Moderator Streat Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2020 @analyzator jeśli chodzi o haze to punktowe światło latarki z daleka i robisz płynne ruchy prawo lewo albo dookoła auta idziesz o widzisz
analyzator Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2020 @Streat spoko, dzięki. Doszła paczka. Żółty i czerwony NAT to na pierwszy rzut oka bardzo miękkie gąbki. 4CR żółta wydaje się przy NAT sporo twardsza. 4CR purpurowa, onestepowa to jak papier ścierny na klocku Będą test spoty, zobaczymy co damy radę. edit. Były test spoty i dalej nie wiem co jest dobre bardziej miękko gąbką lepiej pracuje się na fałdach Forda. Tu chyba nie ma kawałka prostej blachy. Pasty mi przysychają i po czterech pięciu przejazdach po paście zamiast robić się przezroczysta to lekko pyli i trudno ją zetrzeć. Przynajmniej część problemu to moja lampa która jednak daje sporo ciepła. Ale być może coś robię nie tak. Powierzchnia pracy raczej nie duża. Jutro przyjdzie inne oświetlenie to zobaczymy jak się pracuje. Na felgach pasta zostawala tłuściutka i w zasadzie ścierała się jednym pociągnięciem ręki. Jutro jutro jeszcze sprawdzę m302 na żółtej gąbce. Niezależnie od wycinania rysek to minimalny hejz na dwuletnim aucie oraz taka najdrobniejsza drobnica po szybkim przelocie m302 znika, wygląda zdecydowanie lepiej. Fotka fotka poniżej to 4 przeloty m302 na czerwonej gąbce a na drugiej fotce dalsza czyli drzwi której nie dotykałem. Reszta reszta fotek to błotnik na którym sprawdzałem obie pasty i obie kombinacje. F6 na żółtym padzie powalczyła i zdjęła ryski. szkoda że nie mam glos metera to byśmy wiedzieli jak i realnie finish zostawiają te pasty i czy jest różnica. Nie bardzo mam przekonanie do zrobienia finish uf6 i życia w świadomości że mogły mieć lepszy finalny glos i trochę rysek których bez halogenu nawet nie zobaczę 1
analyzator Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Jutro jedziemy z tematem. 1
Moderator Streat Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2020 @analyzator na parkingu trzymasz chemie i nigdy nic Ci nie zginęło?
FilipO Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Tam chyba musi być z 10 kamer z każdego kąta i może dlatego nie kradną xD ale aż dziw bierze że można chemię trzymać w otwartym garażu i nikt się nią nie zainteresuje
analyzator Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2020 @Streat @FilipO ale wypatrzeliście. Przy teście wosków też były pytania. Dobre sąsiedztwo. Kamery są chociaż nie ma bezpośrednio na moje miejsce. Rowerów też nie przypinam. Zrobię foto szafek i was oprowadzę.
analyzator Opublikowano 2 Maja 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2020 @Streat @FilipO dokonało się. Moja praca skończona Jakieś 14 godzin bez mycia i oklejania. Dorzucam szafki. Nie bardzo mi się to wszystko mieści. Mały teaser bo rozpoczął się letni test wosków. Chyba jestem dłużny wytłumaczenie czym w końcu działałem. Większość auta obleciałem czerwonym natem i m302. miejsca gdzie lakier był troszkę zmęczony na przykład przy drzwiach gdzie córka ciągle wsiada brałem f szóstkę i żółtego pada. I robiłem kolejny etap czerwonym i m3. Gołym okiem widziałem różnice w wykończeniu między żółtym a czerwonym Padem na moim lakierze. Jak wspominałem nie miałem ambicji wycinania każdej ryski. Wszystkie love marks zniknęły. jest też spora różnica jak reaguje lakier położony na metalu i na plastiku na przykład na zderzakach. Na plastiku idzie znacznie szybciej. Co sprawdziłem lakier można zarysować paznokciem przy nieznacznym nacisku. Ogólnie jestem zadowolony z efektu. Obawiam się czy na pewno idealnie wykończony jest dach. bardzo ciężko mi się go robiło ze względu na oświetlenie przydałoby się jednak świetlówki jak w studio. Na żółtym padzie pasta dosyć szybko się bryliła i sprzątanie tego żeby zrobić inspekcję zajmowało kupę czasu. To się działo nawet na zupełnie nowym padzie. Pady primeowałem na próbę i pastą i echo. 1
Moderator Streat Opublikowano 2 Maja 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2020 @analyzator jak na pierwszy raz to wyszło bardzo fajnie a w tych słoikach to co masz za specyfiki?
analyzator Opublikowano 2 Maja 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2020 @Streat dwa razy do roku moja żona wpada w tryb przetwarzania przetwarza głównie owoce na soki i dżemy i pomidory na pomidory. Ja dwa razy do roku wpadam w tryb przetwarzania karoserii 1
Gold_Car Opublikowano 3 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2020 @analizator ile poszło ci pasty m3 na auto ? To twoja pierwsza polerka ? Wybrałeś m3 bo jest mocniejsza od m2 antiholo ? Czy nie było m2 lub nie wiedziałeś o m2 bo została wycofana?Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
marco80 Opublikowano 3 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2020 250g starczy na kilka samochodów, to prawda ze zamiast m2 jest m3,wg mnie nic mu nie brakuje .Warto mieć jednak kilka różnych systemów polerskich żeby w piątek po południu "nie obudzić się z ręką w nocniku"podczas pracy 1
analyzator Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2020 @Gold_Car pierwsza polerka. M3 wziąłem jako dobrze finishujący lajtowy one step. używam jej również na felgach. Myślę że łącznie poszło mi max 70 g. M2 nawet chciałem dokupić ale nigdzie nie było małej. 1
Lukaso Opublikowano 4 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2020 Że tak wtrącę się, m2 a m3 ktoś porównywał i ma jakieś wnioski? Szykuje się na uni ale czarne i myślę o tych pastach na rotacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się