Skocz do zawartości

Zestaw do zaopiniowania przez Czcigodne Gremium


mienczak

Rekomendowane odpowiedzi

Tytułem wstępu: jestem kompletnym laikiem, to jest mój pierwszy zestaw, skomponowany po kilkudniowym czytaniu forum. Mam do opieki auta domowników: dwa czarne (pierwsze tapicerka tkaninowa, drugie skórzana) i jedno w kolorze zielonoszary metalik.

Co do marek i stanu pojazdów to nie chcę się tu rozpisywać, żeby nie przynudzać (nie wiem też czy to jest właściwe miejsce na to). Jeśli takie informacje są niezbędne, żeby wiedzieć z czym się mierzymy, to proszę o info.

Jedno z aut będzie miało wkrótce kładzioną ceramikę (taką "lepszą", z gwarką na 5 lat), a drugie nieco gorszą (określmy jej jakość jako 2 lata gwarancji). Oczywiście samochody będą przygotowane do powłok przez specjalistyczny zakład. A kosmetyki które kupuję, mają mi służyć do pielęgnacji aut przed i po powłokach.

Proszę o ocenę oraz uwagi do mojego setupu. Trochę jest musztarda po obiedzie, bo już zamówiłem poniżej wymieniony towar, ale nie będę się martwił na zapas. Pod listą daję moje uwagi i pytania.

Szampon
Shiny Garage Strawberry Car Shampoo 500ml

Piana aktywna
ADBL YETI POLINESIAN FOREST 500 ml

APC
ADBL APC 500ml

Dekontaminacja 2w1
CarPro TRIX 500ml

Glinka
Monster Shine CLAY BAR - średnia twardość 100g

Rękawica myjka
ADBL CAREMITT

Wosk
ADBL Synthetic Spray Wax 500ml

Do plastików wew.
Nielsen Finesse 500 ml

Czysty alkohol
Cleanser IPA 1l

Płyn do opon
GOOD STUFF TIRE DRESSING MAT 500 ml mat

Aplikator do opon
Shiny Garage Aplikator dressingu na opony (BiColor Tire Applicator)

Zapach
California Car Scents Laguna Breeze zapach 42g

Separator
Monster Shine SCRATCH SHIELD

Ścierki
Sonax ProfiLine ściereczki z mikrofazy 40x40
Mikrofibra Professional 40x40cm czerwona 320gsm

Ręczniki
Monster Shine FLUFFY DRYER RĘCZNIK DO OSUSZANIA 90X60CM 450 g 
Monster Shine BIG GOLD PUSZYSTY RĘCZNIK MIKROFIBRA 40 X 60CM 530 g

Gąbki
Monster Shine White Round - aplikator z mikrofibry z gumką