Skocz do zawartości

CQuartz


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 699
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

DiamondBrite stosuje podobną technologie.

Sonax ma również prawie identyczny produkt, który po zostosowaniu daje identyczny efekty.

Supagard, Glare i wszystkie tego typu oparte na haśle nanotechnologia - to jedno i to samo.

 

Nie wiem skąd twoja wiedza że te wszystkie produkty oparte na nanotechnologii to jedno i to samo... a może wszystkie woski oparte na naturalnej carnaubie to jedno i to samo? Nie bardzo rozumiem. Poza tym mówisz że po zastosowaniu daje identyczne efekty - czy testowałeś cquartz?

 

[ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:00 ]

Mnie Cquartz nie zauroczył.
- czy testowałeś?

 

[ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:06 ]

Panowie z CarSPA, teraz trochę ode mnie, pytań i próśb.

Na stronie producenta wyczytałem ze nie ma problemów ze stosowaniem CQ na powierzchniach chromowanych. Bardzo fajnie, pięknie tylko czy bylibyście w stanie zrobić próbkę takiego zabiegu? Chętnie zobaczyłbym efekty. Z doprowadzaniem chromów na motocyklach można dostać szału. Idealnym rozwiązaniem byłoby zabezpieczenie ich CQ a jeśli wytrzymałby na kolektorach wydechowych to byłaby bajka.

IronX stosowany na powierzchniach lakierowanych przynosi oszałamiające efekty a jak jest ze stosowaniem go na niezabezpieczonych powierzchniach metalowych? Jak zachowuje się ten środek na np na chromie, tarczach hamulcowych czy układzie wydechowym? Jeśli usuwa z nich rdze to właśnie macie kolejnego klienta. Już widzę efekty na pordzewiałych elementach zawieszenia czy w komorze silnika.

 

P.S.

Ogromny plus ode mnie ze wasze ceny tych produktów. Choćbym nie wiem jak się starał taniej tego nie kupie. Oby takich niespodzianek było więcej!

 

Zapraszamy przede wszystkim na taki test do nas, nie mamy motoru na miejscu :) Cquartz wytrzyma na końcówkach wydechu temperature do 400stopni C, więc myślę że jest ok. IronX idealnie porwadzi sobie z rdzą, ale nie można używać go na tarcze hamulcowe - zresztą po co?

 

[ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:06 ]

Panowie z CarSPA, teraz trochę ode mnie, pytań i próśb.

Na stronie producenta wyczytałem ze nie ma problemów ze stosowaniem CQ na powierzchniach chromowanych. Bardzo fajnie, pięknie tylko czy bylibyście w stanie zrobić próbkę takiego zabiegu? Chętnie zobaczyłbym efekty. Z doprowadzaniem chromów na motocyklach można dostać szału. Idealnym rozwiązaniem byłoby zabezpieczenie ich CQ a jeśli wytrzymałby na kolektorach wydechowych to byłaby bajka.

IronX stosowany na powierzchniach lakierowanych przynosi oszałamiające efekty a jak jest ze stosowaniem go na niezabezpieczonych powierzchniach metalowych? Jak zachowuje się ten środek na np na chromie, tarczach hamulcowych czy układzie wydechowym? Jeśli usuwa z nich rdze to właśnie macie kolejnego klienta. Już widzę efekty na pordzewiałych elementach zawieszenia czy w komorze silnika.

 

P.S.

Ogromny plus ode mnie ze wasze ceny tych produktów. Choćbym nie wiem jak się starał taniej tego nie kupie. Oby takich niespodzianek było więcej!

 

Zapraszamy przede wszystkim na taki test do nas, nie mamy motoru na miejscu :) Cquartz wytrzyma na końcówkach wydechu temperature do 400stopni C, więc myślę że jest ok. IronX idealnie porwadzi sobie z rdzą, ale nie można używać go na tarcze hamulcowe - zresztą po co?

 

[ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:23 ]

Zostawcie ptasiego PLACKA na tydzień, dwa lub nawet krócej na powłoce Cquartz (zależy czego nażre się ptaszysko) i opiszcie obserwacje. moze do karmnikow w poblizu parkowania podawac skrystalizowany Cquartz:)

 

Jeżeli trafi nas jakiś ptak/ptaki, zrobimy zdjęcie bezpośrednio po i będziemy wspólnie z wami, "zdjęciowo" obserwować reakcje, bądź ich brak. Po tygodniu umyjemy auto i sprawdzimy co się stało. Moc "birddropa" zależy bardziej od gatunku ptaka, niż tego co akurat dany ptak jadł.

 

[ Dodano: 15 Listopad 2010, 20:33 ]

powiem wam tyle że ten ironx czy jak mu tam ma swoich odpowiedników (o wiele tańszych), na razie nie mogę za dużo powiedzieć ale to kolorowe zabarwienie tworzy się bez względu na to czy spryskamy czystą czy tez brudną powierzchnie, po prostu po 2-3 minutach zmienia kolor i tyle, poczytajcie zagraniczne fora, a nawet w polsce już od dość dawna są dostępne takie kosmetyki

 

Świetny szampon R222 myje podobnie skutecznie jak zielony Ludwik. Do tego też pieni się......... dla mnie to taka sama logika jak porównywanie IronX z Sonaxem do felg ponieważ zabarwia się on tak samo na czerwono.

Po pierwsze:

-Sonax jest wheel cleanerem, nie zalecanym z oczywistych względów na inne elementy takie jak lakier...

-Sonax zawiera sód

-IronX używa się na każdą powierzchnię, również na lakier bo jest pH neutralny, w przeciwieństwie do Sonaxa.

 

Myślę że zaglądająć do "poradnika młodego chemika" znajdziemy dużo tańsze, skuteczne roztwory do usunięcia z powierzchni cząsteczek metalowych - pytanie, czy użyjemy ich na lakierze naszego auta???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas G napisał/a:

Panowie z CarSPA, teraz trochę ode mnie, pytań i próśb.

Na stronie producenta wyczytałem ze nie ma problemów ze stosowaniem CQ na powierzchniach chromowanych. Bardzo fajnie, pięknie tylko czy bylibyście w stanie zrobić próbkę takiego zabiegu? Chętnie zobaczyłbym efekty. Z doprowadzaniem chromów na motocyklach można dostać szału. Idealnym rozwiązaniem byłoby zabezpieczenie ich CQ a jeśli wytrzymałby na kolektorach wydechowych to byłaby bajka.

IronX stosowany na powierzchniach lakierowanych przynosi oszałamiające efekty a jak jest ze stosowaniem go na niezabezpieczonych powierzchniach metalowych? Jak zachowuje się ten środek na np na chromie, tarczach hamulcowych czy układzie wydechowym? Jeśli usuwa z nich rdze to właśnie macie kolejnego klienta. Już widzę efekty na pordzewiałych elementach zawieszenia czy w komorze silnika.

 

P.S.

Ogromny plus ode mnie ze wasze ceny tych produktów. Choćbym nie wiem jak się starał taniej tego nie kupie. Oby takich niespodzianek było więcej!

 

 

Zapraszamy przede wszystkim na taki test do nas, nie mamy motoru na miejscu :) Cquartz wytrzyma na końcówkach wydechu temperature do 400stopni C, więc myślę że jest ok. IronX idealnie porwadzi sobie z rdzą, ale nie można używać go na tarcze hamulcowe - zresztą po co?

 

Bardzo chętnie, gdyby tylko pogoda dopisywała albo motocykl był bliżej (garażuje go 190km od Warszawy) bo byłoby na czym testować - VN2000 ;) O IronX'a pytałem ze względu na to, że strasznie irytuje mnie rdzawy nalot w nacięciach tarczy hamulcowej i w jeszcze kilku miejscach. Czy możesz powiedzieć co złego staje się z tarczą po potraktowaniu IronX? Trzeba na nią jakoś mega uważać jeśli myje się nim np. zaciski hamulcowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło nam poinformować, że już po 6 miesiącach od wprowadzenia na rynek Cquartz IronX został bardzo doceniony na świecie. Na znanym nam forum DetailingWorld właśnie zdobył drugie miejsce w konkursie na najlepsze produkty do detailingu w roku 2010.

 

ironx-2thplace2010.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie jak bedzie wygladal CQuartz w momencie jak bedzie sie konczyl - boje sie o efekt luszczacego sie lakieru bezbarwnego a to na pewno apetycznie nie wyglada.

 

Cquartz po nałożeniu i zaschnięciu ma grubość ok 0,3 mikrona. Lakier bezbarwny ma często 50-60 mikronów, to oznacza że jest 200 razy grubszy. Warstwa Cquartz jest zbyt cienka aby się złuszczyć. Jest teoretycznie możliwośc złego, bardzo grubego nałożenia(czego w normalnych warunkach nie będziemy chcieli zrobić) co może spowodować łuszczenie - ale to raczej wymaga eksperymentu. Napewno efekt nie pokaże się na normalnie zabepieczonym aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje obawy podytkowane sa glownie faktem, iz srodek pozostawia bardzo trwala warstwe - mozna by powiedziec stala na lakierze, no i to zdjecie:

 

To zdjęcie jest zrobione po to, aby pokazać skrystalizowany stan Cquartza. W tym przypadku wylane 10ml w małym punkcie i zostawione do wyschnięcia. 10ml normalnie starcza do pokrycia połowy auta, łącznie z szybami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło nam poinformować, że już po 6 miesiącach od wprowadzenia na rynek Cquartz IronX został bardzo doceniony na świecie. Na znanym nam forum DetailingWorld właśnie zdobył drugie miejsce w konkursie na najlepsze produkty do detailingu w roku 2010.

 

Mam do ciebie małą prośbe, czy możesz podać link do całego zestawienia?? Wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mały test przeprowadzony przez zemnie ja osobiście jestem pod wrażeniem tego środka mam już kilka sposzczeżeń co go cquartz'a

trzeba dokładnie odtłuścić ipa ja przecierałem 2 razy przed nałożeniem i po każdej paście raz, i sądzę z lepszy był by płyn do naczyń nawet na stronie cquartza pisze 90%ipa i 10% fairy

http://www.aquartz.net/user-guide.html jak by ktoś nie wierzył, ciekawi mnie co się stanie jak się nie odtłuści dobrze ale i na to też kawałek maski jest przygotowany:) puki co to ryski się pokazały pod cquartzem

strasznie ostry zapach mam

i najważniejsze robi się cieniutka powłoka (sprawdzane po godzinie po aplikacji )

 

nakręciłem filmik jest słabej jakość ale widać to co trzeba

 

a trzeba tu zauważyć że test był przeprowadzony pod 2h a nie po 12h czy nawet 7 dniach jak to powinno być, a już widać efekty ja jestem pod wrażeniem :-] i to ogromnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym
już nie jest tak rewelacyjne , chociaż i tak widać że działa, ale trochę dziwne że przed uderzeniami zapalniczką spokojnie sobie radzi a ze zmywakiem przegrywa. :o

 

Podobne techniki stosowali sprzedawcy Amway'a. Dobrze wiedzieli na czym i jak najlepiej pokazać różnicę :-) Widocznie w tym wypadku stwierdzono że najlepiej działa na tworzywo z zapalniczek :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie w tym wypadku stwierdzono że najlepiej działa na tworzywo z zapalniczek

 

byc moze dlatego wybrano zapalniczke ze plastik jest tam bardzo miekki i raczej sie sciera niz wchodzi ostro w lakier przy uderzeniu, natomiast zmywak wrecz przeciwnie.

Swoja droga test z zapalniczka jest bardzo sztuczny i nie odwzorowuje zupelnie warunkow codziennej eksploatacji samochodu - chyba ze ktos parkuje w fabryce zapalniczek :) zmywak juz bardziej podchodzi pod normalne warunki eksploatacji - otarcia o dosc twarde elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jurto z ciekawości test z zmywakiem :)

 

Jmajka, czy masz jakieś wyniki swojego testu? Jeszcze raz podkreślam w tym wątku, że należy poczekać minimym 12h do stwardnienia powłoki. Radzę nie eksperymentować przed tym czasem, bo test może być niemiarodajny. Fajnie że i tak się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co brak czasu cały czas mi to uniemożliwia :\ choć generalnie jestem zachwycony nawet przetarcie szmatką zwykła z większym dociskiem dla cquartza jest to po prostu pikuś ja polecam szczególnie z łatwością schodzą ślady po twardej wodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wynikach Waszych testów można z czystym sumieniem zaznaczać , że nie jest to "bubel" i na odp klienta typu " tak, tak ja już znam te wynalazki, tylko stracone pieniądze bo po tygodniu jest to samo" mówić , że jednak ten spełnia swoją role?

 

Dlaczego o to pytam??

 

Mianowicie nie dawno w rozmowie z człowiekim który hobbystycznie zajmuje się kolekcjonowaniem aut nawiązałem do tego produktu w formie propozycji i usłyszałem takie oto słowa " ostatnio wydałem 1700zł na DIAMONDBRITE z gwarancją na 5lat i po pierwszym myciu szamponem i rękawicą megs'a pojawiły się leciutkie rysy, więc nie chce mi się wierzyć w takie rzeczy" Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

My na to że DIAMONDBRITE to ściema i było już o tym na forum bo 5 lat gwarancji jest dla naiwnych, tutaj nikt 5 lat gwarancji nie daje, cena jest normalna, testy przekonujące, trzeba tylko poczekać parę ładnych miesięcy aż ktoś w naszym kraju sprawdzi rzeczywistą wytrzymałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.