Jump to content

Recommended Posts

Posted

Siemanko, mam pewien kłopot, ponieważ będę zabierał się za wykonanie korekty na swoim Lexusie, z lakierem 3-warstwowym Matador Red Mica. Lakier nie jest w jakimś strasznym stanie, chcę mu nadać trochę świeżości i usunąć trochę rys. Po wyczytaniu paru tematów mam swój zestaw, a mianowicie:

-na początek pasta Menzerna PF2500 i miękki pad.

-na finish pasta Menzerna SF4500(3800) i też miękki lub finishowy pad

Od samego początku zastanawiałem się nad Menzerną 3in1, ale jakoś zbiło mnie z tropu. Macie jakieś zastrzeżenia co do moich wytycznych, zmienili byście coś? Polerka to raczej jakaś DA ze skokiem 8mm(na dniach zakupie :D). Lakier raczej z gatunku miękkich, więc nie chce też zbytnio przesadzić.

Posted

Ja bym inaczej podszedł , bo maszynka licha do cięcia więc zamiast 2 past kupił 3D one i padami regulował pracę tzn. kupił 2 niebieskie naty i 2 czerwone . 

Posted

Okej, a jakbym miał maszynę o większym skoku tzn. taki Hamron z Juli? Maszyny jeszcze nie mam. Ten 3D one to też takie 3w1? Ciekawi mnie właśnie czy takie grubsze rysy też zbierze, oczywiście przy odpowiednim padzie

Posted

3d one to normalna pasta, nie żadne aio,  bez żadnych wypełniaczy/wosków. Siłę cięcia/wykończenie regulujesz padami. Na cuttingowym padzie/futrze potrafi konkretnie wyciąć. Lexus to miękki lakier, więc może się okazać że taki żółty nat sporo Ci wytnie. Robiłem rx450h w tej starszej budzie (2013?) 3d one + żółty/niebieski nat i wykończyłem czerwonym, tylko że na rotacji.

Posted
Godzinę temu, sparco0 napisał:

3d one to normalna pasta, nie żadne aio,  bez żadnych wypełniaczy/wosków. Siłę cięcia/wykończenie regulujesz padami. Na cuttingowym padzie/futrze potrafi konkretnie wyciąć. Lexus to miękki lakier, więc może się okazać że taki żółty nat sporo Ci wytnie. Robiłem rx450h w tej starszej budzie (2013?) 3d one + żółty/niebieski nat i wykończyłem czerwonym, tylko że na rotacji.

Spoczko, tak też zrobię, ile tak mniej więcej pasty będzie potrzeba? 250ml powinno starczyć raczej na spokojnie. Pokombinuje z padami tak jak piszecie.

Godzinę temu, analyzator napisał:

Piszę tylko znając teorię a nie z praktyki. Sprawdź czy ten lakier to nie jest ceramiclear.

https://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-101-a/122735-lexus-self-healing-paint-detailing.html

Nie wiem czy jest to ceramiclear, doinformuje się co i jak. Wiem tylko tyle że jest 3-warstwowy. Tzn. Podkład, kolor bazowy i klar tzw. Bezbarwny.

Znajomy ma IS-F’a w tym właśnie kolorze i wiem że działał coś w temacie korekt, więc się dopytam co i jak 😅

Posted
Wiem tylko tyle że jest 3-warstwowy. Tzn. Podkład, kolor bazowy i klar tzw. Bezbarwny.[\quote]

Czyli jak 99,9% aut na rynku...
Posted

Tak właśnie zrobię.
Kontaktowałem się z tym znajomym, i powiedział mi że w studiu detailingowym do którego oddawał nie mieli żadnego problemu z wykonaniem korekty na tym samym kodzie lakieru. 

Posted

Okej, to znaczy w jaki sposób w razie „w” trzeba postępować z takim lakierem, macie jakieś podpowiedzie co i jak? 

Posted

@Bananek626 przeczytaj post mikea jeszcze raz bo pisze dokładnie co na tym lakierze zrobić trzeba 😉 na dole podpowiadają się inne podobne tematy. Sprawdź czy to jest wspomniany lakier.

Posted

Zagłębiłem się w ten temat i z moich spostrzeżen wynika że, samochody które posiadają tzw. ceramiclear, posiadają przed oznaczeniem lakieru literkę "C", nie tyczy się to chyba jedynie kanadyjskich wersji Mercedesa. 

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.