Skocz do zawartości

Otarty zderzak


Gość Marczi11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 664
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jest dość głęboka bo na grubość zapałki jak pisałem, może są jakieś

 

Uznałem za oczywiste, że to szerokosć rysy. Bo głębokośc na grubość zapałki to prawie dziura na wylot. Tak jak napisali koledzy wyżej. Grubość lakieru to sa dziesiąte cześci milimetra. Wię niemożliwością jest żeby bylo jak piszesz. Wrzuć dokładne zdjęcie w.w. rysy, byle nie robione taboretem bo nic to nie da.

 

Rubbing compound raczej wiele nie pomoże, moim zdaniem jest słabszy od UC, a ręcznie to już w ogóle. Wypłeniacze też na takie nie pomagają, ale czekamy na ZDJĘCIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że jeśli rysa ma głębokość 1mm to idzie cały element do lakiernika, chyba że ma być to zrobione "po łebkach" to papier ścierny którym lecimy do żywego, zmywacz silikonowy, podkład w spreju, lakier i klar też, dwa dni później polerka i jakoś bedzie, ale to taka amatorszczyzna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim, cieszy mnie fakt, że chcecie mi pomóc, a raczej mojemu koledze bo to jego auto. Na pewno wrzucę fotki, ale nie wiem jak szybko bo ostatnio pracujemy dość długo i jest ciemno gdy wracamy, a z lampą nie bardzo będzie widać efekt. No może nie jest tak głęboka ta rysa ale szeroka na grubość zapałki to będzie. Jeszcze raz serdecznie dziękuję.

A drobniejszym rysom ten preparat coś zaradzi: Meguiar's ScratchX 2.0 ? :ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że jeśli rysa ma głębokość 1mm to idzie cały element do lakiernika, chyba że ma być to zrobione "po łebkach" to papier ścierny którym lecimy do żywego, zmywacz silikonowy, podkład w spreju, lakier i klar też, dwa dni później polerka i jakoś bedzie, ale to taka amatorszczyzna.

 

Chciałbym zobaczyć to na srebrnym lakierze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek_S,

tak jak pisałem będzie to amatorszczyzna i będzie widać że było coś robione, ale jak ktoś nie chce wydawać minimum 500zł na polakierowanie maski u lakiernika który dysponuje komorą lakierniczą to może tak zrobić.

GUCIO-59, jak chcesz to robić sam to poczytaj to forum http://lakierowanko.info/

tam masz opisane co i jak.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, kupując samochód nie zauważyłęm sporego zadrapania na bagazniku w moim sedanie. Jest wielkości ok 2cm kw. Widać że sięga chyba aż blachy i za bardzo nie wiem jak się tego pozbyć. Może macie jakieś pomysły??

 

 

 

dsc00174gc.jpg

 

 

 

 

A swilre aż się uśmiechają do mnie ale niestety bede mógł je tylko ręcznie przypucować przed zimą :dontknow:

 

Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są głębokie zadrapania aż do blachy, tak jakby komuś coś siezkiego na maske spadło i zarysowało. W sumie nie mam pojęcia od czego to się mogło zrobić.

 

Ale korzystając z tego że juz wrzuciłem fotkę to odnośnie tych słirli mam małe pytanie. Czy do usunięcia ich z całej maski wystarczą mi pasty PG1000 PF2500 SF4000? Czy może da radę zrobić to 2 pastami? Jeżeli tak to jakimi? Czy przeskok pomiędzy FG500 do SF4000 wymaga jakiegoś pośredniego szlifu pomiędzy? I czy pad Twardy i wykończeniowy będą tu oki czy jakieś inne jeszcze bedą potrzebne?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dziś uderzyła a raczej lekko dotknęła mnie babeczka na parkingu. Ucierpiał błotnik lewy tylny. Oprócz przytartego lakieru mam małe pęknięcie plastiku i nie wiem teraz co z tym robić. Czy tylko mazakiem podmalować, czy czymś to może wypełnić czy zetrzeć większy kawałek, podszpachelkować i zamalować? Prosze o pomoc jak to ztobić i co byłoby najlepsze.

p1020398a.th.jpg

 

http://imageshack.us/photo/my-images/829/p1020398a.jpg/

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi określić czy to pęknięcie jest na wylot czy tylko się zderzak lekko pogiął i odprysło z niego tej farby i zrobił się rowek. Myślałem nad tym żeby ładnie nożykiem wyrównać brzegi, zrobić taki V rowek i go czymś wypełnić i lekko prysnąć na czarno. A te tysy na wasze oko da radę spolerować? Użyłem UC na Germanie ale średnio pomogło. Nie wiem czy próbować polerką to zjechać bo posiadam tylko UC jak na razie.

Czekam na wasze propozycja co z tym zrobić bo ja nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smart powinien dać rade.

Nie wiem czy to Twój kłopot bo naprawa chyba z ubezpieczenia sprawcy.

 

Nie chce naciągać babeczki na koszta bo wiem że to będzie napewno nie mało a tu w anglii bardzo lubią podnosić sporo ubezpieczenia jeżeli ma się jakąś "wpadkę" na koncie. Chcę zakupić to co mi będzie potrzebne do naprawienia tego, a jej dam po prostu paragon do zapłacenia, a wszytko naprawię sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

chciałbym zatuszować rysę do podkładu w ten sposób:

papier ścierny -> baza -> klar -> papier ścierny

czy papier ścierny 2000 da się ręcznie wyprowadzić do jakiegoś akceptowalnego stanu? auto przed korektą, która nie wiem czy kiedyś nastąpi

jeżeli da się to jakiego aplikatora i pasty użyć ? najlepiej jak najniższa półka cenowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

djtomas a dlaczego papier przed bazą? chyba że chcesz pociągnąć lekko tym papierem wzdłuż rysy żeby klar później mógł się przyczepić. Ja tak robię przy rysach.

 

Najlepiej popraw jeszcze na koniec P2500. Aplikator biały Valet Pro Ergo Polishing i do tego Menzerna FG500 (robiłem tak kilka razy i zdaje egzamin :good: ). Ewentualnie zamiast FG500 możesz spróbować Ultimate Compound z tym że może być więcej pracy, ale UC pewnie bardziej Ci się przyda w przyszłości skoro nie planujesz maszynowej korekty.

 

W zależności od lakieru trzeba będzie zrobić 2-3 podejścia. I zaopatrz się w IPA do inspekcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

moje autko pełne jest rysek po myjni automatycznej, poglądowo tak to wygląda jak na zdjęciu:

13ad60da03aea6c2m.jpg

Ryski są wszędzie.

Czy do zlikwidowania ich mogę użyć meguiar's ultimate compound czy autoglym srp?

Któryś z tych środków da radę? Czy można próbować polerować to ręcznie czy od razu lepiej maszynowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.