Skocz do zawartości

Nowe auto z ceramiką i mycie na myjni bezdotykowej


CrokiET

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jestem nowy w temacie kosmetyki auta. Po przeczytaniu kilkunastu wątków na forum mam lekki mętlik w głowie, ale finalnie wyszła mi taka lista produktów. Auto będzie miało położoną ceramikę w salonie, i będzie w kolorze grafitowej szarości. Mam możliwość mycia tylko i wyłącznie na przydrożnych myjkach bezdotykowych.zestaw.PNG.0a374806af11138dcd0dc93c13f5aa8e.PNG

Czy coś jest w nim zbędne? Coś zamienić, a może coś należałoby dodać?

Bardzo dziękuje za wszelkie porady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę żadnej rękawicy do mycia, wiaderek, siuwaksu/szczotki do mycia opon, szamponu neutralnego i kwasowego, czegoś do podbijania powłoki.... to tak na początek na szybko.

Jeżeli myślisz tylko płukać auto bez właściwego mycia ręcznego, to nie idź tą drogą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, CrokiET napisał:

Czyli szampon/piana aktywna z myjki nie wystarczy?

Bardzo szybko wykończysz powłokę 🙂

Możesz opłukać samą wodą demineralizowaną na takiej myjni, ale jak nie masz możliwości mycia, to trzeba raz na jakiś czas oddać samochód do studia. Jakaś "byle" myjnia może niewłaściwie obchodzić się z powłoką czy myć auto. Oprócz samego mycia trzeba raz na jakiś czas zrobić serwis takiej powłoki.

Powłoka nie jest pancerna i też trzeba o nią dbać. Ochronę lakieru zapewnia, ale pod warunkiem, że sama jest w dobrym stanie.

Tu masz zajawkę jak wygląda prawidłowy serwis powłoki: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 500 metrów do bardzo popularnego i z ocen wynika że dobrego studia detailingowego, więc chyba bardziej ku temu się skuszę i wykupię sobie u nich jakiś abonament. W takim razie pozostaje tylko z pytaniem, czy coś do codziennego użytku w czyszczeniu auta mi się przyda? Jakiś interior cleaner, czy fluffy ręcznik jak będę jechał tylko umyć pod wodą na myjce?