Skocz do zawartości

Otarty zderzak


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 664
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
A jest ktoś może z Warszawy (lub okolic Płd-Zach region) kto mógłby rzucić na te rysy okiem??

 

Kolego zapraszamy dziś na spot od kolo 19 Górczewska lazurowa parking McD . na pewno ktoś zobaczy . Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

lekki OT ale myslę że to info się yuniversowi przyda

yunivers zakładając takie okulary sobie duzo ale to dużo bardziej szkodzisz niż bez

przyciemnione okulary sprawiają że źrenica się bardziej otwiera i jeszcze więcej UV atakuje twoje oczy ponieważ nie masz filtra uv, radzę za dużo ich nie używać na co dzień

Opublikowano

A może ktoś z Wrocka? Potrzebuję kogoś kto obejrzałby zarysowania na samochodzie i doradziłby mi co powinnam zrobić bądź jeżeli okaże się, że wystarczy pasta lekkościerna to za opłatą pomoże mi jej prawidłowo użyć. Moje gg 6861454 ew. pw

Opublikowano

witam,

mam zamiar przed korektą całego auta zająć się głębszymi rysami...

ale trochę boję się, że coś zepsuję ;p dlatego mam pytanie:

szlifując rysę koreczkiem i papierem 2500 jaki powinienem stosować nacisk na powierzchnię?

ile czasu mniej więcej powinienem szlifować? (minutę, 5min, 15min?)

lakier miękki honda

 

pozdr.

Opublikowano
witam,

mam zamiar przed korektą całego auta zająć się głębszymi rysami...

ale trochę boję się, że coś zepsuję ;p dlatego mam pytanie:

szlifując rysę koreczkiem i papierem 2500 jaki powinienem stosować nacisk na powierzchnię?

ile czasu mniej więcej powinienem szlifować? (minutę, 5min, 15min?)

lakier miękki honda

 

pozdr.

Z czuciem rób ;)

 

 

Nie trzyj długo, będziesz widział czy trzeba jeszcze szlifować czy się już "zrównały" z powierzchnią.

Opublikowano
ale trochę boję się, że coś zepsuję ;p

i słusznie :kox:

szlifując rysę koreczkiem i papierem 2500 jaki powinienem stosować nacisk na powierzchnię?

rób delikatnie i patrz jakie efekty, powinno się "ładnie" zmatowić, na początku papier jest ostry potem się trochę tępi nie dociskaj na siłę

ile czasu mniej więcej powinienem szlifować?

tutaj może odpowiedzieć tylko miernik :D jak dużo klaru możesz rysę usunąć jak nie lepiej spłycić niż przetrzeć a o to nie trudno

lakier miękki honda

w takim razie proponuje używać 3000

Opublikowano

Witam

Myślę że zadaje pytanie w odpowiednim dziale, jeśli nie to proszę o usunięcie. Posiadam Vectre GTS ciemny granat która wymaga polerowania. Oddaję ją do polerowania we Włocławku - sam za polerowanie się nie zabieram, nie mam czasu ani sprzętu. Vectra pomimo zmatowiałego lakieru posiada ponadto liczne ryski do białego podkładu, oraz odbicia lakieru po kamieniach. Chciałbym się dowiedzieć czy mógłbym przed polerowaniem wykonać jakieś zabiegi które usuną te ryski i odpryski (może jakaś dwuskładnikowa zaprawka z ASO), a po polerowaniu nie będą one widoczne? Te defekty wyglądają tak:

6b518026316365a5gen.jpg

f2bf43eb2ebe968dgen.jpg

 

Odprysk bezbarwnego na zderzaku - podejrzewam że kiedyś był on malowany:

b456fe71d40fb5aagen.jpg

 

Odpryski po kamieniach na masce - kiedyś już potraktowane zaprawką:

fb2196fb9226a8b1gen.jpg

 

Kilka takich rys 3-5 cm jest na masce - do białego:

fc27e0ad6391b671gen.jpg

 

Odprysk lakieru chyba do gołej blachy (widać czarne a nie granatowe):

e5bfdf9151497e34gen.jpg

 

Czy może wstrzymać się i poprawki zrobić po polerce?

Opublikowano

J abym zrobił zaprawki teraz, potem równanie papierem i polerka. 'Polermistrz' powinien sobie poradzić

Opublikowano

Chodziło mi o odpryski po kamieniach na masce, sam tak robiłem jest lepiej ale perfekcji nie osiągniemy.

 

Te odpryski bezbarwnego to może lakierowanie smart repair by coś dało.

Opublikowano

Po przeczytaniu większości problemów jakie się tutaj pojawiały, sprawdziłem jeszcze raz moje rysy - na szczęście większość się okazała powierzchowna a biała barwa to barwa claru - na ciemnym lakierze to mocniej widać (po zwilgoceniu wodą nie są białe). Więc zapewne jeśli polerka tego nie ściągnie to spłyci i będzie mniej widoczne, wiec czy nie ma sensu tego paprać jakimś bezbarwnym na wykałaczce? Tylko nieliczne przebijają się do podkładu.

Opublikowano

Mnie jakiś !#$%^ przerysował tylne drzwi na całej długości. Głęboka rysa, do lakieru bazowego (ciemna zieleń metalik). Wypełniałem właśnie bezbarwnym za pomocą wykałaczki. Po 2ch tygodniach papier wodny 1500, 2000, 2500 i polerka. Rysa zdecydowanie mniej rzuca się w oczy. Można jej nawet nie zauważyć chyba, że wiesz gdzie była. Przed polerką polecam wypełnienie ponieważ nie jest z tym dużo roboty a po polerce uzyskujemy gładką powierzchnię. W zagłębieniu nie zbiera się brud co uwidacznia rysę po każdym deszczu. Chyba, że masz możliwość spolerowania na 0 tak, że zostanie bezpieczna warstwa bezbarwnego, wtedy nie ma się co bawić. Ja nie miałem tego komfortu :wallbash:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Czy takie otarcia tylnego zderzaka i lusterka dam radę usunąć UC Megas'a+Tricolor aplikator +PB Black Hole +Wosk też PB? Czy może powinienem użyć czegoś innego. Samochód to Passat 2008r. Dziękuję za wszelkie pomocne odpowiedzi. ;)

 

j8pfjprniqd6_t.jpg

 

egy0qknp9roz_t.jpg

Opublikowano

Pomocz miejsce defektu wodą. Jeśli pod wpływem wody powróci kolor lakieru, to raczej da się spolerować. Jeśli po zmoczeniu rysy wciąż będą jasne, wtedy prawdopodobnie nie uda się spolerować w 100%. Ten sposób pomaga też oszacować które miejsca warto intensywniej polerować, a gdzie defekt przebił się przez warstwę koloru.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.