Administrator Evo Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Ciężko powiedzieć, SRP jest bardzo wydajne. Ja swoje kupiłem jakoś w listopadzie, użyłem z 8 razy i mam połowe opakowania jeszcze. Z tym że na początku lałem dużo za dużo, potem połowe tego co naniosłem na pad wyciskałem w czasie mycia padów.
Marek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Trzeba pamiętać o potrójnej roli SRP : maskowania i wypełniania rys, ochrona jako silant oraz końcowe wykończenie powierzchni "polish". Na lakierach bardziej "zmęczonych" nie zaszkodzi położyć dwie a nawet trzy warstwy {zachowując przerwę .Różne są szkoły 1-2 a nawet 24 godziny" Jest zupełnie super jeśli na koniec położymy Extra Gloss Protection.Wówczas mamy gwarancję naprawdę twardego i trwałego wykończenia powierzchni. Jeśli idzie o wydajność to na auto średniej wielkości Audi A4 Avant zużywa się ok 20-30 ml czyli butelka 325 ml powinna starczyć na ok 10 -15 aplikacji
sylwek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Ja mam z kolei inne pytanie. Który z zestawów pozwoli na dłuższe zamaskownie niedoskonałości lakieru : Srp i na to sealant extra gloss z AG ewentualnie colli 476 czy następująca kombinacja : pre-wax z Wolfganga a następnie Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0, który podobno wyjątkowo dobrze radzi sobie z maskowaniem niedoskonałości, a przy tym daje świetny blask?
Marek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Ciekawe pytanie lecz chyba nikt nie może dać jednoznacznej odpowiedzi. Do porównania potrzebny jest test 50/50 a podejrzewam, że dotychczas takiego nie robiono.
piotres Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Nie stosuję 04. Jest b mocny, gdyż na 03 trzeba pracować bardzo ostrożnie. W 03 wyraźnie wyczuwa się pod palcami "piaseczek" który oczywiście znika a czasie wypracowania środka. 03 jest silniejszy od UC Mega więc 04 stosujemy do baardzo głębokich rys. czyzby konkurent fc+ pod wzgledem cut ? Ja dzis zamowilem z Shinearamy Insect removera autoglym oraz SRP . ciekawe jak ten insect bedzie dzialal
Marek Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Ja dzis zamowilem z Shinearamy Insect removera autoglym oraz SRP . ciekawe jak ten insect bedzie dzialal Myślę, że będziesz zaskoczony pozytywnie. Co prawda nie jest pora na muchy i inne latające ale to b.dobry środek, który trzeba mieś w bagażniku. Najlepiej na postojach "na świeżo" wszystko schodzi super. Spryskasz i po 1-2 minutach suchą szmatką lub lepiej chusteczką jednorazową .
KubaCK Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2010 przetestowałem kolejny produkt - środek do czyszczenia szyb. Jest naprawdę dobry - niby czyste szyby a szmatka nie to że czarna, ale widać że brudu zdjęła sporo. Kupiłbym go na pewno jeszcze raz - mimo że spodziewałem się innego działania. Krążą o nim takie opinie, że już właściwie sam nie wiem co sobie wyobrażałem
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2010 KubaCK czy mówisz o produkcie AUTOGLYMA Car Glass Polish??? bo zamierzam go właśnie kupić...
KubaCK Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Sampras, tak - śmiało bierz.
MetalMagnes Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Czy Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner zawiera wosk? Wcześniej Strzema pisał, że zawiera ,,sporą dawkę płynnego wosku" . Ale na opakowaniu szamponu i stronie producenta nie ma najmniejszej wzmianki o wosku... A jeśli szampon zawiera wosk, to czy można po nim stosować glinkę, cleanera i inne produkty?
Marco Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Na opakowaniu nic nie ma. Używam go i nie zauważyłem żeby coś było nie tak. Stosowałem rożne produkty po nim i nie ma problemu.
proximo Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 napewno nie ma wosku - sam uzywam go i widze ze ni ma
Marek Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Odnalazłem post Damiana i w części dotyczącej BSC zacytuję: "Bodywork Shampoo Conditioner - "nasze dziecko" - naprawde najwyzszej jakosci szamponik dla samochodu. Zalety. Neutralne PH, spora dawka "plynnego wosku" (po ktorym woda z auta splywa jak z kaczki) i mocne skoncentrowanie. Ja wlewam 2-3 nakretki na wiaderko i polecam ciepla wode do tego. Dealerzy np. Porshe, Astona i Jaguara uzywaja tylko tego szamponu na moim terenie. Co do wad, ktore ja wychwycilem ma chyba tylko jedna... Z uwagi na duuuza ilosc tzw. "plynnego wosku" pozostawia lsniaca powierzchnie na calym aucie ale na przedniej szybie tez.... a to oznacza , ze kiedy bedziecie jechac w nocy i wlaczycie wycieraczki beda pozostawiac tzw. film, dlatego warto uzyc produktu Fast Glass albo Car Glass Polish po umyciu auta na przedniej szybie. " BSC to szampon z odżywką. Dodatki sprawiają, że kolor się ożywia a związki hydrofobowe skraplają max, wodę. I o to z pewnością chodzi w określeniu "płynny wosk"- nie jest składnikiem BSC np płynna carnauba . Tak więc w przypadku mycia samochodu przed regeneracją lakieru stosowanie BSC wydaje się bezzasadne.Clinery zdejmą również warstwę odżywki.
MetalMagnes Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Marek, to chcąc zrobić proces np. mycie, glinka, cleaner, wosk nie używać Bodywork Shampoo Conditioner? Problem w tym, że Autoglym nie ma innego szamponu?
Marek Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Marcin -nie napisałem że nie można stosować BSC. Po prostu lepiej zrobić to "zwykłym" bez odżywki. BSC zalecany jest przez AG do mycia końcowego. Z drugiej strony cena porcji szamponu w całym procesie detailingu to ułamek procenta , więc uważam, że nie ma o co kruszyć kopii. AG ma oczywiście w swojej ofercie szampon bez odżywki. To "Car Shampoo" ale występuje w pol. 5l i większych.
MetalMagnes Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Marek, myślę że go z powodzeniem zastosuję. Mam 100 ml opakowanie i jak się sprawdzi to kupię 2,5 litrowe. Bo cena w porównaniu do konkurencji bardzo atrakcyjna!
Marek Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Przyznam, że nie stosuję ilości zalecanej czyli 20ml na 8l wody.- choć to wystarcza. Przy ok 60 groszy/mycie mówię, nie będę sobie żałował i leję szamponu za złotówkę
KubaCK Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2010 więc tak - kolejny produkt przetestowany - Tar remover. Powiem tak, jest sporo lepszy od Megsowego Golda - ale nadal nie idealny. Autoglym zaleca wtarcie i odczekanie 2-3 minut (podobnie jak Megs) - szmatka brudzi się minimalnie. Jak od razu się pracuje środkiem jest 100 razy lepiej - szmatka już jest mocniej brudna. Ale żeby idealnie doczyścić powierzchnie to trzeba czynność powtórzyć 3-4 razy. W czwartek testowałem produkt od handlowca z Firmy Concept (zapomniałem nazwy produktu) to była dopiero rewelacja, w poniedziałek zamawiam! Raz przetarte i od razu powierzchnia super czysta (testowane na tym samym aucie). Piszę oczywiście o doczyszczeniu elementu do naprawdę czystego - wszystkie większe, widoczne brudy schodzą za pierwszym razem (bez oglądania ich lunetą )
Gość Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2010 KubaCK, napisz o jakichś szczegółach. jestem głodny wiedzy
kuflik Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2010 KubaCK, jeśli concept to prawdopodobnie był tar&glue;) ja czekam na jego próbkę i pewnie też będę kupował..
Marek Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2010 więc tak - kolejny produkt przetestowany - Tar remover Tar remover to produkt z serii Retail czyli dla klienta sklepu detalicznego. Jest inny od Tar&Adhesive Remover dla zawodowców. Myślę, żeby mieć wyrobione zdanie powinieneś przetestować ten drugi produkt AG.
KubaCK Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2010 KubaCK, napisz o jakichś szczegółach. jestem głodny wiedzy Jakie szczególy Ciebie interesują ?? Marku z chęcią spróbuje - ten z serii profi jest mocniejszy ?? Jaka jest cena, jaka pojemność i jaki sposób jego stosowania ?? [ Dodano: 25 Kwiecień 2010, 11:36 ] KubaCK, jeśli concept to prawdopodobnie był tar&glue;) ja czekam na jego próbkę i pewnie też będę kupował.. możesz brać nawet bez próbki - naprawdę jest niezły. Jedyna uciążliwość to to, że trzeba umyć po nim element.
Marek Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Marku z chęcią spróbuje - ten z serii profi jest mocniejszy ?? Jaka jest cena, jaka pojemność i jaki sposób jego stosowania ?? Z reguły wszelkie produkty serii profi mają większą skuteczność. Przynajmniej z jednego powodu: są w rękach ludzi którzy wiedzą jak go stosować i na jakie elementy (nie zrobią czegoś co może w konsekwencji mieć opłakane skutki- czas aplikacji, ilość zastosowanego produktu, potrzebne narzędzia etc. etc,) Wspomniany Tar&Adhesive Remover jest w 5l pojemnikach. Cena dla zainteresowanych na PW. Jak zdobędę odpowiednie pojemniki - najlepiej plastikowe - zrobię testery. Zresztą nie tylko tego produktu ale również innych. I świadomy OT: kto wie o takich poj. plastikowych (spore ilości) proszę o PW
KubaCK Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Kolejny produkt przetestowany - Aqua WAX (nie pamiętam dokładnie jak się piszę). Nie miałem czasu przelecieć całego auta - przetestowałem go na drzwiach. Powiem tak - zaskoczył mnie pozytywnie ten środek. Lakier tak jakby bardziej nasycił się kolorem. Stał się bardziej śliski. Woda pięknie spływała. Nie sprawdzałem kropelkowania, bo mnie najbardziej np. kręci spływanie wody. Tydzień po nałożeniu na auto wydaję się jakby jeszcze było widać różnice między drzwiami. Ma przyjemny zapach. Wadą jest to, że nakładając go trzeba dwa razy wycierać. Najpierw wstępnie a potem dopolerować. Trze się łatwo, ale zawsze to jakieś tam utrudnienie. Mam wrażenie że lepszy jest od detailerów Megsa. Ciężko osądzić po drzwiach, ale wydaję mi się że może być mało wydajny (ale tu się mogę baaaaardzo mylić).
Gość Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ja jakiś czas temu otrzymałem od kolegi Marka dwie próbki produktów Auto Glym - szampon oraz środek do plastików zewnętrznych, Bumper Care. Po majówce nie omieszkam przetestować na wysuszonych plastikach i wrzucić jakiejś małej relacji foto Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się