malkolm Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2010 bodajrze ten http://www.autokosmetyki.pl/sonax_xtrem ... ,p444.html
CarSPA-Zymöl Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 DiamondBrite stosuje podobną technologie. Sonax ma również prawie identyczny produkt, który po zostosowaniu daje identyczny efekty. Supagard, Glare i wszystkie tego typu oparte na haśle nanotechnologia - to jedno i to samo. Nie wiem skąd twoja wiedza że te wszystkie produkty oparte na nanotechnologii to jedno i to samo... a może wszystkie woski oparte na naturalnej carnaubie to jedno i to samo? Nie bardzo rozumiem. Poza tym mówisz że po zastosowaniu daje identyczne efekty - czy testowałeś cquartz? [ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:00 ] Mnie Cquartz nie zauroczył. - czy testowałeś? [ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:06 ] Panowie z CarSPA, teraz trochę ode mnie, pytań i próśb. Na stronie producenta wyczytałem ze nie ma problemów ze stosowaniem CQ na powierzchniach chromowanych. Bardzo fajnie, pięknie tylko czy bylibyście w stanie zrobić próbkę takiego zabiegu? Chętnie zobaczyłbym efekty. Z doprowadzaniem chromów na motocyklach można dostać szału. Idealnym rozwiązaniem byłoby zabezpieczenie ich CQ a jeśli wytrzymałby na kolektorach wydechowych to byłaby bajka. IronX stosowany na powierzchniach lakierowanych przynosi oszałamiające efekty a jak jest ze stosowaniem go na niezabezpieczonych powierzchniach metalowych? Jak zachowuje się ten środek na np na chromie, tarczach hamulcowych czy układzie wydechowym? Jeśli usuwa z nich rdze to właśnie macie kolejnego klienta. Już widzę efekty na pordzewiałych elementach zawieszenia czy w komorze silnika. P.S. Ogromny plus ode mnie ze wasze ceny tych produktów. Choćbym nie wiem jak się starał taniej tego nie kupie. Oby takich niespodzianek było więcej! Zapraszamy przede wszystkim na taki test do nas, nie mamy motoru na miejscu Cquartz wytrzyma na końcówkach wydechu temperature do 400stopni C, więc myślę że jest ok. IronX idealnie porwadzi sobie z rdzą, ale nie można używać go na tarcze hamulcowe - zresztą po co? [ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:06 ] Panowie z CarSPA, teraz trochę ode mnie, pytań i próśb. Na stronie producenta wyczytałem ze nie ma problemów ze stosowaniem CQ na powierzchniach chromowanych. Bardzo fajnie, pięknie tylko czy bylibyście w stanie zrobić próbkę takiego zabiegu? Chętnie zobaczyłbym efekty. Z doprowadzaniem chromów na motocyklach można dostać szału. Idealnym rozwiązaniem byłoby zabezpieczenie ich CQ a jeśli wytrzymałby na kolektorach wydechowych to byłaby bajka. IronX stosowany na powierzchniach lakierowanych przynosi oszałamiające efekty a jak jest ze stosowaniem go na niezabezpieczonych powierzchniach metalowych? Jak zachowuje się ten środek na np na chromie, tarczach hamulcowych czy układzie wydechowym? Jeśli usuwa z nich rdze to właśnie macie kolejnego klienta. Już widzę efekty na pordzewiałych elementach zawieszenia czy w komorze silnika. P.S. Ogromny plus ode mnie ze wasze ceny tych produktów. Choćbym nie wiem jak się starał taniej tego nie kupie. Oby takich niespodzianek było więcej! Zapraszamy przede wszystkim na taki test do nas, nie mamy motoru na miejscu Cquartz wytrzyma na końcówkach wydechu temperature do 400stopni C, więc myślę że jest ok. IronX idealnie porwadzi sobie z rdzą, ale nie można używać go na tarcze hamulcowe - zresztą po co? [ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:23 ] Zostawcie ptasiego PLACKA na tydzień, dwa lub nawet krócej na powłoce Cquartz (zależy czego nażre się ptaszysko) i opiszcie obserwacje. moze do karmnikow w poblizu parkowania podawac skrystalizowany Cquartz:) Jeżeli trafi nas jakiś ptak/ptaki, zrobimy zdjęcie bezpośrednio po i będziemy wspólnie z wami, "zdjęciowo" obserwować reakcje, bądź ich brak. Po tygodniu umyjemy auto i sprawdzimy co się stało. Moc "birddropa" zależy bardziej od gatunku ptaka, niż tego co akurat dany ptak jadł. [ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:33 ] powiem wam tyle że ten ironx czy jak mu tam ma swoich odpowiedników (o wiele tańszych), na razie nie mogę za dużo powiedzieć ale to kolorowe zabarwienie tworzy się bez względu na to czy spryskamy czystą czy tez brudną powierzchnie, po prostu po 2-3 minutach zmienia kolor i tyle, poczytajcie zagraniczne fora, a nawet w polsce już od dość dawna są dostępne takie kosmetyki Świetny szampon R222 myje podobnie skutecznie jak zielony Ludwik. Do tego też pieni się......... dla mnie to taka sama logika jak porównywanie IronX z Sonaxem do felg ponieważ zabarwia się on tak samo na czerwono. Po pierwsze: -Sonax jest wheel cleanerem, nie zalecanym z oczywistych względów na inne elementy takie jak lakier... -Sonax zawiera sód -IronX używa się na każdą powierzchnię, również na lakier bo jest pH neutralny, w przeciwieństwie do Sonaxa. Myślę że zaglądająć do "poradnika młodego chemika" znajdziemy dużo tańsze, skuteczne roztwory do usunięcia z powierzchni cząsteczek metalowych - pytanie, czy użyjemy ich na lakierze naszego auta???
Lukas G Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Lukas G napisał/a: Panowie z CarSPA, teraz trochę ode mnie, pytań i próśb. Na stronie producenta wyczytałem ze nie ma problemów ze stosowaniem CQ na powierzchniach chromowanych. Bardzo fajnie, pięknie tylko czy bylibyście w stanie zrobić próbkę takiego zabiegu? Chętnie zobaczyłbym efekty. Z doprowadzaniem chromów na motocyklach można dostać szału. Idealnym rozwiązaniem byłoby zabezpieczenie ich CQ a jeśli wytrzymałby na kolektorach wydechowych to byłaby bajka. IronX stosowany na powierzchniach lakierowanych przynosi oszałamiające efekty a jak jest ze stosowaniem go na niezabezpieczonych powierzchniach metalowych? Jak zachowuje się ten środek na np na chromie, tarczach hamulcowych czy układzie wydechowym? Jeśli usuwa z nich rdze to właśnie macie kolejnego klienta. Już widzę efekty na pordzewiałych elementach zawieszenia czy w komorze silnika. P.S. Ogromny plus ode mnie ze wasze ceny tych produktów. Choćbym nie wiem jak się starał taniej tego nie kupie. Oby takich niespodzianek było więcej! Zapraszamy przede wszystkim na taki test do nas, nie mamy motoru na miejscu Cquartz wytrzyma na końcówkach wydechu temperature do 400stopni C, więc myślę że jest ok. IronX idealnie porwadzi sobie z rdzą, ale nie można używać go na tarcze hamulcowe - zresztą po co? Bardzo chętnie, gdyby tylko pogoda dopisywała albo motocykl był bliżej (garażuje go 190km od Warszawy) bo byłoby na czym testować - VN2000 O IronX'a pytałem ze względu na to, że strasznie irytuje mnie rdzawy nalot w nacięciach tarczy hamulcowej i w jeszcze kilku miejscach. Czy możesz powiedzieć co złego staje się z tarczą po potraktowaniu IronX? Trzeba na nią jakoś mega uważać jeśli myje się nim np. zaciski hamulcowe?
jmajka Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Sam się skusiłem na przetestowanie tego środka mam zamiar powtórzyć filmik z zapalniczką na jakieś starej masce puki co to czekam na paczkę
CarSPA-Zymöl Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Miło nam poinformować, że już po 6 miesiącach od wprowadzenia na rynek Cquartz IronX został bardzo doceniony na świecie. Na znanym nam forum DetailingWorld właśnie zdobył drugie miejsce w konkursie na najlepsze produkty do detailingu w roku 2010.
Mazder Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Czy CQuartz nada się do zabezpieczenia lakieru przed inwazją kotów, uwielbiających leżakować na masce?
CarSPA-Zymöl Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Trudno powiedzieć, napewno w jakimś stopniu tak. Zapalniczka to plastik, materia miękka. Nie wiem jak jest z kocimi pazurami, warto spróbować.
Mazder Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Mogę wam wypożyczyć sierściucha do testów
firmek Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Zastanawiam sie jak bedzie wygladal CQuartz w momencie jak bedzie sie konczyl - boje sie o efekt luszczacego sie lakieru bezbarwnego a to na pewno apetycznie nie wyglada.
CarSPA-Zymöl Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Zastanawiam sie jak bedzie wygladal CQuartz w momencie jak bedzie sie konczyl - boje sie o efekt luszczacego sie lakieru bezbarwnego a to na pewno apetycznie nie wyglada. Cquartz po nałożeniu i zaschnięciu ma grubość ok 0,3 mikrona. Lakier bezbarwny ma często 50-60 mikronów, to oznacza że jest 200 razy grubszy. Warstwa Cquartz jest zbyt cienka aby się złuszczyć. Jest teoretycznie możliwośc złego, bardzo grubego nałożenia(czego w normalnych warunkach nie będziemy chcieli zrobić) co może spowodować łuszczenie - ale to raczej wymaga eksperymentu. Napewno efekt nie pokaże się na normalnie zabepieczonym aucie
firmek Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Moje obawy podytkowane sa glownie faktem, iz srodek pozostawia bardzo trwala warstwe - mozna by powiedziec stala na lakierze, no i to zdjecie:
CarSPA-Zymöl Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2010 Moje obawy podytkowane sa glownie faktem, iz srodek pozostawia bardzo trwala warstwe - mozna by powiedziec stala na lakierze, no i to zdjecie: To zdjęcie jest zrobione po to, aby pokazać skrystalizowany stan Cquartza. W tym przypadku wylane 10ml w małym punkcie i zostawione do wyschnięcia. 10ml normalnie starcza do pokrycia połowy auta, łącznie z szybami
SEVEN1 Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2010 Miło nam poinformować, że już po 6 miesiącach od wprowadzenia na rynek Cquartz IronX został bardzo doceniony na świecie. Na znanym nam forum DetailingWorld właśnie zdobył drugie miejsce w konkursie na najlepsze produkty do detailingu w roku 2010. Mam do ciebie małą prośbe, czy możesz podać link do całego zestawienia?? Wielkie dzięki.
CarSPA Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2010 Nowy film, nakręcony przez dystrybutora Cquartz w Finlandii. Ze swojej strony możemy dodać że do tej pory test przynosi naprawdę świetne rezultaty.
maasbracht Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2010 Hmmm jesli sie sugerowac adresem na filmie to Tallin jest stolica Estonii:)
CarSPA-Zymöl Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2010 Trafna uwaga! Okazuje się że to poprostu klient,a że z Finlandii do Tallina jest niedaleko...
jmajka Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2010 Mały test przeprowadzony przez zemnie ja osobiście jestem pod wrażeniem tego środka mam już kilka sposzczeżeń co go cquartz'a trzeba dokładnie odtłuścić ipa ja przecierałem 2 razy przed nałożeniem i po każdej paście raz, i sądzę z lepszy był by płyn do naczyń nawet na stronie cquartza pisze 90%ipa i 10% fairy http://www.aquartz.net/user-guide.html jak by ktoś nie wierzył, ciekawi mnie co się stanie jak się nie odtłuści dobrze ale i na to też kawałek maski jest przygotowany:) puki co to ryski się pokazały pod cquartzem strasznie ostry zapach mam i najważniejsze robi się cieniutka powłoka (sprawdzane po godzinie po aplikacji ) nakręciłem filmik jest słabej jakość ale widać to co trzeba a trzeba tu zauważyć że test był przeprowadzony pod 2h a nie po 12h czy nawet 7 dniach jak to powinno być, a już widać efekty ja jestem pod wrażeniem i to ogromnym
Kabar Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2010 Na tym już nie jest tak rewelacyjne , chociaż i tak widać że działa, ale trochę dziwne że przed uderzeniami zapalniczką spokojnie sobie radzi a ze zmywakiem przegrywa. Podobne techniki stosowali sprzedawcy Amway'a. Dobrze wiedzieli na czym i jak najlepiej pokazać różnicę :-) Widocznie w tym wypadku stwierdzono że najlepiej działa na tworzywo z zapalniczek :-)
sq8shq Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2010 Widocznie w tym wypadku stwierdzono że najlepiej działa na tworzywo z zapalniczek byc moze dlatego wybrano zapalniczke ze plastik jest tam bardzo miekki i raczej sie sciera niz wchodzi ostro w lakier przy uderzeniu, natomiast zmywak wrecz przeciwnie. Swoja droga test z zapalniczka jest bardzo sztuczny i nie odwzorowuje zupelnie warunkow codziennej eksploatacji samochodu - chyba ze ktos parkuje w fabryce zapalniczek zmywak juz bardziej podchodzi pod normalne warunki eksploatacji - otarcia o dosc twarde elementy.
Kabar Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2010 Dokładnie, ale jest efektowny i o to w tym wypadku chodzi :-) Generalnie jestem ciekaw tego środka i wypróbuje go na jednej z moich renówek jak ją wypoleruję do końca.
jmajka Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2010 to jurto z ciekawości test z zmywakiem
CarSPA-Zymöl Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 to jurto z ciekawości test z zmywakiem Jmajka, czy masz jakieś wyniki swojego testu? Jeszcze raz podkreślam w tym wątku, że należy poczekać minimym 12h do stwardnienia powłoki. Radzę nie eksperymentować przed tym czasem, bo test może być niemiarodajny. Fajnie że i tak się udało.
jmajka Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2010 Puki co brak czasu cały czas mi to uniemożliwia :\ choć generalnie jestem zachwycony nawet przetarcie szmatką zwykła z większym dociskiem dla cquartza jest to po prostu pikuś ja polecam szczególnie z łatwością schodzą ślady po twardej wodzie
M3Cichy Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2010 po wynikach Waszych testów można z czystym sumieniem zaznaczać , że nie jest to "bubel" i na odp klienta typu " tak, tak ja już znam te wynalazki, tylko stracone pieniądze bo po tygodniu jest to samo" mówić , że jednak ten spełnia swoją role? Dlaczego o to pytam?? Mianowicie nie dawno w rozmowie z człowiekim który hobbystycznie zajmuje się kolekcjonowaniem aut nawiązałem do tego produktu w formie propozycji i usłyszałem takie oto słowa " ostatnio wydałem 1700zł na DIAMONDBRITE z gwarancją na 5lat i po pierwszym myciu szamponem i rękawicą megs'a pojawiły się leciutkie rysy, więc nie chce mi się wierzyć w takie rzeczy" Co wy na to?
Moderator rychu Opublikowano 22 Grudnia 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2010 My na to że DIAMONDBRITE to ściema i było już o tym na forum bo 5 lat gwarancji jest dla naiwnych, tutaj nikt 5 lat gwarancji nie daje, cena jest normalna, testy przekonujące, trzeba tylko poczekać parę ładnych miesięcy aż ktoś w naszym kraju sprawdzi rzeczywistą wytrzymałość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się