kuba!!! Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2011 zapałka ma 1mm grubości lakier na nowych autach ma od 60-150 ale mikronów, wiec pewnie jeszcze ktoś Ci trochę stali zeskrobał pozdrawiam
GUCIO-59 Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2011 A może to pomoże na pozostałe rysy i zadrapania Clear Coat Safe Rubbing Compound http://www.meguiars.pl/shop/product_inf ... cts_id=487 Może polecicie jakąś pastę lekko ścierną do lakieru
mjq Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Wrzuć zdjęcie tej rysy, to będzie można coś doradzić.
Piciosz Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Jest dość głęboka bo na grubość zapałki jak pisałem, może są jakieś Uznałem za oczywiste, że to szerokosć rysy. Bo głębokośc na grubość zapałki to prawie dziura na wylot. Tak jak napisali koledzy wyżej. Grubość lakieru to sa dziesiąte cześci milimetra. Wię niemożliwością jest żeby bylo jak piszesz. Wrzuć dokładne zdjęcie w.w. rysy, byle nie robione taboretem bo nic to nie da. Rubbing compound raczej wiele nie pomoże, moim zdaniem jest słabszy od UC, a ręcznie to już w ogóle. Wypłeniacze też na takie nie pomagają, ale czekamy na ZDJĘCIE
maestro00 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 GUCIO-59, jak Koledzy napisali wyzej - nie wpadaj w panike ! Daj fotke i coś będzie można powiedzieć. Zasada prosta: - rysa na klarze, polerka - rysa do bazy - klar i polerka
spons Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 - rysa do bazy - klar i polerka podklad, baza, klar i polerka
kuba!!! Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 prawda jest taka że jeśli rysa ma głębokość 1mm to idzie cały element do lakiernika, chyba że ma być to zrobione "po łebkach" to papier ścierny którym lecimy do żywego, zmywacz silikonowy, podkład w spreju, lakier i klar też, dwa dni później polerka i jakoś bedzie, ale to taka amatorszczyzna.
GUCIO-59 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Dzięki wszystkim, cieszy mnie fakt, że chcecie mi pomóc, a raczej mojemu koledze bo to jego auto. Na pewno wrzucę fotki, ale nie wiem jak szybko bo ostatnio pracujemy dość długo i jest ciemno gdy wracamy, a z lampą nie bardzo będzie widać efekt. No może nie jest tak głęboka ta rysa ale szeroka na grubość zapałki to będzie. Jeszcze raz serdecznie dziękuję. A drobniejszym rysom ten preparat coś zaradzi: Meguiar's ScratchX 2.0 ?
Moderator rychu Opublikowano 5 Października 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Takim płytkim, powstałym od mycia auta to poradzi.
Piotrek_S Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 prawda jest taka że jeśli rysa ma głębokość 1mm to idzie cały element do lakiernika, chyba że ma być to zrobione "po łebkach" to papier ścierny którym lecimy do żywego, zmywacz silikonowy, podkład w spreju, lakier i klar też, dwa dni później polerka i jakoś bedzie, ale to taka amatorszczyzna. Chciałbym zobaczyć to na srebrnym lakierze
kuba!!! Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Piotrek_S, tak jak pisałem będzie to amatorszczyzna i będzie widać że było coś robione, ale jak ktoś nie chce wydawać minimum 500zł na polakierowanie maski u lakiernika który dysponuje komorą lakierniczą to może tak zrobić. GUCIO-59, jak chcesz to robić sam to poczytaj to forum http://lakierowanko.info/ tam masz opisane co i jak. pozdrawiam
sinner Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2011 Witam, kupując samochód nie zauważyłęm sporego zadrapania na bagazniku w moim sedanie. Jest wielkości ok 2cm kw. Widać że sięga chyba aż blachy i za bardzo nie wiem jak się tego pozbyć. Może macie jakieś pomysły?? A swilre aż się uśmiechają do mnie ale niestety bede mógł je tylko ręcznie przypucować przed zimą Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam.
Swoop Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2011 Może macie jakieś pomysły?? Może spróbuj ten patent
stormsystem Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2011 nie zauważyłęm sporego zadrapania na bagazniku w moim sedanie. Ale tak na pierwszy rzut oka jest to , jak by nalot albo obce ciało na klar-laku . Może to takie zdjęcie , ale mam wrażenie iż te plamy przykrywają ,,słirle ...
sinner Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2011 To są głębokie zadrapania aż do blachy, tak jakby komuś coś siezkiego na maske spadło i zarysowało. W sumie nie mam pojęcia od czego to się mogło zrobić. Ale korzystając z tego że juz wrzuciłem fotkę to odnośnie tych słirli mam małe pytanie. Czy do usunięcia ich z całej maski wystarczą mi pasty PG1000 PF2500 SF4000? Czy może da radę zrobić to 2 pastami? Jeżeli tak to jakimi? Czy przeskok pomiędzy FG500 do SF4000 wymaga jakiegoś pośredniego szlifu pomiędzy? I czy pad Twardy i wykończeniowy będą tu oki czy jakieś inne jeszcze bedą potrzebne? Z góry dzięki za pomoc.
sinner Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dziś uderzyła a raczej lekko dotknęła mnie babeczka na parkingu. Ucierpiał błotnik lewy tylny. Oprócz przytartego lakieru mam małe pęknięcie plastiku i nie wiem teraz co z tym robić. Czy tylko mazakiem podmalować, czy czymś to może wypełnić czy zetrzeć większy kawałek, podszpachelkować i zamalować? Prosze o pomoc jak to ztobić i co byłoby najlepsze. http://imageshack.us/photo/my-images/829/p1020398a.jpg/ Z góry dzięki za pomoc.
yukon Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2012 sinner, jeśli chcesz szpachlować, to zderzak najpierw do klejenia.
sinner Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ciężko mi określić czy to pęknięcie jest na wylot czy tylko się zderzak lekko pogiął i odprysło z niego tej farby i zrobił się rowek. Myślałem nad tym żeby ładnie nożykiem wyrównać brzegi, zrobić taki V rowek i go czymś wypełnić i lekko prysnąć na czarno. A te tysy na wasze oko da radę spolerować? Użyłem UC na Germanie ale średnio pomogło. Nie wiem czy próbować polerką to zjechać bo posiadam tylko UC jak na razie. Czekam na wasze propozycja co z tym zrobić bo ja nie mam pojęcia.
jmajka Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 sądzę że pod polerką zejdzie a tą rysę to raczej albo do lakierowania np metodą smart
maestro00 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 Smart powinien dać rade. Nie wiem czy to Twój kłopot bo naprawa chyba z ubezpieczenia sprawcy.
sinner Opublikowano 12 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2012 Smart powinien dać rade.Nie wiem czy to Twój kłopot bo naprawa chyba z ubezpieczenia sprawcy. Nie chce naciągać babeczki na koszta bo wiem że to będzie napewno nie mało a tu w anglii bardzo lubią podnosić sporo ubezpieczenia jeżeli ma się jakąś "wpadkę" na koncie. Chcę zakupić to co mi będzie potrzebne do naprawienia tego, a jej dam po prostu paragon do zapłacenia, a wszytko naprawię sam.
djtomas Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 chciałbym zatuszować rysę do podkładu w ten sposób: papier ścierny -> baza -> klar -> papier ścierny czy papier ścierny 2000 da się ręcznie wyprowadzić do jakiegoś akceptowalnego stanu? auto przed korektą, która nie wiem czy kiedyś nastąpi jeżeli da się to jakiego aplikatora i pasty użyć ? najlepiej jak najniższa półka cenowa
Dystrybutor mx_nowicki Opublikowano 26 Lutego 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 djtomas a dlaczego papier przed bazą? chyba że chcesz pociągnąć lekko tym papierem wzdłuż rysy żeby klar później mógł się przyczepić. Ja tak robię przy rysach. Najlepiej popraw jeszcze na koniec P2500. Aplikator biały Valet Pro Ergo Polishing i do tego Menzerna FG500 (robiłem tak kilka razy i zdaje egzamin ). Ewentualnie zamiast FG500 możesz spróbować Ultimate Compound z tym że może być więcej pracy, ale UC pewnie bardziej Ci się przyda w przyszłości skoro nie planujesz maszynowej korekty. W zależności od lakieru trzeba będzie zrobić 2-3 podejścia. I zaopatrz się w IPA do inspekcji
Gibon86 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 Djtomas pamiętaj żeby dobrze odtłuścić. Daj jakieś foto może razem coś poradzimy w końcu LBN. Jak chcesz to zapraszam i coś poradzę.
coolz86 Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 Witam, moje autko pełne jest rysek po myjni automatycznej, poglądowo tak to wygląda jak na zdjęciu: Ryski są wszędzie. Czy do zlikwidowania ich mogę użyć meguiar's ultimate compound czy autoglym srp? Któryś z tych środków da radę? Czy można próbować polerować to ręcznie czy od razu lepiej maszynowo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się