Skocz do zawartości

Otarty zderzak


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie czemu chcecie wyprowadzać zmatowienia po 2500? Po coś jest trizact? Po drugie na zielonym 3m ze średnio-mocnym docisku ok. 1500 obr. i bardzo ładnie wszystko wychodzi....

 

nikt tu nie kuma o co chodzi :dontknow: kolego weź podpowiedz co i jak?

 

 

Mily napisał/a:

panowie czemu chcecie wyprowadzać zmatowienia po 2500? Po coś jest trizact?

 

mozna jasniej :?::dontknow:

 

 

Dokładnie :|

  • Odpowiedzi 664
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Możesz zabezpieczyć woskiem i udawać że nic się nie stało, jednak w kwestii usunięcia tego to tylko lakiernik pomoże.

Opublikowano
coś chyba za bardzo zaszalałem papierem i chyba przetarłem, oto efekt: http://www.fotosik.pl/pok...08b47b133.html#

 

Da się coś z tym zrobić czy lakiernik?

 

ożesz zabezpieczyć woskiem i udawać że nic się nie stało, jednak w kwestii usunięcia tego to tylko lakiernik pomoże.

 

Dokładnie :D:D:D:D

 

 

Nie wiem czemu nagle wszyscy porali się na papierki :dontknow:

Bez czujnika, doświadczenia i od razu na żywioł na swoich autach zamiast na panelach testowych :acute:

Opublikowano

dzinkins, kazdego korci aby chociaz troszeczke pozbyc sie morki, mnie juz powoli przechodzi :mrgreen:

a jesli ktos chce dalej brnac w lustro, niech sprobuje papierkow Kovax'a, niebo a ziemia w porownaniu wodnymi, przynajmniej tymi co ja mialem.

Opublikowano
mozna jasniej :?::dontknow:

 

Trizact to papier z firmy 3M ma zupełnie inne ziarno. Ja mam taki w wersji 3000 jest jeszcze 1000. Tyle, że ja mam na szlifierkę oscylacyjną więc zmatowienia zupełnie inne niż ręcznie. Ostatnio dłubałem czarną E46 całe drzwi przeleciane szlifierką. 2 przejazdy FG 500 lub S2 orange i śladów nie ma żadnych. Przy matowaniu miejscowym rys nawet czasami znika po jednym dłuższym przejeździe.

Opublikowano
jest jeszcze 1000

 

Raczej 1500 i 3000 to jest system 3M ;)

 

szlifierkę oscylacyjną

 

Co to jest? powietrze, prąd, jaki skok? :o

 

2 przejazdy FG 500 lub S2 orange i śladów nie ma żadnych

 

Jakbyś napisał że po matowieniu ręcznym, to bym się roześmiał, ale skoro maszynką to napisz, proszę, więcej co i jak? ;) żadnych śladów po szlifie, ani ogonków po skoku maszynki....? :song:

 

matowaniu miejscowym rys nawet czasami znika po jednym dłuższym przejeździe.

 

Znika tak, ale kilka myć i....... Niespecjanie wierzę w jeden, dwa przejazdy, a oprócz tego coraz mniej wierzę w tzw płyny inspekcyjne w temacie wyciągania papieru :/:)

Opublikowano
Co to jest? powietrze, prąd, jaki skok? :o

 

Powietrze, 2.5 mm skok

 

Jakbyś napisał że po matowieniu ręcznym, to bym się roześmiał, ale skoro maszynką to napisz, proszę, więcej co i jak? ;) żadnych śladów po szlifie, ani ogonków po skoku maszynki....? :song:

 

Po ręcznym bym tak nie napisał bo wiem jak ciężko to wyciągnąć. Nie ma nic tak jak powiedziałem, miałem kiedyś maszynkę ze skokiem 4 i 5 mm to zostawały ogonki i ślady były widać - problem w wyciągnięciu mniej więcej taki jak po pracy ręcznej.

 

Znika tak, ale kilka myć i....... Niespecjanie wierzę w jeden, dwa przejazdy, a oprócz tego coraz mniej wierzę w tzw płyny inspekcyjne w temacie wyciągania papieru :/:)

 

Tu bym się kłócił (chociaż z Masterem nie wypada :oops:), testowane w szczególności na czarnych lakierach Vag'owskich, BMW i mojej miękkiej Hondzie.

Płyny po kolei:

IPA

Zmywacz silikonu Novol oraz podobno lepszy Spectral

CarPro Eraser

 

BMW było myte przeze mnie po korekcie 3 razy i nie wyszło nic. A Honda - moja czyli myta na bieżąco również żadnych niepokojących śladów nie widać oprócz nowych Swirli.

 

[ Dodano: 30 Czerwiec 2012, 20:50 ]

Raczej 1500 i 3000 to jest system 3M ;)

 

http://www.klakiernik.pl/Krazek_scierny ... -1145.html

 

Przykładowo tutaj jest 1000, o którym mówiłem

Opublikowano

Ja akurat posiadam Nortona ze skokiem 2.5 mm i średnicą 150 mm. Cena trochę zaporowa bo około 1300 zł - ale miałem dobrą okazję :P

Opublikowano

paluch, bez obrazy ale pierdolisz jak potrzaskany, coś gdzieś słyszałeś ale nie wiesz za bardzo co i jak. Szlifierką oscylacyjną to sobie możesz w stolarstwie działać. Ten podobno lepszy zmywacz silikonu który się zwie spectral to też novol. I te Twoje ochy i achy do trizaca, według mnie to gówno i nic więcej, krążek za 20zł trzyma się rzepa do 5 oderwań, żenada. Po za tym samym 3000 nic się nie da zrobić. Szkoda kasy, czasu i prądu.

Opublikowano
paluch, bez obrazy ale p***l jak potrzaskany, coś gdzieś słyszałeś ale nie wiesz za bardzo co i jak. Szlifierką oscylacyjną to sobie możesz w stolarstwie działać. Ten podobno lepszy zmywacz silikonu który się zwie spectral to też novol. I te Twoje ochy i achy do trizaca, według mnie to gówno i nic więcej, krążek za 20zł trzyma się rzepa do 5 oderwań, żenada. Po za tym samym 3000 nic się nie da zrobić. Szkoda kasy, czasu i prądu.

 

Wiem, że Spectral to linia Novola i co z tego ? Napisałem, że niby lepszy nie napisałem, że to nie novol. Używam również 1000 a nie tylko 3000. Co do trwałości to się zgodzę. Ale mam tego mały zapas więc wykorzystuję.

Opublikowano
niech sprobuje papierkow Kovax'a, niebo a ziemia w porownaniu wodnymi, przynajmniej tymi co ja mialem.

 

dobrze że to dodałeś :acute::acute::acute:

 

coś tam kupiłem wodnego w PSB :roll:

 

BTW, jak będziesz mieć czas któregoś popołudnia to mógłbyś wpaść do Wesołej z Trizackt'iem zobaczyć co to coś potrafi gdy się dobrze w niego dmuchnie ;)

Opublikowano
BTW, jak będziesz mieć czas któregoś popołudnia to mógłbyś wpaść do Wesołej z Trizackt'iem zobaczyć co to coś potrafi gdy się dobrze w niego dmuchnie ;)

 

 

Mówisz i masz :P , termin ustalimy na komisyjną pracę :-]:-]

Opublikowano

drodzy koledzy, znajomy poprosil mnie o korekte lakieru jego golfa IV, kolor czarny, z tym ze jest jedno ale. poprzedniemu wlascicielowi ktos pozazdroscil i przelecial czyms caly bok auta, w sumie 2 rysy sa bardzo widoczne. pytanie - wiem ze ich na zero nie wyprowadze ale jak najskuteczniej i czym moglbym je zamaskowac? foty robione telefonem, za jakies 2tyg bede mial auto to moge dokladniejsze zrobic.

20120705589.th.jpg20120705588.th.jpg

Opublikowano

czujnika sie jeszcze nie dorobilem ale na dniach wejdzie najtanszy (2450518827). co do papierkow kurde to jestem zielony, dopiero raczkuje w detailingu a tu widze wrzucasz mnie na gleboka wode :D udzielilbys jakis rad?

Opublikowano

T

dopiero raczkuje w detailingu a tu widze wrzucasz mnie na gleboka wode :D

 

Tak się człowiek uczy :-]:-]

 

Zakup koreczek z papierkiem (dla bezpieczeństwa) 2000-3000 lub papier wodny 3000 polecam 3M trizact i do dzieła :-]:-]

 

Moczysz papier, klocek (albo jakąś imitacje :mrgreen: ) i ruchem prostopadłym do rysy matujesz :-] następnie polerka od mocnej pasty po finishową ;)

 

Nooooooooooooo coś takiego :P

Opublikowano

masz racje, od czegos trzeba zaczac. mam 2 tyg az znajomy odda mi auto, wiec mam czas na skompletowanie ekwipunku :-] mam w domu drzwi od poprzedniego auta wiec sobie je rysne i bede modzil :D a powiedz mi czy nie lepiej by bylo najpierw wypelnic ryske lakierem za pomoca wykalaczki? a dopiero pozniej wjechac papierami i polerka?

Opublikowano
czy nie lepiej by bylo najpierw wypelnic ryske lakierem za pomoca wykalaczki? a dopiero pozniej wjechac papierami i polerka?

 

w żadnym wypadku...zaprawka to zawsze rzeźba, bardzo rzucająca się w oczy. Większość rys optycznie wyglądających beznadziejnie da się pięknie spłycić, a często wręcz w 99,9 % zlikwidować ;)

 

mam w domu drzwi od poprzedniego auta wiec sobie je rysne i bede modzil

 

gut ajdija :D:good:

Opublikowano

Witam

 

Czy da się to spolerować czymkolwiek? Przez własną głupotę załatwiłem tak sobie lakier z tyłu na bagażniku. Niestety na razie w grę wchodzi tylko polerka ręczna. Link do zdjęcia pod spodem. Kolor to srebrny metalic.

 

21877566.jpg[/img]

Opublikowano
Czy da się to spolerować czymkolwiek

 

Mało widać, ale da się bez problemu... :kox::)

 

w grę wchodzi tylko polerka ręczna

 

w tym wypadku odświeżysz/zamaskujesz co nieco, ale nie spodziewaj się :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.