Jump to content

BMW X6


Jan Wronowski
 Share

Recommended Posts

Witam :)

 

Po pierwsze pragne podziekowac wszystkim, którzy pomagali mi w wyborze kosmetyków na PW :)

 

 

Dzisiaj rano postanowiłem troszkę poprawić wygląd mojego (jeszcze :P) nowego lakieru na samochodzie BMW X6...

 

Do mycia i woskowania użyłem:

- Poorboys Chenille Wash Mitt coral

- Chemical Guys super foam-maxi suds (ładny wisniowy zapach :) )

- Meguiar`s Gold Class Liquid Wax

- dwie microfibry do polerowania

 

Koła:

- Turtle Tyre Dressing

- Turtle Wheel Clean

 

Progi (ehh..):

- Pasta K2 Aluchrom

 

 

Pozniżej zdjecia mojej pracy :) W deszczu zobaczymy jak "kropelkuje" zachwalany GC :)

 

 

 

dsc0688j.jpg

 

 

dsc0694.jpg

 

 

dsc0692x.jpg

 

 

dsc0693e.jpg

 

 

dsc0691p.jpg

 

 

dsc0689o.jpg

 

 

Pozdrawiam, Janek

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Administrator

Ładnie, ładnie. Autko piękne. Nie musiałeś się za dużo napracować (nie licząc progów :P ) z nowym lakierem. Efekt super!!!

 

[ Dodano: 8 Sierpień 2010, 12:58 ]

Jednym słowem dzięki forum autko jeszcze lepiej się prezentuje!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dzieki :) Oszczedziłem na glince a okazało sie, że na dachu (tak! na dachu) mam mnóstwo czarnych kropek... Pewnie coś smoło podobnego... No nic przy nastepnym nakładaniu wosku postaram sie to wyczyścić... Swoja drogą jaki zestaw (glinka+lubrykant-cleaner?) polecacie?

 

Pozdrawiam

 

btw. myslałem, że z tym woskiem (sealantem?) będzie sie dużo trudniej pracowalo, a tu miłe zaskoczenie :)

Link to comment
Share on other sites

Glinkę zawsze warto mieć w swoim zestawie, choćby do miejscowego usunięcia

zaschniętych resztek owadów których nie można zmyć a i smoły tez.

Te kropki na dachu potraktuj jakimś Bug & Tar removerem lub po prostu naftą albo

czystą benzyną ekstrakcyjną.

Osobiście sprawdzałem działanie Bug & Tar Remover Nielsena - działa bardzo skutecznie.

 

BTW, auto wygląda super ;)

Link to comment
Share on other sites

właściwie każda miękka glinka będzie ok. jako poślizg może być woda z kilkoma kroplami szamponu. powinno starczyć.

cleaner to już inna bajka - może być dodo juice lime prime, jakiś poorboy, chyba, że zamierzasz się bawić w woski typu zymol czy swissvax, wtedy najlepiej dedykowane.

 

p.s. ładny kolor, miłe urozmaicenie wśród 95% czarnych/grafitowych X6 i X5...

Link to comment
Share on other sites

dzięki :) Co do koloru to nie chciałem czarnego ze względu na panujący w Polsce stereotyp, że czarne BMW to albo łańcuch na szyi i trzy paski, albo słoma z butów :) Do końca się z nim nie zgadzam, ale inni mogą juz różnie mnie postrzegać :)

 

Chyba zdecyduje się na glinkę bilt hamber (miekką) i quick detailer megsa :)

Link to comment
Share on other sites

Ja zaproponuje kosmetyki victoria! Na czerwonym lakierze "concours" będzie rewelacyjny, do tego dedykowany cleaner i quick detailer. Poczytaj w wątku o woskach z wyższej półki o tej firmie. Nie są drogie, a efekt świetny.

Link to comment
Share on other sites

Elegancko wyszło! I choć nie jestem fanem SUVów (choć to jest chyba SAV?), to w tym kolorze auto prezentuje się bardzo ładnie.

 

P.S. Nie wiem jak to się dzieje, ale ja też mam zawsze na dachu najwięcej syfu do usunięcia glinką :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Witam po przerwie :)

 

W sobotę zamierzam znowu dokładnie umyc i nawoskowac auto :)

 

Niestety nie miałem czasu pojechać jeszcze po glinkę i cleaner, więc na razie nałożę wosk (sealant) na nieprzygotowany lakier. W przyszłym tygodniu może znajdę trochę czasu na "wycieczkę" do sklepu i kupię glinkę BH Soft i cleaner... teraz chciałbym poprosić Was o pomoc, jaki cleaner kupić pod sealant Megsa GC? Oczywiście lakier jest bez swirlsów itympodobnych więc coś bez dodatku "elementów" ściernych.Oczywiście porobię zdjęcia po woskowaniu na nieprzygotowanym lakierze jak i po woskowaniu na przygotowanym :)

 

 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że pogoda nie zepsuje moich planów... :roll:

 

P.S.

Swoją drogą Gold Class trzymał się na moim lakierze całe 7tys. km, teraz zaczyna już schodzić, tzn. został jeszcze na dachu ale na nadkolach i na przodzie maski już go nie ma :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.