Bananek626 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 Siemanko, mam pewien kłopot, ponieważ będę zabierał się za wykonanie korekty na swoim Lexusie, z lakierem 3-warstwowym Matador Red Mica. Lakier nie jest w jakimś strasznym stanie, chcę mu nadać trochę świeżości i usunąć trochę rys. Po wyczytaniu paru tematów mam swój zestaw, a mianowicie: -na początek pasta Menzerna PF2500 i miękki pad. -na finish pasta Menzerna SF4500(3800) i też miękki lub finishowy pad Od samego początku zastanawiałem się nad Menzerną 3in1, ale jakoś zbiło mnie z tropu. Macie jakieś zastrzeżenia co do moich wytycznych, zmienili byście coś? Polerka to raczej jakaś DA ze skokiem 8mm(na dniach zakupie :D). Lakier raczej z gatunku miękkich, więc nie chce też zbytnio przesadzić.
powalla Opublikowano 20 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 Ja bym inaczej podszedł , bo maszynka licha do cięcia więc zamiast 2 past kupił 3D one i padami regulował pracę tzn. kupił 2 niebieskie naty i 2 czerwone .
Bananek626 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 Okej, a jakbym miał maszynę o większym skoku tzn. taki Hamron z Juli? Maszyny jeszcze nie mam. Ten 3D one to też takie 3w1? Ciekawi mnie właśnie czy takie grubsze rysy też zbierze, oczywiście przy odpowiednim padzie
sparco0 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 3d one to normalna pasta, nie żadne aio, bez żadnych wypełniaczy/wosków. Siłę cięcia/wykończenie regulujesz padami. Na cuttingowym padzie/futrze potrafi konkretnie wyciąć. Lexus to miękki lakier, więc może się okazać że taki żółty nat sporo Ci wytnie. Robiłem rx450h w tej starszej budzie (2013?) 3d one + żółty/niebieski nat i wykończyłem czerwonym, tylko że na rotacji.
analyzator Opublikowano 20 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 Piszę tylko znając teorię a nie z praktyki. Sprawdź czy ten lakier to nie jest ceramiclear. https://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-101-a/122735-lexus-self-healing-paint-detailing.html
Bananek626 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 Godzinę temu, sparco0 napisał: 3d one to normalna pasta, nie żadne aio, bez żadnych wypełniaczy/wosków. Siłę cięcia/wykończenie regulujesz padami. Na cuttingowym padzie/futrze potrafi konkretnie wyciąć. Lexus to miękki lakier, więc może się okazać że taki żółty nat sporo Ci wytnie. Robiłem rx450h w tej starszej budzie (2013?) 3d one + żółty/niebieski nat i wykończyłem czerwonym, tylko że na rotacji. Spoczko, tak też zrobię, ile tak mniej więcej pasty będzie potrzeba? 250ml powinno starczyć raczej na spokojnie. Pokombinuje z padami tak jak piszecie. Godzinę temu, analyzator napisał: Piszę tylko znając teorię a nie z praktyki. Sprawdź czy ten lakier to nie jest ceramiclear. https://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-101-a/122735-lexus-self-healing-paint-detailing.html Nie wiem czy jest to ceramiclear, doinformuje się co i jak. Wiem tylko tyle że jest 3-warstwowy. Tzn. Podkład, kolor bazowy i klar tzw. Bezbarwny. Znajomy ma IS-F’a w tym właśnie kolorze i wiem że działał coś w temacie korekt, więc się dopytam co i jak
RoBee Opublikowano 20 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 Wiem tylko tyle że jest 3-warstwowy. Tzn. Podkład, kolor bazowy i klar tzw. Bezbarwny.[\quote]Czyli jak 99,9% aut na rynku...
sparco0 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 @Bananek626 oczywiście że wystarczy, one jest bardzo wydajny i nie zapycha padów, także nie na jednego takiego Lexa Ci 237ml starczy
Bananek626 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 Super, dzięki wielkie za pomoc. Jak będę już po to wrzucę efekty
Bananek626 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2021 Jeszcze ostatnie pytanie ile padów będzie mi potrzebne, wiem że trzeba je czyścić, po dwa-trzy z koloru?
sparco0 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2021 Tak weź na początek po 3szt. każdego koloru który chcesz wykorzystać.
analyzator Opublikowano 21 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2021 @Bananek626 zwróć uwagę na post Mikea Phillipsa w temacie który linkowalem.
Bananek626 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2021 Tak właśnie zrobię. Kontaktowałem się z tym znajomym, i powiedział mi że w studiu detailingowym do którego oddawał nie mieli żadnego problemu z wykonaniem korekty na tym samym kodzie lakieru.
powalla Opublikowano 21 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2021 W studiu nie mieli bo mieli to czego Ty nie masz ... wiedze i doswiadczenie
Bananek626 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2021 Okej, to znaczy w jaki sposób w razie „w” trzeba postępować z takim lakierem, macie jakieś podpowiedzie co i jak?
analyzator Opublikowano 21 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2021 @Bananek626 przeczytaj post mikea jeszcze raz bo pisze dokładnie co na tym lakierze zrobić trzeba na dole podpowiadają się inne podobne tematy. Sprawdź czy to jest wspomniany lakier.
Bananek626 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2021 Zagłębiłem się w ten temat i z moich spostrzeżen wynika że, samochody które posiadają tzw. ceramiclear, posiadają przed oznaczeniem lakieru literkę "C", nie tyczy się to chyba jedynie kanadyjskich wersji Mercedesa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się