Redpearl Opublikowano 1 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2020 Witam Wstawiam kilka fotek z mojego hobby Zajmuje się nim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie o ile pogoda pozwala. Czyszczę wszystko łącze z komora silnika ale co do komory to tylko z wierzchu. W raz z nadchodzącymi dniami SPA będę dodawał relacje i tego co się dzieje. Niestety na obecna chwile mam tylko filmy z czyszczenia. Zdjęcia dopiero zrobię. 10 3
Fredi88 Opublikowano 1 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2020 @Redpearl piękne auto. Napisz coś więcej jaki silnik itp. Co to są te 2 prostokąty w grillu? To jakieś czujniki? W leonie mam adaptacyjny tempomat ale czujnik jest tylko 1 centralnie pod rejestracją.
Tomas-sg Opublikowano 1 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2020 Mi się strasznie podoba ta półka z kosmetykami fajnie klimatycznie. Autko widać że zadbane. Dodawaj więcej fotek
Redpearl Opublikowano 2 Maja 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2020 11 godzin temu, Fredi88 napisał: @Redpearl piękne auto. Napisz coś więcej jaki silnik itp. Co to są te 2 prostokąty w grillu? To jakieś czujniki? W leonie mam adaptacyjny tempomat ale czujnik jest tylko 1 centralnie pod rejestracją. Hej, jedno to radar drugie to laser. Silnik to 50TDI 10 godzin temu, Tomas-sg napisał: Mi się strasznie podoba ta półka z kosmetykami fajnie klimatycznie. Autko widać że zadbane. Dodawaj więcej fotek Dziękuje, będzie więcej
Tomas-sg Opublikowano 2 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2020 @Redpearl półeczkę widziałem przechwycili już ludzie z prostaff i Angelwax
KudlatyEOS Opublikowano 2 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2020 Półeczka świetna Autko też niczego sobie Jednak ten radar i laser wygląda tragicznie, Nie wiem jak laser, ale radar można było ukryć, nawet za logo. A z tego co kojarzę to tak schowany ma nawet VW caddy. Czystości i szerokości
KrzysiekT5 Opublikowano 2 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2020 13 godzin temu, Redpearl napisał: Hej, jedno to radar drugie to laser. Silnik to 50TDI Dziękuje, będzie więcej Czyli 3.0 tdiach te nowe nazewnictwa jak ja tego nie lubie
jagmar Opublikowano 4 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2020 Piękny samochód. Będę obserwował kolejne aktualizację
Crasher Opublikowano 4 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2020 Jakos nie mogę się przemoc do tych nowoczesnych przodów i tyłów audi. Nie mniej jednak, jako fan Marki bardzo fajny kolor, ciekawi mnie jeszcze wnętrze.
Treys Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 17 godzin temu, Crasher napisał: Jakos nie mogę się przemoc do tych nowoczesnych przodów i tyłów audi. Nie mniej jednak, jako fan Marki bardzo fajny kolor, ciekawi mnie jeszcze wnętrze. Zależy, które np RS7 to mi mocno robi !
lukasz_byd Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 W dniu 2.05.2020 o 22:43, KrzysiekT5 napisał: Czyli 3.0 tdiach te nowe nazewnictwa jak ja tego nie lubie Nie takie nowe, bo już kiedyś, dawno temu w latach 90 oznaczenia BMW nie szly w parze z pojemnością silnika. Ale nie ma co się dziwić obecnie, skoro takie 3.0d może mieć od 1 do 4 turbin. Takie oznaczenie to duże uproszczenie dla ludzi w urzędach, ubezpieczalniach, sklepach z częściami itp. Kiedyś po prostu nie było tylu wariantów mocy z jednej pojmeności gdyż w większości dominowały wolnossaki. A jak bylo turbo to... miało X mocy i tyle. A teraz takie nawet 2.0 może mieć kilka wariantów mocy. Podobnie np. 520d w F10 - moze być 163KM, 184KM i 190KM. Pomijając że ktoś w ASO kupi Performance Kit i będzie 210KM....caly czas w 520d. Ale tak sobie po prostu piszę, bez pomyślunku. Co za róźnica co siedzi pod maską dla kogoś, kto nie jest kierowcą. Dla mnie czy w tym Audi jest 1.4 czy 5l bez znaczenia, bo tylko patrze na jego zdjęcie. Jak bym nim jeździł (nawet jako pasażer) miało by to już dla mnie znaczenie. Myślę że nowe oznaczenia są też po to aby łagodnie przejść na elektryki?? Może. Wracajac do Audi autora wątku: Jest super.
Fredi88 Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 5 minut temu, lukasz_byd napisał: Nie takie nowe, bo już kiedyś, dawno temu w latach 90 oznaczenia BMW nie szly w parze z pojemnością silnika. Ale tu raczej chodziło o nowe nazewnictwo audi. Bmw nie ma tu nic do rzeczy Swoją drogą też mi nie leży.
lukasz_byd Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 2 godziny temu, Fredi88 napisał: Ale tu raczej chodziło o nowe nazewnictwo audi. Bmw nie ma tu nic do rzeczy Swoją drogą też mi nie leży. Aha. Bylo napisane 'nazewnictwa' to podciągnąłem pod to BMW, gdyby było 'nazewnictwo' bym się nie odezwał. Tak czy inaczej sam nei wiem co sie kryje pod 45, 50, 55 itp. Nie wiem nawet ktory jest najmocniejszy ale chyba 60 nie widzialem na drodze. Ale myslenie jest takie ze zwykly zjadacz chleba nie ma rozmyslac co jest pod maska, tylko jakie to daje mozliwosci. No bo 2.0T moze byc szybsze niz poprzednie 3.0T przeciez. Moze male pojemnosci zbyt zniechęcały? No bo co jest w RS albo S... to wiadomo wiec nie trzeba ich specjalnie oznaczac 1
MMCzysci Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 Mimo wszystko "520d" jako tako mówi coś na temat potencjału silnika, a widzisz na klapie "50 TDI" i weź się domyśl... 50 koni? 5 litrów? Po co tak komplikować?!
lukasz_byd Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 51 minut temu, MMCzysci napisał: Mimo wszystko "520d" jako tako mówi coś na temat potencjału silnika, a widzisz na klapie "50 TDI" i weź się domyśl... 50 koni? 5 litrów? Po co tak komplikować?! Eh. Dla kogo? Na światłach? Ludzie z 535d sobie naklejali na klape 520i żeby trolować. W Lagunach v6 zmieniali na 1.6 16V emblemay. Właściciel wie co ma i chyba to jest najważniejsze. Po co ktoś z ulicy ma za dużo wiedzieć? Chociaż po to te znaczki w sumie sa.... Zaś w oplach to w drugą strone szło. Było 1.6 a naklejali 3.2 - przynajmniej w mojej okolicy No w BMW też naklejali logo M w 1.6 i 1.8 i kazdym innym nie M
MMCzysci Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 No nie wiem, równie dobrze można nawet znaczka nie przyklejać, po co ktoś z ulicy ma wiedzieć, czym jeżdżę Nie przekonuje mnie ten argument. Dobrze wiem, jak wygląda sytuacja z emblematami w Polsce (MPakietów mamy więcej, niż fabryka wypuściła), ale te zabiegi Audi to idealny przykład komplikowania czegoś bez sensu. Gdyby na klapie nie było nic, wyszłoby na to samo.
KZFR Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2020 Też się kiedyś naciąłem na A6 40 TDI. Pomyślałem wtedy, że pewnie V6 a może nawet V8 i że te 4 litry muszą jechać. Później sprawdziłem i okazało się, że to tylko nędzne 2.0 R4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się