daylander Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2012 A jest ktoś może z Warszawy (lub okolic Płd-Zach region) kto mógłby rzucić na te rysy okiem??
tfelek Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2012 A jest ktoś może z Warszawy (lub okolic Płd-Zach region) kto mógłby rzucić na te rysy okiem?? Kolego zapraszamy dziś na spot od kolo 19 Górczewska lazurowa parking McD . na pewno ktoś zobaczy . Pozdrawiam
yunivers Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Hej polerował ktoś plastikowe szkiełka okularów przeciw słonecznych? Bo mam troche z rysowane i trzeba by się ich pozbyć
Rosemeyer Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Hej polerował ktoś plastikowe szkiełka okularów przeciw słonecznych? Bo mam troche z rysowane i trzeba by się ich pozbyć Filtry zedrzesz
yunivers Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 to okulary za 20zł mają filtry?
dzinkins Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 to okulary za 20zł mają filtry? To po co polerować Kup nowe
falon Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 lekki OT ale myslę że to info się yuniversowi przyda yunivers zakładając takie okulary sobie duzo ale to dużo bardziej szkodzisz niż bez przyciemnione okulary sprawiają że źrenica się bardziej otwiera i jeszcze więcej UV atakuje twoje oczy ponieważ nie masz filtra uv, radzę za dużo ich nie używać na co dzień
krzysia Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 A może ktoś z Wrocka? Potrzebuję kogoś kto obejrzałby zarysowania na samochodzie i doradziłby mi co powinnam zrobić bądź jeżeli okaże się, że wystarczy pasta lekkościerna to za opłatą pomoże mi jej prawidłowo użyć. Moje gg 6861454 ew. pw
djtomas Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 witam, mam zamiar przed korektą całego auta zająć się głębszymi rysami... ale trochę boję się, że coś zepsuję ;p dlatego mam pytanie: szlifując rysę koreczkiem i papierem 2500 jaki powinienem stosować nacisk na powierzchnię? ile czasu mniej więcej powinienem szlifować? (minutę, 5min, 15min?) lakier miękki honda pozdr.
senz Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 witam, mam zamiar przed korektą całego auta zająć się głębszymi rysami... ale trochę boję się, że coś zepsuję ;p dlatego mam pytanie: szlifując rysę koreczkiem i papierem 2500 jaki powinienem stosować nacisk na powierzchnię? ile czasu mniej więcej powinienem szlifować? (minutę, 5min, 15min?) lakier miękki honda pozdr. Z czuciem rób Nie trzyj długo, będziesz widział czy trzeba jeszcze szlifować czy się już "zrównały" z powierzchnią.
maya Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 ale trochę boję się, że coś zepsuję ;p i słusznie szlifując rysę koreczkiem i papierem 2500 jaki powinienem stosować nacisk na powierzchnię? rób delikatnie i patrz jakie efekty, powinno się "ładnie" zmatowić, na początku papier jest ostry potem się trochę tępi nie dociskaj na siłę ile czasu mniej więcej powinienem szlifować? tutaj może odpowiedzieć tylko miernik jak dużo klaru możesz rysę usunąć jak nie lepiej spłycić niż przetrzeć a o to nie trudno lakier miękki honda w takim razie proponuje używać 3000
djtomas Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 dzięki za odpowiedzi, o miernik popytam znajomych a papier poszukam w siebie w mieście 3M Trizact 3000
vasteq Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Witam Myślę że zadaje pytanie w odpowiednim dziale, jeśli nie to proszę o usunięcie. Posiadam Vectre GTS ciemny granat która wymaga polerowania. Oddaję ją do polerowania we Włocławku - sam za polerowanie się nie zabieram, nie mam czasu ani sprzętu. Vectra pomimo zmatowiałego lakieru posiada ponadto liczne ryski do białego podkładu, oraz odbicia lakieru po kamieniach. Chciałbym się dowiedzieć czy mógłbym przed polerowaniem wykonać jakieś zabiegi które usuną te ryski i odpryski (może jakaś dwuskładnikowa zaprawka z ASO), a po polerowaniu nie będą one widoczne? Te defekty wyglądają tak: Odprysk bezbarwnego na zderzaku - podejrzewam że kiedyś był on malowany: Odpryski po kamieniach na masce - kiedyś już potraktowane zaprawką: Kilka takich rys 3-5 cm jest na masce - do białego: Odprysk lakieru chyba do gołej blachy (widać czarne a nie granatowe): Czy może wstrzymać się i poprawki zrobić po polerce?
Piciosz Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 J abym zrobił zaprawki teraz, potem równanie papierem i polerka. 'Polermistrz' powinien sobie poradzić
miki Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Piciosz, o czym Ty człowieku piszesz. Przyjrzyj się jeszcze raz uszkodzeniom, a później pisz o polermistrzach.
vasteq Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czyli rozumiem że jestem w beznadziejnej sytuacji?
gruby_RS Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 miki raczej wie co pisze ja jestem tylko "oczytanym laikiem" ale IMO zaprawki na takich uszkodzeniach to dramatyczna rzeźba...
Piciosz Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Chodziło mi o odpryski po kamieniach na masce, sam tak robiłem jest lepiej ale perfekcji nie osiągniemy. Te odpryski bezbarwnego to może lakierowanie smart repair by coś dało.
vasteq Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Po przeczytaniu większości problemów jakie się tutaj pojawiały, sprawdziłem jeszcze raz moje rysy - na szczęście większość się okazała powierzchowna a biała barwa to barwa claru - na ciemnym lakierze to mocniej widać (po zwilgoceniu wodą nie są białe). Więc zapewne jeśli polerka tego nie ściągnie to spłyci i będzie mniej widoczne, wiec czy nie ma sensu tego paprać jakimś bezbarwnym na wykałaczce? Tylko nieliczne przebijają się do podkładu.
sand Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Mnie jakiś !#$%^ przerysował tylne drzwi na całej długości. Głęboka rysa, do lakieru bazowego (ciemna zieleń metalik). Wypełniałem właśnie bezbarwnym za pomocą wykałaczki. Po 2ch tygodniach papier wodny 1500, 2000, 2500 i polerka. Rysa zdecydowanie mniej rzuca się w oczy. Można jej nawet nie zauważyć chyba, że wiesz gdzie była. Przed polerką polecam wypełnienie ponieważ nie jest z tym dużo roboty a po polerce uzyskujemy gładką powierzchnię. W zagłębieniu nie zbiera się brud co uwidacznia rysę po każdym deszczu. Chyba, że masz możliwość spolerowania na 0 tak, że zostanie bezpieczna warstwa bezbarwnego, wtedy nie ma się co bawić. Ja nie miałem tego komfortu
masa140 Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2012 Witam Czy takie otarcia tylnego zderzaka i lusterka dam radę usunąć UC Megas'a+Tricolor aplikator +PB Black Hole +Wosk też PB? Czy może powinienem użyć czegoś innego. Samochód to Passat 2008r. Dziękuję za wszelkie pomocne odpowiedzi.
dzinkins Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2012 Na pewno sporo przymaskujesz ale wszystko raczej nie zejdzie Ze zdjęć ciężko ocenić czy da radę to wyciągnąć do zera
masa140 Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2012 Pod palcem te rysy są gładkie tylko kolor maja biały to chyba nie jest tak źle.
Tomasz KRK Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2012 Pomocz miejsce defektu wodą. Jeśli pod wpływem wody powróci kolor lakieru, to raczej da się spolerować. Jeśli po zmoczeniu rysy wciąż będą jasne, wtedy prawdopodobnie nie uda się spolerować w 100%. Ten sposób pomaga też oszacować które miejsca warto intensywniej polerować, a gdzie defekt przebił się przez warstwę koloru.
SzaKal Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2012 Tomasz KRK, Tomek Ty jesteś guru i znowu się dowiedziałem czegoś interesującego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się