisus Trim glitz,a na opony megs endurance gel. A tak wyglądało kropelkowanie jednej warstwy po umyciu w ten weekend I efekty.. Lampy
SzaKal Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Świetne zmiany we wnętrzu Prace jak zwykle pierwsza klasa
Ornari Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Jak zawsze rewelka :) super można wiedzieć co wkładałeś pod oświetlenie foteli :)
yukon Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 jest moda na mody bardzo ładnie powiesz mi tylko czy przypadkiem nie masz za wysoko ustawionej maski?
kamilgt Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 bardzo fajnie, strasznie lubię takie dodatki typu przełączniki czy lampy od polifta
Tworek Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 powiesz mi tylko czy przypadkiem nie masz za wysoko ustawionej maski? Chyba, jednak delikatnie pieje, kosmetyczna sprawa, ale jak już za detale się bierzemy, to przy dobrze odstawionej robocie przydało by się wymienić ramki pod tablicami, strasznie rażą po oczach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się