Skocz do zawartości

Mycie - Auto weselne!


zychu7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów!

Mam taki problem. Otóż jestem kierowcą weselnym. Samochody, którymi zawożę Pary Młode są oklejone folią. Chodzi mi o czyszczenie tych aut.

Mianowicie przeważnie trasy są w Polskę, załóżmy, że jadę te 200 km we wskazane miejsce, gdzie jak wiadomo auto ubrudzi się. Dojeżdżam na miejsce i moim głównym zadaniem jest znaleźć myjnię bezdotykową i umyć karcherem auto tak, żeby było czyste. Później jadę tak żeby krople z auta spadły i wyschło, jednak z doświadczenia tu rodzi się problem.

Krople nie zawsze wysychają tak, jak człowiek by sobie tego życzył. Na aucie pojawiają się białe smugi, kropki itp. Dodam również, że bezdotykowe myjnie nie zawsze dokładnie czyszczą auto. Z racji tego, iż lubię profesjonalnie wykonywać swoje obowiązki podjeżdzanie nie zawsze w pełni czystym autem do pary młodej jest dla mnie deprymujące. 

Chciałbym dowiedzieć się, czy są jakieś preparaty, cokolwiek na folie co od razu po myciu pomogłoby mi właściwie osuszyć auto tak, aby był blask i pięknie wyglądało? Przypominam, iż auta są foliowane, dlatego przypuszczam, że należy użyć jakiś specjalnych środków. Druga sprawa jakimi ręcznikami/mikrofibami to osuszać, żeby nie było żadnych smug?

Mógłby ktoś pomóc i opisać, jak to najlepiej zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno rozmawiałem z kolegą co zajmuje się oklejaniem samochodów i mówił, że najlepiej przetrzeć auto po myciu mikrofibrą. Pokazał mi filmik jak wyglądało takie auto po myciu i wysuszeniu to efekt naprawdę fajny 🙂 

 

EDIT: Auto było w czarnym macie na którym jeszcze bardziej widać zacieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sugerujesz, aby od razu po umyciu karcherem programem nabłyszczania wziąć mikrofibę i przelecieć całe auto aż do sucha? Mikrofiba jedna da radę wchłonąć całą wodę? Czy może potrzeba większego ręcznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach