_arek_ Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 To i ja się podłącze autko Saab 95 2000r kolor ciorny uni... Auto zakupilem niedawno....Nie wygląda na strasznie zapuszczone przynajmniej moim okiem laika... Ale brać pod uwagę trzeba opcje , ze glinki nigdy nie widziało.... Tez zastanawiałem się nad BH ale najpierw były opinie pozytywne a później pojawiają się i negatywne , ze ciezko sie z nia pracuje jest twarda itd..... Będzie to moja pierwsza praca z glinka i ogólnie moja pierwsza zabawa z autem wiec nie chciałbym narobić więcej szkody niż pożytku ale znów chciałbym żeby tez spełniła swoje zadanie.... Na początku chciałem BH regular teraz zastanawiam się nad soft ale może jest coś bardziej odpowiedniego na "mój pierwszy raz"
Dystrybutor EXCEDE Opublikowano 26 Lutego 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 VP Zielona Zielona?
Gość Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 EXCEDE, No taka jakaś...ja mam problem z kolorami...może trochę żółta no
_arek_ Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Właśnie tez chyba z 10 min szukałem wszędzie VP zielonej i ni cholery nie udało mi się znaleźć Wiec wracając do zapytania wg was ta zółta będzie bardziej bezpieczna w rekach niedoświadczonego niż np BH soft który czytając ten temat wcale nie jest taki soft??
Gość Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Ja nie wiem o co chodzi z BH soft. Dla mnie jest mięciutka. Chwila ugniatania, troszkę ciepła wiosennego i jest bardzo dobrze. Ale kto co lubi. Faktycznie, zapytałem gosposi i VP jest żółta...starość
_arek_ Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 A gdybys miał porównać te dwie glinki to jakie jest twoje zdanie odnośnie ich agresywności?? Biorąc pod uwagę np uniwersalność, ze robimy nią auto zarówno przed korekta jak i takie na którym nie będzie nic
Gość Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 VP jak dla mnie jest delikatniejsza....ale to tylko moje subiektywne odczucie nie wykładnik.
_arek_ Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Rozumiem.... No to jeszcze na koniec gdybyś miał wybrać w moim przypadku ale znając już te 2 glinki po która byś sięgnął na półkę??
Gość Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Błąd mi się wkradł. BH delikatniejsza i po nią bym sięgnął w ciepły dzień. Ale poczekaj na opinie bardziej doświadczonych userów.
dzinkins Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 BH delikatniejsza i po nią bym sięgnął w ciepły dzień.Ale poczekaj na opinie bardziej doświadczonych userów. Może nie bardziej doświadczony ale moim zdaniem VP delikatniejsza i przyjemniejsza do pracy dla początkujących i zaawansowanych
Gość Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 No jak wspomniałem to indywidualna sprawa... Remedium to testować, testować... Najlepiej kupić kilka i już. Te co nie podejdą na sell.
dzinkins Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Najlepiej kupić kilka i już. tak też zrobiłem Te co nie podejdą na sell. Idą do felg lub na "paździerze"
Gość Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Idą do felg lub na "paździerze" Mam tak samo
majk Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 Używam białej glinki od Megsa. Mówiąc szczerze nie uważam się za jakiegoś bardzo doświadczonego w temacie glinek ale efekty moich prac były bardzo zadowalające. Mam pytanie na temat żywotności glinki, kiedy powinienem ją wyrzucić? Oczywiście pomijam moment kiedy glinka spadnie w piasek, wtedy wiadomo.. W zeszłym roku zrobiłem swoją glinką swoje auto kilka razy i pare innych i wydaje się być okay, po za tym że zszarzała jakby, no bo wiadomo.. brudek heh
Swoop Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 kiedy powinienem ją wyrzucić? wszystko zależy od stopnia jej zabrudzenia. Ja osobiście odcinam kawałem, glinkuję samochód i ... plastelina do kosza niezależnie od brudu jaki przyjęła
Akira Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Panowie glinkę BH można śmiało przedziabać na pół ?? Mam na myśli oczywiście 200g . Świeżak jestem i mało jeszcze wiem.
Akira Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Akira, tak nawet na 4 części Dziękuję. Idę czytać dalej.
ENERGY_NET Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 a ja bym powiedział że nawet na 8
Akira Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 a ja bym powiedział że nawet na 8 Eeeee aż tak to nie będę jej dziabał. Widzę Świdnik - hehe - Pik , Max , Kroll , Masters ipt. Pozdrowionka kolego.
falon Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Akira 20-30gr na raz, mnie to starczyło na dwa auta 50gr to za dużo, rozpłaszczy ci sie po łokieć
Akira Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Akira 20-30gr na raz, mnie to starczyło na dwa auta50gr to za dużo, rozpłaszczy ci sie po łokieć Myślałem że po 100gram najlepiej. Jeszcze nigdy nie miałem tego w ręku a co dopiero w użyciu. Dzięki.
matherr Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 koledzy na co warto zwrócić uwagę przy glince VP żółtej, po forum różne opinie się czyta jednym się rozpada drudzy chwalą, chciałbym uniknąć niepotrzebnych nerwów z tego co wydedukowałem po zgłębieniu tematu: 1. przed glinkowaniem oczyszczam lakier specyfikami typu tg remover 2. Dzielę glinkę 100g na kilka mniejszych i ugniatam/rozgrzewam dłońmi formując placek (mam zamiar zrobić 8 kawałków czyli po ok 13g każdy) 3. spryskiwacz z wodą i kilkoma kroplami szamponu (czy sama woda?) posłuży za poślizg dla glinki na lakierze 4. po zabrudzeniu glinki oczywiście zagniatamy brud do środka Czy jest potrzeba rozgrzewania te glinki w ciepłej wodzie czy wystarczy rozgrzewanie dłońmi, bo wywnioskowałem, że przy wysokich temperaturach jest potrzeba moczenia ale w zimnej wodzie. Glinka idzie na lakier 5 letni wg mnie nie bardzo zapuszczony i będzie to miało na celu przygotowanie lakieru pod polerkę mechaniczną. Zastanawiam się skąd wiele opinii, że glinka się rozpada i robi się z niej papka, domyślam się że przez nieodpowiednie zastosowanie, którego chcę uniknąć Pozdrawiam
Szwejk Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Mi robiła sie papkowata jak wchlonela zbyt wiele wody i tu byl moj bład bo za duzo jej psikalem,dzialo sie to pod koniec pracy pewnie tez przyczynila sie temperatura dłoni ktora ją dodatkowo rozmiękczyła.Używałem 1/4 z calego kawalka 100g.
Borek123 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 A co powiecie o produkcie Duragloss Soft Clay Bar? Dobra będzie dla początkującego i dla samochodu nieglinkowanego od 13 lat?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się