Hazelek Opublikowano 24 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Witam dzisiaj przedstawiam relacje z dotyczącą BMW e30. Auto zostało zbudowane z zamiarem sprzedaży. Samo auto nie jest w złym stanie, lakier jest nowy lecz nie ma ideału. Jestem dopiero początkującym w detailingu więc jeśli macie jakieś porady lub zauważyliscie jakieś błędy to prosze pisac bez krępowania Tak więc przejdźmy do konkretów. Auto przestało ostatnie 2 miesiące w garażu a tak wyglądało zanim sie za nie zabrałem. Jak widać auto wewnątrz wyglada znacznie gorzej niz na zewnątrz. Auto z racji ze stoi stało się troche przechowywalnią roznych rzeczy. Przedni fotel jest w fatalnym stanie, ale udało się dostac od znajomego taki sam w znacznie lepszym stanie także w dalszej częsci relacji zostanie on wymieniony. Zaczynamy oczywiscie od kół. Felgi także były na nowo lakierowane więc wystarczy je tylko dobrze umyc. Na felgi szampon Goodstuff bumblebee a na opony Shiny Garage Pure black tire cleaner. Oba srodki spisują się jak nalezy. Pomagam sobie pędzelkiem od ADBL. A tak prezentują się koła juz po umyciu Koła umyte także mozna przejść do nadwozia. Na auto idzie piana aktywna Goodstuff Snow bear foam. Bardzo przyjemna w zapachu, na załączonych zdjęciach w rozcienczeniu 1:9 Nie wiem jak dla was ale dla mnie to zdjęcie powyżej jest poprostu piękne. Piana nałozona takze chwytam pędzelek i lecimy z zakamarkami Płuczemy piane i lecimy z myciem. Mycie na dwa wiadra, szampon ponownie goodstuff bumblebee. Rękawica goodstuffa wash mitt a do pomocy mały pędzelek także od goodstuffa. Oba akcesoria bardzo przyjemne w uzyciu. Odrazu otwieram maske i rownież tam czyscimy rozne zakamarki. Po tym zabieram się do opłukania i wysuszenia auta. Kupiłem sobie także ręcznik od goodstuffa Beast Towel i jest poprostu rewelacja. Mozna zauwazyc ze mam duzo produtków od Goodstuffa ale bez zmartwień, powoli zaczną pojawiać się inne firmy Połozyłem wheel Gel od RRC na auto ale kompletnie nie miał czego zbierać. Punk