dzinkins Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 panowie czemu chcecie wyprowadzać zmatowienia po 2500? Po coś jest trizact? Po drugie na zielonym 3m ze średnio-mocnym docisku ok. 1500 obr. i bardzo ładnie wszystko wychodzi.... nikt tu nie kuma o co chodzi kolego weź podpowiedz co i jak? Mily napisał/a: panowie czemu chcecie wyprowadzać zmatowienia po 2500? Po coś jest trizact? mozna jasniej Dokładnie
avocado Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 coś chyba za bardzo zaszalałem papierem i chyba przetarłem, oto efekt: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/451 ... b133.html# Da się coś z tym zrobić czy lakiernik?
k24 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 Możesz zabezpieczyć woskiem i udawać że nic się nie stało, jednak w kwestii usunięcia tego to tylko lakiernik pomoże.
dzinkins Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 coś chyba za bardzo zaszalałem papierem i chyba przetarłem, oto efekt: http://www.fotosik.pl/pok...08b47b133.html# Da się coś z tym zrobić czy lakiernik? ożesz zabezpieczyć woskiem i udawać że nic się nie stało, jednak w kwestii usunięcia tego to tylko lakiernik pomoże. Dokładnie Nie wiem czemu nagle wszyscy porali się na papierki Bez czujnika, doświadczenia i od razu na żywioł na swoich autach zamiast na panelach testowych
Pavlik Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 dzinkins, kazdego korci aby chociaz troszeczke pozbyc sie morki, mnie juz powoli przechodzi a jesli ktos chce dalej brnac w lustro, niech sprobuje papierkow Kovax'a, niebo a ziemia w porownaniu wodnymi, przynajmniej tymi co ja mialem.
dzinkins Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 niech sprobuje papierkow Kovax'a, niebo a ziemia w porownaniu wodnymi, przynajmniej tymi co ja mialem. dobrze że to dodałeś
paluch Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 mozna jasniej Trizact to papier z firmy 3M ma zupełnie inne ziarno. Ja mam taki w wersji 3000 jest jeszcze 1000. Tyle, że ja mam na szlifierkę oscylacyjną więc zmatowienia zupełnie inne niż ręcznie. Ostatnio dłubałem czarną E46 całe drzwi przeleciane szlifierką. 2 przejazdy FG 500 lub S2 orange i śladów nie ma żadnych. Przy matowaniu miejscowym rys nawet czasami znika po jednym dłuższym przejeździe.
gruby_RS Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 jest jeszcze 1000 Raczej 1500 i 3000 to jest system 3M szlifierkę oscylacyjną Co to jest? powietrze, prąd, jaki skok? 2 przejazdy FG 500 lub S2 orange i śladów nie ma żadnych Jakbyś napisał że po matowieniu ręcznym, to bym się roześmiał, ale skoro maszynką to napisz, proszę, więcej co i jak? żadnych śladów po szlifie, ani ogonków po skoku maszynki....? matowaniu miejscowym rys nawet czasami znika po jednym dłuższym przejeździe. Znika tak, ale kilka myć i....... Niespecjanie wierzę w jeden, dwa przejazdy, a oprócz tego coraz mniej wierzę w tzw płyny inspekcyjne w temacie wyciągania papieru
paluch Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 Co to jest? powietrze, prąd, jaki skok? Powietrze, 2.5 mm skok Jakbyś napisał że po matowieniu ręcznym, to bym się roześmiał, ale skoro maszynką to napisz, proszę, więcej co i jak? żadnych śladów po szlifie, ani ogonków po skoku maszynki....? Po ręcznym bym tak nie napisał bo wiem jak ciężko to wyciągnąć. Nie ma nic tak jak powiedziałem, miałem kiedyś maszynkę ze skokiem 4 i 5 mm to zostawały ogonki i ślady były widać - problem w wyciągnięciu mniej więcej taki jak po pracy ręcznej. Znika tak, ale kilka myć i....... Niespecjanie wierzę w jeden, dwa przejazdy, a oprócz tego coraz mniej wierzę w tzw płyny inspekcyjne w temacie wyciągania papieru Tu bym się kłócił (chociaż z Masterem nie wypada ), testowane w szczególności na czarnych lakierach Vag'owskich, BMW i mojej miękkiej Hondzie. Płyny po kolei: IPA Zmywacz silikonu Novol oraz podobno lepszy Spectral CarPro Eraser BMW było myte przeze mnie po korekcie 3 razy i nie wyszło nic. A Honda - moja czyli myta na bieżąco również żadnych niepokojących śladów nie widać oprócz nowych Swirli. [ Dodano: 30 Czerwiec 2012, 20:50 ] Raczej 1500 i 3000 to jest system 3M http://www.klakiernik.pl/Krazek_scierny ... -1145.html Przykładowo tutaj jest 1000, o którym mówiłem
dunga Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 gruby_RS, , paluch, jaką maszynkę możecie polecić ??
paluch Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ja akurat posiadam Nortona ze skokiem 2.5 mm i średnicą 150 mm. Cena trochę zaporowa bo około 1300 zł - ale miałem dobrą okazję
dunga Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 paluch, a do 1000zl co byś polecił i czym się kierować przy zakupie ?
miki Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 paluch, bez obrazy ale pierdolisz jak potrzaskany, coś gdzieś słyszałeś ale nie wiesz za bardzo co i jak. Szlifierką oscylacyjną to sobie możesz w stolarstwie działać. Ten podobno lepszy zmywacz silikonu który się zwie spectral to też novol. I te Twoje ochy i achy do trizaca, według mnie to gówno i nic więcej, krążek za 20zł trzyma się rzepa do 5 oderwań, żenada. Po za tym samym 3000 nic się nie da zrobić. Szkoda kasy, czasu i prądu.
paluch Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 paluch, bez obrazy ale p***l jak potrzaskany, coś gdzieś słyszałeś ale nie wiesz za bardzo co i jak. Szlifierką oscylacyjną to sobie możesz w stolarstwie działać. Ten podobno lepszy zmywacz silikonu który się zwie spectral to też novol. I te Twoje ochy i achy do trizaca, według mnie to gówno i nic więcej, krążek za 20zł trzyma się rzepa do 5 oderwań, żenada. Po za tym samym 3000 nic się nie da zrobić. Szkoda kasy, czasu i prądu. Wiem, że Spectral to linia Novola i co z tego ? Napisałem, że niby lepszy nie napisałem, że to nie novol. Używam również 1000 a nie tylko 3000. Co do trwałości to się zgodzę. Ale mam tego mały zapas więc wykorzystuję.
Pavlik Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2012 niech sprobuje papierkow Kovax'a, niebo a ziemia w porownaniu wodnymi, przynajmniej tymi co ja mialem. dobrze że to dodałeś coś tam kupiłem wodnego w PSB BTW, jak będziesz mieć czas któregoś popołudnia to mógłbyś wpaść do Wesołej z Trizackt'iem zobaczyć co to coś potrafi gdy się dobrze w niego dmuchnie
dzinkins Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2012 BTW, jak będziesz mieć czas któregoś popołudnia to mógłbyś wpaść do Wesołej z Trizackt'iem zobaczyć co to coś potrafi gdy się dobrze w niego dmuchnie Mówisz i masz , termin ustalimy na komisyjną pracę
igor1906 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 drodzy koledzy, znajomy poprosil mnie o korekte lakieru jego golfa IV, kolor czarny, z tym ze jest jedno ale. poprzedniemu wlascicielowi ktos pozazdroscil i przelecial czyms caly bok auta, w sumie 2 rysy sa bardzo widoczne. pytanie - wiem ze ich na zero nie wyprowadze ale jak najskuteczniej i czym moglbym je zamaskowac? foty robione telefonem, za jakies 2tyg bede mial auto to moge dokladniejsze zrobic.
dzinkins Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 Chyba da się ją zdjąć Czujnik, papierki i trochę wyczucia A można i na sapera
igor1906 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 czujnika sie jeszcze nie dorobilem ale na dniach wejdzie najtanszy (2450518827). co do papierkow kurde to jestem zielony, dopiero raczkuje w detailingu a tu widze wrzucasz mnie na gleboka wode udzielilbys jakis rad?
dzinkins Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 T dopiero raczkuje w detailingu a tu widze wrzucasz mnie na gleboka wode Tak się człowiek uczy Zakup koreczek z papierkiem (dla bezpieczeństwa) 2000-3000 lub papier wodny 3000 polecam 3M trizact i do dzieła Moczysz papier, klocek (albo jakąś imitacje ) i ruchem prostopadłym do rysy matujesz następnie polerka od mocnej pasty po finishową Nooooooooooooo coś takiego
igor1906 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 masz racje, od czegos trzeba zaczac. mam 2 tyg az znajomy odda mi auto, wiec mam czas na skompletowanie ekwipunku mam w domu drzwi od poprzedniego auta wiec sobie je rysne i bede modzil a powiedz mi czy nie lepiej by bylo najpierw wypelnic ryske lakierem za pomoca wykalaczki? a dopiero pozniej wjechac papierami i polerka?
gruby_RS Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 czy nie lepiej by bylo najpierw wypelnic ryske lakierem za pomoca wykalaczki? a dopiero pozniej wjechac papierami i polerka? w żadnym wypadku...zaprawka to zawsze rzeźba, bardzo rzucająca się w oczy. Większość rys optycznie wyglądających beznadziejnie da się pięknie spłycić, a często wręcz w 99,9 % zlikwidować mam w domu drzwi od poprzedniego auta wiec sobie je rysne i bede modzil gut ajdija
igor1906 Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 podejmuje wyzwanie postaram sie zrobic relacje z calego auta, dzieki wielkie dzinkins i gruby_RS za rady!
daylander Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam Czy da się to spolerować czymkolwiek? Przez własną głupotę załatwiłem tak sobie lakier z tyłu na bagażniku. Niestety na razie w grę wchodzi tylko polerka ręczna. Link do zdjęcia pod spodem. Kolor to srebrny metalic. [/img]
gruby_RS Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2012 Czy da się to spolerować czymkolwiek Mało widać, ale da się bez problemu... w grę wchodzi tylko polerka ręczna w tym wypadku odświeżysz/zamaskujesz co nieco, ale nie spodziewaj się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się