Jump to content
Sign in to follow this  
robkwiatkowski

Przypalony odbarwione lakier pod maską

Recommended Posts

Koledzy po uszkodzeniu auta pod maską ( tylko w jednej czesci powstało zżółknienie od temperatury lakieru. 
moje pytanie jak to doczyścić?

dodsm ze lakier pod maska jest taki matowy chyba bez bezbarwnego.

37F3F853-4885-4517-AC8C-643BD769FD1A.jpeg

0BFB64AF-0D9D-46BD-9821-B550BC1935F7.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś się tam paliło czy co ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na szczęście się nie paliło 😅 volvo stoi obecnie w serwisie bo jest na gwarancji i na ta chwile szukają powodu tak wysokiej temperatury  - prawdopodobnie od tych rurek które są widoczne na załączonym zdjęciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak od temperatury to raczej niczym tego nie usuniesz, mozesz sprobowac przepolerować ale raczej żółkniecie jest permanentne 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Streat napisał:

żółkniecie jest permanentne 

czyli mam rozumieć że nie ma szans na zlikwidowanie tego.

a czym to ewentualnie - spróbować czym potraktować ? jakaś pasta?  coś polecicie? Oczywiście ręcznie bo maszyna nie podejdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zawsze mozna sprobowac to spolerować gorzej nie bedzie 😄 nie wiem co tam masz ale ogolnie sprobowałbym jakas pastą ścierna plus twardy pad moze cos pomoze 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, robkwiatkowski napisał:

prawdopodobnie od tych rurek które są widoczne na załączonym zdjęciu

To są rurki od klimy więc nie ma szans 😉

Tak juz pod maską się dzieje że jest wysoka temperatura i kolory się zmieniają. U mnie  kilkunasto letnim aucie już są wszystkie możliwe kolory 😉

Tam nie ma bezbarwnego lakieru który chroni to przed różnego rodzaju uszkodzeniami w tym temp, uv itp 😉

Jak wyżej pasta inaczej nie ma szans. Zamiast twwrdegopada polecę pastę na fibre I tarcie paluchem 😉 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Tomas22 napisał:

To są rurki od klimy więc nie ma szans 😉

Tak juz pod maską się dzieje że jest wysoka temperatura i kolory się zmieniają. U mnie  kilkunasto letnim aucie już są wszystkie możliwe kolory 😉

Tam nie ma bezbarwnego lakieru który chroni to przed różnego rodzaju uszkodzeniami w tym temp, uv itp 😉

Jak wyżej pasta inaczej nie ma szans. Zamiast twwrdegopada polecę pastę na fibre I tarcie paluchem 😉 

dokładnie tam nie ma bezbarwnego- na zdjęciu widać na błotniku ze żółte zrobiło się do krawędzi malowania tylko tam gdzie brak bezbarwnego,  a tam gdzie już jest bezbarwny żółtego nie ma....

Bardzo dziękuję za pomoc niemniej jednak proszę Was o doradzenie jaka dokładnie pasta bo nie mam pojęcia co kupić?

czy potem te miejsce zabezpieczyć jakoś np twardym woskiem?

Auto ma przejechane 7 tys km a to cos wylazło dosłownie w ostatnim czasie - max tydzień. Wcześniej tego nie było mimo że jeździło latem w duże upały - przypuszczam ze jakaś awaria - tak jak napisałem obecnie stoi w serwisie volvo ale oni tych żółtych plam powiedzieli ze nie usuną - tylko malowanie a tego nie chcę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam nie ma bezbarwnego = nie ma co polerować, zetrzesz kolor i będzie podkład. Jak ma być bez śladu to tylko malowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, inspire napisał:

Tam nie ma bezbarwnego = nie ma co polerować, zetrzesz kolor i będzie podkład. Jak ma być bez śladu to tylko malowanie.

czyli co mam to tak zostawić? kompletnie tego nie rosząc - żaden środek tego nie doczyści?

a co z zabezpieczeniem by nie robiło się dalej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, inspire napisał:

Tam nie ma bezbarwnego = nie ma co polerować, zetrzesz kolor i będzie podkład. Jak ma być bez śladu to tylko malowanie.

Delikatnie jest co. 😉

Menzerna 2500 z głową. ( Dla samej próby )

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziękuje Wam koledzy za pomoc teraz mam kolejne pytanie czym zabezpieczyć to miejsce by ponownie nie zżółkło od temperatury?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robkwiatkowski pomogło? czym, jak polerowłeś, zostaw informację dla potomnych.

Ja bym to poleciał FK1000p skoro jest gorąco i ma być dla zabezpieczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, analyzator napisał:

@robkwiatkowski pomogło? czym, jak polerowłeś, zostaw informację dla potomnych.

Ja bym to poleciał FK1000p skoro jest gorąco i ma być dla zabezpieczenia.

Wiesz co Volvo w Łodzi ma firmę " SNB " która zajęła się usunięciem tego efekt zobaczę dopiero jutro bo jutro odbieram auto - wstawię foto i napisze czy się udało.

Myślisz że twardy wosk zabezpieczy powłokę przed wysoka temperaturą?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robkwiatkowski szczerze, nie wiem. Skoro jest na tyle gorąco, że farba nie daje rady? FK to mocny sealant odporny na temperaturę i raczej dający nadzieję, że "zabezpieczenie" nie zjedzie po dwóch tygodniach jazdy. Skoro jest tak gorąco to wiele innych kosmetyków po prostu się podda po kilku przegrzaniach. Uważam, że to racjonalna opcja z minimalnym ryzykiem w kwocie 20zł. Nie znam kosmetyków samochodowych, które będą "odbijać ciepło". Wzorem mclarena f1 trzeba iść w złoto lub opcja budżetowa alufolię 😄

Skoro oddali do naprawy do detailerów to pewnie coś zabezpieczającego zostawią. Podpytaj i wrzuć info co było robione. Fajnie jakbyś też wrzucił info za pół roku czy naprawa była trwała.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, analyzator napisał:

Skoro oddali do naprawy do detailerów to pewnie coś zabezpieczającego zostawią. Podpytaj i wrzuć info co było robione. Fajnie jakbyś też wrzucił info za pół roku czy naprawa była trwała.

na ta chwile martwię się czy i jak to doczyszcza - jak nie będzie idealnie to nie odbieram auta ( auto jest na gwarancji ) Jutro się przekonam-mam nadzieje że podołają i będzie ok

Oczywiście że jutro wszystko opisze i także za jakiś czas wstawię info co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, robkwiatkowski napisał:

na ta chwile martwię się czy i jak to doczyszcza - jak nie będzie idealnie to nie odbieram auta ( auto jest na gwarancji ) Jutro się przekonam-mam nadzieje że podołają i będzie ok

Oczywiście że jutro wszystko opisze i także za jakiś czas wstawię info co i jak.

A co było przyczyną wysokiej temperatury ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto odebrane z serwisu volvo, niestety nie udało się usunąć tego żółtego nalotu😞

Samo volvo nie zna przyczyny, po testowaniu auta itp nie znaleziono żadnych błędów ani problemów- diagnoza auto sprawne.

Bede składał reklamacje do Volvo Polska - auto ma rok i 8 tys przebiegu nie mam ochoty mieć przypalonego lakieru pod maską, co prawda znajomy lakiernik powiedział że nic się z tym więcej nie stanie... nie popęka ani lakier nie odpadnie i bym tego nie ruszał. A jakie jest Wasze zdanie?

 Zobaczymy jak do tego podejdzie volvo ( może jakaś rekompensata )

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co Volvo na to? Ciężko im błotnik wymienić? Przecież dla nich to pikuś jeśli chodzi o kasę a opinia pójdzie w świat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem przesadzasz. Ja rozumiem że nowe auto itp. Nie wpływa to na prezencję auta i nic się z tym nie będzie działo. Szkoda Twojego czasu. Ta grubsza rurka jest zimna.

Chyba że chcesz wywalczyć jakieś darmowe serwisy albo coś to powodzenia :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również nie wierze żeby to się od tych rurek stało, one nie osiągną takiej temperatury żeby zjarać lakier na odległość...

Jesteś pewny że nie było tego od początku albo nie powstało pod czas jakiegoś serwisu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.