Rafal9304 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia Próbowałem z 5 min pompować na różne sposoby, nawet z całkiem okręconym zaworem i nic, widać że w rurce jest pasta ale ni chu chu nie leci.
pablo15005 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia U mnie ori też się zapchał, wziął drugi taki sam a tamten przeczyscilem i działa
sztefan24 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia @Rafal9304 zdejmij rurkę, przypchaj ja drutem albo czyms co wejdzie w rurkę, potem przepomuj tym trigerem trochę ipy i zobacz może ożyje.
Rafal9304 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia Próbowałem chwilę temu, wyczyściłem i nawet czystą wodą nie chce psikać.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 17 Kwietnia Partner forum Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia @Rafal9304 napisz mi na PW nr zamówienia to wyślemy drugi atomizer 1
jelinski17 Opublikowano 21 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia Testował ktoś pastę z maszyną planetarną? Niby mam xfe,ale najlepiej pracuje mi się na xce:) jaki dobór padów (chce spróbować lake country ,niebieski sdo scs czy pomarańczowy?) głównie do one step? Co przejazd będzie grany pad washer, liczę się z tym że do odwirowania będzie potrzebna rotacja albo DA:)
t.sienkiewicz91 Opublikowano 21 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia @jelinski17 z planetarką nie, ale z rotacją i dualkami owszem. Co do doboru kombinacji to ciężko powiedzieć. Dualka na lakierze Skody radzi sobie tak: Próbowałem dobrać kombinacje padów żeby usunąć maksymalną ilość rys. Tutaj wleciała Bestia i wyszło całkiem zacnie 3
zeea Opublikowano 21 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia @t.sienkiewicz91 pasta DIY na Bestii i DA 15, 21? I takie wykończenie? Raz próbowałem bestia zrobić OneStepa, ale zawsze zostawał bałagan
t.sienkiewicz91 Opublikowano 21 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia @zeea zapomniałem dodać, wybacz! DA15. Bestia w porównaniu do 2fejs zostawia lepsze wykończenie. Nie ma co się bać, trzeba testować, kombinować a przy tym dobrze się bawić Pracowałem na biegu 3,5/4, dwa przejazdy krzyżowe wolno i ze średnim dociskiem (o ile można to tak nazwać) i ostatni przejazd również wolny ale tutaj już z małym dociskiem. 1
bienek Opublikowano 21 Kwietnia Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia @t.sienkiewicz91 pasta DIY na Bestii i DA 15, 21? I takie wykończenie? Raz próbowałem bestia zrobić OneStepa, ale zawsze zostawał bałagan No właśnie przy tej paście futrzaki nie zostawiaja bałaganu... Mowa o względnie twardszym lakierze. Ważne też jest częste czyszczenie pada. 2
Rafal9304 Opublikowano 21 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia Jutro mam pacjenta do testu tej pasty - czarne X3
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 21 Kwietnia Partner forum Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 9 godzin temu, jelinski17 napisał(a): Testował ktoś pastę z maszyną planetarną? Niby mam xfe,ale najlepiej pracuje mi się na xce:) jaki dobór padów (chce spróbować lake country ,niebieski sdo scs czy pomarańczowy?) głównie do one step? Co przejazd będzie grany pad washer, liczę się z tym że do odwirowania będzie potrzebna rotacja albo DA:) Do One step to LC Niebieski ewentualnie do możesz spróbować z mikrofibrą np HDO Microfiber pad od LAke Country , wytnie mocniej a nie bęzie haze-u. Osobiście nie testowałem na planetarnej więc daj znać jak poszło jakbyś się do tego zabrał. 3 godziny temu, zeea napisał(a): @t.sienkiewicz91 pasta DIY na Bestii i DA 15, 21? I takie wykończenie? Raz próbowałem bestia zrobić OneStepa, ale zawsze zostawał bałagan Na DA 15mm bestia nie zostawia haze-u , przy DA 21 już zalezy od lakieru ale przeważnie jest bardzo delikatny haze Jak Bestia zostawia HAze a gabka jest za słaba to polecam Lake Country HDO Microfiber Cutting Pad: tnie lekko mniej niz bestia ale nie ma Haze-u 4
JqbL Opublikowano 29 Maja Zgłoś Opublikowano 29 Maja Hej, przywitam się bo to mój pierwszy post chociaż forum śledzę od dawna. Zabieram się za polerkę swojego Passata B8 z czarnym lakierem LC9X. Postanowiłem przetestować tą pastę. Myślicie że na ADBL DA 9mm dam radę nią wyciąć tego typu rzeczy? Lakier ma sporo swirli, rys niewyczuwalnych pod paznokciem. Planowałem w pierwszym etapie użyć Honeycomb Beast a potem wykończyć jakimś miękkim padem w drugim etapie. Przy okazji - dobrze wyczytałem w tym temacie, że nie muszę wymywać pasty przy zmianie pada? :)
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 29 Maja Partner forum Zgłoś Opublikowano 29 Maja Niestety lakier jest w złym stanie.... tutaj nawet maszyna o skoku 21mm i mocnej paście będzie maiła co robić. DA o skoku 9mm będzie miała spore problemy, ale wszystko jest do zrobienia, najważniejsze nie spieszyć się w przypadku tej maszyny i takich defektów to bardzo powolna praca i na małych kawałkach, przy grubszych rysach możesz podejść miejscowo metodą mocnego docisku, wysokich obrotów i krótkiej 10 sekundowej pracy. Na drugi a zarazem finishowy etap pad nie może być zbyt miękki: uzyj jakiegoś średniego a nawet może to być jakaś gąbka cutting. Odnosnie wycierania pasty, to prawda że zmieniając pad nie trzeba jej wycierac tylko najpier sprawdź sobie na kawałku ile czasu i jaką metodą pracowac aby uzyskać odpowiedni efekt i bezpiecznie przejść na drugi pad.
JqbL Opublikowano 29 Maja Zgłoś Opublikowano 29 Maja Godzinę temu, CAR CRAZY napisał(a): Niestety lakier jest w złym stanie.... tutaj nawet maszyna o skoku 21mm i mocnej paście będzie maiła co robić. DA o skoku 9mm będzie miała spore problemy, ale wszystko jest do zrobienia, najważniejsze nie spieszyć się w przypadku tej maszyny i takich defektów to bardzo powolna praca i na małych kawałkach, przy grubszych rysach możesz podejść miejscowo metodą mocnego docisku, wysokich obrotów i krótkiej 10 sekundowej pracy. Na drugi a zarazem finishowy etap pad nie może być zbyt miękki: uzyj jakiegoś średniego a nawet może to być jakaś gąbka cutting. Odnosnie wycierania pasty, to prawda że zmieniając pad nie trzeba jej wycierac tylko najpier sprawdź sobie na kawałku ile czasu i jaką metodą pracowac aby uzyskać odpowiedni efekt i bezpiecznie przejść na drugi pad. Niestety, nie spodziewam się łatwej pracy z tym skokiem... Wziąłem ostatecznie żółtą gąbkę z Honeycomba na drugi etap. Dziękuję za poradę odnośnie wypracowywania. Potestuję i podzielę się efektami
Szpako99 Opublikowano 30 Maja Zgłoś Opublikowano 30 Maja W dniu 29.05.2024 o 15:21, CAR CRAZY napisał(a): Odnosnie wycierania pasty, to prawda że zmieniając pad nie trzeba jej wycierac tylko najpier sprawdź sobie na kawałku ile czasu i jaką metodą pracowac aby uzyskać odpowiedni efekt i bezpiecznie przejść na drugi pad. Dobrze rozumiem, że mogę po prostu zmienić pada i dalej pracować na tej paście którą pracowałem wcześniejszym padem?
Rafal9304 Opublikowano 30 Maja Zgłoś Opublikowano 30 Maja Tak, aplikujesz pastę na pada, robisz element, nie wycierasz pasty, bierzesz kolejnego pada, aplikujesz pastę na pada i jedziesz dalej. 1
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 30 Maja Partner forum Zgłoś Opublikowano 30 Maja Godzinę temu, Szpako99 napisał(a): Dobrze rozumiem, że mogę po prostu zmienić pada i dalej pracować na tej paście którą pracowałem wcześniejszym padem? Dokładnie tak jak napisał @Rafal9304
AudiBlask Opublikowano 30 Maja Zgłoś Opublikowano 30 Maja @Szpako99 dodatkowo nie musisz się martwić, że przyschnie. Możesz ją na noc zostawić i dotrzesz 1
Szpako99 Opublikowano 31 Maja Zgłoś Opublikowano 31 Maja W takim wypadku tą pastę miałbym do końca życia na użytek amatorski
JqbL Opublikowano 4 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia W dniu 29.05.2024 o 16:32, JqbL napisał(a): Niestety, nie spodziewam się łatwej pracy z tym skokiem... Wziąłem ostatecznie żółtą gąbkę z Honeycomba na drugi etap. Dziękuję za poradę odnośnie wypracowywania. Potestuję i podzielę się efektami Jakiś czas temu już zrobiłem polerkę ale nie było czasu opisać wrażeń. Na początek co do pasy: faktycznie pracuje się nią bardzo przyjemnie, prosto, opcja z wypracowaniem większej ilości elementów i docieranie na mokro po czasie jest świetna. Do tego bardzo wygodne jest to, że mogłem przerzucać się między padami i wielkościami krążków bez wcześniejszego docierania. Ogólnie wg mnie pasta jest świetna, bardzo wygodna w pracy, ale na grubsze cięcie warto mieć jednak porządną DA15 albo DA21. Lekki minus ode mnie za ten atomizer, nie umiałem dogadać się z nim. Co do samych efektów. Tak jak widzieliście lakier zmęczony... Bestia miała co robić, na dużych płaszczyznach pracowałem głównie maszyną DA15, wiele przejazdów. Mniejsze na ADBL Roller DA9 z małym krążkiem, także na Honeycomb Beast. Grubsze rysy spłycałem papierem 2500 i 3000, potem wyprowadzałem bestią. Z efektów jestem bardzo zadowolony, lakier odżył. Trochę brakowało mi siły cięcia, ale to zdecydowanie wina maszyny. To auto to daily, nie nastawiałem się na nie wiadomo jak duże wycinanie. Na koniec wjechała powłoka Cleante Admire z której też po miesiącu jestem bardzo zadowolony. Wczoraj za to pobawiłem się nią na swoim drugim aucie, na którym lakier jest w bez porównania lepszym stanie, całość polerowana DA9mm i żółtym padem z hoenycomba i efekty są super. Swirle znikneły a lakier nabrał super głębi. 7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się