Skocz do zawartości

Ford Race Red - ktoś polerował? + dobór pad/pasta do hamrona


Rekomendowane odpowiedzi

@Streat spoko, dzięki.

Doszła paczka. Żółty i czerwony NAT to na pierwszy rzut oka bardzo miękkie gąbki. 4CR żółta wydaje się przy NAT sporo twardsza. 4CR purpurowa, onestepowa to jak papier ścierny na klocku 🙂

Będą test spoty, zobaczymy co damy radę.

 

edit. Były test spoty i dalej nie wiem co jest dobre 🙂 bardziej miękko gąbką lepiej pracuje się na fałdach Forda. Tu chyba nie ma kawałka prostej blachy.

Pasty mi przysychają i po czterech pięciu przejazdach po paście zamiast robić się przezroczysta to lekko pyli i trudno ją zetrzeć. Przynajmniej część problemu to moja lampa która jednak daje sporo ciepła. Ale być może coś robię nie tak. Powierzchnia pracy raczej nie duża. Jutro przyjdzie inne oświetlenie to zobaczymy jak się pracuje. Na felgach pasta zostawala tłuściutka i w zasadzie ścierała się jednym pociągnięciem ręki. 

Jutro jutro jeszcze sprawdzę m302 na żółtej gąbce.

Niezależnie od wycinania rysek to minimalny hejz na dwuletnim aucie oraz taka najdrobniejsza drobnica po szybkim przelocie m302 znika, wygląda zdecydowanie lepiej.

Fotka fotka poniżej to 4 przeloty m302 na czerwonej gąbce a na drugiej fotce dalsza czyli drzwi której nie dotykałem.

Reszta reszta fotek to błotnik na którym sprawdzałem obie pasty i obie kombinacje. F6 na żółtym padzie powalczyła i zdjęła ryski. szkoda że nie mam glos metera to byśmy wiedzieli jak i realnie finish zostawiają te pasty i czy jest różnica. Nie bardzo mam przekonanie do zrobienia finish uf6 i życia w świadomości że mogły mieć lepszy finalny glos i trochę rysek których bez halogenu nawet nie zobaczę 😉

IMG_20200429_210331_1.jpg

IMG_20200429_203635_1.jpg

IMG_20200429_203606.jpg

IMG_20200429_203750_1.jpg

IMG_20200429_203703_1.jpg

IMG_20200429_203834.jpg

IMG_20200429_203756.jpg

IMG_20200429_210309.jpg

IMG_20200429_203835_1.jpg

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Streat @FilipO ale wypatrzeliście. Przy teście wosków też były pytania. Dobre sąsiedztwo. Kamery są chociaż nie ma bezpośrednio na moje miejsce. Rowerów też nie przypinam. Zrobię foto szafek i was oprowadzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Streat @FilipO dokonało się. Moja praca skończona

Jakieś 14 godzin bez mycia i oklejania.

Dorzucam szafki. Nie bardzo mi się to wszystko mieści.

Mały teaser bo rozpoczął się letni test wosków.

Chyba jestem dłużny wytłumaczenie czym w końcu działałem. Większość auta obleciałem czerwonym natem i m302. miejsca gdzie lakier był troszkę zmęczony na przykład przy drzwiach gdzie córka ciągle wsiada brałem f szóstkę i żółtego pada. I robiłem kolejny etap czerwonym i m3. Gołym okiem widziałem różnice w wykończeniu między żółtym a czerwonym Padem na moim lakierze. Jak wspominałem nie miałem ambicji wycinania każdej ryski. Wszystkie love marks zniknęły. jest też spora różnica jak reaguje lakier położony na metalu i na plastiku na przykład na zderzakach. Na plastiku idzie znacznie szybciej. Co sprawdziłem lakier można zarysować paznokciem przy nieznacznym nacisku.

Ogólnie jestem zadowolony z efektu.

Obawiam się czy na pewno idealnie wykończony jest dach. bardzo ciężko mi się go robiło ze względu na oświetlenie przydałoby się jednak świetlówki jak w studio. 

Na żółtym padzie pasta dosyć szybko się bryliła i sprzątanie tego żeby zrobić inspekcję zajmowało kupę czasu. To się działo nawet na zupełnie nowym padzie. 

Pady primeowałem na próbę i pastą i echo.

IMG_20200502_140701_1.jpg

IMG_20200502_114724.jpg

IMG_20200502_120113.jpg

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Streat dwa razy do roku moja żona wpada w tryb przetwarzania 🙂 przetwarza głównie owoce na soki i dżemy i pomidory na pomidory. Ja dwa razy do roku wpadam w tryb przetwarzania karoserii 🙂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@analizator ile poszło ci pasty m3 na auto ? To twoja pierwsza polerka ? Wybrałeś m3 bo jest mocniejsza od m2 antiholo ? Czy nie było m2 lub nie wiedziałeś o m2 bo została wycofana?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250g starczy na kilka samochodów, to prawda ze zamiast m2 jest m3,wg mnie nic mu nie brakuje .Warto mieć jednak kilka różnych systemów polerskich żeby w piątek po południu "nie obudzić się z ręką w nocniku"podczas pracy

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gold_Car pierwsza polerka. M3 wziąłem jako dobrze finishujący lajtowy one step. używam jej również na felgach. Myślę że łącznie poszło mi max 70 g.

M2 nawet chciałem dokupić ale nigdzie nie było małej.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.