Jump to content

robkwiatkowski

Użytkownik
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About robkwiatkowski

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Lokalizacja
    Skierniewice
  • Województwo
    Łódzkie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. na ta chwile znalazłem kilka przypadków na rożnych forach volvo ( różne kraje ) oraz u 3 znajomych w najnowszych modelach s60 i v60. Generalnie to nowe auto i jeździ tego na ta chwile niewiele ...
  2. tak - cała maska od środka została pomalowana i zabezpieczona lakierem bezbarwnym podobnie jak i kawałek prawej strony komory i poszycia błotnika który także uległ przebarwieniu. nie - pod wygłuszeniem jak i w innych miejscach odsłoniętych zarówno na masce jak i w komorze silnika nie ma ani nie było takich odbarwień. pozostała cześć komory silnika jak i maski jest ładna ( śnieżno biała ) takie odbarwienie jest tylko i wyłącznie w miejscach widocznych na zdjęciach i tylko w tych miejscach się pogłębia jest coraz bardziej zniszczony osmolony lakier ( coraz bardziej widoczne ). Generalnie boje się tego że te odbarwienia zaczną wchodzić na zewnętrzną cześć błotnika lub maski ( rant ) i będzie to widoczne na zewnątrz auta. Całość wygląda tak jak by to szło z ujściem powietrza szczelinami z pod maski - tworzą się takie smugi nie wiem jak to opisać ale dokładnie jak by to szło z uciekającym powietrzem.
  3. Dla potomnych - samochód był testowany w aso volvo - nie wykryto żadnej usterki. Prawa strona pod maską i pokrywa maski została w volvo pomalowana +lakier bezbarwny oczywiście na gwarancji. Zapewniono mnie że problem został rozwiązany i auto jest bezpieczne i naprawione. Ze złych informacji po przejechaniu zaledwie 1600 km sprawa się powtórzyła- złożona ponowna reklamacja do volvo Polska i czekam na odpowiedź. ( od kilku dni Cisza ) Nadmienię tylko ze nie jest to jedyny przypadek. Mam namiary na kilka osób u których jest dokładnie ten sam problem i mieli dokładnie taki sam sposób naprawy auta. Nie wiem jak volvo ma zamiar załatwić sprawę.... czekam informacje. nie jestem tego taki pewien... widziałem inne auto z większą ilością przejechanych km i wygląda to tragicznie. Kolejna sprawa nie po to kupowałem auto za ponad 200 tyś. by mieć je opalone pod maską i obawiać się że wyjdzie to na zewnątrz... od marki volvo oczekuje się raczej bezpieczeństwa a kto mi zagwarantuje ze np nic się nie zapali.... Chyba nikt by na takie cos się nie zgodził by takie cos mieć pod maska , tym bardziej ze to się pogarsza... 2 zdjęcia na których widać jak odbarwienie się powiększa
  4. Auto odebrane z serwisu volvo, niestety nie udało się usunąć tego żółtego nalotu Samo volvo nie zna przyczyny, po testowaniu auta itp nie znaleziono żadnych błędów ani problemów- diagnoza auto sprawne. Bede składał reklamacje do Volvo Polska - auto ma rok i 8 tys przebiegu nie mam ochoty mieć przypalonego lakieru pod maską, co prawda znajomy lakiernik powiedział że nic się z tym więcej nie stanie... nie popęka ani lakier nie odpadnie i bym tego nie ruszał. A jakie jest Wasze zdanie? Zobaczymy jak do tego podejdzie volvo ( może jakaś rekompensata )
  5. na ta chwile martwię się czy i jak to doczyszcza - jak nie będzie idealnie to nie odbieram auta ( auto jest na gwarancji ) Jutro się przekonam-mam nadzieje że podołają i będzie ok Oczywiście że jutro wszystko opisze i także za jakiś czas wstawię info co i jak.
  6. Wiesz co Volvo w Łodzi ma firmę " SNB " która zajęła się usunięciem tego efekt zobaczę dopiero jutro bo jutro odbieram auto - wstawię foto i napisze czy się udało. Myślisz że twardy wosk zabezpieczy powłokę przed wysoka temperaturą?
  7. dziękuje Wam koledzy za pomoc teraz mam kolejne pytanie czym zabezpieczyć to miejsce by ponownie nie zżółkło od temperatury?
  8. czyli co mam to tak zostawić? kompletnie tego nie rosząc - żaden środek tego nie doczyści? a co z zabezpieczeniem by nie robiło się dalej?
  9. dokładnie tam nie ma bezbarwnego- na zdjęciu widać na błotniku ze żółte zrobiło się do krawędzi malowania tylko tam gdzie brak bezbarwnego, a tam gdzie już jest bezbarwny żółtego nie ma.... Bardzo dziękuję za pomoc niemniej jednak proszę Was o doradzenie jaka dokładnie pasta bo nie mam pojęcia co kupić? czy potem te miejsce zabezpieczyć jakoś np twardym woskiem? Auto ma przejechane 7 tys km a to cos wylazło dosłownie w ostatnim czasie - max tydzień. Wcześniej tego nie było mimo że jeździło latem w duże upały - przypuszczam ze jakaś awaria - tak jak napisałem obecnie stoi w serwisie volvo ale oni tych żółtych plam powiedzieli ze nie usuną - tylko malowanie a tego nie chcę.
  10. czyli mam rozumieć że nie ma szans na zlikwidowanie tego. a czym to ewentualnie - spróbować czym potraktować ? jakaś pasta? coś polecicie? Oczywiście ręcznie bo maszyna nie podejdzie.
  11. na szczęście się nie paliło volvo stoi obecnie w serwisie bo jest na gwarancji i na ta chwile szukają powodu tak wysokiej temperatury - prawdopodobnie od tych rurek które są widoczne na załączonym zdjęciu.
  12. czy ktoś z kolegów cos doradzi? ewentualnie poleci jakąś firmę która to usunie.
  13. Koledzy po uszkodzeniu auta pod maską ( tylko w jednej czesci powstało zżółknienie od temperatury lakieru. moje pytanie jak to doczyścić? dodsm ze lakier pod maska jest taki matowy chyba bez bezbarwnego.
  14. Witam Wszystkich forumowiczów. Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o kosmetykę aut ale mam nadzieje ze dzięki Waszej pomocy to ulegnie zmianie.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.