Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nałożyłem na samochód preparat do usuwania asfaltu prick Bort, następnie splukalem potem preparat do usuwania nalotu, mycie auta wycieranie do su sucha, Black gole z poorboya i na koniec soft 99. Lakier jest gładki ma połysk a pod światło wyglada jakby miał stroktore ze skory. Co mogło się stać. Prick Bort używałem pierwszy raz i preparat do usuwania metalu tez. Samochód był wcześniej prze ze mnie woskowany. Jest bezwypadkowy.

Opublikowano

Taka skórka pomarańczy na lakierze to efekt wadliwego lakierowania. Niestety dzisiaj nowe auta z salonu mają taką powłokę lakierniczą. Jeśli Twoje auto jest kilkuletnie - możliwe, że dany element był już lakierowany i wcale nie musi to świadczyć o wypadkowej przeszłości auta.

Opublikowano

Czy odróżniasz na lakierze skórkę pomarańczy od morki? (Ta druga jest prawidłową sztuka lakierowania). Najlepiej wrzuć foto

Opublikowano
14 godzin temu, Birkhof napisał:

Czy odróżniasz na lakierze skórkę pomarańczy od morki? (Ta druga jest prawidłową sztuka lakierowania). Najlepiej wrzuć foto

Ja nie odróżniam, dla mnie to to samo. Jeśli jest różnica to chętnie się dokształcę.

Opublikowano
Ja nie odróżniam, dla mnie to to samo. Jeśli jest różnica to chętnie się dokształcę.

Pisze z telefonu wiec nie mam za bardzo jak opisac tego ale skorka pomaranczy to zle wylany klar ktory ma taki efekt jak skorka na pomaranczy - wyglada brzydko.

Morka to klar wylany nie na lustro aby rysy czy obtarcia i swirle nie byly tak widoczne na lakierze. Najbardziej widac rysy gdy np jest korekta z matowaniem i wychodzi po zabiegach total lustro na aucie. Jest to piekne ale nie do konca funkcjonalne. Dlatego auta w wiekszosci fabrycznie maja morke.

Zdjecia zobaczysz sobie w google grafika jak wyglada morka a jak skorka pomaranczy na lakierze.

  • Administrator
Opublikowano
W dniu 31.07.2019 o 07:23, adek1983 napisał:

Taka skórka pomarańczy na lakierze to efekt wadliwego lakierowania. Niestety dzisiaj nowe auta z salonu mają taką powłokę lakierniczą. Jeśli Twoje auto jest kilkuletnie - możliwe, że dany element był już lakierowany i wcale nie musi to świadczyć o wypadkowej przeszłości auta.


Struktura o której mówisz to zamierzony efekt lakierniczy i nie jest on błędem, zwłaszcza gdy mamy do czynienia z samochodem bezwypadkowym.
Nie będę się rozpisywał po co i dlaczego ale dzięki temu lakier utrzymuje dłużej swój blask (tak pokrótce) 
Niestety ale bez zdjęć nie damy rady Ci pomóc.

 

Opublikowano

Birkhof, AreK dzięki za wyjaśnienie, poszukałem w sieci i chyba już wiem jaka jest różnica. Dzięki za poważne potraktowanie moich wątpliwości.

  • Okay 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.