Maru 123 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 kojak, dzięki za miłę słowa. ps. na wiosnę nowa "odsłona" autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 15 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Maru 123, wycieraczka nie ściaga Ci tej naklejki SV ? Bo mam właśnie taki dylemat u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Evo, no co Ty-porządna naklejka daję radę. a poza tym wycierałka zachacza tylko o napis "hand made" czy jakoś tak ale spoko nic się nie wyciera i nie schodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrWGM Opublikowano 16 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Potwierdzam, porządne naklejki nie odejdą pod wypływem tarcia wycieraczki, sam mam na tylnej szybie naklejkę "Smart Wax" każda literka to oddzielna naklejka, wycieraczka 'jeździ" po wszystkich literkach i już dobre pół roku nic nie odstało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 na moim klubowym forum OCP rozgorzała dyskusja apropo zasadności stosowania osłon przed chłodnicę w celu szybszego rozgrzewania auta. zdania był oczywiście podzielone ale jednej rzeczy nie można zaprzeczyć- pod maską jest CZYSTO! Fotki poniżej przedstawiają zdjęcie silnika który myłem jakieś 2 miesiące temu, przed zimą doszła nowa pierdoła- korek oleju od Audi R8 [ Dodano: 22 Grudzień 2010, 12:56 ] auto w proszku jak iwdac pod zderzakami syf niemiłosierny więc kożystając z okazji postanowiłem zmyć brud i zimę z tych zakamarków :wink: wydech przeszedł małą rewitalizacje autosolem: przed i po następnie uszczelniłem xenony silikonem bo w deszczu lubiły czasem przyparować zerwałem stare listwy progowe a pod nimi pełno syfu który zmyłem, pozbyłem sie kleju... jednak w 1 miejscu musiałem zrobić małą zaprawkę... i umyłem całe auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 WOW.. masz 1 miejsce w konkursie "pokarz swój blask" świetne miejsce do pracy.. to jes t piwnica pod domem? Co do przykrycia chłodnicy to niewiem czy t dobry pomysł, bał bym sie że zagotuje sie silnik. Te otwory to główne miejsce wlotu powietrza na chłodnice. Sprawa z korkiem extra! zdradź z ciekawości jaki koszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar01 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Kapitalnie! Jak zwykle super relacja! Kiedy to robiłeś? Niby napisałeś 'zmyć brud i zimę z zakamarków' ale widzę, że są letnie opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 lakikwap, garaż jest pod domem mojego kuzyna- jakieś 400m do co zagotowania silnika- jest to raczej nie możliwe- mam specjalnie rozbudowany komputer pokładowy który wyświetla mi temp. wody, oleju, ładowanie turbo itd. i zimą jest ciężko dojść z olejem do 90st. przy normalnej jeździe tak samo z temp. wody. kar01, robiłem to jakoś na wiosnę ale do tej pory nie wrzucałem tych zdjęć, a teraz przy okazji zmiany komputera i porządków na dysku odnalazłem te zdjęcia i postanowiłem się z Wami nimi podzielić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Czym zmywałeś pozostały klej z listew? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Czym zmywałeś pozostały klej z listew? tar and glue remover z nielsena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Elegancko. A czemu zrywałeś listwy z progów ? Dla inspekcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 kojak, stare listwy były już trochę porysowane więc wymieniłem na nowe to po 1 a po drugie za blisko dolegał do lakieru, uszkodziły go i musiałem zainterweniować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Aha,no a niby oryginalnie montowane,a trzeba poprawki robic. A na czym przyklejałeś ? Na to co jest od razu pod listwami naklejone ? Czy dodawałeś coś od siebie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 kojak, na oryginalne taśmy+ po brzegach dodatkowe pianki żeby ochronić lakier przed ponownymi otarciami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vwosiu Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 jeśli chodzi o zakrywanie chłodnicy, może temat nie o tym ale sam autor wspomniał, ford w obecnym modelu mondeo po FL wprowadził konstrukcję za atrapą, która to przysłania dopływ powietrza do chłodnicy, gdy silnik osiąga jakąś temperaturę już wyższą osłony te otwiera informacja z komputera i dopływ powietrza jest pełny, taka ciekawostka co do auta, korki wlewów z r8 to ostatnio popularny mod dbałość o zakamarki na plus, nie dziwne z takim miejscem do pracy chętniej przychodzi robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan Wronowski Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 "zamykany" dopływ powietrza do chłodnicy ma tez każda nowa beemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arth Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 W wartburgach rowniez byl taki patent, lecz "uruchamiany" recznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Skodzina pierwsza klasa Maru 123 intryguje mnie ten garaż, mógłbyś napisać coś wiecej o nim? W jaki spsób jest realizowane opuszczanie samochodów? czy to jest pod domem? etc. Jakbyś dał rade jeszcze wrzucić zdjęcia to byłoby bajecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 kupusso, tu w tej galerii możesz sobie pooglądac mniej więcej jak to wygląda. http://picasaweb.google.com/10824530323 ... 3620820658 na innych folderach też coś niecoś widać tego garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Maru 123, masz taki garaż pod domem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Camel-, No niestety nie ja tylko mój kuzyn ale często do niego zaglądam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Gratulacje nawet w zime auto czyste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal55yh Opublikowano 24 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autko świetnie wygląda. Dbasz o wszystko, każdy najmniejszy element auta. Gratuluję! Jestem pełny podziwu dla twojej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Zarówno ta jak i wcześniejsza Octavka na mega poziomie Gratuluje przemyślanych i pasujących modyfikacji :] Już seryjna wersja Octy w tym kolorze wygląda przecudnie, co dopiero po kilku zmianach i takiej dbałości Co do atrap to dziwi mnie to, przy sprawnym termostacie obieg zewnętrzny płynu jest wyłączony, więc powietrze jako tako nie chłodzi silnika, a temp otwarcia termostatu to ~90 stopni, więc przez cały czas aż do osiągnięcia tej temp atrapa spełnia funkcję ozdobną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzierzaGST Opublikowano 29 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Maru 123, czy to właściciel garażu, odbija się w lakierze na piątym zdjęciu od dołu na 3 stronie tematu, fajna czapka mikołaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się